Dat helpt, battle.net "kijkt" van tijd tot tijd of je wel inde league hoort waarin je speelt, dus dan laat battle.net je tegen hoger geplaatste spelers spelers. Win je die, dan wordt je kans op promotion groter.quote:Op woensdag 15 september 2010 19:10 schreef Afwazig het volgende:
Ik speelde wel heletijd tegen "favoured" of "slightly favoured" misschien dat dat heeft geholpen.
Ik stond trouwens ook rond plaats 30 in bronze en nu opeens 11 in Silver? Heb ik dan tegen hooggeplaatste silver spelers gespeeld ofzo?quote:Op woensdag 15 september 2010 19:33 schreef Donderkonijn het volgende:
[..]
Dat helpt, battle.net "kijkt" van tijd tot tijd of je wel inde league hoort waarin je speelt, dus dan laat battle.net je tegen hoger geplaatste spelers spelers. Win je die, dan wordt je kans op promotion groter.
Wist wel dat het ongeveer zo werkte, maar is een erg goede uitlegquote:Op donderdag 16 september 2010 11:45 schreef YoshiBignose het volgende:
Misschien interessant stukje leesvoer voor de mensen die het matchmaking systeem van bnet niet helemaal begrijpen:
http://www.broodlings.com/battlenet-matchmaking-system.php
Ik zou gaan voor mass stalker. Waarom? Omdat vikings dan moeten landen (kost tijd), en vikings op de grond zijn lang niet zo pijnlijk. Als je chargelots hebt als backup is 't helemaal mooi.quote:Op donderdag 16 september 2010 18:32 schreef Salamando het volgende:
Hoe counter je een leger van bashees en vikings als protoss? Mijn enige mogelijkheden zijn phoenix en stalkers, en beide worden gruwelijk hard geslacht.
Probleem is, volgens mij wint 1 banshee van 1 stalker, dus bij gelijke legers wint ie toch?quote:Op donderdag 16 september 2010 18:52 schreef tedkees2 het volgende:
[..]
Ik zou gaan voor mass stalker. Waarom? Omdat vikings dan moeten landen (kost tijd), en vikings op de grond zijn lang niet zo pijnlijk. Als je chargelots hebt als backup is 't helemaal mooi.
Ohja, en focus fire op de banshees, want als die vikings eenmaal in de lucht zijn is 't geen bedreiging voor je (tenzij ze je mineral lines gaan rapen natuurlijk)
Hoeveel Banshees laat jij je tegenstander maken?quote:Op donderdag 16 september 2010 19:12 schreef Salamando het volgende:
[..]
Probleem is, volgens mij wint 1 banshee van 1 stalker, dus bij gelijke legers wint ie toch?
Yup. En daarbij als jij evenveel stalkers hebt als hij banshees heeft, en hij heeft ook nog vikings, dan ben je gewoon verschrikkelijk outnumbered en gewoonweg de sjaakquote:Op donderdag 16 september 2010 19:32 schreef Charles.Darwin het volgende:
[..]
Hoeveel Banshees laat jij je tegenstander maken?
Stalkers zijn veel goedkoper dan Banshees. Je hebt er al snel meer (en anders warp je er nog een paar).
Had hem pinned down in zijn base, had wel gezien dat ie banshees had, maar hij had ook een aantal tanks en marines. Ik moest dus een beetje op de gok het army makenquote:Op donderdag 16 september 2010 19:32 schreef Charles.Darwin het volgende:
[..]
Hoeveel Banshees laat jij je tegenstander maken?
Stalkers zijn veel goedkoper dan Banshees. Je hebt er al snel meer (en anders warp je er nog een paar).
In mijn ervaring doen phoenixes echt geen drolquote:Op donderdag 16 september 2010 19:53 schreef YoshiBignose het volgende:
Gewoon mass phoenix en slacht die banshees. Vikings kan je ook wel hebben
Tegen Banshees wel hoorquote:Op donderdag 16 september 2010 19:55 schreef Salamando het volgende:
[..]
In mijn ervaring doen phoenixes echt geen drol
phoenixen slopen banshees, ravens, mutas, broodlords. Alle andere air units worden ze door gesloopt. Vikings moet je counteren met stalkers of gechargede voids, anders negeren.quote:Op donderdag 16 september 2010 19:55 schreef Salamando het volgende:
[..]
heb je een replay?quote:Op donderdag 16 september 2010 20:38 schreef tedkees2 het volgende:
Jeuj! Eindelijk weer een paar lekkere win games. En goed ook! Ik begin steeds meer door te krijgen wat je kan verwachten. Had net bijv. een zerg die een 6 pool deed (afgeslagen, woohoo), daarna banelings (afgeslagen, woohoo. Leuk hoor, met 1 zealot 6 banelings laten ontploffen) en toen hydralisks ging maken. Ik had eigenlijk mutalisks verwacht (muta + ling), dus phoenixes gemaakt. Had er een paar, daarmee dan maar mapcontrol houden. Doortechen naar templars met storm, en dat smelt werkelijk door een zergling + hydralisk leger heen zeg! Voor de lol ook in het voorbijgaan op z'n expo drones twee storms gegooid, ook gelijk allemaal plat
Toen was 't overigens vrij snel gg, terwijl ik eigenlijk dacht achter te lopen na die 6pool. Hij had namelijk toch wel een cannon en twee pylons kunnen slopen van me, en ik moest minder probes maken en even van de lijn halen om z'n zerglings te blocken. Maar toch, hoera!
1 phoenix doet inderdaad geen drol, 2 ook niet.quote:Op donderdag 16 september 2010 19:55 schreef Salamando het volgende:
[..]
Mwah...quote:Op donderdag 16 september 2010 20:01 schreef Harlon het volgende:
[..]
phoenixen slopen banshees, ravens, mutas, broodlords. Alle andere air units worden ze door gesloopt. Vikings moet je counteren met stalkers of gechargede voids, anders negeren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |