abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_86360124
quote:
Op zondag 12 september 2010 21:44 schreef Pizzakoppo het volgende:

[..]

Jeetje, jij zult wel een PVV´er zijn he? Ik stort nu iets op je rekening, maar ik zeg niet hoeveel. Wat is er dan zojuist gebeurt?
Zie mijn post op de eerste pagina van dit topic.

Dat zegt dat je misschien 1 cent, of misschien 10 miljard hebt gestort. Ik zal zo even kijken met internetbankieren.
pi_86360129
quote:
Op zondag 12 september 2010 21:40 schreef IHVK het volgende:

[..]

Ja ze konden hem zelf niet spreken dus deden ze dat met al zijn inspiritatoren dan krijg je ongeveer dit dus.
Raar he, als iemand 24/7 beveiligd moet worden en daarom niet zomaar op ieders uitnodiging ingaat wegens mogelijk levensgevaar. :')

Zonde van het geld dit.
pi_86360132
quote:
Op zondag 12 september 2010 21:43 schreef Boekenwurm het volgende:

[..]

:D

Hoe kun je het nou bevestigen als je de getallen niet eens weet?
Het is gewoon een feit dat Wilders van b.v. Amerikaanse lobby clubs geld ontvangt, o.a. voor de kosten van z'n rechtzaak. Hoeveel dat is weet niemand, behalve de belastingdienst. Hij is notabene vorig jaar nog op tournee geweest om geld in te zamelen.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 12-09-2010 21:46:31 ]
pi_86360144
Zulk soort slechte docu's werken alleen maar averechts. Het werkt alleen als het echt goed is.
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
  zondag 12 september 2010 @ 21:46:44 #255
104871 remlof
Europees federalist
pi_86360167
quote:
Op zondag 12 september 2010 21:44 schreef Boekenwurm het volgende:

[..]

Meen je dit nou? Dit is allemaal al zolang bekend en jij komt er nu achter?
Ik wist het al wel, maar niet dat het zo diep ging. Dit moet tot op de bodem worden uitgezocht want iemand die de belangen van het buitenland zo behartigt moet je niet in de Nederlandse politiek willen.
pi_86360190
quote:
Op zondag 12 september 2010 21:46 schreef waffles het volgende:

[..]

Raar he, als iemand 24/7 beveiligd moet worden en daarom niet zomaar op ieders uitnodiging ingaat wegens mogelijk levensgevaar. :')

Zonde van het geld dit.
Ah, nee, duidelijk.
pi_86360199
En als je deze docu verwerpelijk vond ben je automatisch een PVV'er! :D Als dit over Halsema ging had ik het net zo slecht gevonden.
pi_86360213
quote:

[..]

Zonde van het geld dit.
Inderdaad, die levensgevaarlijke journalisten van tegenwoordig!
pi_86360223
quote:
Op zondag 12 september 2010 21:46 schreef gelly het volgende:

[..]

Het is gewoon een feit dat Wilders van b.v. Amerikaanse lobby clubs geld ontvangt
Kennelijk heb je bewijs, nou, dan heb je al meer dan de VPRO.
  zondag 12 september 2010 @ 21:47:47 #260
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_86360224
quote:

Zonde van het geld dit.
Kost 2 miljoen euro in het jaar de bewaking zei die vent..
pi_86360254
quote:
Op zondag 12 september 2010 21:46 schreef Boekenwurm het volgende:

[..]

Zie mijn post op de eerste pagina van dit topic.

Dat zegt dat je misschien 1 cent, of misschien 10 miljard hebt gestort. Ik zal zo even kijken met internetbankieren.
En dat betekend dat er een geldstroom is. Omdat je PVV'er bent: Dat betekend dat meneer A geld geeft aan meneer B.
pi_86360272
quote:
Op zondag 12 september 2010 21:44 schreef PietjePuk007 het volgende:

[..]

Allemaal gebaseerd op wat geruchten en losse flodders. Te makkelijk om zo iemand op de knieen te krijgen. Ik vond 't echt te slecht :N.
Het zijn echter geen geruchten of losse flodders maar gewoon feiten die iedereen kan natrekken. Wilders is onderdeel van een wereldwijd extreem-rechts netwerk. Dat ontkennen is gewoon stupide.
pi_86360282
quote:
Op zondag 12 september 2010 21:42 schreef wikwakka2 het volgende:

[..]

Zelfs de flapdrollen die hij wél te spreken kreeg, kregen weinig boeiende vragen voorgeschoteld. Leuk dat we een paar scènes uit zijn jeugd mochten zien, maar er zat niet echt een duidelijke verhaallijn in.
Hmm.
pi_86360309
quote:
Op zondag 12 september 2010 21:47 schreef gelly het volgende:

[..]

Ah, nee, duidelijk.
Docu is verspilling, met een beetje nadenkwerk had onze journalist kunnen weten dat het in nabijheid komen van Wilders' persoon onbegonnen werk was.
pi_86360344
quote:
Op zondag 12 september 2010 21:46 schreef remlof het volgende:

[..]

Ik wist het al wel, maar niet dat het zo diep ging. Dit moet tot op de bodem worden uitgezocht want iemand die de belangen van het buitenland zo behartigt moet je niet in de Nederlandse politiek willen.
Dat van Wilders en de AIVD schaduw stond jaren geleden uitgebreid in de krant. Lijkt me dat hij daardoor nog steeds in de gate gehouden wordt. Kennelijk niets van gekomen, of de AIVD speelt met hem onder een hoedje.
pi_86360371
quote:
Op zondag 12 september 2010 21:49 schreef waffles het volgende:

[..]

Docu is verspilling, met een beetje nadenkwerk had onze journalist kunnen weten dat het in nabijheid komen van Wilders' persoon onbegonnen werk was.
Idd, daar kan Rutger over meepraten, oh wacht..
pi_86360409
quote:
Op zondag 12 september 2010 21:49 schreef waffles het volgende:

[..]

Rechtse journalisten zijn minder gevaarlijk begrijp ik.
  zondag 12 september 2010 @ 21:51:51 #268
124912 Henk-B
Dus, fok jou dan!
pi_86360499
quote:
Op zondag 12 september 2010 21:50 schreef gelly het volgende:

[..]

Dat kan jij weten idd. :')
Nee papa niet met die stok, Helppppp , snik snik !
pi_86360559
quote:
Op zondag 12 september 2010 21:50 schreef gelly het volgende:

[..]

Nee, er zijn journalisten die met feiten slaan en zo. Moet je echt voor uitkijken.
  zondag 12 september 2010 @ 21:52:42 #270
104871 remlof
Europees federalist
pi_86360565
quote:
Op zondag 12 september 2010 21:49 schreef Boekenwurm het volgende:

[..]

Dat van Wilders en de AIVD schaduw stond jaren geleden uitgebreid in de krant. Lijkt me dat hij daardoor nog steeds in de gate gehouden wordt. Kennelijk niets van gekomen, of de AIVD speelt met hem onder een hoedje.
Ja maar toen speelde hij nog geen rol van betekenis in de Nederlandse politiek. Nu bepaalt hij ondertussen de agenda van de kabinetsformatie.
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 12 september 2010 @ 21:53:45 #271
862 Arcee
Look closer
pi_86360639
Best interessant, met name die Israël-link. Niet nieuw allemaal, maar toch best boeiend nog eens op een rij te zien zo.

Sneu trouwens dat-ie nooit met de maker wilde praten. Zo erg is dat nou ook weer niet, even een paar woordjes wisselen.
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
pi_86360644
quote:
Op zondag 12 september 2010 21:52 schreef remlof het volgende:

[..]

Ja maar toen speelde hij nog geen rol van betekenis in de Nederlandse politiek. Nu bepaalt hij ondertussen de agenda van de kabinetsformatie.
Des te meer reden om aan te nemen dat de AIVD de verdenkingen van destijds niet vergeten is.
pi_86360664
quote:
Op zondag 12 september 2010 21:52 schreef waffles het volgende:

[..]

Nee, er zijn journalisten die met feiten slaan en zo. Moet je echt voor uitkijken.
Je bent gewoon uitgeluld man, Rutger wel en die gozer van net niet? Wat een kul dat je dit uberhaubt nog verdedigd, wederom illustratief voor de gemiddelde PVV'er, draaien tot ze een waarheid hebben die strookt met de gedachtengang. Cognitieve dissonantie noemen we dat voor de niet-PVV'ers onder ons.
  zondag 12 september 2010 @ 21:54:13 #274
213380 Corkscrew
Turkenkrekker
pi_86360672
Bedroevend dit. Ik had gehoopt wat inzichten te krijgen in Wilders achtergronden: interviews met mensen die iets zinnigs konden zeggen over gebeurtenissen in Wilders' jeugd en latere leven die hem gevormd hebben, mensen uit zijn omgeving die hem hebben zijn radicaliseren, mensen die meemaakten hoe hij Israël-'fan' werd.

Nee, in plaats daarvan kregen we barslechte televisie voorgeschoteld: een verhaaltje over Wilders' internationale netwerk dat geen enkele diepgang kende, overbodige aandacht voor iemand die een onzintheorie het internet opgeslingerd had, nutteloze interviews waarin niets nieuws naar voren kwam, een Wilders-fan die moest janken om zijn idool en de frustraties van een documentairemaker die een prutswerk van een jewelste heeft geleverd.

Wie heeft hier wat aan? Het enige nieuws vond ik dat de documentairemakers Wilders zonder problemen, buiten de beveiliging om konden bereiken - als ze wilden, hadden ze hem neer kunnen schieten.
Wie dit leest is alfabeet.
pi_86360759
quote:
Op zondag 12 september 2010 21:54 schreef Pizzakoppo het volgende:

[..]

Je bent gewoon uitgeluld man, Rutger wel en die gozer van net niet? Wat een kul dat je dit uberhaubt nog verdedigt, wederom illustratief voor de gemiddelde PVV'er, draaien tot ze een waarheid hebben die strookt met de gedachtengang. Cognitieve dissonantie noemen we dat voor de niet-PVV'ers onder ons.
Je komt over als een PVV'er die het over Marokkanen heeft :D
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')