Ik heb zin in een broodje bakpao en Stratum.quote:
Ik snap je argument best, maar dit is iets binnen hun gezin, daar moet je niet tussen willen komen imho. Tenzij je echt naaste familie bent ofzo. En hoe 2010 FOK! ook is (quote:Op vrijdag 10 september 2010 23:39 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Dat 'het is maar FOK!' is een argument uit het jaar 2005. Maargoed, je snapt heel mijn punt schijnbaar niet dus het zal wel.
Stratum?quote:Op vrijdag 10 september 2010 23:39 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik heb zin in een broodje bakpao en Stratum.
quote:Op vrijdag 10 september 2010 23:39 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Daar stappen.quote:
quote:Op vrijdag 10 september 2010 23:40 schreef Symphonic het volgende:
Morgen een leuke meet
Ik heb er zin an
Vorige week donderdag was het daar zo fucking doodquote:Op vrijdag 10 september 2010 23:39 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Het is niet alleen benieuwd zijn, het is ook interesse tonen en zeker als je de hele tijd in het ziekenhuisgebeuren zit en in die sleur blijft zitten, kan dat een welkome afleiding zijn.quote:Op vrijdag 10 september 2010 23:40 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik snap je argument best, maar dit is iets binnen hun gezin, daar moet je tussen willen komen imho. Tenzij je echt naaste familie bent ofzo. En hoe 2010 FOK! ook is () dat zijn we niet. Dus hij weet dit wel te vinden als hij daar behoefte aan heeft, en verder vind ik het vrij ongepast om dan te gaan smsen of weet ik wat omdat mensen hier het zich afvragen cq 'benieuwd zijn'
Jaquote:
Op studentenavond.quote:Op vrijdag 10 september 2010 23:42 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Vorige week donderdag was het daar zo fucking dood.
[..]
Het is niet alleen benieuwd zijn, het is ook interesse tonen en zeker als je de hele tijd in het ziekenhuisgebeuren zit en in die sleur blijft zitten, kan dat een welkome afleiding zijn.
Ja, echt er zaten misschien 15 man aan die bar en eentje was zo fucking zat dat hij over de grond lag te rollen etcquote:Op vrijdag 10 september 2010 23:42 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Op studentenavond.Ik ga meestal vrijdags en zat tho.
quote:Op vrijdag 10 september 2010 23:44 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ja, echt er zaten misschien 15 man aan die bar en eentje was zo fucking zat dat hij over de grond lag te rollen etc. Vrijdag en zaterdag is het daar wel tof op zich
.
Succes.quote:
quote:
Wel bijna alleen maar toffe. Nog nooit ruzie o.i.d. daar gehad.quote:Op vrijdag 10 september 2010 23:44 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Je vindt er de vaagste mensen.
quote:Op vrijdag 10 september 2010 23:44 schreef -Miauw- het volgende:
Poes zit met neus in leeg Pringles blik
Hihiquote:Op vrijdag 10 september 2010 23:44 schreef -Miauw- het volgende:
Poes zit met neus in leeg Pringles blik
Ehhhh pizza gegeten uit de vuilnisbak?quote:Op vrijdag 10 september 2010 23:46 schreef Symphonic het volgende:
[..]
De neus van ons hondje ruikt naar de pizza van gisteren.
Eenmaal raden wat ze gedaan heeft
Tjaquote:Op vrijdag 10 september 2010 23:52 schreef pgrferrari het volgende:
Morgen is het 11 september
Alweer 9 jaar geleden
Overmorgen ben ik jarig.quote:Op vrijdag 10 september 2010 23:52 schreef pgrferrari het volgende:
Alweer 9 jaar geleden
nog 8 minuten om een kaart te sturenquote:Op vrijdag 10 september 2010 23:52 schreef -Miauw- het volgende:
Oh kut, dan is mijn zusje vandaag jarig
Jaquote:Op vrijdag 10 september 2010 23:49 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ehhhh pizza gegeten uit de vuilnisbak?
gesmst! Ze is op huwelijksreisquote:Op vrijdag 10 september 2010 23:53 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
nog 8 minuten om een kaart te sturen
ik zag het van de week weer terug, en nog steeds kan ik het niet bevatten... 9/11 danquote:Op vrijdag 10 september 2010 23:52 schreef pgrferrari het volgende:
Alweer 9 jaar geleden
Oh wat leuk. gezelligquote:Op vrijdag 10 september 2010 23:54 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ja
Toen we haar een paar weken terug haalden was ze hier 3 seconden binnen en had ze al een karbonade uit de vuilnisbak gevist. Het is ook niet voor niets een viulnisbakkenras.
En over ruim een week krijgt ze er een vriendje bij
Dankquote:Op vrijdag 10 september 2010 23:55 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik zag het van de week weer terug, en nog steeds kan ik het niet bevatten... 9/11 dan
En jij natuurlijk van Harte gefeliciteerd, en Miauw ook
quote:
volgende week zondag komt hij uit Polen..quote:
Wat istie nu danquote:Op zaterdag 11 september 2010 00:00 schreef Symphonic het volgende:
[..]
volgende week zondag komt hij uit Polen..
En dan hoop ik dat osn huidige hondje weer hond wordt
Ze is nu geen hond?quote:Op zaterdag 11 september 2010 00:00 schreef Symphonic het volgende:
[..]
volgende week zondag komt hij uit Polen..
En dan hoop ik dat osn huidige hondje weer hond wordt
ze is nu zo op mensen gericht en vooral op mij, dat ze niet buiten wil lopen, niet wil spelen etc.quote:
quote:Op zaterdag 11 september 2010 00:01 schreef Symphonic het volgende:
Grappig:
Lara (ons hondje dat we nu een maand hebben) is 5 jaar, en 40 cm
Hugo ook 5 jaar en 40 cm.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |