abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_86384846
quote:
Op maandag 13 september 2010 12:46 schreef Anus_Cocainus het volgende:

[..]

Dit topic van het teamliquid forum vond ik wel handig:

[KNIP]

Vette tips, thanks ^O^ . Alleen jammer dat ik veel tech upgrades niet goed heb gedaan volgens die guide. :)
De armor upgrades schatte ik al beter in.
Een wijs man doorziet de valsheid van wat de algemene domheid bewondert.
  maandag 13 september 2010 @ 16:10:25 #102
112783 Anus_Cocainus
Wrong hole fool!!!
pi_86385183
quote:
Op maandag 13 september 2010 16:01 schreef WeirdMicky het volgende:

[..]

Vette tips, thanks ^O^ . Alleen jammer dat ik veel tech upgrades niet goed heb gedaan volgens die guide. :)
De armor upgrades schatte ik al beter in.
Ach niet goed heb gedaan, het is maar net wat je zelf veel gebruikt. Sommige upgrades maken sommige levels gewoon makkelijker, en sommige levels zijn ook makkelijker als je bijvoorbeeld een andere missie eerst speelt. (ivm met vrijgespeelde units).
Hier alle missies + achievements, met meerdere manieren om de missies te halen: http://wiki.teamliquid.net/starcraft2/Campaign
pi_86389481
quote:
Op maandag 13 september 2010 15:16 schreef Flammie het volgende:
Alsof in diamond komen zo een kunst is. Je komt echt enkel noobs tegen en het is ook niet zo dat je dan enkel tegen goede spelers speelt.Je moet net zo goed tegen gold/plat league spelers spelen en je compete tegen elkaar slechts in punten zo lijkt het. Ben echt in diamond gekomen (@ elke league) door enkel mijn muis te gebruiken ofzo :D

Corruptors moet je gebruiken om colossi uit te schakelen. Alsof die zo cheap zijn:')

200/100 voor robo fac/ 200/200 voor bay en dan 200/200 voor de upgrade followed by 300/200/6 aan colossi :')

goede spelers gaan corruptors + army vs colossi+army.

Over die nydus: kijk nou naar die games wat ik je zei en check hoe je ze moet gebruiken :) Als je het goed doet win je gewoon. Als je tegen een toss speelt die mass cannons in zijn base heeft wil ik niet weten tegen welke tegenstanders je speelt :D dat is like what? 10k minerals aan cannons ofzo? :DDD
Mwah, da's allemaal te counteren hoor. Zerg air wordt gecountered door toss met dan wel stalkers dan wel phoenix.
Stalker/immortal/collosi is echt bijzonder lastig om als zerg te counteren helemaal als je het niet ziet aankomen, ik probeer als toss zijnde vrijwel altijd mijn collosi en robobay te verstoppen totdat ik ze echt ga gebruiken.
Hou vol mensen, alleen samen krijgen we de vergrijzing eronder!
  maandag 13 september 2010 @ 23:01:10 #104
22944 Breetai
....Relax....
pi_86404297
Ik ben ook maar eens aan de slag gegaan met Starcraft 2.
Onder linux is het best wel goed te spelen. als raakt m'n 2 gb aan geheugen na 1.5 uur op.
"I’ll renounce cynicism when it ceases having predictive powers" -- @devbisme
  maandag 13 september 2010 @ 23:44:08 #105
157428 GoodGawd
This is your captain speaking!
pi_86406386
Net cannon rush afgeslagen, hoera.
Blues ain't nothing but a good man feeling bad...
pi_86407794
quote:
Op maandag 13 september 2010 18:10 schreef Harlon het volgende:

[..]

Mwah, da's allemaal te counteren hoor. Zerg air wordt gecountered door toss met dan wel stalkers dan wel phoenix.
Stalker/immortal/collosi is echt bijzonder lastig om als zerg te counteren helemaal als je het niet ziet aankomen, ik probeer als toss zijnde vrijwel altijd mijn collosi en robobay te verstoppen totdat ik ze echt ga gebruiken.
Alles is te counteren als je het goed speelt. En ik zie toch echt Idra finales spelen en mensen hun ass kicken en huidige toernooi in korea doet zerg ook goede zaken (checkprime + fruitseller) dus zo onmogelijk om protoss/terran tegen te houden zal het toch wel allemaal niet zijn denk ik :) -terran veel lastiger dan protoss though.
pi_86409737
quote:
Op maandag 13 september 2010 23:44 schreef GoodGawd het volgende:
Net cannon rush afgeslagen, hoera.
Wordt er in diamond serieus gecannonrushed? Ben dat echt al in geen jaren meer tegengekomen. Wel 6pools en allerlei proxies... ook wel de protoss 2pylon wallin (met een cannon erachter), maar een echte cannon rush alleen in team spel, waar het ook niet zo goed werkt :P
  dinsdag 14 september 2010 @ 11:30:46 #108
157428 GoodGawd
pi_86415136
quote:
Op dinsdag 14 september 2010 01:44 schreef andrew.koster het volgende:

[..]

Wordt er in diamond serieus gecannonrushed? Ben dat echt al in geen jaren meer tegengekomen. Wel 6pools en allerlei proxies... ook wel de protoss 2pylon wallin (met een cannon erachter), maar een echte cannon rush alleen in team spel, waar het ook niet zo goed werkt :P
Jazeker. Ik werd gister nog ge reaper rushed wat meteen mijn dood was. Kwam ook beetej door mijn slechte building placement, ik vergiste me even dat ik wel tegen een Terran speelde. Dus ik had al wall off gemaakt bij ramp wat niet erg slim was.

Maar mensen doen die cheesie dingen als ze onzeker zijn hoe tegen iemand te spelen, als jij zelfvertrouwen hebt om een zerg/toss/terran te verslaan dan ga je niet je hebben en houe van een cheese af laten hangen. Daarom als je eenmaal dat afslaat is het meestal vrij easy.
pi_86416071
Ik heb alweer zin in een potje. :P
Een wijs man doorziet de valsheid van wat de algemene domheid bewondert.
  dinsdag 14 september 2010 @ 12:09:15 #110
171097 Charles.Darwin
Let's evolve together!
pi_86416300
Ben zelf in het begin menig maal gefrustreerd door cannon rushes en andere soorten proxies. Je leert er van. Tegenwoordig scout ik altijd even goed in de omgeving van m'n eigen basis (kleine moeite) en uiteraard goed letten op wat de tegenstander in z'n eigen basis heeft neergezet (geen barracks: alarmbellen).

Als ze het toch doen, gewoon rustig blijven, je build even aanpassen (tegen cannon-rush ga ik bijvoorbeeld voor vroege stalkers) en zodra de proxy kapot is heb je al gewonnen.

Ik haat de strategie en zal 'm zelf nooit uitvoeren (uit principe ^^) maar het blijft wel lekker om ze af te weren.
451 °F
pi_86419657
quote:
Op dinsdag 14 september 2010 01:44 schreef andrew.koster het volgende:

[..]

Yep, ook vaak gehad. Sluiten ze me gewoon in :(
Facts don't care about your feelings
pi_86434841
JEZUS speel net met een mongool 2v2. Begon direct te schelden toen ik ging praten, dat hij diamond rank 1 was en ik m'n bek moest houden. Ging ie aanvallen met mass muta tegen thors zonder magic box dus in paar knallen alles weg. Zegt ie dat ik noob ben, gaat ie mij aanvallen :') verloren dus. En daarna in de chat nog doorschelden.

Kan ik geen ban aanvragen voor dit soort kneuzen? :')
Facts don't care about your feelings
pi_86436157
The fuck. Ik was een beetje pissig omdat 't iedere keer niet goed ging. Doe wat fout in m'n BO (2x supply blocked in de eerste paar minuten!) dus ik denk: suicide m'n units plus workers, dan kan ik opnieuw beginnen.

...
Per ongeluk gewonnen :S
pi_86436563
quote:
Op dinsdag 14 september 2010 19:47 schreef YoshiBignose het volgende:
JEZUS speel net met een mongool 2v2. Begon direct te schelden toen ik ging praten, dat hij diamond rank 1 was en ik m'n bek moest houden. Ging ie aanvallen met mass muta tegen thors zonder magic box dus in paar knallen alles weg. Zegt ie dat ik noob ben, gaat ie mij aanvallen :') verloren dus. En daarna in de chat nog doorschelden.

block communication.
Hou vol mensen, alleen samen krijgen we de vergrijzing eronder!
  dinsdag 14 september 2010 @ 20:46:15 #115
157428 GoodGawd
pi_86437686
quote:

Misschien had ie een punt.
pi_86443398
quote:

Er zou een Black List moeten komen, voor dit soort gasten.
  woensdag 15 september 2010 @ 08:44:25 #117
202930 Salamando
Altijd sarcastisch
pi_86450743
quote:
Op dinsdag 14 september 2010 20:46 schreef GoodGawd het volgende:

[..]

Misschien had ie een punt.
Mijn idee, zoals mijn ouders vroeger zeiden als ik ruzie had: Je zal het er wel naar gemaakt hebben! :D
:*
Op donderdag 20 mei 2010 10:53 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
Salamando is beter :@
pi_86451586
hehe, tja sucks dat soort random maten. Maar goed yoshi als je nog keer 2vs2 wilt doen pm me maar @ SC2 ;)
http://www.fdnl.nl gaming since 1999!
pi_86457111
Iemand een idee hoe ik nieuwe Battlecruisers maak? Ik heb een Fusion-core waarmee het zou moeten lukken maar dan wordt er ook verwezen naar een 'Starport'?? Wazda en waar izdie?

edit; Al gevonden.. :W

[ Bericht 26% gewijzigd door Biskwietje op 15-09-2010 12:54:05 ]
pi_86457281
quote:
Op woensdag 15 september 2010 12:48 schreef Biskwietje het volgende:
Iemand een idee hoe ik nieuwe Battlecruisers maak? Ik heb een Fusion-core waarmee het zou moeten lukken maar dan wordt er ook verwezen naar een 'Starport'?? Wazda en waar izdie?
:')
'"Nyke Daenerys Jelmāzmo hen Targārio Lentrot, hen Valyrio Uēpo ānogār iksan. Valyrio muño ēngos ñuhys issa."
  woensdag 15 september 2010 @ 12:57:25 #121
171097 Charles.Darwin
Let's evolve together!
pi_86457405
Merc Compound voor een reaper? Was het maar waar :)
451 °F
  woensdag 15 september 2010 @ 14:53:43 #122
112783 Anus_Cocainus
Wrong hole fool!!!
pi_86461633
quote:
Op woensdag 15 september 2010 12:57 schreef Charles.Darwin het volgende:
Merc Compound voor een reaper? Was het maar waar :)
Lol idd, laten we het maar zo doen:

woensdag 15 september 2010 @ 18:13:03 #123
131603 Afwazig
Serious business
pi_86468678
Ik snap er geen fuck van, tijdje geleden begonnen met 1v1, ik speel zerg. Werd in de bronze league geplaatst, prima. Toen echt nauwelijks meer gespeeld, ik stond op 8 wins 8 losses. Ga ik vandaag spelen, ging echt slecht, heb er iets van 5 verloren en 3 gewonnen, wordt ik opeens gepromote naar silver? Hoe kan dat? :')
  woensdag 15 september 2010 @ 18:56:55 #124
101809 BObNL
Je bent top!
pi_86470033
quote:
Op woensdag 15 september 2010 18:13 schreef Afwazig het volgende:
Ik snap er geen fuck van, tijdje geleden begonnen met 1v1, ik speel zerg. Werd in de bronze league geplaatst, prima. Toen echt nauwelijks meer gespeeld, ik stond op 8 wins 8 losses. Ga ik vandaag spelen, ging echt slecht, heb er iets van 5 verloren en 3 gewonnen, wordt ik opeens gepromote naar silver? Hoe kan dat? :')
wtf ik heb daar echt lang over gedaan :( en deed het nog best aardig
Leuter mee!!
  woensdag 15 september 2010 @ 19:10:02 #125
131603 Afwazig
Serious business
pi_86470515
Ik speelde wel heletijd tegen "favoured" of "slightly favoured" misschien dat dat heeft geholpen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')