Ze heeft toch niet in je oren geknipt?quote:Op vrijdag 10 september 2010 17:48 schreef wimjongil het volgende:
Ik ben vanmorgen naar de kapper geweest. Kan niks meer.
Het is een hij (ja, homoseksueel), maar zonder lang haar kan ik niet rocken!quote:Op vrijdag 10 september 2010 17:48 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
Ze heeft toch niet in je oren geknipt?
Ik wilde van dit Illuminati-complot bijna de Joden de schuld geven, maar het zijn de Gristenhonden dus?quote:Op vrijdag 10 september 2010 17:52 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
Ja in Den Bijbel staat ook zulks zo'n verhaal dat je je kracht kwijt raakt als je je haren laat knippen
Hence the skillsquote:Op vrijdag 10 september 2010 17:53 schreef brother52 het volgende:
Ik ga al jaren niet meer naar de kapper.
Ok of iedereen gaat om de 2 weken naar de kapper, of dit begint scary te worden...quote:Op vrijdag 10 september 2010 17:57 schreef Metalfreak het volgende:
Ik ben vorige week ook naar de kapper geweest
fixedquote:
Hmm weet je zeker dat je nog wel haargroei hebt dan?quote:
Heb ik niet gedaan hoor.quote:Op vrijdag 10 september 2010 17:44 schreef wimjongil het volgende:
[..]
Je staat in de OP maar je post nog niet zolang/-veel.
Ik ben eergister naar de kapper geweestquote:Op vrijdag 10 september 2010 17:58 schreef wimjongil het volgende:
[..]
Ok of iedereen gaat om de 2 weken naar de kapper, of dit begint scary te worden...
Er zit nog wel een beetje groei in maar lang niet overal.quote:Op vrijdag 10 september 2010 18:07 schreef wimjongil het volgende:
[..]
Hmm weet je zeker dat je nog wel haargroei hebt dan?
Scheren doe ik ook al jaren niet meerquote:
je gaat voor de ZZ-top look?quote:Op vrijdag 10 september 2010 19:17 schreef brother52 het volgende:
[..]
Scheren doe ik ook al jaren niet meer
Nee, ik heb een tondeusequote:Op vrijdag 10 september 2010 19:19 schreef Under_Score het volgende:
[..]
je gaat voor de ZZ-top look?
Pics!quote:Op vrijdag 10 september 2010 18:08 schreef blckbb het volgende:
Ik heb een brief + gesigneerde foto's van Zanger Rinus![]()
Ja hallo, daar komen we niet voor!quote:Op vrijdag 10 september 2010 21:47 schreef Cynic het volgende:
Morgen toch eerst nog maar met mijn oude spul spelen.
Ik heb vanavond met mijn andere bandje geoefend en ik heb die Mesa's nog niet helemaal onder controle
Zo zonder te oefenen lijkt me dat vragen om problemen morgen....
Van een happy end?quote:
I'll bet, chicaquote:Op zaterdag 11 september 2010 01:27 schreef Ayca het volgende:
Van je hoofd maar als je wil mag dat ook wel.
De totale afgang was inderdaad een stuk leuker geweest om te zien.quote:Op zaterdag 11 september 2010 01:24 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Ja hallo, daar komen we niet voor!![]()
.
Damn, klote.quote:Op zaterdag 11 september 2010 09:47 schreef MagicMedicine het volgende:
Naar: mijn gitaar (Fender Lite Ash Stratocaster) staat nu ergens in een drooghok bij een calamiteiten bedrijf. Hij heeft waterschade gehad door bluswater van een brand boven mij...daarnaast stinkt hij ongelofelijk naar rook. Nadat hij uit het drooghok komt, zal hij beoordeelt worden door iemand (die er hopelijk verstand van heeft) van de verzekering en die zal aangeven of ik een nieuwe krijg of niet.![]()
Toen ik hem bij de buurman uitprobeerde deed hij het nog wel, maar het lijkt mij dat er onderdelen krom gaan trekken en gaan roesten enzo.
quote:Op zaterdag 11 september 2010 08:04 schreef Cynic het volgende:
[..]
De totale afgang was inderdaad een stuk leuker geweest om te zien.
Tof.quote:Op zaterdag 11 september 2010 11:48 schreef Svyatagor het volgende:
WOOhoo, voorronde popprijs gewonnen! Halve finale is inkleine zaal Paradiso
Netjes, gefeliciteerd!quote:Op zaterdag 11 september 2010 11:48 schreef Svyatagor het volgende:
Nicequote:Op zaterdag 11 september 2010 11:48 schreef Svyatagor het volgende:
Glorybox. Site is nog under construction, demo is bijna klaar.quote:Op zaterdag 11 september 2010 12:16 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
NiceWelk bandje speel je nou ?
naisssquote:Op zaterdag 11 september 2010 11:48 schreef Svyatagor het volgende:
Oh ja, dat Portishead cover bandjequote:Op zaterdag 11 september 2010 12:34 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Glorybox. Site is nog under construction, demo is bijna klaar.
http://originalglorybox.nl/
quote:Op zaterdag 11 september 2010 12:42 schreef brother52 het volgende:
[..]
Oh ja, dat Portishead cover bandje
Mja, hoe wil je dat uitleggen dan? Lijkt me vrij moeilijk ookquote:Op zaterdag 11 september 2010 12:36 schreef Metalfreak het volgende:
Gisteren geprobeerd mijn vriendin uit te leggen hoe het komt dat je hoort of iets vals is met zingen of gitaar enz. Ik kreeg het haar niet uitgelegd![]()
En ze is bijna afgestudeerd arts...
Ow, en gefeliciteerd Syvagator
Nou ja, het is wel te doen met frequenties en zo. Maar ze hoort het gewoon ook niet, iets dat ik me niet kan voorstellen eigenlijk... Was tijdens het kijken naar de finale van Holland's Got Talentquote:Op zaterdag 11 september 2010 13:05 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Mja, hoe wil je dat uitleggen dan? Lijkt me vrij moeilijk ook
Ja soms is dat onmogelijk, ik probeerde aan een klasgenootje uit te leggen wat een basgitaar was. Maar ze wilde het maar niet kunnen begrijpenquote:Op zaterdag 11 september 2010 13:08 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Nou ja, het is wel te doen met frequenties en zo. Maar ze hoort het gewoon ook niet, iets dat ik me niet kan voorstellen eigenlijk... Was tijdens het kijken naar de finale van Holland's Got Talent
Edit: hier is ook een beschrijving ervan link
quote:Op zaterdag 11 september 2010 13:20 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
"Dus de tonen zijn lager? Dus metallica ofzo? "
![]()
Wie gaat het ontcijferen? Zijn het Nederlandse zinnen die hij schrijft?quote:Op zaterdag 11 september 2010 14:12 schreef blckbb het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hoe gaat het *mijn naam* te *mijn woonplaats* voor ik de computer doe alles mee vroeger deed ik het met de postquote:Op zaterdag 11 september 2010 14:33 schreef wimjongil het volgende:
[..]
Wie gaat het ontcijferen? Zijn het Nederlandse zinnen die hij schrijft?
Ok de letters had ik aardig goed, en het klopte ook dat ik dacht dat hij geen Nederlandse zin had geschreven.quote:Op zaterdag 11 september 2010 14:46 schreef blckbb het volgende:
[..]
Hoe gaat het *mijn naam* te *mijn woonplaats* voor ik de computer doe alles mee vroeger deed ik het met de post
nou doei
Jij zegt wel dat 'ie eenvoudig is, maar kun je 'm ook goed spelen? kuchsoundclipskuchkuchquote:Op zaterdag 11 september 2010 14:48 schreef Braddie het volgende:
[..]
5 minuten of zo, en ik heb het alleen over de melodie, die is zoo eenvoudig!
Idd, volgens mij is hij echt dyslectisch/autistisch hoorquote:Op zaterdag 11 september 2010 14:48 schreef wimjongil het volgende:
[..]
Ok de letters had ik aardig goed, en het klopte ook dat ik dacht dat hij geen Nederlandse zin had geschreven.
Hier issie: http://dl.dropbox.com/u/1(...)Red%20Special%29.mp3quote:Op zaterdag 11 september 2010 14:50 schreef wimjongil het volgende:
[..]
Jij zegt wel dat 'ie eenvoudig is, maar kun je 'm ook goed spelen? kuchsoundclipskuchkuch
Handig dat je die kunt spelen. Nouja spelen...quote:Op zaterdag 11 september 2010 15:05 schreef Braddie het volgende:
[..]
Hier issie: http://dl.dropbox.com/u/1(...)Red%20Special%29.mp3
![]()
![]()
![]()
Ja, het was letterlijk.quote:Op zaterdag 11 september 2010 15:14 schreef wimjongil het volgende:
[..]
Handig dat je die kunt spelen. Nouja spelen...
Is het stopcontact wel geaard?quote:Op zaterdag 11 september 2010 15:17 schreef blckbb het volgende:
en de Roland van Dean staat hier te brommen
quote:Op zaterdag 11 september 2010 16:45 schreef wimjongil het volgende:
[..]
Is het stopcontact wel geaard?
![]()
Inderdaad, ga eens weg hierquote:Op zaterdag 11 september 2010 16:52 schreef Dribbel_ het volgende:
Tweede scherm voor m'n computer gekocht, nu ben ik ook net een nerd
Ik heb het niet meer, mis het eigenlijk ook niet. Heb wel een groter scherm dan eerstquote:Op zaterdag 11 september 2010 16:52 schreef Dribbel_ het volgende:
Tweede scherm voor m'n computer gekocht, nu ben ik ook net een nerd
Dat is een fijne set up.quote:
En hoe bevallen de KRK's nu ze op statieven staan?quote:
Ze zijn opzichzelf al heel erg gedempt dus als ze keihard staan voel je nouwelijks trilling op de klankkast, maar toch trilde het wel door op het bureau nog en dat is helemaal weg nu dus dat scheel welquote:Op zaterdag 11 september 2010 17:52 schreef Circle.Of.Filth het volgende:
[..]
En hoe bevallen de KRK's nu ze op statieven staan?
Merk je veel verschil (Minder resonantie buroblad etc)
quote:Op zaterdag 11 september 2010 18:03 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ze zijn opzichzelf al heel erg gedempt dus als ze keihard staan voel je nouwelijks trilling op de klankkast, maar toch trilde het wel door op het bureau nog en dat is helemaal weg nu dus dat scheel wel
Mooi, dat horen we graag! Blij dat hij [tot nu toe] bevaltquote:Op zaterdag 11 september 2010 16:49 schreef blckbb het volgende:
[..]
![]()
Komt een leuk (maar het belangrijkste: hard) geluidje uit
Wie was nou eigenlijk die man die mee was naar mijn stulpjequote:Op zondag 12 september 2010 01:29 schreef The_Dean het volgende:
Vanavond een grootmeester aan het werk gezien. Damn, wat een band!
Hoe gaaf ik het origineel ook vind, die gasten laten Smells Like Teen Spirit in de versie van Nirvana klinken als een goedkope cover.
Cynic
En niet alleen dat, wat een sfeer tijdens die show man, geniaal!
Jep, binnenkort even verhuizen naar bandruimte, hoewel die qua volume controls ook best als oefenversterker uit de voeten kan.. Alleen de Distortion en Reverb werken niet heel best maar daar had je me ook voor gewaarschuwd (bovendien zitten die in mn multi-effect pedalquote:Op zondag 12 september 2010 01:30 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Mooi, dat horen we graag! Blij dat hij [tot nu toe] bevalt
Dat was ikquote:Op zondag 12 september 2010 02:36 schreef blckbb het volgende:
[..]
Wie was nou eigenlijk die man die mee was naar mijn stulpje![]()
Je vriendin kende ik wel
Zeker!quote:Op zondag 12 september 2010 01:29 schreef The_Dean het volgende:
Vanavond een grootmeester aan het werk gezien. Damn, wat een band!
Hoe gaaf ik het origineel ook vind, die gasten laten Smells Like Teen Spirit in de versie van Nirvana klinken als een goedkope cover.
Cynic
En niet alleen dat, wat een sfeer tijdens die show man, geniaal!
*kuch*quote:Op zondag 12 september 2010 09:17 schreef L.no het volgende:
Het is wel grappig om zoveel fok! gitaristen en 1 bassist in een dag te zien.
quote:Op zondag 12 september 2010 09:47 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Zeker!.
Ik vond het fijn op BOA dat als je ff drinken wilde halen of moest zeiken (zoals ik tijdens TW) je de band nog prima kon horen
.
Jacco is herkend btw. 'Hey zat jij niet in een band?' 'Ja nog steeds. En dat is mijn bassist ' 'Uuh...oh ja! Conorach!'. En iemand zei over mijn Conorach shirt 'gave band, man!'
.
En een iemand 'Hey, ik ken je moeder! Ze werkt op mijn school'
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.PS4 online: micro_nl
quote:Op zaterdag 11 september 2010 11:48 schreef Svyatagor het volgende:
quote:Op zondag 12 september 2010 14:39 schreef guitarist het volgende:
Ik dacht, we spelen het najaar niet zoveel. Alleen wat kleine dingetje. Maar nu staat het allemaal online en spelen we toch nog 9 keer!(en nog toffe zalen ook!)
Spam:Jaloers!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wij enkel volgende week nog op de planning
https://www.facebook.com/HunterStreetOfficial - HunterStreet
SH5/SH2?quote:Op zondag 12 september 2010 17:46 schreef maniack28 het volgende:
Die had ik idd al in mn hoofd.. maar er is nog veel meer
Whoa, da's naar!quote:Op zondag 12 september 2010 20:09 schreef Cynic het volgende:
Het ging erg leuk gisteren. Oefenen is nergens goed voor!
Twee kleine minpuntjes:
-bij thuiskomst bleek mijn rach niet in de bus te zitten, gelukkig was die achter het podium blijven staan. Maarja, vandaag dus wel opnieuw naar Rotterdam gereden.
-Na het optreden met 2 tamelijk vervelende fans staan praten die maar niet weg wilden gaan.
Dat meisje met de gothic jurk?quote:Op zondag 12 september 2010 20:09 schreef Cynic het volgende:
Twee kleine minpuntjes:
-bij thuiskomst bleek mijn rach niet in de bus te zitten, gelukkig was die achter het podium blijven staan. Maarja, vandaag dus wel opnieuw naar Rotterdam gereden.
-Na het optreden met 2 tamelijk vervelende fans staan praten die maar niet weg wilden gaan.
Ik hoorde het net van L.no, schrikken manquote:Op zondag 12 september 2010 20:09 schreef Cynic het volgende:
Twee kleine minpuntjes:
Die heb ik niet gezien geloof ik. Nee, een man en een vrouw uit Groningen. Die hadden een heel verhaal dat we bepaalde verplichtingen hadden richting de fans qua optreden enzo.quote:
Ah oke, die heb ik niet gezien. Misschien was ik toen al weg.quote:Op zondag 12 september 2010 20:19 schreef Cynic het volgende:
[..]
Die heb ik niet gezien geloof ik. Nee, een man en een vrouw uit Groningen. Die hadden een heel verhaal dat we bepaalde verplichtingen hadden richting de fans qua optreden enzo.
Was die man kaal? Die stond voor mij in het publiek. Op een moment wilde ik zeggen dat hij zijn bek moest houden. Stonden de hele tijd te lullen over 'die jongens stonden op het punt om door te breken' en bla bla. STERF!.quote:Op zondag 12 september 2010 20:19 schreef Cynic het volgende:
[..]
Die heb ik niet gezien geloof ik. Nee, een man en een vrouw uit Groningen. Die hadden een heel verhaal dat we bepaalde verplichtingen hadden richting de fans qua optreden enzo.
Ja, als ik mijn spullen kwijtraak heb ik ook een probleem.quote:Op zondag 12 september 2010 20:22 schreef Cynic het volgende:
Als mijn rack kwijt was geweest had ik serieus overwogen om er maar mee te stoppen denk ik. Gezien mijn financiële situatie was dat ook ongeveer de enige optie geweest.
Het viel me op hoeveel geduld je met ze had, ik was er lang klaar mee geweest.quote:Op zondag 12 september 2010 20:09 schreef Cynic het volgende:
Twee kleine minpuntjes:
4 jaar toch?quote:Op zondag 12 september 2010 20:51 schreef The_Dean het volgende:
Nee man, ik wil hem nu ook! Hij staat tenslotte al 3 jaar in de Aardschok!
In haar geval is het eerder plaatjes kijken.quote:
Gelukkig duurt het eerst weer een tijdje voor we een optreden hebbenquote:Op zondag 12 september 2010 20:29 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Was die man kaal? Die stond voor mij in het publiek. Op een moment wilde ik zeggen dat hij zijn bek moest houden. Stonden de hele tijd te lullen over 'die jongens stonden op het punt om door te breken' en bla bla. STERF!.
Verklaart wel waarom ik geen Cynic zag lopen na de gig. Volgens mij is er echt een complot om te voorkomen dat Cynic en ik na gigs een biertje gaan drinken!.
Sssst!quote:
We stonden niet lang na het einde voor hun merchandisestandje met Cynic te praten, vlakbij Entombed.quote:Op zondag 12 september 2010 22:10 schreef Witchfynder het volgende:
Ik zat na je optreden een hele tijd voor die tent, daarna ff naar Entombed gelopen, geconstateerd dat ik het niet leuk vond en toen weer bij die tent gebivakkeerd. Hoe ik je gemist heb, geen idee.
Vetquote:Op maandag 13 september 2010 06:01 schreef Under_Score het volgende:
een filmpje
Creeping death. volgende keer maar ff wat tijd nemen om het geluid wat gebalanceerder te krijgen.
Heb je er eentje te koop of ga je er eentje kopen?quote:Op maandag 13 september 2010 10:54 schreef PankPinther het volgende:
Iemand hier enig idee wat een gangbare prijs is voor een deluxe reverb uit begin jaren 90?
Uiterlijk is erg netjes, geen schade.
Geen mods, alleen buizen een keer vervangen.
quote:
Als ze zich met je eten gaan bemoeien, dan ben je verloren Dean!quote:
Maak nou geen slapende honden wakkerquote:Op maandag 13 september 2010 15:47 schreef wimjongil het volgende:
Gefeliciteerd! Als cadeau zou ik je willen geven dat Braddie geen happy birthday gaat spelen, maar je weet maar nooit hè...
quote:Op maandag 13 september 2010 15:50 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Maak nou geen slapende honden wakker
Dankjewel
Wel een heleboel felicitaties!quote:Op maandag 13 september 2010 15:57 schreef The_Dean het volgende:
Gisteren van mijn broertje en zijn vriendin de cd van De Hûnekop
Vandaag nog niks
Ik wil er een kopen...quote:Op maandag 13 september 2010 10:59 schreef brother52 het volgende:
[..]
Heb je er eentje te koop of ga je er eentje kopen?
In welke band zit jij dan?quote:Op maandag 13 september 2010 19:21 schreef Svyatagor het volgende:
En we staan op 3voor12 (lokaal):
http://3voor12.vpro.nl/artikelen/artikel/43946944
Kids Never Lie! Vage band was dat altijd, nogsteeds?quote:Op maandag 13 september 2010 19:21 schreef Svyatagor het volgende:
En we staan op 3voor12 (lokaal):
http://3voor12.vpro.nl/artikelen/artikel/43946944
Nee, maar Groningen zal er wel eentje hebben gok ik.quote:Op maandag 13 september 2010 21:08 schreef Gitaarmat het volgende:
Die Popprijs is dat in elke stad elk jaar? Tof Svyatagor!
Een solo op mijn niveau?, Wat zou dat moeten zijn?quote:Op maandag 13 september 2010 21:46 schreef Dribbel_ het volgende:
Begin gewoon met een solo op jouw niveau en als je beter bent ga dan zoiets proberen.
Hja. We hebben ook een paar keer met ze gespeeld. Wel aardige jongens.quote:Op maandag 13 september 2010 19:45 schreef KaMo het volgende:
[..]
Kids Never Lie! Vage band was dat altijd, nogsteeds?
Als ik zeg dat ik je geloof, beloof je dan dat je hem niet gaat posten?quote:Op maandag 13 september 2010 21:47 schreef Braddie het volgende:
[..]
Een solo op mijn niveau?, Wat zou dat moeten zijn?
Ik kan Bohemian Rhapsody spelen zonder problemen, en dat is een lastige solo...
quote:Op maandag 13 september 2010 21:49 schreef Cynic het volgende:
[..]
Als ik zeg dat ik je geloof, beloof je dan dat je hem niet gaat posten?
Ik geloof er niks van.quote:Op maandag 13 september 2010 21:47 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ik kan Bohemian Rhapsody spelen zonder problemen, en dat is een lastige solo...
Tsjah.... Ik blijf het redelijke onzin vinden, dat julie steeds blijven zeggen dat ik solo`s van mijn niveau moet gaan spelen terwijl ik die solo`s kan... misschien niet zoals Slash zelf of zoals Brian May maar ik vind persoonlijk dat ik wel goed gitaar speel voor iemand die net 5 maanden speelt..quote:Op maandag 13 september 2010 21:49 schreef Cynic het volgende:
[..]
Als ik zeg dat ik je geloof, beloof je dan dat je hem niet gaat posten?
Ik één keertje, op kunstbende. Wel leuk praatje mee gemaakt toenquote:Op maandag 13 september 2010 21:48 schreef guitarist het volgende:
[..]
Hja. We hebben ook een paar keer met ze gespeeld. Wel aardige jongens.
Blijf nou steeds niet herhalen hoe lang je speelt dat doet er niet toe.quote:Op maandag 13 september 2010 21:51 schreef Braddie het volgende:
[..]
Tsjah.... Ik blijf het redelijke onzin vinden, dat julie steeds blijven zeggen dat ik solo`s van mijn niveau moet gaan spelen terwijl ik die solo`s kan... misschien niet zoals Slash zelf of zoals Brian May maar ik vind persoonlijk dat ik wel goed gitaar speel voor iemand die net 5 maanden speelt..
Dit is eigenlijk de beste samenvatting over Braddie tot nu toe.quote:Op maandag 13 september 2010 21:53 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Blijf nou steeds niet herhalen hoe lang je speelt dat doet er niet toe.
Deze solo kan je niet, klaar. Meer kan ik er niet van maken.
Gitaar geluid is mede mogelijk gemaakt door de RedSpecial!.quote:Op maandag 13 september 2010 21:59 schreef KaMo het volgende:
Ik vond het mede door het gitaargeluid best prima klinken, maar erg goed is het niet. Het is prima dat hij het oefent, en daar moet hij zeker niet mee stoppen. Maar Braddie, je moet niet gelijk alles online gooien! Ik heb die les ook geleerd want ik gooide ook alles uit enthousiasme online. Gewoon veel oefenen, en als je dan eens een projectje hebt waar je echt je best op hebt gedaan, kan je dat best online zetten.
Ik raad je echt af zomaar alles online te gooien. Stel je voor, jij maakt over een jaar zelf een nummer, dat is een meesterwerk geworden. Echt niet dat wij het dan openen, puur omdat jij ons helemaal doodspamt met alles wat je "kan". Neem het gewoon op voor jezelf, maar post het niet steedsquote:Op maandag 13 september 2010 22:13 schreef Braddie het volgende:
[..]
Gitaar geluid is mede mogelijk gemaakt door de RedSpecial!.
Ik gooi inderdaad te veel online.... alles wat ik een beetje oefen, maar het is moeilijk dat te remmen.
Duidelijk.quote:Op maandag 13 september 2010 22:19 schreef KaMo het volgende:
[..]
Ik raad je echt af zomaar alles online te gooien. Stel je voor, jij maakt over een jaar zelf een nummer, dat is een meesterwerk geworden. Echt niet dat wij het dan openen, puur omdat jij ons helemaal doodspamt met alles wat je "kan". Neem het gewoon op voor jezelf, maar post het niet steeds
Maar hoe weet je nou of het klinkt? Misschien moet je het eerst aan ons laten horen, en dan zeggen wij wel of het klinkt.quote:Op maandag 13 september 2010 22:23 schreef Braddie het volgende:
[..]
Duidelijk.
Zal het in het vervolg niet meer doen, mits het ook echt daadwerkelijk klinkt!
Ik denk daar anders over.quote:Op maandag 13 september 2010 22:29 schreef Cynic het volgende:
Gewoon lekker een heel eind boven je niveau blijven spelen joh, dan leer je nooit fatsoenlijk benden of fraseren, of dynamisch spelen.
Ik laat hem de volgende keer dat we in het westen spelen wel staanquote:Op maandag 13 september 2010 22:39 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ja hoor je dat Cynic, je bent een kneus, geef dat spelen maar op
Mag ik je rack ?
Haha inderdaad Cynic! Ga eens leren spelen! Als er iemand geen verstand van heeft ben jij het wel! Leg het em uit Braddie! Drib en ik vinden dat je gelijk hebt!quote:Op maandag 13 september 2010 22:39 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ja hoor je dat Cynic, je bent een kneus, geef dat spelen maar op
quote:Op maandag 13 september 2010 22:42 schreef Dribbel_ het volgende:
Ik heb 11 druiven in m'n mond
Nu nog kauwen
Ja dan lach ik er wel om.quote:Op maandag 13 september 2010 22:39 schreef Cynic het volgende:
Sorry, ik kan er niet meer van maken.
Ik hoop dat je later terugleest en luistert en er dan heel hard om kan lachen.
En je kan relativeren ?quote:Op maandag 13 september 2010 22:44 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ja dan lach ik er wel om.
Als ik hoor hoe mijn gitaar techniek 3 maanden terug was, en hoe het nu is, lach ik me ook helemaal suf..
pics!quote:Op maandag 13 september 2010 22:42 schreef Dribbel_ het volgende:
Ik heb 11 druiven in m'n mond
Nu nog kauwen
Hij bedoelt dat hij een klein stukje van het woord zelf kan spellen.quote:
Je kan geen commentaar verwerken. Je gaat er vol in terug dat JIJ gelijkt hebt. Dikke plaat voor je hasses en oogkleppen op.quote:
Ik kan wel commentaar verwerken... Maar soms dan reageer ik er wat heftiger op.quote:Op maandag 13 september 2010 22:52 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Je kan geen commentaar verwerken. Je gaat er vol in terug dat JIJ gelijkt hebt. Dikke plaat voor je hasses en oogkleppen op.
Okee dat kan he, sommige mensen zijn zo.
Maar je zegt nu wel dat je 3 maanden terug kut was.
Ik weet nu al dat je toen óók gene commentaar kon verwerken en precies was zoals nu. Dus je zou moeten kunnen inzien dat je over 3 maanden jezelf nu weer uitlacht. Maarhey dat is te hoog gegrepen blijkbaar
Snappez vous ?
Dat.quote:Op maandag 13 september 2010 22:53 schreef Iemand91 het volgende:
Tip to Braddie; laat niks musicaals horen voor de komende maanden, oefen veel door en verbaas ons allen!
quote:Op maandag 13 september 2010 22:53 schreef Iemand91 het volgende:
Tip to Braddie; laat niks musicaals horen voor de komende maanden, oefen veel door en verbaas ons allen!
Aerosmith heeft daar jaren geleden nog een leuk liedje over geschreven.quote:Op maandag 13 september 2010 22:56 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ik kan wel commentaar verwerken... Maar soms dan reageer ik er wat heftiger op.
Ik lach me over 3 maanden waarschijnlijk weer uit omdat ik dan waarschijnlijk een betere gitarist ben dan wat ik nu ben.........
Ik denk persoonlijk dat ik over 3-4 maandjes(Dus als ik zeg maar een klein jaar speel) een vriend van me er uit speel qua timing en fraseringen,
Waarom maak je je zo druk met je competitie met vriendenquote:Op maandag 13 september 2010 22:56 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ik kan wel commentaar verwerken... Maar soms dan reageer ik er wat heftiger op.
Ik lach me over 3 maanden waarschijnlijk weer uit omdat ik dan waarschijnlijk een betere gitarist ben dan wat ik nu ben.........
Ik denk persoonlijk dat ik over 3-4 maandjes(Dus als ik zeg maar een klein jaar speel) een vriend van me er uit speel qua timing en fraseringen,
welk nummer?quote:Op maandag 13 september 2010 22:58 schreef brother52 het volgende:
[..]
Aerosmith heeft daar jaren geleden nog een leuk liedje over geschreven.
Dream on.quote:
Ja kijk, die gast zit me steeds op te naaien en steeds wedstrijdjes te houden wie er beter is in bepaalde nummers... hij speelt nu een kleine 4 jaar en vraag dan steeds of we gaan battlen... en dan speelt ie me er uit(wat opzich wel logisch is.. alleen is z`n timing echt kut) en daar gaat hij dan arrogant over doen door te zeggen dat ik faal, en geen gitaar meer aan moet raken..quote:Op maandag 13 september 2010 22:58 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Waarom maak je je zo druk met je competitie met vrienden
-ja die vriend zegt dat maar ik vind dus
-Ja die vriend speelt zolang en ik zolang maar ik ben beter
-ja die vriend heeft me geneukt maar hij kon er niks van
-ja ik bne over een tijd beter dan een vriend
Kijk naar jezelf en verbeter dat ipv je spel te reflecteren op iemand anders zijn onkunde.
Daar heeft The Offspring nog een nummer over geschrevenquote:Op maandag 13 september 2010 23:01 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ja kijk, die gast zit me steeds op te naaien en steeds wedstrijdjes te houden wie er beter is in bepaalde nummers... hij speelt nu een kleine 4 jaar en vraag dan steeds of we gaan battlen... en dan speelt ie me er uit(wat opzich wel logisch is.. alleen is z`n timing echt kut) en daar gaat hij dan arrogant over doen door te zeggen dat ik faal, en geen gitaar meer aan moet raken..
Dit maakt me dus onzeker over mijn spel., daarom post ik het hier.
En welke is dat nou weer?quote:Op maandag 13 september 2010 23:03 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Daar heeft The Offspring nog een nummer over geschreven
En jij denkt dat wij daarom per definitie positief gaan zijn? We schotelen je alleen maar de realiteit voor. Je speelt nu kut, maar je speelt 5 maanden. Of je goed of kut speelt voor iemand die 5 maanden speelt weet ik niet, want dat kan ik niet benchmarken, want je speelt alleen maar onmogelijke meuk. Ga gewoon oefenen en/of neem les, begin klein. Die Queen solo's kun je over een paar jaar wanneer je de basistechniek beheerst nog eens proberen (wat Cynic zei). En vergeet idd die loser'vriend' van je. Gitaristen die willen battlen moeten ze sowieso opknopen. Echte muzikanten spelen SAMEN met en niet TEGEN elkaar.quote:Op maandag 13 september 2010 23:01 schreef Braddie het volgende:
Wat een goede vriend...quote:Op maandag 13 september 2010 23:01 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ja kijk, die gast zit me steeds op te naaien en steeds wedstrijdjes te houden wie er beter is in bepaalde nummers... hij speelt nu een kleine 4 jaar en vraag dan steeds of we gaan battlen... en dan speelt ie me er uit(wat opzich wel logisch is.. alleen is z`n timing echt kut) en daar gaat hij dan arrogant over doen door te zeggen dat ik faal, en geen gitaar meer aan moet raken..
Ja maar jij bent een bassist, ik shred je zo boven op je snuitquote:Op maandag 13 september 2010 23:06 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
En jij denkt dat wij daarom per definitie positief gaan zijn? We schotelen je alleen maar de realiteit voor. Je speelt nu kut, maar je speelt 5 maanden. Of je goed of kut speelt voor iemand die 5 maanden speelt weet ik niet, want dat kan ik niet benchmarken, want je speelt alleen maar onmogelijke meuk. Ga gewoon oefenen en/of neem les, begin klein. Die Queen solo's kun je over een paar jaar wanneer je de basistechniek beheerst nog eens proberen (wat Cyinic zei). En vergeet idd die loser'vriend' van je. Gitaristen die willen battlen moeten ze sowieso opknopen. Echte muzikanten spelen SAMEN met en niet TEGEN elkaar.
Ik wilde al een tijdje een bandje oprichten met die dude... maar het hele probleem is dus dat dit waarschijnlijk niks gaat worden..quote:Op maandag 13 september 2010 23:06 schreef KaMo het volgende:
[..]
Wat een goede vriend...
Anyway, wat ik je aanraad, is: Begin een bandje met die dude of met wat andere maten. Dan kan je daar je muzikale ei in kwijt, inplaats van in eindeloos battlen!
Prove itquote:Op maandag 13 september 2010 23:07 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ja maar jij bent een bassist, ik shred je zo boven op je snuit
TNENENENENEETUUDUDUDUDUDUDNEENNETUDUDUDUSQUEEEKKKKUTUDUDUDENENENENNEquote:
Zulke dingen mag je ook niet posten zonder foto'squote:Op maandag 13 september 2010 23:13 schreef Braddie het volgende:
Ik heb overigens *nieuwe* speakers gekregen.
Bose 301 series II in originele doos met handleidingen en beugels.
Echt super vet!.
Heb ik tenminste wat beter geluid dan die Logitech Z-2300 speakerset die ik nu heb(Niet dat die zo super slecht is.... maar toch)
Pff, dat kan ik ookquote:Op maandag 13 september 2010 23:14 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
TNENENENENEETUUDUDUDUDUDUDNEENNETUDUDUDUSQUEEEKKKKUTUDUDUDENENENENNE
M`n pa brengt ze morgen waarschijnlijk!.quote:Op maandag 13 september 2010 23:14 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
TNENENENENEETUUDUDUDUDUDUDNEENNETUDUDUDUSQUEEEKKKKUTUDUDUDENENENENNE
[..]
Zulke dingen mag je ook niet posten zonder foto's
Jij bent ook aardigquote:Op maandag 13 september 2010 23:42 schreef The_Dean het volgende:
Ik kom niet eerder terug totdat Braddie weg is. Wat is dat een sukkel.
quote:Op maandag 13 september 2010 23:42 schreef The_Dean het volgende:
Ja, hij toevallig wel.quote:
Welkomquote:Op dinsdag 14 september 2010 01:08 schreef m0ridin het volgende:
Ik kan niet spelen dus ik post niks, gelukkig doen mn vrienden daar niet moeilijk over... Tevens tvp en hopelijk kan ik over een maandje of wat wel iets, ole.
Hehe, cheers... elk woord was ook gemeend trouwens.quote:
Welkom!quote:Op dinsdag 14 september 2010 01:08 schreef m0ridin het volgende:
Ik kan niet spelen dus ik post niks, gelukkig doen mn vrienden daar niet moeilijk over... Tevens tvp en hopelijk kan ik over een maandje of wat wel iets, ole.
Ik heb meteen met de RS de knoop door gehakt en er een m-cube bij gekocht, ik gebruik dat kleintje als ik gitaar moet layeren(De lead speel ik sowieso op de Line-6)quote:Op dinsdag 14 september 2010 08:11 schreef KaMo het volgende:
Ik wou dat ik een cube had gehad toen ik begon!
Ik wil überhaupt een cube
Ja, ik speel eigenlijk altijd met computer moddeling thuis. Maar mocht het nodig zijn heb ik voor live ook nog een G&K Vortex Top, maar die klinkt niet heel goed.quote:Op dinsdag 14 september 2010 08:37 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ik heb meteen met de RS de knoop door gehakt en er een m-cube bij gekocht, ik gebruik dat kleintje als ik gitaar moet layeren(De lead speel ik sowieso op de Line-6)
Computer Moddeling?quote:Op dinsdag 14 september 2010 08:44 schreef KaMo het volgende:
[..]
Ja, ik speel eigenlijk altijd met computer moddeling thuis. Maar mocht het nodig zijn heb ik voor live ook nog een G&K Vortex Top, maar die klinkt niet heel goed.
timming is te leren, ik kon in het begin ook niet strak spelen, is nu al een heel stuk beterquote:Op maandag 13 september 2010 23:10 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ik wilde al een tijdje een bandje oprichten met die dude... maar het hele probleem is dus dat dit waarschijnlijk niks gaat worden..
Althans, ik heb het een paar keer geprobeerd met die gast, maar hij kan niet met een metronoom mee spelen, en hij maakt van een 4/4e soms uit het niets een 2/4e..
Ik kan nu mijn muzikale ei kwijt door zelf wat tracks op te nemen, of dat nou is met alleen de Red Special of met de DX-7 en wat zang.... dat maakt me niet uit, dat ei kan ik gelukkig kwijt.
Ja, alles is te leren, maar als je 3,5 jaar speelt en je kan gewoon niet goed in de maat spelen. Dan vraag ik me af of het nog wel goed te leren valt?.quote:Op dinsdag 14 september 2010 09:06 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
timming is te leren, ik kon in het begin ook niet strak spelen, is nu al een heel stuk beter
Ok?, Dus goede timing is òf iets wat je al in je hebt?, of iets wat je jezelf moet aanleren?quote:Op dinsdag 14 september 2010 09:24 schreef Aresdreams het volgende:
oh jawel hoor, ik speelde al iets van 10 jaar voordat ik bij mijn huidige band kwam, en nu kan ik pas redelijk dingen timen...
quote:Op maandag 13 september 2010 22:23 schreef Braddie het volgende:
[..]
Duidelijk.
Zal het in het vervolg niet meer doen, mits het ook echt daadwerkelijk klinkt!
Over 2 maanden is braddie net 1 maand geleden begonnen met spelen! wow!quote:Op dinsdag 14 september 2010 10:56 schreef Daantke het volgende:
[..]
![]()
http://www.gitaarnet.nl/forum/showthread.php?t=139075
en oja, op gitaarnet zijn ze echt niet aardiger hoor
Timing leer je het beste door met andere muzikanten samen te spelen.quote:Op dinsdag 14 september 2010 09:27 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ok?, Dus goede timing is òf iets wat je al in je hebt?, of iets wat je jezelf moet aanleren?
Intressant...
precies!quote:Op dinsdag 14 september 2010 12:06 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Timing leer je het beste door met andere muzikanten samen te spelen.
quote:Op maandag 13 september 2010 22:29 schreef guitarist het volgende:
[..]
Maar hoe weet je nou of het klinkt? Misschien moet je het eerst aan ons laten horen, en dan zeggen wij wel of het klinkt.
Dean, RIP! En dat op z'n verjaardag!quote:Op maandag 13 september 2010 23:42 schreef The_Dean het volgende:
En daar kunnen we ook al niet meer komen. Viva-forum, anyone?quote:Op dinsdag 14 september 2010 10:56 schreef Daantke het volgende:
[..]
![]()
Idd, die zullen we niet snel meer terug zienquote:Op dinsdag 14 september 2010 14:36 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
![]()
![]()
[..]
Dean, RIP! En dat op z'n verjaardag!
Iemand heeft daar toch een hele aardige reactie gepost.quote:Op dinsdag 14 september 2010 10:56 schreef Daantke het volgende:
[..]
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.PS4 online: micro_nl
Ja Guitar Rig jaquote:Op dinsdag 14 september 2010 09:02 schreef Braddie het volgende:
[..]
Computer Moddeling?
Wat gebruik je?, Guitar Rig?
quote:Op dinsdag 14 september 2010 15:46 schreef guitarist het volgende:
[..]
Iemand heeft daar toch een hele aardige reactie gepost.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
https://www.facebook.com/HunterStreetOfficial - HunterStreet
Ziet er goed uit, alleen had ik die decal er niet op gedaan.quote:Op dinsdag 14 september 2010 17:17 schreef KaMo het volgende:
Zo'n decal staat hem wel goed. Dat is iets waar de kat het ook mee eens is!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Vind 't ook niks, of doe dan een persoonlijk decal-dingetjequote:Op dinsdag 14 september 2010 17:22 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ziet er goed uit, alleen had ik die decal er niet op gedaan.
Deze halzen zijn wel 'Fender licensed' dus worden gesteund door Fender. Aan het serienummer kun je geloof ik zien of het door Fender gebouwd is of gebouwd volgens Fender specs oid.quote:Op dinsdag 14 september 2010 17:19 schreef The_Dean het volgende:
Is het wel een echte Fender?
Anders is het net zoals die gast laatst die een zelfgebouwde versterker een Marshall noemnde
Inderdaad, of nog beter, helemaal geen decalquote:Op dinsdag 14 september 2010 17:27 schreef blckbb het volgende:
[..]
Vind 't ook niks, of doe dan een persoonlijk decal-dingetje
Jaja, het blijft een top versterkerquote:Op dinsdag 14 september 2010 17:19 schreef The_Dean het volgende:
Is het wel een echte Fender?
Anders is het net zoals die gast laatst die een zelfgebouwde versterker een Marshall noemnde
Daar hoor je mij ook niet overquote:Op dinsdag 14 september 2010 17:53 schreef CoiLive het volgende:
[..]
Jaja, het blijft een top versterker
quote:Op dinsdag 14 september 2010 17:52 schreef Cynic het volgende:
Ah, er staan zowaar een keer redelijke kwaliteit filmpjes op youtube.
Slaat ook nergens opquote:Op dinsdag 14 september 2010 17:17 schreef KaMo het volgende:
Zo'n decal staat hem wel goed. Dat is iets waar de kat het ook mee eens is!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Een decal is toch net iets anders.quote:Op dinsdag 14 september 2010 18:45 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Vroeger noemden we dat nog gewoon stickers
hey, jullie zanger het een gitaar upgrade gehadquote:Op dinsdag 14 september 2010 17:52 schreef Cynic het volgende:
Ah, er staan zowaar een keer redelijke kwaliteit filmpjes op youtube.
Die solo is fcking nicequote:Op maandag 13 september 2010 06:01 schreef Under_Score het volgende:
een filmpje
Creeping death. volgende keer maar ff wat tijd nemen om het geluid wat gebalanceerder te krijgen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |