Ja, 2 dat zeg ik hier toch. Dat is mijn punt...quote:Op zondag 12 september 2010 21:43 schreef waffles het volgende:
[..]
Je maakt hier zelf 2 fouten.![]()
1) Je snapt mijn post niet. Ik doelde op de mensen die denken dat PVV-stemmers laagopgeleid, niet normaal e.d. zijn.
2) Dat PVV-stemmers op PVV stemmen is geen generalisatie, maar een feit.
Kost hij 2 miljoen door zichzelf of door de mensen die ons miljarden kostenquote:Op zondag 12 september 2010 21:47 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Kost 2 miljoen euro in het jaar de bewaking zei die vent..
Weer zo'n inhoudelijk sterke post, blijf doorgaan met het ontkrachten van de stereotype PVV'er!quote:Op zondag 12 september 2010 21:55 schreef Boekenwurm het volgende:
[..]
Je komt over als een PVV'er die het over Marokkanen heeft
Ja als de grote blonde leider nooit bereid is een interview te geven of verantwoording af te leggen over zijn inkomsten, netwerken etc. etc. dan krijg je dit - tot zekere hoogte - gespeculeer.quote:Op zondag 12 september 2010 21:54 schreef Corkscrew het volgende:
Bedroevend dit. Ik had gehoopt wat inzichten te krijgen in Wilders achtergronden: interviews met mensen die iets zinnigs konden zeggen over gebeurtenissen in Wilders' jeugd en latere leven die hem gevormd hebben, mensen uit zijn omgeving die hem hebben zijn radicaliseren, mensen die meemaakten hoe hij Israël-'fan' werd.
Nee, in plaats daarvan kregen we barslechte televisie voorgeschoteld: een verhaaltje over Wilders' internationale netwerk dat geen enkele diepgang kende, overbodige aandacht voor iemand die een onzintheorie het internet opgeslingerd had, nutteloze interviews waarin niets nieuws naar voren kwam, een Wilders-fan die moest janken om zijn idool en de frustraties van een documentairemaker die een prutswerk van een jewelste heeft geleverd.
Wie heeft hier wat aan? Het enige nieuws vond ik dat de documentairemakers Wilders zonder problemen, buiten de beveiliging om konden bereiken - als ze wilden, hadden ze hem neer kunnen schieten.
Ah, je hebt nog niet gekeken naar wat ik stem.quote:Op zondag 12 september 2010 21:56 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Weer zo'n inhoudelijk sterke post, blijf doorgaan met het ontkrachten van de stereotype PVV'er!
Van Rutger wist ik het niet. Heeft hij een uitvoerige docu gemaakt dan? Weken- of maandenlang gevolgd? Ik ben niet eens een PVV'er en dat heb ik al gezegd; dat laatste slaat dus nergens op. Jammer dat je drogredenen moet gebruiken.quote:Op zondag 12 september 2010 21:54 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Je bent gewoon uitgeluld man, Rutger wel en die gozer van net niet? Wat een kul dat je dit uberhaubt nog verdedigt, wederom illustratief voor de gemiddelde PVV'er, draaien tot ze een waarheid hebben die strookt met de gedachtengang. Cognitieve dissonantie noemen we dat voor de niet-PVV'ers onder ons.
Welnee, de annexatie gaat allang niet meer over religie.quote:Op zondag 12 september 2010 21:58 schreef PLAE@ het volgende:
Maar is Wilders nou ook gelovig of...uh hoe zit dat? Ik bedoel de meeste mensen die zo extremistisch in het Israel verhaal zijn halen dat toch uit hun religieuze achtergrond?![]()
Ik vind het wat moeilijk om de verdachtmakingen van de maker klakkeloos over te nemen. Vooral omdat meneer het niet al te nauw nam met de feiten en er een bijzonder keuze op na hield qua geinterviewden. En dan nog dat hoerenverhaal van afgelopen week.
Voor de moslims wel denk ik, dat moet jij toch weten.quote:Op zondag 12 september 2010 22:00 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Welnee, de annexatie gaat allang niet meer over religie.
Sterk inhoudelijk hoor, knap ook dat je deze zin in 5 minuten hebt weten te typen, zonder spelfouten!quote:Op zondag 12 september 2010 22:03 schreef Opa2012 het volgende:
[..]
Voor de moslims wel denk ik, dat moet jij toch weten.
Kennelijk is Wilders erg geïnspireerd door het extremistisch zionisme. En dan scheert ie alle moslims over één kam, zonder de nadruk op de extremisten onder hen te leggen.quote:Op zondag 12 september 2010 21:58 schreef PLAE@ het volgende:
Maar is Wilders nou ook gelovig of...uh hoe zit dat? Ik bedoel de meeste mensen die zo extremistisch in het Israel verhaal zijn halen dat toch uit hun religieuze achtergrond?![]()
Ik vind het wat moeilijk om de verdachtmakingen van de maker klakkeloos over te nemen. Vooral omdat meneer het niet al te nauw nam met de feiten en er een bijzonder keuze op na hield qua geinterviewden. En dan nog dat hoerenverhaal van afgelopen week.
Wat doe je nou zelf?quote:Op zondag 12 september 2010 22:04 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Sterk inhoudelijk hoor, knap ook dat je deze zin in 5 minuten hebt weten te typen, zonder spelfouten!
Jij maakt elke docu-criticus uit voor een pvv-er. Dan moeten de voorstanders, volgens jouw denkwijze, wel moslim zijn.quote:Op zondag 12 september 2010 22:04 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Sterk inhoudelijk hoor, knap ook dat je deze zin in 5 minuten hebt weten te typen, zonder spelfouten!
De bewakers die hem dag en nacht bewaken...zo heb ik begrepen.quote:Op zondag 12 september 2010 21:55 schreef PLAE@ het volgende:
Kost hij 2 miljoen door zichzelf of door de mensen die ons miljarden kosten![]()
Wat betreft zijn religie: Wilders heeft zichzelf in dit opiniestuk uit juli 2010omschreven als agnost.quote:Op zondag 12 september 2010 21:58 schreef PLAE@ het volgende:
Zegt de droeftoeter.quote:Op zondag 12 september 2010 22:04 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Ik heb hem even aangepast.quote:Op zondag 12 september 2010 22:07 schreef Opa2012 het volgende:
[..]
Jij maakt elke docu-criticus uit voor een pvv-er. Dan moeten de voorstanders, volgens jouw denkwijze, wel onderwezen zijn.
Sterk inhoudelijk weer!quote:Op zondag 12 september 2010 22:12 schreef Henk-B het volgende:
[..]
Zegt de droeftoeter.
Wat een eng mannetje.
Ooo nee zeg dat nou niet, nu ben je een PVV-er.quote:Op zondag 12 september 2010 22:23 schreef StarGazer het volgende:
Tering wat een schoolkrantniveau deze docu zeg
Oh ja. Had ik kunnen wetenquote:Op zondag 12 september 2010 22:24 schreef Henk-B het volgende:
[..]
Ooo nee zeg dat nou niet, nu ben je een PVV-er.
Inderdaad, puntje voor Wilders, zou je zeggen.quote:Op zondag 12 september 2010 23:03 schreef Koskesh het volgende:
Het grappigst vond ik nog wel dat ie ook beroofd werd door mocro's daar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |