Weinig diepgang, ik dacht dat de docu erachter probeerde te komen wat Wilders nou echt drijft.quote:Op zondag 12 september 2010 21:38 schreef IHVK het volgende:
Wat verwachten jullie dan?
Goede docu wmb.
Blijkbaar..quote:Op zondag 12 september 2010 21:38 schreef Pizzakoppo het volgende:
Is links tegenwoordig nieuwe spelling van realistisch?
Ik hoopte op een goed stukje onderzoeksjournalistiek. Niet een hippie met google en een camera.quote:Op zondag 12 september 2010 21:38 schreef IHVK het volgende:
Wat verwachten jullie dan?
Goede docu wmb.
Ja ze konden hem zelf niet spreken dus deden ze dat met al zijn inspiritatoren dan krijg je ongeveer dit dus.quote:Op zondag 12 september 2010 21:39 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Weinig diepgang, ik dacht dat de docu erachter probeerde te komen wat Wilders nou echt drijft.
Of de geldstromen vanuit Israel.quote:Op zondag 12 september 2010 21:39 schreef IHVK het volgende:
[..]
Blijkbaar..
Alsof het niet waar was allemaal, al die vreemde figuren waar hij zich mee inlaat..
mwoah we weten allemaal dat je het waarschijnlijk matig vond vanwege de boodschap.quote:Op zondag 12 september 2010 21:40 schreef Boekenwurm het volgende:
[..]
Ik hoopte op een goed stukje onderzoeksjournalistiek. Niet een hippie met google en een camera.
Waar hij dus niets hard van kon maken omdat de financiele gegevens van de stichting niet openbaar zijn.quote:Op zondag 12 september 2010 21:40 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Of de geldstromen vanuit Israel.
Nee ik heb van begin of aan gekeken..Ik vond er niks aan..ik zag deze topic laat op fok!!quote:
Zelfs de flapdrollen die hij wél te spreken kreeg, kregen weinig boeiende vragen voorgeschoteld. Leuk dat we een paar scènes uit zijn jeugd mochten zien, maar er zat niet echt een duidelijke verhaallijn in.quote:Op zondag 12 september 2010 21:40 schreef IHVK het volgende:
[..]
Ja ze konden hem zelf niet spreken dus deden ze dat met al zijn inspiritatoren dan krijg je ongeveer dit dus.
Vind ik niet, dit moet verder uitgezocht worden. Want als het waar is wat deze documentaire beweert is Wilders een zionist die met steun vanuit extremistische hoek in Israël het conflict tussen joden en moslims in onze politiek wil brengen.quote:Op zondag 12 september 2010 21:38 schreef Mike het volgende:
Teleurstellende documentaire...zonde van de tijd.
Het werd net gewoon bevestigd, enkel niet in getallen.quote:Op zondag 12 september 2010 21:41 schreef Boekenwurm het volgende:
[..]
Waar hij dus niets hard van kon maken omdat de financiele gegevens van de stichting niet openbaar zijn.
Sorry?quote:Op zondag 12 september 2010 21:41 schreef IHVK het volgende:
[..]
mwoah we weten allemaal dat je het waarschijnlijk matig vond vanwege de boodschap.
Je maakt hier zelf 2 fouten.quote:Op zondag 12 september 2010 21:36 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Nou ja, PVV-stemmers hebben in ieder geval wel allemaal 1 ding gemeen, ze stemmen op de PVV.Dus dat is niet generaliseren, dat is zo... Dus wat dat betreft maak je daar een denkfout.
quote:Op zondag 12 september 2010 21:43 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Het werd net gewoon bevestigd, enkel niet in getallen.
Dat wordt al zolang beweerd, één zo'n amateur-docu brengt daar geen voortgang in.quote:Op zondag 12 september 2010 21:42 schreef remlof het volgende:
[..]
Vind ik niet, dit moet verder uitgezocht worden. Want als het waar is wat deze documentaire beweert is Wilders een zionist die met steun vanuit extremistische hoek in Israël het conflict tussen joden en moslims in onze politiek wil brengen.
Dan is het nu meer dan tijd dat eens grondig uit te zoeken.quote:Op zondag 12 september 2010 21:44 schreef msnk het volgende:
[..]
Dat wordt al zolang beweerd, één zo'n amateur-docu brengt daar geen voortgang in.
Allemaal gebaseerd op wat geruchten en losse flodders. Te makkelijk om zo iemand op de knieen te krijgen. Ik vond 't echt te slechtquote:Op zondag 12 september 2010 21:42 schreef remlof het volgende:
Vind ik niet, dit moet verder uitgezocht worden. Want als het waar is wat deze documentaire beweert is Wilders een zionist die met steun vanuit extremistische hoek in Israël het conflict tussen joden en moslims in onze politiek wil brengen.
Meen je dit nou? Dit is allemaal al zolang bekend en jij komt er nu achter?quote:Op zondag 12 september 2010 21:42 schreef remlof het volgende:
[..]
Jeetje, jij zult wel een PVV´er zijn he? Ik stort nu iets op je rekening, maar ik zeg niet hoeveel. Wat is er dan zojuist gebeurt?quote:Op zondag 12 september 2010 21:43 schreef Boekenwurm het volgende:
[..]
![]()
Hoe kun je het nou bevestigen als je de getallen niet eens weet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |