Ik heb zin in een broodje bakpao en Stratum.quote:
Ik snap je argument best, maar dit is iets binnen hun gezin, daar moet je niet tussen willen komen imho. Tenzij je echt naaste familie bent ofzo. En hoe 2010 FOK! ook is (quote:Op vrijdag 10 september 2010 23:39 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Dat 'het is maar FOK!' is een argument uit het jaar 2005. Maargoed, je snapt heel mijn punt schijnbaar niet dus het zal wel.
Stratum?quote:Op vrijdag 10 september 2010 23:39 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik heb zin in een broodje bakpao en Stratum.
quote:Op vrijdag 10 september 2010 23:39 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Daar stappen.quote:
quote:Op vrijdag 10 september 2010 23:40 schreef Symphonic het volgende:
Morgen een leuke meet
Ik heb er zin an
Vorige week donderdag was het daar zo fucking doodquote:Op vrijdag 10 september 2010 23:39 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Het is niet alleen benieuwd zijn, het is ook interesse tonen en zeker als je de hele tijd in het ziekenhuisgebeuren zit en in die sleur blijft zitten, kan dat een welkome afleiding zijn.quote:Op vrijdag 10 september 2010 23:40 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik snap je argument best, maar dit is iets binnen hun gezin, daar moet je tussen willen komen imho. Tenzij je echt naaste familie bent ofzo. En hoe 2010 FOK! ook is () dat zijn we niet. Dus hij weet dit wel te vinden als hij daar behoefte aan heeft, en verder vind ik het vrij ongepast om dan te gaan smsen of weet ik wat omdat mensen hier het zich afvragen cq 'benieuwd zijn'
Jaquote:
Op studentenavond.quote:Op vrijdag 10 september 2010 23:42 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Vorige week donderdag was het daar zo fucking dood.
[..]
Het is niet alleen benieuwd zijn, het is ook interesse tonen en zeker als je de hele tijd in het ziekenhuisgebeuren zit en in die sleur blijft zitten, kan dat een welkome afleiding zijn.
Ja, echt er zaten misschien 15 man aan die bar en eentje was zo fucking zat dat hij over de grond lag te rollen etcquote:Op vrijdag 10 september 2010 23:42 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Op studentenavond.Ik ga meestal vrijdags en zat tho.
quote:Op vrijdag 10 september 2010 23:44 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ja, echt er zaten misschien 15 man aan die bar en eentje was zo fucking zat dat hij over de grond lag te rollen etc. Vrijdag en zaterdag is het daar wel tof op zich
.
Succes.quote:
quote:
Wel bijna alleen maar toffe. Nog nooit ruzie o.i.d. daar gehad.quote:Op vrijdag 10 september 2010 23:44 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Je vindt er de vaagste mensen.
quote:Op vrijdag 10 september 2010 23:44 schreef -Miauw- het volgende:
Poes zit met neus in leeg Pringles blik
Hihiquote:Op vrijdag 10 september 2010 23:44 schreef -Miauw- het volgende:
Poes zit met neus in leeg Pringles blik
Ehhhh pizza gegeten uit de vuilnisbak?quote:Op vrijdag 10 september 2010 23:46 schreef Symphonic het volgende:
[..]
De neus van ons hondje ruikt naar de pizza van gisteren.
Eenmaal raden wat ze gedaan heeft
Tjaquote:Op vrijdag 10 september 2010 23:52 schreef pgrferrari het volgende:
Morgen is het 11 september
Alweer 9 jaar geleden
Overmorgen ben ik jarig.quote:Op vrijdag 10 september 2010 23:52 schreef pgrferrari het volgende:
Alweer 9 jaar geleden
nog 8 minuten om een kaart te sturenquote:Op vrijdag 10 september 2010 23:52 schreef -Miauw- het volgende:
Oh kut, dan is mijn zusje vandaag jarig
Jaquote:Op vrijdag 10 september 2010 23:49 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ehhhh pizza gegeten uit de vuilnisbak?
gesmst! Ze is op huwelijksreisquote:Op vrijdag 10 september 2010 23:53 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
nog 8 minuten om een kaart te sturen
ik zag het van de week weer terug, en nog steeds kan ik het niet bevatten... 9/11 danquote:Op vrijdag 10 september 2010 23:52 schreef pgrferrari het volgende:
Alweer 9 jaar geleden
Oh wat leuk. gezelligquote:Op vrijdag 10 september 2010 23:54 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ja
Toen we haar een paar weken terug haalden was ze hier 3 seconden binnen en had ze al een karbonade uit de vuilnisbak gevist. Het is ook niet voor niets een viulnisbakkenras.
En over ruim een week krijgt ze er een vriendje bij
Dankquote:Op vrijdag 10 september 2010 23:55 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik zag het van de week weer terug, en nog steeds kan ik het niet bevatten... 9/11 dan
En jij natuurlijk van Harte gefeliciteerd, en Miauw ook
quote:
volgende week zondag komt hij uit Polen..quote:
Wat istie nu danquote:Op zaterdag 11 september 2010 00:00 schreef Symphonic het volgende:
[..]
volgende week zondag komt hij uit Polen..
En dan hoop ik dat osn huidige hondje weer hond wordt
Ze is nu geen hond?quote:Op zaterdag 11 september 2010 00:00 schreef Symphonic het volgende:
[..]
volgende week zondag komt hij uit Polen..
En dan hoop ik dat osn huidige hondje weer hond wordt
ze is nu zo op mensen gericht en vooral op mij, dat ze niet buiten wil lopen, niet wil spelen etc.quote:
quote:Op zaterdag 11 september 2010 00:01 schreef Symphonic het volgende:
Grappig:
Lara (ons hondje dat we nu een maand hebben) is 5 jaar, en 40 cm
Hugo ook 5 jaar en 40 cm.
quote:Op zaterdag 11 september 2010 00:01 schreef -Miauw- het volgende:
Aahh ik kreeg net een hele lieve mail "It is not improtant if you were helpful. The will to help is everything.'
quote:Op zaterdag 11 september 2010 00:02 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ze is nu zo op mensen gericht en vooral op mij, dat ze niet buiten wil lopen, niet wil spelen etc.
Dus ik wil dat ze zich op die andere hond gaat richten. En Hugo neemt haar wel op sleeptouw
woensdag gaat haar achterpootje eraf, en dat zal ook wel een hoop schelen. Ze heeft er gewoon ook teveel last van.quote:Op zaterdag 11 september 2010 00:03 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
super. Hoop dat het snel beter gaat met Lara. Vervelend als het niet helemaal goed gaat met je diertjes namelijk...
Iemand uit Israel mailde mij (op het werk) hoe hij vanaf de Efteling naar Amsterdam moest komen en waar hij dan moest parkerenquote:
Dan mag hij nog een eindje rijden vanuit de hoofdstadquote:Op zaterdag 11 september 2010 00:05 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Iemand uit Israel mailde mij (op het werk) hoe hij vanaf de Efteling naar Amsterdam moest komen en waar hij dan moest parkeren![]()
Oh lang verhaal
?quote:Op zaterdag 11 september 2010 00:04 schreef Symphonic het volgende:
[..]
woensdag gaat haar achterpootje eraf, en dat zal ook wel een hoop schelen. Ze heeft er gewoon ook teveel last van.
quote:Op zaterdag 11 september 2010 00:06 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Dan mag hij nog een eindje rijden vanuit de hoofdstad.
Waar is dat?quote:Op zaterdag 11 september 2010 00:03 schreef Symphonic het volgende:
Ik moet mijn topic in F&A nog bijwerken, maar ik heb geen zin. Daar staat ons hondje in.
Het is echt een lief poepie, knuffelkont, maar ze heeft 3 jaar in een asiel gezeten, dus de usual dog things zijn niet ususal voor haar.
Idd, het is moeilijk te bevatten.quote:Op vrijdag 10 september 2010 23:55 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik zag het van de week weer terug, en nog steeds kan ik het niet bevatten... 9/11 dan
En jij natuurlijk van Harte gefeliciteerd, en Miauw ook
Is het nu al afgelopenquote:Op zaterdag 11 september 2010 00:07 schreef egeltje1985 het volgende:
Naah, martin gewonnen bij hgt. Bleh.
In het asiel is ze of gebeten of ze heeft klem gezeten, maar haar achillespees is volledig afgescheurd, en daardoor is het pootje useless geworden. Ze blijft die poot desondanks gebruiken en dondert dus steeds om. De DA heeft haar pootje opgebonden zodat ze gedwongen op 3 poten moest lopen, en toen liep ze opeens als een speer.quote:Op zaterdag 11 september 2010 00:06 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
?
Oh wat heeft ze dan?
Dat is ook toevallig, ik zie de laatste tijd veel honden met 3 pootjes. Zodra ze eraan gewend zijn rennen ze weer rond alsof er niets aan de hand is.
Als je daar stukken van op tv ziet realiseer je je zowiezo hoe snel de tijd gaatquote:Op zaterdag 11 september 2010 00:08 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Idd, het is moeilijk te bevatten.
Het lijkt nog steeds de dag van gister.
Ja, en nog steeds staat het water in mijn ogen als ik die docu's zie..quote:Op zaterdag 11 september 2010 00:08 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Idd, het is moeilijk te bevatten.
Het lijkt nog steeds de dag van gister.
Gossie,quote:Op zaterdag 11 september 2010 00:08 schreef Symphonic het volgende:
[..]
In het asiel is ze of gebeten of ze heeft klem gezeten, maar haar achillespees is volledig afgescheurd, en daardoor is het pootje useless geworden. Ze blijft die poot desondanks gebruiken en dondert dus steeds om. De DA heeft haar pootje opgebonden zodat ze gedwongen op 3 poten moest lopen, en toen liep ze opeens als een speer.
Ja, al ff geleden.quote:
ik bedoel dus eigenlijk: was dit de finale al.... zo megasnel gegaanquote:
Idd, maar op een of andere manier wil ik die docu's zien, het is weird enough toch fascinerend.quote:Op zaterdag 11 september 2010 00:09 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ja, en nog steeds staat het water in mijn ogen als ik die docu's zie..
Ik kijk er niet meer naarquote:Op zaterdag 11 september 2010 00:11 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Idd, maar op een of andere manier wil ik die docu's zien, het is weird enough toch fascinerend.
Dit bedoel ik niet fout, maar het is zo onrealistisch.
quote:Op zaterdag 11 september 2010 00:11 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik bedoel dus eigenlijk: was dit de finale al.... zo megasnel gegaan
Jep, best jammer.quote:Op zaterdag 11 september 2010 00:11 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik bedoel dus eigenlijk: was dit de finale al.... zo megasnel gegaan
Ik heb een DVD waar de feiten iets anders worden vertelt dan dat je ze op TV ziet, geen conspiracy shit, maar gewoon feiten die gebaseerd zijn om het hele gebeuren + rationeel denken. Best apart om dat te zien.quote:Op zaterdag 11 september 2010 00:11 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Idd, maar op een of andere manier wil ik die docu's zien, het is weird enough toch fascinerend.
Dit bedoel ik niet fout, maar het is zo onrealistisch.
Trustequote:
quote:Op zaterdag 11 september 2010 00:13 schreef Huppelmuts het volgende:
Haha gekke sym die mij ging vertellen hoe gezellig deze SC is, Dat wist ik toch al lang
Ik las kontjequote:Op zaterdag 11 september 2010 00:14 schreef Bellatrix het volgende:
Lekkah lekkah konijntje doe maar wiebele wiebele.
Dat kan ook.quote:
Lieve falerquote:
Ja ik had hem zo op SBS6 staan en toen was het reclame en toen dacht ik zo van ff zappen dus ik zappe naar nederland 2 en toen zag ik zo'n baardaap met mutsje oep allemaal dinge zegge die ik nie begrijp echt dom het land uit die mensen goffer, stem wilders.quote:Op zaterdag 11 september 2010 00:15 schreef Koen66 het volgende:
Zie ik nu pas dat er een Nationaal Suikerfeest programma op tv was
Sorry beebquote:Op zaterdag 11 september 2010 00:13 schreef Huppelmuts het volgende:
Haha gekke sym die mij ging vertellen hoe gezellig deze SC is, Dat wist ik toch al lang
(_(_) (_|_) (_)_)quote:
de search doet het weer, dus je kan weer zoekenquote:Op zaterdag 11 september 2010 00:17 schreef Koen66 het volgende:
staat er eigenlijk op Fok nog iets uit de tijd van 9/11(oude SC oid)
Dealquote:Op zaterdag 11 september 2010 00:16 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Lieve faler![]()
Morgen krijg je kusje van me
ik heb er om die reden ook maar geen, weer iets dat op kan raken....quote:Op zaterdag 11 september 2010 00:21 schreef Huppelmuts het volgende:
Verdomme de batterij van mn muis is weer eens dood
Eentje met USB-aansluiting heeft geen batterijen nodigquote:Op zaterdag 11 september 2010 00:22 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik heb er om die reden ook maar geen, weer iets dat op kan raken....
in een draadloze muis zit er in de muis zelf toch altijd wel iets qua batterijquote:Op zaterdag 11 september 2010 00:23 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Eentje met USB-aansluiting heeft geen batterijen nodig.
Uhm deze werkt met usbquote:Op zaterdag 11 september 2010 00:23 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Eentje met USB-aansluiting heeft geen batterijen nodig.
Mjahquote:Op zaterdag 11 september 2010 00:24 schreef Koen66 het volgende:
[..]
in een draadloze muis zit er in de muis zelf toch altijd wel iets qua batterij
En ABBA?quote:Op zaterdag 11 september 2010 00:24 schreef -Miauw- het volgende:
Ik heb wel 8 nummers van Justin Timberlake op mijn iPod
TOT MORGEN!!!quote:
quote:Op zaterdag 11 september 2010 00:26 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Serieus, die heb ik er pas afgegooid. Doodgedraaid
Tot morgen en veul plezier.quote:
Ja, dat is toch ook geen USB-aansluitingquote:Op zaterdag 11 september 2010 00:24 schreef Koen66 het volgende:
[..]
in een draadloze muis zit er in de muis zelf toch altijd wel iets qua batterij
Hoe kan dat dan?quote:
Tuurlijk. Love u xxquote:Op zaterdag 11 september 2010 00:27 schreef -Miauw- het volgende:
Wat is het laatste smsje dat je van iemand ontvangen hebt?
Trusten.quote:
quote:Op zaterdag 11 september 2010 00:30 schreef -Miauw- het volgende:
Wat luister je nu?
'Club Tropicana' van Wham
Ja, ik verveel me.quote:
1 gemiste oproepe(n)quote:Op zaterdag 11 september 2010 00:27 schreef -Miauw- het volgende:
Wat is het laatste smsje dat je van iemand ontvangen hebt?
Bier, seks, massage, roken, jammerquote:Op zaterdag 11 september 2010 00:33 schreef Bellatrix het volgende:
5 random woorden die je meteen te binnen schieten? NU!
Plaats / aantal berichten / gebruikerquote:Op zaterdag 11 september 2010 00:33 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ja, ik verveel me.
Ik wil niet slapen maar ik voel dat het er aan zit te komen.
Miauw wil niet naar bed
quote:Op zaterdag 11 september 2010 00:33 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Bier, seks, massage, roken, jammer
pis, drank, blijquote:Op zaterdag 11 september 2010 00:33 schreef Bellatrix het volgende:
quote:
quote:Op zaterdag 11 september 2010 00:33 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Plaats / aantal berichten / gebruiker
001. 529 -Miauw-
002. 363 Bellatrix
003. 331 Loveless85
:3
tv, vakantie, chips, fiets, neusquote:Op zaterdag 11 september 2010 00:33 schreef Bellatrix het volgende:
Trut!!quote:
Ruim.quote:Op zaterdag 11 september 2010 00:35 schreef -Miauw- het volgende:
Dus van al die Fokkende mensen hier heb ik de meeste berichten gepost
wat heb je gedaanquote:Op zaterdag 11 september 2010 00:35 schreef -Miauw- het volgende:
Dus van al die Fokkende mensen hier heb ik de meeste berichten gepost
ja dan gaat het hard inderdaadquote:Op zaterdag 11 september 2010 00:37 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik zat in de live chat, dat was het denk ik
Etta Jamesquote:Op zaterdag 11 september 2010 00:37 schreef -Miauw- het volgende:
All I could do was cry - Etta James
veel plezier als je gaat mieten morgenquote:Op zaterdag 11 september 2010 00:40 schreef Huppelmuts het volgende:
Ja ik ga naar bed, doen alsof ik in slaap kan komen![]()
Tot morgen sym
Slaap lekkerquote:Op zaterdag 11 september 2010 00:40 schreef Huppelmuts het volgende:
Ja ik ga naar bed, doen alsof ik in slaap kan komen![]()
Tot morgen sym
Ik ook niet, eigenlijk, maar ik ook.quote:Op zaterdag 11 september 2010 00:44 schreef -Miauw- het volgende:
Oh, ik ben slecht! Ik heb er bijna een pakje sigaretten doorhee gejaagd vandaag. En ik rook niet eens eigenlijk
Gerookt vandaag?quote:Op zaterdag 11 september 2010 00:44 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik ook niet, eigenlijk, maar ik ook.
quote:Op zaterdag 11 september 2010 00:44 schreef -Miauw- het volgende:
Oh, ik ben slecht! Ik heb er bijna een pakje sigaretten doorhee gejaagd vandaag. En ik rook niet eens eigenlijk
Ja ben weer begonnen sort ofquote:
Oh neee niet doen!quote:Op zaterdag 11 september 2010 00:45 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ja ben weer begonnen sort of![]()
had ik vroegah ook altijd de neiging toe als het gezellig was om mee te roken.quote:Op zaterdag 11 september 2010 00:46 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Wel veel gedronken en dan rook ik ook altijd, slaat nergens op
Ja ik rook eigenlijk alleen als ik uitga of drink dus dat zit op zich wel goed. En ik kan ook best goed stoppen.quote:Op zaterdag 11 september 2010 00:47 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Oh neee niet doen!![]()
Ik kan op de een of andere manier ook zo weer stoppen, dat is wel fijn.
Nu vind ik het heel erg lekker. Soms heb ik het idee dat ik gedroogd mest aan het wegpaffen ben, smaakt me dan totaal niet.quote:Op zaterdag 11 september 2010 00:47 schreef Koen66 het volgende:
[..]
had ik vroegah ook altijd de neiging toe als het gezellig was om mee te roken.
Maar meer omdat het zo gezellig was, roken op zich heeft me nooit geboeid
quote:Op zaterdag 11 september 2010 00:47 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ja ik rook eigenlijk alleen als ik uitga of drink dus dat zit op zich wel goed. En ik kan ook best goed stoppen.
Je hoeft echt niet perse voor de meet te veranderen, komt er toch nog wel eentje.quote:Op zaterdag 11 september 2010 00:49 schreef -Miauw- het volgende:
Oh, ik wil eigenlijk wel heel graag naar die meet![]()
Misschien moet ik toch maar kijken of ik in november nog weg kan ofzo
nog steeds niet zeker of je komt?quote:Op zaterdag 11 september 2010 00:49 schreef -Miauw- het volgende:
Oh, ik wil eigenlijk wel heel graag naar die meet![]()
Misschien moet ik toch maar kijken of ik in november nog weg kan ofzo
ik ook, en ik rook welquote:Op zaterdag 11 september 2010 00:44 schreef -Miauw- het volgende:
ja, het lijkt me ook gewoon heel gezellig. Ik vind ook iedereen eigenlijk gewoon heel leukquote:Op zaterdag 11 september 2010 00:50 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Je hoeft echt niet perse voor de meet te veranderen, komt er toch nog wel eentje.Alleen zou het wel super zijn als je er bij bent.
Tofquote:Op zaterdag 11 september 2010 00:51 schreef Koen66 het volgende:
[..]
nog steeds niet zeker of je komt?
Ik weet het volgende week pas echt zeker, maar schat de kans meer dan 99% dat ik er bij ben
dat dusquote:Op zaterdag 11 september 2010 00:52 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
ja, het lijkt me ook gewoon heel gezellig. Ik vind ook iedereen eigenlijk gewoon heel leuken ik ben zo benieuwd
Nou ik moet volgens mij echt even op vakantie. Die week is eigenlijk de enige dat het goed uitkomt. Zou met een vriendin gaan maar die zit te mekken en wil heel ver weg, ik wil gewoon in Europa blijven. Misschien ga ik wel alleen en anders kom ik zeker naar de meetquote:Op zaterdag 11 september 2010 00:51 schreef Koen66 het volgende:
[..]
nog steeds niet zeker of je komt?
Ik weet het volgende week pas echt zeker, maar schat de kans meer dan 99% dat ik er bij ben
quote:Op zaterdag 11 september 2010 00:53 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Tof
En Miauw: ik zou het wel heel gaaf vinden als je komt
Jawel ik kom wel zeker.quote:Op zaterdag 11 september 2010 00:55 schreef Koen66 het volgende:
Jij ook nog steeds niet zeker of je komt Bella
WIj gaan bijna zeker de 18e een midweek weg naar Drenthe.quote:Op zaterdag 11 september 2010 00:54 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Nou ik moet volgens mij echt even op vakantie. Die week is eigenlijk de enige dat het goed uitkomt. Zou met een vriendin gaan maar die zit te mekken en wil heel ver weg, ik wil gewoon in Europa blijven. Misschien ga ik wel alleen en anders kom ik zeker naar de meet
quote:Op zaterdag 11 september 2010 00:55 schreef -Miauw- het volgende:
Shit, nog steeds die kaartjes voor de Scissor Sisters niet gehaald
die zijn gaafquote:Op zaterdag 11 september 2010 00:55 schreef -Miauw- het volgende:
Shit, nog steeds die kaartjes voor de Scissor Sisters niet gehaald
ik ga de 23e naar Portugal.quote:Op zaterdag 11 september 2010 00:56 schreef Koen66 het volgende:
[..]
WIj gaan bijna zeker de 18e een midweek weg naar Drenthe.
Had ook liever de zon nog keer gezien, mja, op de centjes letten he.....
Nee eerst was het niet zeker, nu wel.quote:Op zaterdag 11 september 2010 00:57 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ah dan is de OP van het meet-topic niet goed
Concert is pas in november, dus mensen zijn vaak nog wat laks, like mequote:Op zaterdag 11 september 2010 00:56 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Zijn ze er nog dan? Verbaast me
Er is vast wel een mod die dat aanpast een keerquote:Op zaterdag 11 september 2010 00:57 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Nee eerst was het niet zeker, nu wel.
Ja, heb ze 1 keer eerder gezien, in Amsterdam. Was echt gaaf.quote:
Oh woont je moeder daar?quote:Op zaterdag 11 september 2010 00:57 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik ga de 23e naar Portugal.
Kost me niets gelukkig. Op bezoek bij mams
lekker hoorquote:Op zaterdag 11 september 2010 00:57 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik ga de 23e naar Portugal.
Kost me niets gelukkig. Op bezoek bij mams
ik ga naar de zonnebank he ik besl,oten. Dat heb ik nog nooit gedaanquote:Op zaterdag 11 september 2010 00:59 schreef Koen66 het volgende:
[..]
lekker hoor
Ben bang dat ik (na morgen dan, schijnt lekker te worden) de zon pas weer in 2011 ga zien
quote:Op zaterdag 11 september 2010 00:58 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Er is vast wel een mod die dat aanpast een keer![]()
Oh, wauw, wat naar johquote:Op zaterdag 11 september 2010 01:00 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ja
Mijn vader is in oktober overleden, dus ik ga zo vaak ik kan.
heftig, dat wist ik nietquote:Op zaterdag 11 september 2010 01:00 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ja
Mijn vader is in oktober overleden, dus ik ga zo vaak ik kan.
Ik ook hoorquote:Op zaterdag 11 september 2010 01:03 schreef Bellatrix het volgende:
Ik vind het wel hendig eng om dadelijk de bar ofzo in te lopen waar jullie allemaal zitten.
''Ja hoi, ik ben Bellatrix.''
en toch ga ik je anders noemenquote:Op zaterdag 11 september 2010 01:03 schreef Bellatrix het volgende:
Ik vind het wel hendig eng om dadelijk de bar ofzo in te lopen waar jullie allemaal zitten.
ik ben ZO benieuwd naar iedereen, zeker naar degene waar zelfs geen foto van bekend isquote:Op zaterdag 11 september 2010 01:03 schreef Bellatrix het volgende:
Ja dat hoop ik ookquote:Op zaterdag 11 september 2010 01:04 schreef Symphonic het volgende:
[..]
en toch ga ik je anders noemen
Dat zei ze al, dat jij haar een bericht had gestuurd, vond ze heel erg leuk!quote:Op zaterdag 11 september 2010 01:04 schreef Koen66 het volgende:
Miauw, had trouwens laatst een PM naar Marlalala gestuurd, vorige week een heel lief berichtje teruggehad
Pfff heftig. Daar ben je dus nog wel even mee bezigquote:Op zaterdag 11 september 2010 01:04 schreef Symphonic het volgende:
Gescheurde aorta, 68 jaar.
Mijn moeder wil graag terug naar Nederland maar ze moet eerst het huis verkopen.
En het refrecht is zoooooo kut in Portugal. Echt een fucking bureaucratie, dus dat gaat ruim anderhalf jaar in beslag nemen voor ze het huis uberhaupt mag verkopen
Wat kut zeg, bureaucratie.quote:Op zaterdag 11 september 2010 01:04 schreef Symphonic het volgende:
Gescheurde aorta, 68 jaar.
Mijn moeder wil graag terug naar Nederland maar ze moet eerst het huis verkopen.
En het refrecht is zoooooo kut in Portugal. Echt een fucking bureaucratie, dus dat gaat ruim anderhalf jaar in beslag nemen voor ze het huis uberhaupt mag verkopen
Gaat dat meestal zo bij meets, of houden sommigen vast aan nick gebruik?quote:Op zaterdag 11 september 2010 01:05 schreef Symphonic het volgende:
Ik stel me gewoon voor als Peter, en niet als Sym
stom ik laat iedere keer de groeten en hug doen.quote:Op zaterdag 11 september 2010 01:05 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Dat zei ze al, dat jij haar een bericht had gestuurd, vond ze heel erg leuk!
Ja mama heeft het druk
Ja, dat houd ik ook nog wel even zoquote:Op zaterdag 11 september 2010 01:06 schreef Bellatrix het volgende:
Miauw en ik zijn de enige anoniempjes.
Hoezo niet.quote:Op zaterdag 11 september 2010 01:07 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ja, dat houd ik ook nog wel even zo![]()
Anders gaat die hele meet niet door
Inderdaad, van alle anderen minimaal wel een wazig fototje gezienquote:Op zaterdag 11 september 2010 01:06 schreef Bellatrix het volgende:
Miauw en ik zijn de enige anoniempjes.
Oh dat vindt ze wel leuk denk ikquote:Op zaterdag 11 september 2010 01:06 schreef Symphonic het volgende:
[..]
stom ik laat iedere keer de groeten en hug doen.
Geen moment aan Pm gedacht. Ga ik zondag of maandag zeker doen
Ja, Tombo ook wel jaquote:Op zaterdag 11 september 2010 01:07 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Inderdaad, van alle anderen minimaal wel een wazig fototje gezien
Alhoewel, ook Tombo is vrij anoniem voor zover ik weet
Ik ook. Zie er altijd verneukertieft uit. En ik vertik het om van die sugababes foto's te maken in een spiegel helemaal gefotoshopt.quote:
Na de meet van morgen ben nik wel anoniempje af en weet een deel wat mijn originele account isquote:Op zaterdag 11 september 2010 01:07 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ja, dat houd ik ook nog wel even zo![]()
Anders gaat die hele meet niet door
ik heb er ook een pesthekel aanquote:
Ik kijk altijd scheel en ik houd me maar vast aan 'the camera adds 10 pounds'quote:Op zaterdag 11 september 2010 01:09 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik ook. Zie er altijd verneukertieft uit. En ik vertik het om van die sugababes foto's te maken in een spiegel helemaal gefotoshopt.
Hahaha wat grappig! Herkenden mensen je ineens weer van vroegah?quote:Op zaterdag 11 september 2010 01:10 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Na de meet van morgen ben nik wel anoniempje af en weet een deel wat mijn originele account is
(hoewel ik hem hier van de week openlijk heb gepost, maar dat had ik ook achter de schermen, en daar wist ook de helft het niet)
Dat ouder worden vind ik niet zo erg maar gewoon je eigen kop terug zienquote:Op zaterdag 11 september 2010 01:10 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik heb er ook een pesthekel aan
Op foto's realiseer ik me meestal pas dat ik ouder wordt, valt in spiegel om een of andere reden minder op
ik ookquote:Op zaterdag 11 september 2010 01:10 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik kijk altijd scheel en ik houd me maar vast aan 'the camera adds 10 pounds'![]()
Ik ben echt cameraschuw
Nou over Bella kan ik niets zeggen maar echtquote:Op zaterdag 11 september 2010 01:12 schreef Koen66 het volgende:
Volgens mij zijn Miauw en Bella gewoon 2 hele leuke meiden
Joahquote:Op zaterdag 11 september 2010 01:12 schreef Koen66 het volgende:
Volgens mij zijn Miauw en Bella gewoon 2 hele leuke meiden
quote:Op zaterdag 11 september 2010 01:12 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Dat ouder worden vind ik niet zo erg maar gewoon je eigen kop terug zien
quote:Op zaterdag 11 september 2010 01:12 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik ookIk sta voor mijn gevoel altijd heel debiel op foto's
Maar ik vind het niet erg als ze op het forum verschijnen
nog 1 maand en 5 dagen dan weten we het (hopelijk dan....)quote:Op zaterdag 11 september 2010 01:13 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Nou over Bella kan ik niets zeggen maar echt
houd maar opquote:Op zaterdag 11 september 2010 01:15 schreef Koen66 het volgende:
[..]
nog 1 maand en 5 dagen dan weten we het (hopelijk dan....)
Waarom?quote:Op zaterdag 11 september 2010 01:17 schreef -Miauw- het volgende:
Ik heb wel eens een semi-blind date gehad met iemand, foto's uitgewisseld van tevoren.
Was heel spannend allemaal, had hem al heel vaak gesproken telefonisch en ik was verliefd (18 jr, naief) en toen ik 'm zag heb ik alleen maar gehuild
Naja als ze al foto's hadden uitgewisseld.quote:
Omdat het tegenviel, niet zozeer zijn uiterlijk. Al had hij wel zijn beste foto gestuurdquote:
Erg lijkt me dat inderdaad.quote:Op zaterdag 11 september 2010 01:21 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Omdat het tegenviel, niet zozeer zijn uiterlijk. Al had hij wel zijn beste foto gestuurd
Ik had hem gewoon zo geromantiseerd, hij was perfect. En toen bleek hij dat niet te zijn en omgekeerd ook trouwens. Afschuwelijk.
Whehehe ja, ik was laatst naar een crewmeet, en toen de foto's in het mod forum verschenen kreeg ik een heleboel wtf reaktiesquote:Op zaterdag 11 september 2010 01:12 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Hahaha wat grappig! Herkenden mensen je ineens weer van vroegah?
heb ook ooit wel eens een date gehad met iemand die op het fotootje net miss Holland was, maar IRL op z'n zachts gezegd de voorrondes niet eens zou halenquote:Op zaterdag 11 september 2010 01:20 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Naja als ze al foto's hadden uitgewisseld.
Wat erg.quote:Op zaterdag 11 september 2010 01:22 schreef Koen66 het volgende:
[..]
heb ook ooit wel eens een date gehad met iemand die op het fotootje net miss Holland was, maar IRL op z'n zachts gezegd de voorrondes niet eens zou halen
Zero. Lijkt me.quote:
quote:Op zaterdag 11 september 2010 01:22 schreef Koen66 het volgende:
[..]
heb ook ooit wel eens een date gehad met iemand die op het fotootje net miss Holland was, maar IRL op z'n zachts gezegd de voorrondes niet eens zou halen
Wat geinigquote:Op zaterdag 11 september 2010 01:21 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Whehehe ja, ik was laatst naar een crewmeet, en toen de foto's in het mod forum verschenen kreeg ik een heleboel wtf reakties
En ze sliste en had een tik aan d'r hoofd.....quote:
Klinkt als die slang uit Jungle Bookquote:Op zaterdag 11 september 2010 01:25 schreef Koen66 het volgende:
[..]
En ze sliste en had een tik aan d'r hoofd.....
Het is dan ook bij die ene date gebleven (en ja, mij vond ze dus ook niks)
quote:Op zaterdag 11 september 2010 01:26 schreef Bellatrix het volgende:
Mijn kittens liggen lepeltje lepeltje.
Wauw, waarom op je 21e al?quote:Op zaterdag 11 september 2010 01:26 schreef Koen66 het volgende:
Op m'n 21e was ik zo wanhopig op zoek dat ik advertenties in de krant zette.
Had het een paar weken leuk met een meisje daarna.
Na 2 maanden begon ze al over kinderen............
Dus dat was ook snel over
net als die schele leeuw uit Daktariquote:Op zaterdag 11 september 2010 01:26 schreef -Miauw- het volgende:
Oh nee wacht, die slang sliste en keek scheel, toch?
quote:Op zaterdag 11 september 2010 01:26 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Klinkt als die slang uit Jungle Book
Clarencequote:Op zaterdag 11 september 2010 01:28 schreef Symphonic het volgende:
[..]
net als die schele leeuw uit Daktari
Geen idee, had vroeg het gevoel buiten de boot te vallen denk ik.quote:Op zaterdag 11 september 2010 01:27 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Wauw, waarom op je 21e al?![]()
|Ik begin het nu wel een beetje te krijgen maar ik ben nu 31 going on 32 volgende maand
Oh dat is wel shit ja, weinig vrienden hebben. Kan me er wel iets bij verzinnen.quote:Op zaterdag 11 september 2010 01:29 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Geen idee, had vroeg het gevoel buiten de boot te vallen denk ik.
En bovendien had ik geen vrienden in die tijd, en wilde eigenlijk liever iemand om mee te stappen, vond ik belangrijker dan een relatie
maar ze keek niet scheel, toch? Ah what the fuck, voor de overlevering: ze sliste, ze had een tik en ze keek ook scheelquote:
Dat gaat inderdaad vanzelf.quote:Op zaterdag 11 september 2010 01:32 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Oh dat is wel shit ja, weinig vrienden hebben. Kan me er wel iets bij verzinnen.
Ik heb genoeg vrienden eigenlijk maar ik merk nu heel erg een tweedeling van de mensen zoals ik die eigenlijk nog wel tevreden zijn en de mensen die nu ineens trouwen, kinderen krijgen. Ik word er een beetje sip vanSommige mensen zie ik gewoon niet meer.
Ja, het is ook in je vriendenkring hard werken zodra er gesetteld gaat worden. Ik heb het al met de kinderloze stellen.quote:Op zaterdag 11 september 2010 01:34 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Dat gaat inderdaad vanzelf.
Wij zijn eigenlijk ook veel vrienden/kennissen kwijt geraakt nadat we kinderen kregen.
Net alsof doordat wij ze wel hadden en zij niet de chemie opeens weg was
Ze heette Trudy, dus dat had ik qua naam al verdacht moeten vindenquote:Op zaterdag 11 september 2010 01:33 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
maar ze keek niet scheel, toch? Ah what the fuck, voor de overlevering: ze sliste, ze had een tik en ze keek ook scheelhoe heet ze?
quote:Op zaterdag 11 september 2010 01:35 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ze heette Trudy, dus dat had ik qua naam al verdacht moeten vinden
En mijn beste vriend momenteel is uit de gratie bij m'n vrouw (om knap onredelijke redenen) dus dat ging ook lekker....quote:Op zaterdag 11 september 2010 01:35 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ja, het is ook in je vriendenkring hard werken zodra er gesetteld gaat worden. Ik heb het al met de kinderloze stellen.
Oh jee, kun je dat nog een beetje bij laten draaien bij haar?quote:Op zaterdag 11 september 2010 01:37 schreef Koen66 het volgende:
[..]
En mijn beste vriend momenteel is uit de gratie bij m'n vrouw (om knap onredelijke redenen) dus dat ging ook lekker....
Verder heb ik door de jaren heen ERG veel vakantie crushes gehad, ook vrouwlief heb ik op vakantie leren kennen (Rhodos)quote:Op zaterdag 11 september 2010 01:36 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Já Koen, dat was een teken aan de wand.
In de tijd dat ik alleen was (tussen het overlijden van mijn vouw en mijn huidige relatie (minus een miskleun relatie uit de buitencategorie) heb ik een paar dates gehad waar ik best een tragi- komisch boek over zou kunnen schrijvenquote:Op zaterdag 11 september 2010 01:26 schreef Koen66 het volgende:
Op m'n 21e was ik zo wanhopig op zoek dat ik advertenties in de krant zette.
Had het een paar weken leuk met een meisje daarna.
Na 2 maanden begon ze al over kinderen............
Dus dat was ook snel over
Mijn eerste echte date was ook leukquote:Op zaterdag 11 september 2010 01:35 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ze heette Trudy, dus dat had ik qua naam al verdacht moeten vinden
ik ookquote:Op zaterdag 11 september 2010 01:39 schreef Huppelmuts het volgende:
Volgens mij zou ik paar uur geleden al naar bed gaan
quote:Op zaterdag 11 september 2010 01:38 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Verder heb ik door de jaren heen ERG veel vakantie crushes gehad, ook vrouwlief heb ik op vakantie leren kennen (Rhodos)
Nee, aangezien mijn vrouw (zoals hier wel bekend is) na de geboorte van onze 2e psychisch erg instabiel is geweest/geworden is ze zo inflexibel als een deur.quote:Op zaterdag 11 september 2010 01:37 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Oh jee, kun je dat nog een beetje bij laten draaien bij haar?
Hmm je vrouw is ook overleden?quote:Op zaterdag 11 september 2010 01:38 schreef Symphonic het volgende:
[..]
In de tijd dat ik alleen was (tussen het overlijden van mijn vouw en mijn huidige relatie (minus een miskleun relatie uit de buitencategorie) heb ik een paar dates gehad waar ik best een tragi- komisch boek over zou kunnen schrijven
Huppel is weer terugquote:Op zaterdag 11 september 2010 01:39 schreef Huppelmuts het volgende:
Hmm nee dat is heel lastig. Ik heb natuurlijk heel erg gemakkelijk praten zonder een gezamenlijk huishouden en kindjes maar ik denk dat het belangrijk is dat jij jezelf niet uit het oog verliest.quote:Op zaterdag 11 september 2010 01:40 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Nee, aangezien mijn vrouw (zoals hier wel bekend is) na de geboorte van onze 2e psychisch erg instabiel is geweest/geworden is ze zo inflexibel als een deur.
Ze kan de manier waarop mijn vriend met zijn vrouw omgaat niet handelen.
Ook al kende ze ze ook al meer dan 10 jaar, ze heeft besloten dat ze ze niet meer wil zien. En dat maakt het er voor mij allemaal niet makkelijker op
Maar je bent er weerquote:Op zaterdag 11 september 2010 01:39 schreef Huppelmuts het volgende:
Ja maar nu gaat huppel echt platquote:
Ik denk hetquote:Op zaterdag 11 september 2010 01:42 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja maar nu gaat huppel echt plat![]()
Vreemd ben heel moe maar ook klaarwakker. Zenuwen??
Hoe oud ben jij eigenlijk??quote:Op zaterdag 11 september 2010 01:42 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Toen waren mijn meiden 6 en 7
Zat laatst een traantje weg te pinken bij het kijken van een oude video.... Realiseerde me weer hoe leuk en mooi een van die meiden toen was....quote:Op zaterdag 11 september 2010 01:39 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
dat heb ik nou zelden. Alhoewel, Kees-jan uit Hoorn zal ik nooit vergeten
![]()
und mein Deutsche Matthias
Ik soms. Nu is het gewoon zenuwen, geen idee waarom. Heb al zoveel meets meegemaaktquote:Op zaterdag 11 september 2010 01:43 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik denk het
Hoewel ik daar geen last van heb, ik ben gewoon een nachtmens
De moeder van je dochters dus?quote:Op zaterdag 11 september 2010 01:42 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Toen waren mijn meiden 6 en 7
Zou kunnen, als ik ergens zenuwachtig voor ben slaap ik ook beroerd....quote:Op zaterdag 11 september 2010 01:42 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja maar nu gaat huppel echt plat![]()
Vreemd ben heel moe maar ook klaarwakker. Zenuwen??
Dat is een beetje moeilijk uit te leggen, kan ik ook beter niet doen op een forum.quote:Op zaterdag 11 september 2010 01:43 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
De moeder van je dochters dus?
was het onverwachts?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |