Denk dat alle andere MP's zich teruggetrokken hebbenquote:Op vrijdag 10 september 2010 20:45 schreef Stickertje het volgende:
ik heb het begin gemist, hebben ze niks over een mystery popstar gezegd?
beetje vreemd dat de eerste afleveringen je er bijna dood mee werd gegooid en ineens zijn ze er stil over...
Shandy-ish, wel zurig maar best okquote:
Ik weet alleen kleine Jeroen van TMF nogquote:Op vrijdag 10 september 2010 20:47 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou je het zegt, inderdaad helemaal niets maar daarover, ik weet al niet meer wat de MP waren eigenlijk.
Ik vind het niet zo lekker, Jilz trouwens ook niet.quote:Op vrijdag 10 september 2010 20:47 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Shandy-ish, wel zurig maar best okhad het zuurder verwacht. Waterig naasmaakje 7-
Jillz rot spontaan mijn glazuur van weg.quote:Op vrijdag 10 september 2010 20:49 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik vind het niet zo lekker, Jilz trouwens ook niet.
Oh ja die en volgens mij nog maar 1 andere, ik weet het echt niet meer, die audities duren ook zo lang.quote:Op vrijdag 10 september 2010 20:47 schreef D. het volgende:
[..]
Ik weet alleen kleine Jeroen van TMF nog
Was dat dit jaar?quote:Op vrijdag 10 september 2010 20:47 schreef D. het volgende:
[..]
Ik weet alleen kleine Jeroen van TMF nog
Dit is de laatstequote:Op vrijdag 10 september 2010 20:49 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh ja die en volgens mij nog maar 1 andere, ik weet het echt niet meer, die audities duren ook zo lang.
Mojito mix is wel lekkerquote:Op vrijdag 10 september 2010 20:49 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Jillz rot spontaan mijn glazuur van weg.Drink het altijd wel.
Inmiddels zo'n 2 maanden geleden jaquote:Op vrijdag 10 september 2010 20:50 schreef Maraca het volgende:
[..]
Was dat dit jaar?Lijkt alweer een eeuwigheid geleden
Oh, maakt me niet nieuwsgierigquote:Op vrijdag 10 september 2010 20:47 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Shandy-ish, wel zurig maar best okhad het zuurder verwacht. Waterig naasmaakje 7-
Ruud vind ik ook wel tof.quote:Op vrijdag 10 september 2010 20:51 schreef Stickertje het volgende:
[..]
ruud de wild, nog steeds mijn fav vj die ik tot nu toe gezien heb
Oh ja! Maar die niet Engels waren, Duits of zo?quote:Op vrijdag 10 september 2010 20:51 schreef Kally het volgende:
Waren er niet 2 jongens die engels praatte?
Nee, ik vind Jilz nog flauwer eigenlijkquote:Op vrijdag 10 september 2010 20:49 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik vind het niet zo lekker, Jilz trouwens ook niet.
Nooit gezien gelukkigquote:Op vrijdag 10 september 2010 20:51 schreef Stickertje het volgende:
[..]
ruud de wild, nog steeds mijn fav vj die ik tot nu toe gezien heb
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |