abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_86755376
quote:
Op donderdag 23 september 2010 17:04 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Ja, echt een geweldige ontwikkeling: extreem-rechts krijgt voet aan de grond. We zijn gelukkig geen vreemde eend in de bijt, want heel Europa is aan het radicaliseren.
Extreem-rechts? Ik dacht juist dat de PVV nu zo gematigd was? Wat heb je nou liever, dat de PVV 'extreem' blijft of dat ze verder gaan met de huidige gematigde koers?
pi_86755437
quote:
Op donderdag 23 september 2010 17:06 schreef MrBadGuy het volgende:

[..]

Extreem-rechts? Ik dacht juist dat de PVV nu zo gematigd was? Wat heb je nou liever, dat de PVV 'extreem' blijft of dat ze verder gaan met de huidige gematigde koers?
De PVV is per definitie 'Extreem-Rechts' (Waarschijnlijk omdat het leuk klinkt), no matter what you might say.
pi_86755471
quote:

[..]

Een zwaluw maakt nog geen zomer. Ben je nou echt zo naief? Een gematigde speech in New York en jij denkt dat Wilders het licht heeft gezien en zijn leven heeft omgedraaid. Ga daar maar niet van uit.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  donderdag 23 september 2010 @ 17:11:28 #54
268409 voice-over
Geeft commentaar op alles
pi_86755593
quote:
Op donderdag 23 september 2010 17:08 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Een zwaluw maakt nog geen zomer. Ben je nou echt zo naief? Een gematigde speech in New York en jij denkt dat Wilders het licht heeft gezien en zijn leven heeft omgedraaid. Ga daar maar niet van uit.
Face it KoosV, jullie tijd is voorbij. Jullie gaan een toontje lager zingen de komende tijd.

Nieuwe tijden, nieuwe geluiden .....
pi_86755640
quote:
Op donderdag 23 september 2010 17:08 schreef Holograph het volgende:

[..]

De PVV is per definitie 'Extreem-Rechts' (Waarschijnlijk omdat het leuk klinkt), no matter what you might say.
Maar de ene keer is het kiezersbedrog dat de PVV gematigd is en hun standpunten laat vallen en de andere keer is het toch weer een extreem-rechtse partij... Wat hebben de linkse mensen hier nou liever?
pi_86755677
quote:
Op donderdag 23 september 2010 16:45 schreef Holograph het volgende:

[..]

Terwijl Synovate het grootste fout-percentage had.
Dat zegt niets.

Immers, zoals ik al eerder zei, het maakt voor de respondenten nogal wat uit of er daadwerkelijk verkiezingen in aantocht zijn of niet. Dat maakt dat een groot verschil tussen de resultaten van peilingen uitgevoerd vlak voor en vlak na de verkiezingen in beginsel maar weinig betekenis heeft. En dat betekent dus ook dat de foutmarge van een peilingbureau bij het voorspellen van een concrete verkiezingsuitslag ook maar weinig zegt over de betrouwbaarheid van de peilingen van dat bureau als er geen verkiezingen in aantocht zijn.

En aangezien de vraag die peilers stellen en pogen te beantwoorden een volstrekt fictieve en hypothetische vraag is, als er geen verkiezingen in aantocht zijn, kunnen we ook onmogelijk empirisch controleren welk peilingbureau in die situatie de beste peiling maakt.

Kortom: de actuele peilingen kun je eigenlijk onmogelijk vergelijken met de verkiezingsuitslag of met peilingen vlak voor de verkiezingen.

Je kan wél de peiling van deze week vergelijken met een andere peiling waarbij geen verkiezingen in aantocht waren, dus bijvoorbeeld met die van vorige week, vorige maand, of twee jaar geleden, en proberen daaruit iets af te leiden.
pi_86755681
quote:
Op donderdag 23 september 2010 17:11 schreef voice-over het volgende:

[..]

Face it KoosV, jullie tijd is voorbij. Jullie gaan een toontje lager zingen de komende tijd.

We hebben nooit hoog gezongen, dus in dat opzicht verandert er weinig.
  donderdag 23 september 2010 @ 17:13:38 #58
268409 voice-over
pi_86755689
quote:
Op donderdag 23 september 2010 17:12 schreef MrBadGuy het volgende:

[..]

Maar de ene keer is het kiezersbedrog dat de PVV gematigd is en hun standpunten laat vallen en de andere keer is het toch weer een extreem-rechtse partij... Wat hebben de linkse mensen hier nou liever?
:') ^O^
  donderdag 23 september 2010 @ 17:13:39 #59
104871 remlof
Europees federalist
pi_86755690
quote:
Op donderdag 23 september 2010 17:08 schreef Holograph het volgende:

[..]

Nee, omdat ze aan bijna alle kenmerken van een exrtreemrechtse partij voldoet. Alleen haten ze moslims ipv joden :')
pi_86755693
quote:
Op donderdag 23 september 2010 17:12 schreef MrBadGuy het volgende:

[..]

Oh, gij rechtse naieveling.
pi_86755706
quote:
Op donderdag 23 september 2010 16:51 schreef voice-over het volgende:
De steun onder de Nederlandse bevolking voor de rechtse partijen in de Tweede Kamer neemt toe. Zouden er vandaag verkiezingen zijn gehouden, dan hadden VVD en PVV samen 63 zetels gehaald, terwijl deze partijen er samen nu 55 hebben.
Dit is dus complete nonsens. Zie mijn vorige post.
  donderdag 23 september 2010 @ 17:14:30 #62
268409 voice-over
pi_86755714
quote:
Op donderdag 23 september 2010 17:13 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Oh, gij rechtse naieveling.
Lekker inhoudelijk weer.
pi_86755723
quote:
Op donderdag 23 september 2010 17:13 schreef remlof het volgende:

[..]

Nee, omdat ze aan bijna alle kenmerken van een exrtreemrechtse partij voldoet. Alleen haten ze moslims ipv joden :')
Nee, want Wilders haat moslims niet. Wilders haat de islam. Krijgen we dat gelul weer :')
pi_86755742
quote:
Op donderdag 23 september 2010 17:08 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Volgensmij heb je gewoon liever een extreme Wilders die hard schreeuwt en hoopte je stiekem op een keiharde speech waar moslims voor van alles en nog wat werden uitgemaakt, zodat de VVD of het CDA zich zouden bedenken. Een gematigde Wilders is meer een bedreiging voor de linkse partijen dan een extreme Wilders schijnbaar, dus hopen ze stiekem dat Wilders toch weer extreem gaat worden (maar dat mag je natuurlijk niet hard op zeggen).
pi_86755765
quote:
Op donderdag 23 september 2010 17:14 schreef voice-over het volgende:

[..]

Lekker inhoudelijk weer.
Misschien moet je een bril kopen, schele aap. Hierboven heb ik al aangegeven waarom ik MrSlechterik een naiveling vind. Overigens verwijt de pot nogal de ketel.
pi_86755848
quote:
Op donderdag 23 september 2010 17:15 schreef MrBadGuy het volgende:

[..]

Volgensmij heb je gewoon liever een extreme Wilders die hard schreeuwt en hoopte je stiekem op een keiharde speech waar moslims voor van alles en nog wat werden uitgemaakt, zodat de VVD of het CDA zich zouden bedenken. Een gematigde Wilders is meer een bedreiging voor de linkse partijen dan een extreme Wilders schijnbaar, dus hopen ze stiekem dat Wilders toch weer extreem gaat worden (maar dat mag je natuurlijk niet hard op zeggen).
Weer extreem gaat worden? Waar heb jij de afgelopen jaren gezeten? Je doet alsof er van alles is veranderd sinds Wilders een keer een uitzondering heeft gemaakt en zich heeft ingehouden. De beste man verkondigt al jaren dat de islam fascistisch is en weet ik het allemaal. Denk je werkelijk dat hij van zn geloof is afgestapt? Niet voor niets heeft hij in het akkoord laten vastleggen dat hij vrij is om alles te zeggen.

En ja, ik heb liever een extreme Wilders aangezien het rechtse sprookje dan snel eindigt.
  donderdag 23 september 2010 @ 17:19:34 #67
104871 remlof
Europees federalist
pi_86755913
quote:
Op donderdag 23 september 2010 17:14 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Nee, want Wilders haat moslims niet. Wilders haat de islam. Krijgen we dat gelul weer :')
Ow ja, maar moslims willen ze wel rechten ontnemen en het liefst allemaal het land uitzetten, want ze zijn eng.
pi_86756015
quote:
Op donderdag 23 september 2010 17:19 schreef remlof het volgende:

[..]

Ow ja, maar moslims willen ze wel rechten ontnemen en het liefst allemaal het land uitzetten, want ze zijn eng.
Ja, maar toch heeft Wilders niets tegen moslims. Althans, als zij hun koran door de pot spoelen en niet langer de moskee bezoeken, dan wil Wilders best samen met hun in dit mooie land leven. Een redelijk voorstel, vindt Wilders. Niet gek dat hij dat vindt, aangezien het dan geen moslims meer zijn.
pi_86756027
quote:
Op donderdag 23 september 2010 17:17 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Weer extreem gaat worden? Waar heb jij de afgelopen jaren gezeten? Je doet alsof er van alles is veranderd sinds Wilders een keer een uitzondering heeft gemaakt en zich heeft ingehouden. De beste man verkondigt al jaren dat de islam fascistisch is en weet ik het allemaal. Denk je werkelijk dat hij van zn geloof is afgestapt? Niet voor niets heeft hij in het akkoord laten vastleggen dat hij vrij is om alles te zeggen.

En ja, ik heb liever een extreme Wilders aangezien het rechtse sprookje dan snel eindigt.
Ik ben ook geen Wilders fan, anders had ik wel op hem gestemd, maar hem extreem-rechts noemen gaat mij wel wat te ver (het labeltje rechts aan Wilders plakken gaat me zelfs te ver :D ). Hij zal vast nog steeds wel dezelfde opvattingen hebben als de afgelopen paar jaar, maar hij houdt zich nu iig wel in en zal ook vast geen extreme punten kunnen krijgen in het regeer- en gedoogakkoord, maar we zullen binnenkort wel zien wat de plannen zijn en of ik idd naïef ben geweest :s)
  † In Memoriam † donderdag 23 september 2010 @ 17:23:37 #70
230491 Zith
pls tip
pi_86756083
quote:
Op donderdag 23 september 2010 16:57 schreef MrBadGuy het volgende:
Het is iig een signaal dat de VVD op de goede weg zit :Y
Als je in drogredeneringen gelooft :Y
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
pi_86756228
quote:
Op donderdag 23 september 2010 17:23 schreef Zith het volgende:

[..]

Als je in drogredeneringen gelooft :Y
De goede weg is idd subjectief, maar het is wel een indicatie dat de weg waarop de VVD nu zit niet afgestraft wordt. Het lijkt me dat als de VVD voor paars+ had gekozen de peilingen er heel anders uit zouden zien.
  donderdag 23 september 2010 @ 17:46:20 #72
165633 eriksd
The grand facade...
pi_86756869
quote:
Op donderdag 23 september 2010 16:51 schreef voice-over het volgende:
De steun onder de Nederlandse bevolking voor de rechtse partijen in de Tweede Kamer neemt toe. Zouden er vandaag verkiezingen zijn gehouden, dan hadden VVD en PVV samen 63 zetels gehaald, terwijl deze partijen er samen nu 55 hebben.
Das niet misselijk.
Op donderdag 11 oktober 2012 19:49 schreef Tem het volgende:
Bis bis bis
Op maandag 17 december 2012 22:25 schreef KoosVogels het volgende:
Wij krijgen niks voor kerst van de baas. Alleen een trap onder de reet en een stuk steenkool.
  donderdag 23 september 2010 @ 18:02:30 #73
104871 remlof
Europees federalist
pi_86757443
quote:
Op donderdag 23 september 2010 17:27 schreef MrBadGuy het volgende:

[..]

De goede weg is idd subjectief, maar het is wel een indicatie dat de weg waarop de VVD nu zit niet afgestraft wordt. Het lijkt me dat als de VVD voor paars+ had gekozen de peilingen er heel anders uit zouden zien.
Zullen we kabinetten gewoon afrekenen na de regeerperiode bij verkiezingen?

M.a.w. peilingen zeggen niets :P
pi_86757455
quote:
Op donderdag 23 september 2010 17:13 schreef remlof het volgende:

[..]

:') Houd je jezelf voor de gek?
  donderdag 23 september 2010 @ 18:03:41 #75
104871 remlof
Europees federalist
pi_86757491
quote:
Op donderdag 23 september 2010 18:02 schreef Holograph het volgende:

[..]

:') Houd je jezelf voor de gek?
Helaas niet, ik heb dit vod gelezen.
pi_86757662
quote:
Op donderdag 23 september 2010 18:03 schreef remlof het volgende:

[..]

Helaas niet, ik heb dit vod gelezen.
Ongetwijfeld :')

Ik heb vooral het idee dat het leuk klinkt. Want het Zwart maken van je politieke tegenstanders is ook een kenmerk van Extreem-Rechts, ben jij nou ook Extreem Rechts?
pi_86757934
quote:
Op donderdag 23 september 2010 18:09 schreef Holograph het volgende:

[..]

Ik heb vooral het idee dat het leuk klinkt. Want het Zwart maken van je politieke tegenstanders is ook een kenmerk van Extreem-Rechts, ben jij nou ook Extreem Rechts?
Het klinkt niet leuk, er staan gewoon behoorlijk wat vreemde opvattingen en voorstellen in dat idiote programma van de PVV. Als tegenstander van de PVV was ik wel nieuwsgierig wat de PVV zoal op papier zou zetten. Het was eigenlijk nog erger dan ik dacht.
  donderdag 23 september 2010 @ 18:18:25 #78
104871 remlof
Europees federalist
pi_86757970
quote:
Op donderdag 23 september 2010 18:09 schreef Holograph het volgende:

[..]

Waar maak ik mijn politieke tegenstanders zwart?
pi_86758297
quote:
Op donderdag 23 september 2010 18:18 schreef remlof het volgende:

[..]

Hij is in de war met Wilders, gok ik.
pi_86759243
quote:
Op donderdag 23 september 2010 17:05 schreef voice-over het volgende:

[..]

Onze Linkse Partijen (waar D66 niet bij wil horen) krijgen bijval van de Roemenen: de helft van de bevolking wil het communisme terug: http://www.telegraaf.nl/b(...)innenland,buitenland
Men vergeet snel blijkbaar :{.
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
pi_86759332
quote:
Op donderdag 23 september 2010 17:01 schreef MrBadGuy het volgende:

[..]

Ik krijg het er anders best warm van :P
Zijn ze de ovens dan al op aan het stoken ;(?

Nee serieus, kan me toch echt niet voorstellen dat iemand een warm gevoel krijgt van het idee dat die extreem-rechtse idioten van de PVV in het centrum van de macht komen?
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_86759365
quote:

[..]

Volgens mij hebben ze hun verkiezingsprogramma nog bepaald niet ingetrokken...
pi_86759416
quote:
Op donderdag 23 september 2010 18:18 schreef remlof het volgende:

[..]

Op het moment dat je andere mensen gaat uitmaken voor tokkie, omdat ze niet dezelfde politieke voorkeur hebben als jij :s)
pi_86759503
quote:
Op donderdag 23 september 2010 18:55 schreef StarGazer het volgende:

[..]

Men vergeet snel blijkbaar :{.
Aan de ene kant is het inderdaad onbegrijpelijk (net als de link die hiernaar gelegd werd in dit topic maar dat terzijde) aan de andere kant zal minstens de helft van de Roemenen er wel flink in welvaart op vooruit gegaan zijn de afgelopen 20 jaar, meer dan onder het communisme gebeurd zou zijn, maar een flink deel van de mensen heeft er niet echt van geprofiteerd en ziet steeds grotere tegenstellingen ontstaan. Op die manier kan ik me enige vorm van nostalgie wel voorstellen.
  donderdag 23 september 2010 @ 19:02:45 #85
104871 remlof
Europees federalist
pi_86759559
quote:
Op donderdag 23 september 2010 18:59 schreef Holograph het volgende:

[..]

Op het moment dat je andere mensen gaat uitmaken voor tokkie, omdat ze niet dezelfde politieke voorkeur hebben als jij :s)
Nee, omdat een hoop kennelijk niet weten waar ze op gestemd hebben, laat staan het PVV-programma hebben gelezen. Ik vind dit dom, maar ik beschouw ze niet als mijn politieke tegenstanders. Die zitten in de Tweede Kamer voor de PVV.
pi_86761343
quote:
Op donderdag 23 september 2010 19:01 schreef du_ke het volgende:

[..]

Aan de ene kant is het inderdaad onbegrijpelijk (net als de link die hiernaar gelegd werd in dit topic maar dat terzijde) aan de andere kant zal minstens de helft van de Roemenen er wel flink in welvaart op vooruit gegaan zijn de afgelopen 20 jaar, meer dan onder het communisme gebeurd zou zijn, maar een flink deel van de mensen heeft er niet echt van geprofiteerd en ziet steeds grotere tegenstellingen ontstaan. Op die manier kan ik me enige vorm van nostalgie wel voorstellen.
Dat het land zwaar te lijden heeft onder de huidige economische crisis is evident, maar men zal zich toch nog wel moeten kunnen herinneren waarom men het in 1989 spuugzat was en er een volksopstand kwam. Er is tijdens het regime van Ceauşescu maar een korte periode van economische bloei geweest. Dankzij een enorm oplopende staatsschuld eind jaren '70 voerde Ceauşescu een beleid in wat de economie volledig uitputte met hongersnood als gevolg. Om over de rest van zijn misdaden maar te zwijgen. Maar goed, ik woon ook niet in Roemenië. Als zij weemoedig willen zijn naar die vreselijke tijd moeten ze dat ook zelf weten.

[ Bericht 0% gewijzigd door StarGazer op 23-09-2010 19:55:20 ]
Porcupine Tee - Normal
pi_86761401
quote:
Op donderdag 23 september 2010 16:39 schreef voice-over het volgende:

[..]

Hoe groter de oppositie in het CDA tegen een gedoogakkoord met de PVV, hoe meer CDA-stemmers hun toevlucht zoeken bij de PVV. Goed bezig CDA. ^O^
Wacht maar tot ze echt gaan regeren. Als dat gebeurt. Is het heeeel snel over.! :7

Zal de 'gewone' man voelen wat dit minderheids gedrocht voor hem betekent.
"Only after the last tree has been cut down, Only after the last river has been poisoned, Only after the last fish has been caught, Only then will you find that money cannot be eaten."
(Cree Indian Prophecy Quotes)
pi_86761626
quote:
Op donderdag 23 september 2010 17:11 schreef voice-over het volgende:

[..]

Ventje, houd nu toch eens op met je getroll en ga eindelijk eens in op vragen die je gesteld worden :( :r . Overal waar ik je tegenkom hier, gil je wat one-liners zonder onderbouwing en ingaan op anderen hun posts is je al helemaal vreemd.

Als jij voor conservatief door moet gaan (wat ik niet geloof want dat zijn over het algemeen fatsoenlijke mensen) ben ik blij dat ik progressief ben.

ETA. Het zijn peilingen.

Het wachten is op de afrekening na een regeerperiode.
"Only after the last tree has been cut down, Only after the last river has been poisoned, Only after the last fish has been caught, Only then will you find that money cannot be eaten."
(Cree Indian Prophecy Quotes)
pi_86762983
quote:
Op donderdag 23 september 2010 19:41 schreef StarGazer het volgende:

[..]

Dat het land zwaar te lijden heeft onder de huidige economische crisis is evident, maar men zal zich toch nog wel moeten kunnen herinneren waarom men het in 1989 spuugzat was en er een volksopstand kwam. Er is tijdens het regime van Ceauşescu maar een korte periode van economische bloei geweest. Dankzij een enorm oplopende staatsschuld eind jaren '70 voerde Ceauşescu een beleid in wat de economie volledig uitputte met hongersnood als gevolg. Om over de rest van zijn misdaden maar te zwijgen. Maar goed, ik woon ook niet in Roemenië. Als zij weemoedig willen zijn naar die vreselijke tijd moeten ze dat ook zelf weten.
Ik woon er ook niet (gelukkig :P) en ik snap je punt volledig maar ik kan me ook voorstellen dat ouderen die afhankelijk zijn van een kleine uitkering van de overheid min of meer weemoedig terugkijken naar vroeger toen ze ook niet veel geld kregen maar voor dat geld wel goed hun huis, verwarming en eten konden kopen. De revolutie was zo niet voor iedereen beter, degenen die (zwaar) profiteerden van moedertje staat hebben nu soms echt wel een probleem.
Onder de jongeren die nu veel meer kansen hebben is dat veel minder natuurlijk.
pi_86764053
quote:
Op donderdag 23 september 2010 20:14 schreef du_ke het volgende:

[..]

Ik woon er ook niet (gelukkig :P) en ik snap je punt volledig maar ik kan me ook voorstellen dat ouderen die afhankelijk zijn van een kleine uitkering van de overheid min of meer weemoedig terugkijken naar vroeger toen ze ook niet veel geld kregen maar voor dat geld wel goed hun huis, verwarming en eten konden kopen. De revolutie was zo niet voor iedereen beter, degenen die (zwaar) profiteerden van moedertje staat hebben nu soms echt wel een probleem.
Onder de jongeren die nu veel meer kansen hebben is dat veel minder natuurlijk.
Misschien heb je daar ook wel gelijk in ja. Maar goed, we dwalen een beetje af :P.
Porcupine Tee - Normal
pi_86764196
quote:
Op donderdag 23 september 2010 20:36 schreef StarGazer het volgende:

[..]

Misschien heb je daar ook wel gelijk in ja. Maar goed, we dwalen een beetje af :P.
Ach het is boeiender dan peilingen ver weg van welke verkiezing dan ook :P
pi_86765113
quote:
Op donderdag 23 september 2010 20:39 schreef du_ke het volgende:

[..]

Ach het is boeiender dan peilingen ver weg van welke verkiezing dan ook :P
So true :P

Heb ooit een documentaire gezien over het Ceauşescu regime. Zeer fascinerend en indrukwekkend. Die weeshuizen met verwaarloosde kinderen. Damn, krijg er nog rillingen van :{.
Porcupine Tee - Normal
  donderdag 23 september 2010 @ 21:35:37 #93
268409 voice-over
pi_86767169
quote:
Op donderdag 23 september 2010 19:47 schreef xandra47 het volgende:

[..]

Ventje, houd nu toch eens op met je getroll en ga eindelijk eens in op vragen die je gesteld worden :( :r . Overal waar ik je tegenkom hier, gil je wat one-liners zonder onderbouwing en ingaan op anderen hun posts is je al helemaal vreemd.

Als jij voor conservatief door moet gaan (wat ik niet geloof want dat zijn over het algemeen fatsoenlijke mensen) ben ik blij dat ik progressief ben.

ETA. Het zijn peilingen.

Het wachten is op de afrekening na een regeerperiode.
Hoe lager het CDA zakt in de peilingen, hoe gehoorzamer deze voormalige middenpartij zal zijn in een gedoogconstructie met de PVV. Verhagen moest vandaag zelfs de ambassadeur van Indonesie op het matje roepen en op hoge toon eisen dat deze zijn domme anti-PVV uitspraken introk. :)

Er gaan nog veel meer leuke dingen in Nederland gebeuren en jij zal zeker een toontje lager zingen. ;)
pi_86767608
quote:
Op donderdag 23 september 2010 21:35 schreef voice-over het volgende:

[..]

Hoe lager het CDA zakt in de peilingen, hoe gehoorzamer deze voormalige middenpartij zal zijn in een gedoogconstructie met de PVV. Verhagen moest vandaag zelfs de ambassadeur van Indonesie op het matje roepen en op hoge toon eisen dat deze zijn domme anti-PVV uitspraken introk. :)
Leuke fantasie. ^O^

Maar Wilders wou alleen maar dat Verhagen dat deed - in werkelijkheid heeft Verhagen de ambassadeur helemaal niet op het matje geroepen. Volgende keer beter opletten als je het nieuws kijkt. :)

[ Bericht 15% gewijzigd door #ANONIEM op 23-09-2010 21:43:51 ]
pi_86770513
quote:

[..]

Er gaan nog veel meer leuke dingen in Nederland gebeuren en jij zal zeker een toontje lager zingen. ;)
Hoe weet jij dat Verhagen het verzoek van de PVV heeft ingewilligd? Of is dit niets meer dan een beetje luchtfietserij wat jij doet?
pi_86770778
Leuk figuur slaan we in het buitenland! Goed voor de economische belangen.
pi_86771012
quote:
Op donderdag 23 september 2010 22:41 schreef IHVK het volgende:
Leuk figuur slaan we in het buitenland! Goed voor de economische belangen.
Dat geeft toch niet joh! Eigen volk eerst enzo. Fuck de rest!
  donderdag 23 september 2010 @ 22:55:12 #98
268409 voice-over
pi_86771430
quote:
Op donderdag 23 september 2010 22:35 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Hoe weet jij dat Verhagen het verzoek van de PVV heeft ingewilligd?
Dat lijkt mij nogal duidelijk.Wilders knipt met zijn vingers en Verhagen gaat op pad.
  donderdag 23 september 2010 @ 22:57:28 #99
295457 TomLievense
Verhagen = onbetrouwbaar.
pi_86771532
quote:

[..]

Stel nou dat hij gelijk heeft. Dan heb jij een angst syndroom.
Op zaterdag 22 januari 2011 19:19 schreef voice-over het volgende:
Om het woord naargeestig te parafraseren: TomLievense schrijft naargeestige stukjes
pi_86771679
quote:
Op donderdag 23 september 2010 22:55 schreef voice-over het volgende:

[..]

Dat lijkt mij nogal duidelijk.Wilders knipt met zijn vingers en Verhagen gaat op pad.
Het was niet Verhagen zelf die dit gesprek heeft gevoerd, maar het feit is wel degelijk dat de Indonesische ambasadeur als gevolg hiervan, wat betreft de uitlatingen over PVV-stemmers, zijn woorden heeft teruggenomen.
If my answers frighten you then you should cease asking scary questions.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')