Ok laten we eens meegaan in het verhaal.
Mirco gaat naar huis, of is op weg naar huis.--
Er komt een pedofiel en of moordenaar op zijn pad en sleurt hem mee..
Ik neem aan dat je dan flink schreeuwt.
Ok...tot zover...
De fiets ligt hier en de broek daar en alles ligt dus in feite verspreid..dat klopt niet gewoon.
Het lijkt wel alsof dat bewust is gedaan, want rijm het eens met elkaar...
Jongen wordt meegesleurd, neem aan dat hij flink tegensparteld en vecht...
de dader, trekt zijn broek uit?
En dan sleurt hij een jongen met zich mee..waarnaartoe?
En dan ergens anders ligt een shirt...
Eh een ander misbruiken,...even nadenken hoor...lijkt me heel zwaar, maar goed...
Lijkt me niet dat je dat doet op een langzame manier, neem aan dat tijd oid dan belangrijk is om zo snel mogelijk weg te komen....
Vreemd toch...
Maar goed de ouders van Mirco hadden pleegkinderen,
kan dit geen wraak zijn
van ouders van een van die pleegkinderen die hun kind bv niet meer mogen zien?===En dan dit stuk van Josta eerder in dit topic...
heeft de politie daar al eens goed geinformeerd of er bij die skatebaan
de laatste tijd geen verdacht persoon aanwezig was
.Ook denkt men dat de fiets daar later neer gegooid is, omdat er geen sporen van Mirco waren , wie zou dat dan gedaan hebben de dader,
dat lijkt me onlogisch, omdat zoals ik het begrijp het een stationauto zou zijn, moet je even logisch denken je hebt een kind in de auto zitten dat je ontvoerd hebt, denk je nou echt dat die blijft zitten als je stopt om die fiets in het weiland te gooien, en in een stationwagen krijg je zomaar geen fiets , je moet de banken eerst neerklappen voor ruimte te maken anders lukt het niet, en dit alles met dit kind erin.Dat kost ook gouw 10 minuten werk.Het maisveld waar men die schreeuw gehoord heeft , daar lijkt me het ook sterk dat daar die avond wat gebeurd is,
heb je al eens in maisveld gelopen s!avonds als het donker is je ziet zowat helemaal niets.Dan zou de dader alles op de tast moeten doen, want hij ziet zowat niets.
Ook in de auto lijkt me dat zowat onmogelijk , dat Mirco wat aangedaan is, in de auto is het ook hartstikke donker, en een lampje aandoen is aandacht trekken op een verlaten weg, vooral als je dan Mirco nog ontdaan hebt van zijn kleding, dan zou je met een naakt kind in een verlichte auto zitten met het risico dat je betrapt word.Ik denk dat hij meegenomen is en die kleren zijn om een indruk te wekken dat hij daar ergens moet zijn,
ik denk dat hij ergens opgesloten zit, heeft de politie al eens in de omstreken de vraag laten omgaan of er geen personen zijn die zich plotseling anders gedragen , zoals b.v. meer boodschappen doen, of zich minder laten zien in het openbaar, of niet op het werk verschijnen zonder reden.
En waar zijn zijn schoenen en skate bord en zijn gsm , dit zijn niet gevonden alleen de kleding, d
aarom denk ik dat hij gewoon meegenomen is, anders zou je alles wel bij elkaar vinden en Mirco ook.