Mooi, dat horen we graag! Blij dat hij [tot nu toe] bevaltquote:Op zaterdag 11 september 2010 16:49 schreef blckbb het volgende:
[..]
![]()
Komt een leuk (maar het belangrijkste: hard) geluidje uit
Wie was nou eigenlijk die man die mee was naar mijn stulpjequote:Op zondag 12 september 2010 01:29 schreef The_Dean het volgende:
Vanavond een grootmeester aan het werk gezien. Damn, wat een band!
Hoe gaaf ik het origineel ook vind, die gasten laten Smells Like Teen Spirit in de versie van Nirvana klinken als een goedkope cover.
Cynic
En niet alleen dat, wat een sfeer tijdens die show man, geniaal!
Jep, binnenkort even verhuizen naar bandruimte, hoewel die qua volume controls ook best als oefenversterker uit de voeten kan.. Alleen de Distortion en Reverb werken niet heel best maar daar had je me ook voor gewaarschuwd (bovendien zitten die in mn multi-effect pedalquote:Op zondag 12 september 2010 01:30 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Mooi, dat horen we graag! Blij dat hij [tot nu toe] bevalt
Dat was ikquote:Op zondag 12 september 2010 02:36 schreef blckbb het volgende:
[..]
Wie was nou eigenlijk die man die mee was naar mijn stulpje![]()
Je vriendin kende ik wel
Zeker!quote:Op zondag 12 september 2010 01:29 schreef The_Dean het volgende:
Vanavond een grootmeester aan het werk gezien. Damn, wat een band!
Hoe gaaf ik het origineel ook vind, die gasten laten Smells Like Teen Spirit in de versie van Nirvana klinken als een goedkope cover.
Cynic
En niet alleen dat, wat een sfeer tijdens die show man, geniaal!
*kuch*quote:Op zondag 12 september 2010 09:17 schreef L.no het volgende:
Het is wel grappig om zoveel fok! gitaristen en 1 bassist in een dag te zien.
quote:Op zondag 12 september 2010 09:47 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Zeker!.
Ik vond het fijn op BOA dat als je ff drinken wilde halen of moest zeiken (zoals ik tijdens TW) je de band nog prima kon horen
.
Jacco is herkend btw. 'Hey zat jij niet in een band?' 'Ja nog steeds. En dat is mijn bassist ' 'Uuh...oh ja! Conorach!'. En iemand zei over mijn Conorach shirt 'gave band, man!'
.
En een iemand 'Hey, ik ken je moeder! Ze werkt op mijn school'
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.PS4 online: micro_nl
quote:Op zaterdag 11 september 2010 11:48 schreef Svyatagor het volgende:
WOOhoo, voorronde popprijs gewonnen! Halve finale is inkleine zaal Paradiso
quote:Op zondag 12 september 2010 14:39 schreef guitarist het volgende:
Ik dacht, we spelen het najaar niet zoveel. Alleen wat kleine dingetje. Maar nu staat het allemaal online en spelen we toch nog 9 keer!(en nog toffe zalen ook!)
Spam:Jaloers!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wij enkel volgende week nog op de planning
https://www.facebook.com/HunterStreetOfficial - HunterStreet
SH5/SH2?quote:Op zondag 12 september 2010 17:46 schreef maniack28 het volgende:
Die had ik idd al in mn hoofd.. maar er is nog veel meer
Whoa, da's naar!quote:Op zondag 12 september 2010 20:09 schreef Cynic het volgende:
Het ging erg leuk gisteren. Oefenen is nergens goed voor!
Twee kleine minpuntjes:
-bij thuiskomst bleek mijn rach niet in de bus te zitten, gelukkig was die achter het podium blijven staan. Maarja, vandaag dus wel opnieuw naar Rotterdam gereden.
-Na het optreden met 2 tamelijk vervelende fans staan praten die maar niet weg wilden gaan.
Dat meisje met de gothic jurk?quote:Op zondag 12 september 2010 20:09 schreef Cynic het volgende:
Twee kleine minpuntjes:
-bij thuiskomst bleek mijn rach niet in de bus te zitten, gelukkig was die achter het podium blijven staan. Maarja, vandaag dus wel opnieuw naar Rotterdam gereden.
-Na het optreden met 2 tamelijk vervelende fans staan praten die maar niet weg wilden gaan.
Ik hoorde het net van L.no, schrikken manquote:Op zondag 12 september 2010 20:09 schreef Cynic het volgende:
Twee kleine minpuntjes:
Die heb ik niet gezien geloof ik. Nee, een man en een vrouw uit Groningen. Die hadden een heel verhaal dat we bepaalde verplichtingen hadden richting de fans qua optreden enzo.quote:
Ah oke, die heb ik niet gezien. Misschien was ik toen al weg.quote:Op zondag 12 september 2010 20:19 schreef Cynic het volgende:
[..]
Die heb ik niet gezien geloof ik. Nee, een man en een vrouw uit Groningen. Die hadden een heel verhaal dat we bepaalde verplichtingen hadden richting de fans qua optreden enzo.
Was die man kaal? Die stond voor mij in het publiek. Op een moment wilde ik zeggen dat hij zijn bek moest houden. Stonden de hele tijd te lullen over 'die jongens stonden op het punt om door te breken' en bla bla. STERF!.quote:Op zondag 12 september 2010 20:19 schreef Cynic het volgende:
[..]
Die heb ik niet gezien geloof ik. Nee, een man en een vrouw uit Groningen. Die hadden een heel verhaal dat we bepaalde verplichtingen hadden richting de fans qua optreden enzo.
Ja, als ik mijn spullen kwijtraak heb ik ook een probleem.quote:Op zondag 12 september 2010 20:22 schreef Cynic het volgende:
Als mijn rack kwijt was geweest had ik serieus overwogen om er maar mee te stoppen denk ik. Gezien mijn financiële situatie was dat ook ongeveer de enige optie geweest.
Het viel me op hoeveel geduld je met ze had, ik was er lang klaar mee geweest.quote:Op zondag 12 september 2010 20:09 schreef Cynic het volgende:
Twee kleine minpuntjes:
4 jaar toch?quote:Op zondag 12 september 2010 20:51 schreef The_Dean het volgende:
Nee man, ik wil hem nu ook! Hij staat tenslotte al 3 jaar in de Aardschok!
In haar geval is het eerder plaatjes kijken.quote:
Gelukkig duurt het eerst weer een tijdje voor we een optreden hebbenquote:Op zondag 12 september 2010 20:29 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Was die man kaal? Die stond voor mij in het publiek. Op een moment wilde ik zeggen dat hij zijn bek moest houden. Stonden de hele tijd te lullen over 'die jongens stonden op het punt om door te breken' en bla bla. STERF!.
Verklaart wel waarom ik geen Cynic zag lopen na de gig. Volgens mij is er echt een complot om te voorkomen dat Cynic en ik na gigs een biertje gaan drinken!.
Sssst!quote:
We stonden niet lang na het einde voor hun merchandisestandje met Cynic te praten, vlakbij Entombed.quote:Op zondag 12 september 2010 22:10 schreef Witchfynder het volgende:
Ik zat na je optreden een hele tijd voor die tent, daarna ff naar Entombed gelopen, geconstateerd dat ik het niet leuk vond en toen weer bij die tent gebivakkeerd. Hoe ik je gemist heb, geen idee.
Vetquote:Op maandag 13 september 2010 06:01 schreef Under_Score het volgende:
een filmpje
Creeping death. volgende keer maar ff wat tijd nemen om het geluid wat gebalanceerder te krijgen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |