Omdat de VVD zich opnieuw wil profileren als liberale partij.quote:Op dinsdag 21 september 2010 23:37 schreef alors het volgende:
Jezus een nichtencircus, waarom moeten wij dit weten?
Omdat Mark dit ook leuk vind,quote:Op dinsdag 21 september 2010 23:38 schreef Louis22 het volgende:
[..]
Omdat de VVD zich opnieuw wil profileren als liberale partij.
En wie veegt jouw reet af als je het niet meer kan?quote:Op dinsdag 21 september 2010 23:35 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Dat.
En heel wat mensen hadden eerst eens moeten nadenken VOORDAT ze zich begonnen voort te planten. Nu hard janken dat de overheid niet of minder meebetaalt. Een kind neem je om het zelf op te voeden. Niet om het als een huisdier bij een asiel af te geven. En je hoort ook uit te zoeken wat het je allemaal kost. Moet ik als bewuste kinderloze daaraan meebetalen? Dat dacht ik toch niet. Je kiest er zelf voor om kinderen te nemen.
Wil niet zeggen dat alles en iedereen zich maar moet voortplanten zonder over kosten na te denken.quote:Op dinsdag 21 september 2010 23:39 schreef alors het volgende:
[..]
En wie veegt jouw reet af als je het niet meer kan?
Ook niet helemaal terechtquote:En over dat meebetalen, dat is toch overal zo. Niet rokers betalen ook voor de behandeling van rokers, SGP-ers betalen ook mee aan abortus, pacifisten betalen ook mee aan de oorlog... enzovoort enzovoort.
Wethouder wattes?quote:Op dinsdag 21 september 2010 23:45 schreef Ringo het volgende:
Frits Huffnagel heeft jarenlang mogen spelevaren als wethouder Citymarketing van Den Haag. Die hangt nog steeds het liefste brallend op het Plein rond. Ik denk dat ie langzaam zou opdrogen als minister.
Rieu is een held.quote:Op dinsdag 21 september 2010 23:47 schreef trololo het volgende:
[..]
Wethouder wattes?
Trouwens, André Rieu is echt heel oninteressant.
Vind ik niet. Een first class ondernemer, die voortdurend op het randje balanceert en alle risico's neemt. En deze zoon weet heel goed waarover ie praat, en is bovendien heel eerlijk.quote:Op dinsdag 21 september 2010 23:47 schreef trololo het volgende:
[..]
Wethouder wattes?
Is daar werkelijk een speciale wethouder voor?quote:Op dinsdag 21 september 2010 23:45 schreef Ringo het volgende:
Frits Huffnagel heeft jarenlang mogen spelevaren als wethouder Citymarketing van Den Haag. Die hangt nog steeds het liefste brallend op het Plein rond. Ik denk dat ie langzaam zou opdrogen als minister.
Wethouder van de feestcommissie voor Den Haagquote:Op dinsdag 21 september 2010 23:47 schreef trololo het volgende:
[..]
Wethouder wattes?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |