Oh, getsie, welkom in hetzelfde schuitjequote:Op vrijdag 10 september 2010 21:05 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik heb wel weekendEn mn laatste werkdag gehad
Toch raar, al heb ik er maar twee maanden gewerkt.
Maandag of dinsdag maar weer naar t uitzendbureau om te kijken voor iets anders
Oh, hah, ik ookquote:Op vrijdag 10 september 2010 21:05 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
Nee, ik ben namelijk sinds Woensdag ziek, dus zo boffen is dat niet
Neem je wel een kruikje mee naar bed?quote:Op vrijdag 10 september 2010 21:06 schreef Solique het volgende:
Ja, wel iets beter geworden. Onderhand ook wat aspirine ingenomen, straks vroeg naar bed en hopelijk morgen een stuk beter.
Ik dacht meer aan spelen met de Pritt-stift, maar chocoladehandjes werken ookquote:Op vrijdag 10 september 2010 21:06 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Die heb ik nog niet eens open gehad![]()
Hoewel dat plakken zou kunnen, Thijs had hem vandaag met chocoladepasta-handjes eventjes te pakken
Vind het nu nog niet zo heel erg hoor, heb wel even de tijd om rond te kijken.quote:Op vrijdag 10 september 2010 21:07 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Oh, getsie, welkom in hetzelfde schuitje
Ah heerlijk en dan 's morgens het bed uitdrijven.quote:Op vrijdag 10 september 2010 21:08 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Neem je wel een kruikje mee naar bed?
Kan je lekker zweten, dat is goed voor je
Ik denk dat ik hem heb kunnen reddenquote:Op vrijdag 10 september 2010 21:09 schreef DaMart het volgende:
Ik dacht meer aan spelen met de Pritt-stift, maar chocoladehandjes werken ook.
Maar (zoals ik al tegen een stille MSN zeiquote:Op vrijdag 10 september 2010 21:12 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik denk dat ik hem heb kunnen redden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mijn ww was op voordat ik weer werk had, dus ik moest echt snel iets uiteindelijk..quote:Op vrijdag 10 september 2010 21:10 schreef JaniesBrownie het volgende:
Vind het nu nog niet zo heel erg hoor, heb wel even de tijd om rond te kijken.
Alleen heb iik geen papieren, dus is iets vinden wat bevalt wel lastiger. Moet ook geluk hebben enzo, en via een uitzendbureau kun je laten zien wat je kan en heb ik wat meer kans dat ze me willen houden
En jij?
Staat er ook een kinderstoel in die Břemelük heet?quote:Op vrijdag 10 september 2010 21:13 schreef DaMart het volgende:
[..]
Maar (zoals ik al tegen een stille MSN zei): ik weet nu wel waarom je zo graag die gids wilde hebben! Voor Thijs!
Alleen 20 aspirines lijkt me al geen goed ideequote:Op vrijdag 10 september 2010 21:14 schreef tochweerhenk het volgende:
Is het dodelijk als je 20 aspirines, Spul tegen oorpijn + een doos strepsils en hoestdrank tegelijk inneemt?
Ja, is het niet van het zweet, dan wel van het snotquote:Op vrijdag 10 september 2010 21:11 schreef Solique het volgende:
[..]
Ah heerlijk en dan 's morgens het bed uitdrijven.
Probeer eens?quote:Op vrijdag 10 september 2010 21:14 schreef tochweerhenk het volgende:
Is het dodelijk als je 20 aspirines, Spul tegen oorpijn + een doos strepsils en hoestdrank tegelijk inneemt?
Nee, wel eentje die Thřmas heetquote:Op vrijdag 10 september 2010 21:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Staat er ook een kinderstoel in die Břemelük heet?
Krijg je voornamelijk (nog meer) hoofdpijn vanquote:Op vrijdag 10 september 2010 21:14 schreef tochweerhenk het volgende:
Okquote:
quote:Op vrijdag 10 september 2010 21:13 schreef DaMart het volgende:
[..]
Maar (zoals ik al tegen een stille MSN zei): ik weet nu wel waarom je zo graag die gids wilde hebben! Voor Thijs!
Ehm. Nee.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
Tijdelijk tot je een keer ergens komt waar ze zo blij met je zijn dat ze je willen houdenquote:Op vrijdag 10 september 2010 21:15 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Mijn ww was op voordat ik weer werk had, dus ik moest echt snel iets uiteindelijk..
Ik heb een enorm gat in mijn cv en dat schrikt werkgevers toch ook weer af (hoewel ik dat gewoon kan verklaren mis ik wel die tijd aan werkervaring natuurlijk)
Nu heb ik een ***baan, maar wel een baan, en kijk ik heel erg hard om me heen en doe ik tussendoor ook wat uitzendbureau-werk dat WEL leuk is (maar helaas altijd tijdelijk)
Hihi. Dan zou 'ie toch niet veilig zijn, gekkie.quote:Op vrijdag 10 september 2010 21:15 schreef Dr_Flash het volgende:
Staat er ook een kinderstoel in die Břemelük heet?
Dat heb ik nu al, maar daar hebben ze geen baan voor mequote:Op vrijdag 10 september 2010 21:17 schreef JaniesBrownie het volgende:
Tijdelijk tot je een keer ergens komt waar ze zo blij met je zijn dat ze je willen houdenDat heb ik iig een paar keer gehad en daar hoop ik maar weer op.
Hoop dat je snel iets vindt
welke welke welke?quote:Op vrijdag 10 september 2010 21:18 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik wil zo'n schoenenkast van de ikea
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |