Zelf denk ik dat de dader eerst naar de plek is gereden waar de schreeuw is gehoord, hem daar heeft misbruikt en daarna mogelijk vermoord. Daarna om de politie voorlopig om de tuin te leiden wat betreft de plaats delict, enkele kledingstukken (want alle kleren zijn toch niet gevonden?) op een nadere plaats gelegd bij de parkeerplaats. Dit als afleidingsmanoeuvre. Misschien heeft hij Mirco pas later toen de politie uitgebreid aan het zoeken was bij de parkeerplaats, daar weggehaald en op een hele andere plaats begraven of zijn lichaam in het water laten verdwijnen. Aangezien er pas 3 weken later gezocht werd op de plaats waar de schreeuw werd gehoord, zijn de eventuele sporen daar allang verdwenen.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 21:40 schreef Josta het volgende:
Als jullie denken dat het een gelegenheids daad is of een lust moordenaar, dan zou je toch ook zijn schoenen , skate bord en gsm in de buurt moeten vinden en Mirco ook, een lustmoordenaar gaat toch niet eerst de kleren ergens weggooien en dan vervolgens weer ergens anders naar toe rijden om het af temaken, de politie heeft toch alles afgezocht in die omgeving en geen Mirco gevonden, daarom geloof ik niet dat het een gelegenheids daad is.
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 00:57 schreef Vedels het volgende:
[..]
Het is onverstelbaar hoeveel er eigenlijk is misgegaan. Mirco wordt pas de volgende ochtend vermist, niemand reageert op die schreeuw, de broek wordt eerst meegenomen, de fiets wordt eerst meegenomen en gepoetst. De dader kan veel dichter bij zitten dan we denken. Misschien is de dader wel iemand die heeft meegezocht, bij de politie zit...... Ik moet er niet aan denken.
Dit las ik in De Bild:quote:Op donderdag 7 oktober 2010 01:08 schreef Mercer het volgende:
[..]
![]()
Die fiets ligt daar toch?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wist ik ook niet.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 01:19 schreef Vedels het volgende:![]()
[..]
Dit las ik in De Bild:
• Die Pannen
Ein Spaziergänger fand das Mountainbike des Jungen, nahm es mit nach Hause, putzte es – und vernichtete damit offensichtlich Spuren. Nicht weit davon entfernt sammelte eine Passantin auf einem Parkplatz Mircos Jogginghose ein, die neben einem Mülleimer lag.
De BILD van 29-09-2010
Dat Mirco van zijn fiets gesleurd is weten we niet, die fiets was toch eerst gevonden en schoongemaakt, had ik gelezen, dus daar op die foto zal hij wel ongeveer op die plaats door de politie teruggelegd zijn.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 09:00 schreef nummer_zoveel het volgende:
Lijkt inderdaad of ie van z'n fiets is gesleurd vanuit een auto.
Arm kereltje.![]()
Hoe ver van de Nederlandse grens is dit gebeurd?
waarom zijn er dan op die kleren geen klei sporen gevonden, want dat maisveld is pure klei, dat kleeft overal aan vast, en waarom zou men de politie dan op een dwaalspoor zetten, als hij hem daar vermoord zou hebben, het is toch riskant om te lang in de buurt te blijven, laat staan de kleren nog te gaan dumpen, en later dan nog het lichaam te verplaatsen, wat voor zin heeft dat, of hij nu het lichaam daar laat liggen of niet, ze vinden de dader nu toch ook nietquote:Op donderdag 7 oktober 2010 00:57 schreef Vedels het volgende:
[..]
Zelf denk ik dat de dader eerst naar de plek is gereden waar de schreeuw is gehoord, hem daar heeft misbruikt en daarna mogelijk vermoord. Daarna om de politie voorlopig om de tuin te leiden wat betreft de plaats delict, enkele kledingstukken (want alle kleren zijn toch niet gevonden?) op een nadere plaats gelegd bij de parkeerplaats. Dit als afleidingsmanoeuvre. Misschien heeft hij Mirco pas later toen de politie uitgebreid aan het zoeken was bij de parkeerplaats, daar weggehaald en op een hele andere plaats begraven of zijn lichaam in het water laten verdwijnen. Aangezien er pas 3 weken later gezocht werd op de plaats waar de schreeuw werd gehoord, zijn de eventuele sporen daar allang verdwenen.
Je moet niet vergeten dat de dader er vanuit is gegaan dat dezelfde avond nog groot alarm zou worden geslagen. Dus was het zaak om snel te handelen, daar mogelijk vanwege die schreeuw juist wel op de plaats delict zou gaan worden gezocht. Maar ja ook hier reageerde niemand.....
Zelf denk ik ook niet aan ontvoering, dan zorg jewel dat je meteen maakt dat je wegkomt. Dan ga je niet eerst kleren ergens anders neerlegen. Bovendien was zijn mobiel nog tot 23.00 uur in de omgeving gesignaleerd. Maar ja het kan altijd dat hij nog op een afgelegen plek wordt vastgehouden. Ik weet niet of ik dat moet hopen. Wat maakt hij dan nog allemaal niet mee.
Het is onverstelbaar hoeveel er eigenlijk is misgegaan. Mirco wordt pas de volgende ochtend vermist, niemand reageert op die schreeuw, de broek wordt eerst meegenomen, de fiets wordt eerst meegenomen en gepoetst. De dader kan veel dichter bij zitten dan we denken. Misschien is de dader wel iemand die heeft meegezocht, bij de politie zit...... Ik moet er niet aan denken.
Ik kan me dat nauwelijks voorstellen, dat betekent dat de foto's in scene zouden zijn gezet, dat geloof ik niet.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 19:26 schreef Josta het volgende:
[..]
Dat Mirco van zijn fiets gesleurd is weten we niet, die fiets was toch eerst gevonden en schoongemaakt, had ik gelezen, dus daar op die foto zal hij wel ongeveer op die plaats door de politie teruggelegd zijn.
Een vrouw had die fiets toch gevonden, en schoongemaakt ,quote:Op donderdag 7 oktober 2010 20:28 schreef Mercer het volgende:
[..]
Ik kan me dat nauwelijks voorstellen, dat betekent dat de foto's in scene zouden zijn gezet, dat geloof ik niet.
Ja, dan is er eigenlijk alleen die kleding waar ze iets mee kunnen. Ik weet niet of er verder nog iets gevonden is. Maar als die kleding niets is, heb je wel een probleem als politie.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 20:35 schreef Josta het volgende:
[..]
Een vrouw had die fiets toch gevonden, en schoongemaakt ,
Een andere getuige vindt de dag na de verdwijning Mirco's fiets. Hij weet nergens van, neemt de mountainbike mee naar huis en poetst die, waardoor ook weer belangrijke sporen vernietigd worden.
Zie url:http://www.vermist.nl/index.php?id=556
Ik wilde ze op het forum zetten maar dat lukt me nietquote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:09 schreef EchtGaaf het volgende:
Josta, waarom heb jij foto's van Mirco in je fotoboek
Hoe zet je foto`s in topic galleryquote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:09 schreef EchtGaaf het volgende:
De link van je foto kopieren naar je klembord, gewoon link blauw maken eroverheen gaan, rechts klikken>>>kopieren. Vervolgens boven het witte vak waar je je text in schrijft zie je knoppen, klik je op de 3e van rechts(dat portret vierkantje) en dan kan je de link(URL) plakken.quote:
Dan vraagt hij om een url: in te voegen, Foto staat op mijn pcquote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:23 schreef Mercer het volgende:
[..]
De link van je foto kopieren naar je klembord, gewoon link blauw maken eroverheen gaan, rechts klikken>>>kopieren. Vervolgens boven het witte vak waar je je text in schrijft zie je knoppen, klik je op de 3e van rechts(dat portret vierkantje) en dan kan je de link(URL) plakken.
Juist, en dan ga je daarboven hangen met je muis>>>rechts klikken en plakken. Zo plak je dus de link naar het plaatje die je eerder hebt gekopieerd. Zodat je niet een ingewikkelde link helemaal moet typen op je toetsenbord.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:28 schreef Josta het volgende:
[..]
Dan vraagt hij om een url: in te voegen
Ik heb je een prive mail gestuurdquote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:09 schreef EchtGaaf het volgende:
Als de foto op haar pc staat, zoals ze aangeeft, werkt het niet hoor. Josta, de foto moet ergens online staan, bijvoorbeeld bij Photobucket of Tinypic, of je kunt de url kopiëren van de plek op internet waar je de foto vandaan hebt. Of de link uit je fotoboek, die zal ook wel werken.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:32 schreef Mercer het volgende:
Juist, en dan ga je daarboven hangen met je muis>>>rechts klikken en plakken. Zo plak je dus de link naar het plaatje die je eerder hebt gekopieerd. Zodat je niet een ingewikkelde link helemaal moet typen op je toetsenbord.
Als je het nu nog niet begrijpt, dan moet je echt een computer cursus gaan volgen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |