Zie mijn post op de eerste pagina van dit topic.quote:Op zondag 12 september 2010 21:44 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Jeetje, jij zult wel een PVV´er zijn he? Ik stort nu iets op je rekening, maar ik zeg niet hoeveel. Wat is er dan zojuist gebeurt?
Raar he, als iemand 24/7 beveiligd moet worden en daarom niet zomaar op ieders uitnodiging ingaat wegens mogelijk levensgevaar.quote:Op zondag 12 september 2010 21:40 schreef IHVK het volgende:
[..]
Ja ze konden hem zelf niet spreken dus deden ze dat met al zijn inspiritatoren dan krijg je ongeveer dit dus.
Het is gewoon een feit dat Wilders van b.v. Amerikaanse lobby clubs geld ontvangt, o.a. voor de kosten van z'n rechtzaak. Hoeveel dat is weet niemand, behalve de belastingdienst. Hij is notabene vorig jaar nog op tournee geweest om geld in te zamelen.quote:Op zondag 12 september 2010 21:43 schreef Boekenwurm het volgende:
[..]
![]()
Hoe kun je het nou bevestigen als je de getallen niet eens weet?
Ik wist het al wel, maar niet dat het zo diep ging. Dit moet tot op de bodem worden uitgezocht want iemand die de belangen van het buitenland zo behartigt moet je niet in de Nederlandse politiek willen.quote:Op zondag 12 september 2010 21:44 schreef Boekenwurm het volgende:
[..]
Meen je dit nou? Dit is allemaal al zolang bekend en jij komt er nu achter?
Ah, nee, duidelijk.quote:Op zondag 12 september 2010 21:46 schreef waffles het volgende:
[..]
Raar he, als iemand 24/7 beveiligd moet worden en daarom niet zomaar op ieders uitnodiging ingaat wegens mogelijk levensgevaar.![]()
Zonde van het geld dit.
Inderdaad, die levensgevaarlijke journalisten van tegenwoordig!quote:Op zondag 12 september 2010 21:46 schreef waffles het volgende:
[..]
Raar he, als iemand 24/7 beveiligd moet worden en daarom niet zomaar op ieders uitnodiging ingaat wegens mogelijk levensgevaar.![]()
Zonde van het geld dit.
Kennelijk heb je bewijs, nou, dan heb je al meer dan de VPRO.quote:Op zondag 12 september 2010 21:46 schreef gelly het volgende:
[..]
Het is gewoon een feit dat Wilders van b.v. Amerikaanse lobby clubs geld ontvangt
Kost 2 miljoen euro in het jaar de bewaking zei die vent..quote:Op zondag 12 september 2010 21:46 schreef waffles het volgende:
Zonde van het geld dit.
En dat betekend dat er een geldstroom is. Omdat je PVV'er bent: Dat betekend dat meneer A geld geeft aan meneer B.quote:Op zondag 12 september 2010 21:46 schreef Boekenwurm het volgende:
[..]
Zie mijn post op de eerste pagina van dit topic.
Dat zegt dat je misschien 1 cent, of misschien 10 miljard hebt gestort. Ik zal zo even kijken met internetbankieren.
Het zijn echter geen geruchten of losse flodders maar gewoon feiten die iedereen kan natrekken. Wilders is onderdeel van een wereldwijd extreem-rechts netwerk. Dat ontkennen is gewoon stupide.quote:Op zondag 12 september 2010 21:44 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Allemaal gebaseerd op wat geruchten en losse flodders. Te makkelijk om zo iemand op de knieen te krijgen. Ik vond 't echt te slecht.
Hmm.quote:Op zondag 12 september 2010 21:42 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Zelfs de flapdrollen die hij wél te spreken kreeg, kregen weinig boeiende vragen voorgeschoteld. Leuk dat we een paar scènes uit zijn jeugd mochten zien, maar er zat niet echt een duidelijke verhaallijn in.
Docu is verspilling, met een beetje nadenkwerk had onze journalist kunnen weten dat het in nabijheid komen van Wilders' persoon onbegonnen werk was.quote:
Dat van Wilders en de AIVD schaduw stond jaren geleden uitgebreid in de krant. Lijkt me dat hij daardoor nog steeds in de gate gehouden wordt. Kennelijk niets van gekomen, of de AIVD speelt met hem onder een hoedje.quote:Op zondag 12 september 2010 21:46 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik wist het al wel, maar niet dat het zo diep ging. Dit moet tot op de bodem worden uitgezocht want iemand die de belangen van het buitenland zo behartigt moet je niet in de Nederlandse politiek willen.
Idd, daar kan Rutger over meepraten, oh wacht..quote:Op zondag 12 september 2010 21:49 schreef waffles het volgende:
[..]
Docu is verspilling, met een beetje nadenkwerk had onze journalist kunnen weten dat het in nabijheid komen van Wilders' persoon onbegonnen werk was.
Rechtse journalisten zijn minder gevaarlijk begrijp ik.quote:Op zondag 12 september 2010 21:49 schreef waffles het volgende:
[..]
Docu is verspilling, met een beetje nadenkwerk had onze journalist kunnen weten dat het in nabijheid komen van Wilders' persoon onbegonnen werk was.
Dat kan jij weten idd.quote:Op zondag 12 september 2010 21:50 schreef gelly het volgende:
[..]
Rechtse journalisten zijn minder gevaarlijk begrijp ik.
Nee, er zijn journalisten die met feiten slaan en zo. Moet je echt voor uitkijken.quote:Op zondag 12 september 2010 21:50 schreef gelly het volgende:
[..]
Rechtse journalisten zijn minder gevaarlijk begrijp ik.
Ja maar toen speelde hij nog geen rol van betekenis in de Nederlandse politiek. Nu bepaalt hij ondertussen de agenda van de kabinetsformatie.quote:Op zondag 12 september 2010 21:49 schreef Boekenwurm het volgende:
[..]
Dat van Wilders en de AIVD schaduw stond jaren geleden uitgebreid in de krant. Lijkt me dat hij daardoor nog steeds in de gate gehouden wordt. Kennelijk niets van gekomen, of de AIVD speelt met hem onder een hoedje.
Des te meer reden om aan te nemen dat de AIVD de verdenkingen van destijds niet vergeten is.quote:Op zondag 12 september 2010 21:52 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja maar toen speelde hij nog geen rol van betekenis in de Nederlandse politiek. Nu bepaalt hij ondertussen de agenda van de kabinetsformatie.
Je bent gewoon uitgeluld man, Rutger wel en die gozer van net niet? Wat een kul dat je dit uberhaubt nog verdedigd, wederom illustratief voor de gemiddelde PVV'er, draaien tot ze een waarheid hebben die strookt met de gedachtengang. Cognitieve dissonantie noemen we dat voor de niet-PVV'ers onder ons.quote:Op zondag 12 september 2010 21:52 schreef waffles het volgende:
[..]
Nee, er zijn journalisten die met feiten slaan en zo. Moet je echt voor uitkijken.
Je komt over als een PVV'er die het over Marokkanen heeftquote:Op zondag 12 september 2010 21:54 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Je bent gewoon uitgeluld man, Rutger wel en die gozer van net niet? Wat een kul dat je dit uberhaubt nog verdedigt, wederom illustratief voor de gemiddelde PVV'er, draaien tot ze een waarheid hebben die strookt met de gedachtengang. Cognitieve dissonantie noemen we dat voor de niet-PVV'ers onder ons.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |