Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
Dat hoor je Fha niet gauw zeggen inderdaadquote:
quote:Op vrijdag 10 september 2010 20:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat hoor je Fha niet gauw zeggen inderdaad
Ja, ik werd helemaal rimpelig en ik was toch echt klaar...uiteindelijkquote:
Hee, hoe is het nu met je?quote:
quote:Op vrijdag 10 september 2010 20:59 schreef Dr_Flash het volgende:
Dat hoor je Fha niet gauw zeggen inderdaad
En dan straks weer voor je naar bed gaat?quote:Op vrijdag 10 september 2010 21:01 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, ik werd helemaal rimpelig en ik was toch echt klaar...uiteindelijk
Oh, buuh!quote:
Ehm. Nou. Ehm. Zoiets.quote:Op vrijdag 10 september 2010 21:03 schreef DaMart het volgende:
En dan straks weer voor je naar bed gaat?
En nu plakken de pagina's van de IKEA-gids aan elkaar?quote:Op vrijdag 10 september 2010 21:04 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Oh, buuh!
sorry dat ik niet meer langs kwam vanmiddag, ik was ineens een beetje druk![]()
Nog 1 dagje werkenquote:Op vrijdag 10 september 2010 21:04 schreef suikertaartje het volgende:
Oh, buuh!
sorry dat ik niet meer langs kwam vanmiddag, ik was ineens een beetje druk![]()
Nee, ik ben namelijk sinds Woensdag ziek, dus zo boffen is dat nietquote:
Ja, wel iets beter geworden. Onderhand ook wat aspirine ingenomen, straks vroeg naar bed en hopelijk morgen een stuk beter.quote:Op vrijdag 10 september 2010 21:02 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Hee, hoe is het nu met je?
Beetje beter dan vanmiddag?
Tenzij je de bof hebt!quote:Op vrijdag 10 september 2010 21:05 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
Nee, ik ben namelijk sinds Woensdag ziek, dus zo boffen is dat niet
Die heb ik nog niet eens open gehadquote:Op vrijdag 10 september 2010 21:05 schreef DaMart het volgende:
En nu plakken de pagina's van de IKEA-gids aan elkaar?
Misschien komt die nog..quote:
Oh, getsie, welkom in hetzelfde schuitjequote:Op vrijdag 10 september 2010 21:05 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik heb wel weekendEn mn laatste werkdag gehad
Toch raar, al heb ik er maar twee maanden gewerkt.
Maandag of dinsdag maar weer naar t uitzendbureau om te kijken voor iets anders
Oh, hah, ik ookquote:Op vrijdag 10 september 2010 21:05 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
Nee, ik ben namelijk sinds Woensdag ziek, dus zo boffen is dat niet
Neem je wel een kruikje mee naar bed?quote:Op vrijdag 10 september 2010 21:06 schreef Solique het volgende:
Ja, wel iets beter geworden. Onderhand ook wat aspirine ingenomen, straks vroeg naar bed en hopelijk morgen een stuk beter.
Ik dacht meer aan spelen met de Pritt-stift, maar chocoladehandjes werken ookquote:Op vrijdag 10 september 2010 21:06 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Die heb ik nog niet eens open gehad![]()
Hoewel dat plakken zou kunnen, Thijs had hem vandaag met chocoladepasta-handjes eventjes te pakken
Vind het nu nog niet zo heel erg hoor, heb wel even de tijd om rond te kijken.quote:Op vrijdag 10 september 2010 21:07 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Oh, getsie, welkom in hetzelfde schuitje
Ah heerlijk en dan 's morgens het bed uitdrijven.quote:Op vrijdag 10 september 2010 21:08 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Neem je wel een kruikje mee naar bed?
Kan je lekker zweten, dat is goed voor je
Ik denk dat ik hem heb kunnen reddenquote:Op vrijdag 10 september 2010 21:09 schreef DaMart het volgende:
Ik dacht meer aan spelen met de Pritt-stift, maar chocoladehandjes werken ook.
Maar (zoals ik al tegen een stille MSN zeiquote:Op vrijdag 10 september 2010 21:12 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik denk dat ik hem heb kunnen redden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mijn ww was op voordat ik weer werk had, dus ik moest echt snel iets uiteindelijk..quote:Op vrijdag 10 september 2010 21:10 schreef JaniesBrownie het volgende:
Vind het nu nog niet zo heel erg hoor, heb wel even de tijd om rond te kijken.
Alleen heb iik geen papieren, dus is iets vinden wat bevalt wel lastiger. Moet ook geluk hebben enzo, en via een uitzendbureau kun je laten zien wat je kan en heb ik wat meer kans dat ze me willen houden
En jij?
Staat er ook een kinderstoel in die Bøemelük heet?quote:Op vrijdag 10 september 2010 21:13 schreef DaMart het volgende:
[..]
Maar (zoals ik al tegen een stille MSN zei): ik weet nu wel waarom je zo graag die gids wilde hebben! Voor Thijs!
Alleen 20 aspirines lijkt me al geen goed ideequote:Op vrijdag 10 september 2010 21:14 schreef tochweerhenk het volgende:
Is het dodelijk als je 20 aspirines, Spul tegen oorpijn + een doos strepsils en hoestdrank tegelijk inneemt?
Ja, is het niet van het zweet, dan wel van het snotquote:Op vrijdag 10 september 2010 21:11 schreef Solique het volgende:
[..]
Ah heerlijk en dan 's morgens het bed uitdrijven.
Probeer eens?quote:Op vrijdag 10 september 2010 21:14 schreef tochweerhenk het volgende:
Is het dodelijk als je 20 aspirines, Spul tegen oorpijn + een doos strepsils en hoestdrank tegelijk inneemt?
Nee, wel eentje die Thømas heetquote:Op vrijdag 10 september 2010 21:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Staat er ook een kinderstoel in die Bøemelük heet?
Krijg je voornamelijk (nog meer) hoofdpijn vanquote:Op vrijdag 10 september 2010 21:14 schreef tochweerhenk het volgende:
Okquote:
quote:Op vrijdag 10 september 2010 21:13 schreef DaMart het volgende:
[..]
Maar (zoals ik al tegen een stille MSN zei): ik weet nu wel waarom je zo graag die gids wilde hebben! Voor Thijs!
Ehm. Nee.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
Tijdelijk tot je een keer ergens komt waar ze zo blij met je zijn dat ze je willen houdenquote:Op vrijdag 10 september 2010 21:15 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Mijn ww was op voordat ik weer werk had, dus ik moest echt snel iets uiteindelijk..
Ik heb een enorm gat in mijn cv en dat schrikt werkgevers toch ook weer af (hoewel ik dat gewoon kan verklaren mis ik wel die tijd aan werkervaring natuurlijk)
Nu heb ik een ***baan, maar wel een baan, en kijk ik heel erg hard om me heen en doe ik tussendoor ook wat uitzendbureau-werk dat WEL leuk is (maar helaas altijd tijdelijk)
Hihi. Dan zou 'ie toch niet veilig zijn, gekkie.quote:Op vrijdag 10 september 2010 21:15 schreef Dr_Flash het volgende:
Staat er ook een kinderstoel in die Bøemelük heet?
Dat heb ik nu al, maar daar hebben ze geen baan voor mequote:Op vrijdag 10 september 2010 21:17 schreef JaniesBrownie het volgende:
Tijdelijk tot je een keer ergens komt waar ze zo blij met je zijn dat ze je willen houdenDat heb ik iig een paar keer gehad en daar hoop ik maar weer op.
Hoop dat je snel iets vindt
welke welke welke?quote:Op vrijdag 10 september 2010 21:18 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik wil zo'n schoenenkast van de ikea
Weet jij veel wat dat in het Zweeds betekent?quote:Op vrijdag 10 september 2010 21:17 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Hihi. Dan zou 'ie toch niet veilig zijn, gekkie.
Das wel balen ja.quote:Op vrijdag 10 september 2010 21:18 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dat heb ik nu al, maar daar hebben ze geen baan voor me![]()
Het is echt zo leuk daar, en ze vinden me helemaal geweldig, maar ze hebben steeds alleen maar inval-werk...
Dat is waar...maar dan hadden ze marketingtechnisch de naam toch even beter kunnen aanpassenquote:Op vrijdag 10 september 2010 21:20 schreef Dr_Flash het volgende:
Weet jij veel wat dat iin het Zweeds betekent?
Of het minstens aan jou kunnen vragen bedoel jequote:Op vrijdag 10 september 2010 21:20 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dat is waar...maar dan hadden ze marketingtechnisch de naam toch even beter kunnen aanpassen
Hihi, ja, nou ja, de twee die de baan die ik wil delen zijn wel steeds om en om ziek met operaties enzo, dus je weet maar nooitquote:Op vrijdag 10 september 2010 21:20 schreef JaniesBrownie het volgende:
Das wel balen ja.
Stel voor dat ze iemand anders eruit schoppen
succes met zoeken iig, je zit toch niet in mijn omgeving en bent geen concurrentie
Dezequote:
Ik ga je gewoon niet gelijk geven hoorquote:Op vrijdag 10 september 2010 21:20 schreef DaMart het volgende:
Welles! Al is het maar als de gids voor 2012 uit is, en je deze kan inruilen!
In dat bovenste laatje van die 1e kan je toch niks instoppenquote:Op vrijdag 10 september 2010 21:22 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Deze
[ afbeelding ]
of deze
[ afbeelding ]
Ws de tweede, meer plaats, maar zou eigenlijk liefst allebei eentje willen ofzo, alleen zijn ze niet even hoog(We hebben er sowieso wel twee nodig
)
Hemnesquote:Op vrijdag 10 september 2010 21:22 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Deze
[ afbeelding ]
of deze
[ afbeelding ]
Ws de tweede, meer plaats, maar zou eigenlijk liefst allebei eentje willen ofzo, alleen zijn ze niet even hoog(We hebben er sowieso wel twee nodig
)
Dat is idd geen leuke reden om een baan te krijgen, redelijk bitterzoet...quote:Op vrijdag 10 september 2010 21:22 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Hihi, ja, nou ja, de twee die de baan die ik wil delen zijn wel steeds om en om ziek met operaties enzo, dus je weet maar nooit![]()
Maar ik wil ook weer niet dat ik die baan kan krijgen omdat iemand anders er te ziek voor is![]()
En precies, we kijken toch niet bij elkaar in de buurt
Sleutelsquote:Op vrijdag 10 september 2010 21:23 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
In dat bovenste laatje van die 1e kan je toch niks instoppen
Dan geef ik Thijs gewoon mijn IKEA-gids voor het knutselen!quote:Op vrijdag 10 september 2010 21:23 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik ga je gewoon niet gelijk geven hoor
Dat is voor sleutels, pasjes, dat soort dingen. Dus wel handig.quote:Op vrijdag 10 september 2010 21:23 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
In dat bovenste laatje van die 1e kan je toch niks instoppen
Precies!quote:Op vrijdag 10 september 2010 21:21 schreef Dr_Flash het volgende:
Of het minstens aan jou kunnen vragen bedoel je
Daarom. Gelukkig is een van de twee ook in de 60quote:Op vrijdag 10 september 2010 21:23 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat is idd geen leuke reden om een baan te krijgen, redelijk bitterzoet...
Nou, vooruit dan maarquote:Op vrijdag 10 september 2010 21:24 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dan geef ik Thijs gewoon mijn IKEA-gids voor het knutselen!.
Dan hebben we allebei gelijk.
Aaahquote:Op vrijdag 10 september 2010 21:24 schreef JaniesBrownie het volgende:
Dat is voor sleutels, pasjes, dat soort dingen. Dus wel handig.
O, Amy likte Lenny vandaag aan zn pootje
Jaquote:
Da's nog niet begonnenquote:Op vrijdag 10 september 2010 21:26 schreef DaMart het volgende:
Dan kan ik nu met een gerust hart Top Gear gaan kijken.
Pensioen is een prima redenquote:Op vrijdag 10 september 2010 21:25 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Daarom. Gelukkig is een van de twee ook in de 60
Wat suiker zegt inderdaadquote:
Oh, de lamp, jeuj!quote:Op vrijdag 10 september 2010 21:26 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ja
Ik vind ze heel erg leuk en dat staat wel bij ons in de hal.
Kan ik mee inrichten (Ado had alles al toen we hierheen kwamen, mooie inrichting, maar ik vind zelf uitzoeken ook zo leuk!) We hebben samen de lamp uitgezocht
Nu heb ik zin in Hotdogsquote:
Ik in die sjookoolaatjesquote:
Daimquote:Op vrijdag 10 september 2010 21:31 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik in die sjookoolaatjes![]()
Daim
Die kan je toch ook alleen maar per zak eten?quote:Op vrijdag 10 september 2010 21:32 schreef Fha het volgende:
DaimOmg, hoeveel zakken ik daarvan wel niet in mn eentje heb leeggevroten
![]()
Ja daarom zijn het er ook zoveelquote:Op vrijdag 10 september 2010 21:33 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Die kan je toch ook alleen maar per zak eten?
quote:
SSSSSSSSSST!!!quote:Op vrijdag 10 september 2010 21:34 schreef suikertaartje het volgende:
Ze hebben ze nu ook bij de suup
Ik heb eigenlijk een heel andere smaak qua inrichting dan hij. Mijn vorige inrichting was veel wit, met een rode bank, groene gordijnen, een diner-eethoek, mn bank was dus knalrood, met rondingen, leer (nou ja, nepleerquote:Op vrijdag 10 september 2010 21:29 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Oh, de lamp, jeuj!
Hihi, wij hebben de drie-ladenkast als commode in de kamer van Thijs, ik vind het ook echt tof ja.
Dat kastje met die glazen deurtjes is ook echt![]()
En die schoenenkasten zijn ook tof ja, die hebben wij ook wel hard nodig![]()
(al vind ik mijn kast uit ergens begin 1900 uit een apotheek in België ook wel tof staan in de gang)
Heh wat?quote:
Ik snap je helemaalquote:Op vrijdag 10 september 2010 21:35 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik heb eigenlijk een heel andere smaak qua inrichting dan hij. Mijn vorige inrichting was veel wit, met een rode bank, groene gordijnen, een diner-eethoek, mn bank was dus knalrood, met rondingen, leer (nou ja, nepleer)een satelietlamp, mn slaapkamer was wit met knaloranje...
Ik houd dus van kleur. Nu is de woonkamer veel 'sjieker' met een stoffen, grijzige bank, een donkergrijze muur, kasten en tafels die bij elkaar passen. Heel mooi, maar je kan er veel minder je ei in kwijt vind ik
Zondag?quote:Op vrijdag 10 september 2010 21:36 schreef JaniesBrownie het volgende:
O en daim is idd lekker
en die taartjes ook
Nu wil ik naar ikea
Ik snap datquote:Op vrijdag 10 september 2010 21:37 schreef Fha het volgende:
Heh wat?![]()
Ik moest eigenlijk stiekem een beetje plassen maar ik wilde niet want ik zit lekker. Komt zulks een dikke kat vol in mijn blaas springenEn bedankt Bolle, nu moet ik kei nodig plassen maar wil ik niet op staan omdat er een lieve poes op me zit te knorren
HENRYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYquote:Op vrijdag 10 september 2010 21:37 schreef Fha het volgende:
[..]
Heh wat?![]()
Ik moest eigenlijk stiekem een beetje plassen maar ik wilde niet want ik zit lekker. Komt zulks een dikke kat vol in mijn blaas springenEn bedankt Bolle, nu moet ik kei nodig plassen maar wil ik niet op staan omdat er een lieve poes op me zit te knorren
Die is aan het werkquote:Op vrijdag 10 september 2010 21:39 schreef Dr_Flash het volgende:
HENRYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYY
DOE ER IETS AAN
Niet goed is overdreven, maar soms zou ik zo graag spontaan een leuk rond bijzettafeltje ofzo kopen, maar dat past er gewoon niet bijquote:Op vrijdag 10 september 2010 21:38 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik snap je helemaal![]()
Al ben ik verliefd op onze enorme grijze stoffen bank, ik werd niet goed van de eettafel die perfect bij de salontafel paste![]()
En en en...er gaat dit najaar KLEUR op de muur![]()
(en ik heb een expedit met 4 vakken in de keuken met alleen maar kleurendingen er in)
Nah, Ikea is eigenlijk alleen leuk als je geld uit kan gevenquote:
Een heel roze winkelquote:Op vrijdag 10 september 2010 21:41 schreef suikertaartje het volgende:
JB, jij MOET een keer met me mee naar het roze winkeltje
die zit in zwolle toch?quote:Op vrijdag 10 september 2010 21:41 schreef suikertaartje het volgende:
IK WIL OOK IK WIL OOK!!!!!quote:Op vrijdag 10 september 2010 21:41 schreef suikertaartje het volgende:
Je thuisvoelen is het allerbelangrijkstquote:Op vrijdag 10 september 2010 21:42 schreef JaniesBrownie het volgende:
Niet goed is overdreven, maar soms zou ik zo graag spontaan een leuk rond bijzettafeltje ofzo kopen, maar dat past er gewoon niet bij
En qua kleur zouden we moeten kijken wat kan, hebben we al wel gedaan, maar niet heel serieus, dus nu is het nog zo. En ach, het is een fijn huis en ik voel me wel thuis en dat is het belangrijkst.
Dat is heel erg waar.quote:Nah, Ikea is eigenlijk alleen leuk als je geld uit kan geven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |