Anderzijds, het is allemaal wel erg voorspelbaar wat iedereen te vertellen heeft.quote:Op woensdag 22 september 2010 23:25 schreef MrBadGuy het volgende:
Hier ben ik het wel met Plasterk en Verbeet eens. Als je naar een debat kijkt zie je ook steeds weer ongeïnteresseerde kamer- en regeringsleden met hun telefoon spelen, het is nog erger dan een schoolklasje.
Dat is wel zo, maar ik vind het nou niet echt netjes lijken en vrij respectloos dat als iemand aan het woord is dat de rest dan met hun telefoon zit te spelen.quote:Op woensdag 22 september 2010 23:27 schreef Louis22 het volgende:
[..]
Anderzijds, het is allemaal wel erg voorspelbaar wat iedereen te vertellen heeft.
Verbod op twitter lost dat echt niet op. Dan liggen er dadelijk weer mensen op hun tafel te slapen.quote:Op woensdag 22 september 2010 23:25 schreef MrBadGuy het volgende:
Hier ben ik het wel met Plasterk en Verbeet eens. Als je naar een debat kijkt zie je ook steeds weer ongeïnteresseerde kamer- en regeringsleden met hun telefoon spelen, het is nog erger dan een schoolklasje.
Het is dan ook niet echt een verbod. Eigenlijk is het ook al vreemd dat Kamerleden en zelfs regeringsleden hier op gewezen moeten worden, je zou toch denken dat ze een beetje beschaafd zijn opgevoedquote:Op woensdag 22 september 2010 23:31 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Verbod op twitter lost dat echt niet op. Dan liggen er dadelijk weer mensen op hun tafel te slapen.
Ik vond het maar een lafbek, zoals ie zich verschool achter ministeriële besluiten waar ie nooit tegen heeft willen protesteren.quote:Op woensdag 22 september 2010 23:34 schreef Terreros85 het volgende:
Plasterk is echt een droeftoeter. Goed dat we die niet meer hebben als minister.
Inderdaad, de gedroomde linkse lente is al lang een gure herfst.quote:Op woensdag 22 september 2010 23:20 schreef Roel_Jewel het volgende:
Prachtig, die 'eenheid' van de linkse partijen![]()
.
quote:Op woensdag 22 september 2010 23:41 schreef henkde_j het volgende:
Geniaal die imam met dat vlaamse accent
Als een dame nee zegtquote:Op woensdag 22 september 2010 23:46 schreef Roel_Jewel het volgende:
En Witteman moet zo nodig weer ff de sensatie opzoeken en vragen naar details van de bedreiging. Ze geeft toch duidelijk aan dat ze daar niet over wil praten...
Prachtigquote:
Nou, prachtig. "Laten we gewoon even de democratie opzij schuiven en van België een islamitische staat maken. Kijken hoe het uitpakt."quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |