Kijk gelijk voor een nieuwe telefoon!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Ik noem hem zo, eigenlijk heet het kunst en kliederquote:
Soms is het juist leuk als het eigenlijk, zegt wie trouwensquote:Op vrijdag 10 september 2010 21:42 schreef JaniesBrownie het volgende:
Niet goed is overdreven, maar soms zou ik zo graag spontaan een leuk rond bijzettafeltje ofzo kopen, maar dat past er gewoon niet bij
En qua kleur zouden we moeten kijken wat kan, hebben we al wel gedaan, maar niet heel serieus, dus nu is het nog zo. En ach, het is een fijn huis en ik voel me wel thuis en dat is het belangrijkst.
quote:
GA MEE GA MEE GA MEEEEEEEE!!!!quote:
Ga ik zeker een keer doen jaquote:Op vrijdag 10 september 2010 21:47 schreef suikertaartje het volgende:
GA MEE GA MEE GA MEEEEEEEE!!!!
Ik doe het ook wel een keer hoor, maar ik wacht nu natuurlijk wel op eentje die ik geweldig vindquote:Op vrijdag 10 september 2010 21:44 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Je thuisvoelen is het allerbelangrijkst![]()
Ik heb zo'n vent die al gaat piepen als ik de salontafel 4 cm verschuif, dus ik ben heel blij met mijn kleurmuur. Nu nog bedenken wat er op gaat inderdaad!
En stiekem passen sommige dingen beter dan je eerst had verwacht hoor, misschien moet je het gewoon lekker een keer doen, een rond bijzettafeltje![]()
quote:Op vrijdag 10 september 2010 21:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Kijk gelijk voor een nieuwe telefoon!
met een Flash-knopSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
Uiteraardquote:Op vrijdag 10 september 2010 21:48 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik doe het ook wel een keer hoor, maar ik wacht nu natuurlijk wel op eentje die ik geweldig vind
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op vrijdag 9 juli 2010 22:51 schreef Runselpink het volgende: kerel, dit is drama.
http://isarjenrobben.geblesseerd.com/
http://www.henkeningrid.org/
[..]
IeuwSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zeg ikquote:Op vrijdag 10 september 2010 21:46 schreef Fha het volgende:
[..]
Soms is het juist leuk als het eigenlijk, zegt wie trouwens, niet past
Gewoon doen een rond tafeltje!
Ons huis is vrij statisch en echt alles past bij elkaar, dan is het moeilijk om een ding toe te voegen, een paar min of meer dezelfde gaat ws beter.
Ken ik allemaal nietquote:Op vrijdag 10 september 2010 21:46 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik noem hem zo, eigenlijk heet het kunst en klieder( de gevel is roze, daarom)
Maar ze hebben daar zulke fijne kleurendingen![]()
Van Rice, La Marelle, Kitsch Kitchen enzo
Maar kleur is goed
Hehe, wij zijn zo verschillend, ik houd echt van die kitsch dingen ook
Maar ik ga tv kijken oid, fijne avond nog
compact en kleverig.
quote:
Wat is dat verleidelijkquote:
daar ben ik wel es een keer geweest ookquote:Op vrijdag 10 september 2010 21:47 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
![]()
[..]
GA MEE GA MEE GA MEEEEEEEE!!!!
heb wel grolschquote:
HOMO HOMO HOMO!!!!!!!!!!!!!!quote:Op vrijdag 10 september 2010 21:53 schreef Giertje het volgende:
[..]
daar ben ik wel es een keer geweest ook
Jesus flesquote:
daar was ik inderdaad mee in gezelschapquote:
opzich toch heb ik liever hertogquote:Op vrijdag 10 september 2010 21:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja ik ookSmaakt wel goed eigenlijk
Kitsch Kitchen:quote:Op vrijdag 10 september 2010 21:50 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ken ik allemaal niet
Maar kleur is goed
Hehe, wij zijn zo verschillend, ik houd echt van die kitsch dingen ook
Maar ik ga tv kijken oid, fijne avond nog
Dat was geloof ik een zware dooddoenerquote:Op vrijdag 10 september 2010 22:06 schreef tochweerhenk het volgende:
Toastjes met paturain.
Misselijkheid werkt alleen niet mee
Neh, dat was mijn kleurtjes-explosie denk ikquote:Op vrijdag 10 september 2010 22:12 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
Dat was geloof ik een zware dooddoener
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |