Ze heeft toch niet in je oren geknipt?quote:Op vrijdag 10 september 2010 17:48 schreef wimjongil het volgende:
Ik ben vanmorgen naar de kapper geweest. Kan niks meer.
Het is een hij (ja, homoseksueel), maar zonder lang haar kan ik niet rocken!quote:Op vrijdag 10 september 2010 17:48 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
Ze heeft toch niet in je oren geknipt?
Ik wilde van dit Illuminati-complot bijna de Joden de schuld geven, maar het zijn de Gristenhonden dus?quote:Op vrijdag 10 september 2010 17:52 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
Ja in Den Bijbel staat ook zulks zo'n verhaal dat je je kracht kwijt raakt als je je haren laat knippen
Hence the skillsquote:Op vrijdag 10 september 2010 17:53 schreef brother52 het volgende:
Ik ga al jaren niet meer naar de kapper.
Ok of iedereen gaat om de 2 weken naar de kapper, of dit begint scary te worden...quote:Op vrijdag 10 september 2010 17:57 schreef Metalfreak het volgende:
Ik ben vorige week ook naar de kapper geweest
fixedquote:
Hmm weet je zeker dat je nog wel haargroei hebt dan?quote:
Heb ik niet gedaan hoor.quote:Op vrijdag 10 september 2010 17:44 schreef wimjongil het volgende:
[..]
Je staat in de OP maar je post nog niet zolang/-veel.
Ik ben eergister naar de kapper geweestquote:Op vrijdag 10 september 2010 17:58 schreef wimjongil het volgende:
[..]
Ok of iedereen gaat om de 2 weken naar de kapper, of dit begint scary te worden...
Er zit nog wel een beetje groei in maar lang niet overal.quote:Op vrijdag 10 september 2010 18:07 schreef wimjongil het volgende:
[..]
Hmm weet je zeker dat je nog wel haargroei hebt dan?
Scheren doe ik ook al jaren niet meerquote:
je gaat voor de ZZ-top look?quote:Op vrijdag 10 september 2010 19:17 schreef brother52 het volgende:
[..]
Scheren doe ik ook al jaren niet meer
Nee, ik heb een tondeusequote:Op vrijdag 10 september 2010 19:19 schreef Under_Score het volgende:
[..]
je gaat voor de ZZ-top look?
Pics!quote:Op vrijdag 10 september 2010 18:08 schreef blckbb het volgende:
Ik heb een brief + gesigneerde foto's van Zanger Rinus![]()
Ja hallo, daar komen we niet voor!quote:Op vrijdag 10 september 2010 21:47 schreef Cynic het volgende:
Morgen toch eerst nog maar met mijn oude spul spelen.
Ik heb vanavond met mijn andere bandje geoefend en ik heb die Mesa's nog niet helemaal onder controle
Zo zonder te oefenen lijkt me dat vragen om problemen morgen....
Van een happy end?quote:
I'll bet, chicaquote:Op zaterdag 11 september 2010 01:27 schreef Ayca het volgende:
Van je hoofd maar als je wil mag dat ook wel.
De totale afgang was inderdaad een stuk leuker geweest om te zien.quote:Op zaterdag 11 september 2010 01:24 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Ja hallo, daar komen we niet voor!![]()
.
Damn, klote.quote:Op zaterdag 11 september 2010 09:47 schreef MagicMedicine het volgende:
Naar: mijn gitaar (Fender Lite Ash Stratocaster) staat nu ergens in een drooghok bij een calamiteiten bedrijf. Hij heeft waterschade gehad door bluswater van een brand boven mij...daarnaast stinkt hij ongelofelijk naar rook. Nadat hij uit het drooghok komt, zal hij beoordeelt worden door iemand (die er hopelijk verstand van heeft) van de verzekering en die zal aangeven of ik een nieuwe krijg of niet.![]()
Toen ik hem bij de buurman uitprobeerde deed hij het nog wel, maar het lijkt mij dat er onderdelen krom gaan trekken en gaan roesten enzo.
quote:Op zaterdag 11 september 2010 08:04 schreef Cynic het volgende:
[..]
De totale afgang was inderdaad een stuk leuker geweest om te zien.
Tof.quote:Op zaterdag 11 september 2010 11:48 schreef Svyatagor het volgende:
WOOhoo, voorronde popprijs gewonnen! Halve finale is inkleine zaal Paradiso
Netjes, gefeliciteerd!quote:Op zaterdag 11 september 2010 11:48 schreef Svyatagor het volgende:
Nicequote:Op zaterdag 11 september 2010 11:48 schreef Svyatagor het volgende:
Glorybox. Site is nog under construction, demo is bijna klaar.quote:Op zaterdag 11 september 2010 12:16 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
NiceWelk bandje speel je nou ?
naisssquote:Op zaterdag 11 september 2010 11:48 schreef Svyatagor het volgende:
Oh ja, dat Portishead cover bandjequote:Op zaterdag 11 september 2010 12:34 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Glorybox. Site is nog under construction, demo is bijna klaar.
http://originalglorybox.nl/
quote:Op zaterdag 11 september 2010 12:42 schreef brother52 het volgende:
[..]
Oh ja, dat Portishead cover bandje
Mja, hoe wil je dat uitleggen dan? Lijkt me vrij moeilijk ookquote:Op zaterdag 11 september 2010 12:36 schreef Metalfreak het volgende:
Gisteren geprobeerd mijn vriendin uit te leggen hoe het komt dat je hoort of iets vals is met zingen of gitaar enz. Ik kreeg het haar niet uitgelegd![]()
En ze is bijna afgestudeerd arts...
Ow, en gefeliciteerd Syvagator
Nou ja, het is wel te doen met frequenties en zo. Maar ze hoort het gewoon ook niet, iets dat ik me niet kan voorstellen eigenlijk... Was tijdens het kijken naar de finale van Holland's Got Talentquote:Op zaterdag 11 september 2010 13:05 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Mja, hoe wil je dat uitleggen dan? Lijkt me vrij moeilijk ook
Ja soms is dat onmogelijk, ik probeerde aan een klasgenootje uit te leggen wat een basgitaar was. Maar ze wilde het maar niet kunnen begrijpenquote:Op zaterdag 11 september 2010 13:08 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Nou ja, het is wel te doen met frequenties en zo. Maar ze hoort het gewoon ook niet, iets dat ik me niet kan voorstellen eigenlijk... Was tijdens het kijken naar de finale van Holland's Got Talent
Edit: hier is ook een beschrijving ervan link
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |