Maar hoe weet je nou of het klinkt? Misschien moet je het eerst aan ons laten horen, en dan zeggen wij wel of het klinkt.quote:Op maandag 13 september 2010 22:23 schreef Braddie het volgende:
[..]
Duidelijk.
Zal het in het vervolg niet meer doen, mits het ook echt daadwerkelijk klinkt!
Ik denk daar anders over.quote:Op maandag 13 september 2010 22:29 schreef Cynic het volgende:
Gewoon lekker een heel eind boven je niveau blijven spelen joh, dan leer je nooit fatsoenlijk benden of fraseren, of dynamisch spelen.
Ik laat hem de volgende keer dat we in het westen spelen wel staanquote:Op maandag 13 september 2010 22:39 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ja hoor je dat Cynic, je bent een kneus, geef dat spelen maar op
Mag ik je rack ?
Haha inderdaad Cynic! Ga eens leren spelen! Als er iemand geen verstand van heeft ben jij het wel! Leg het em uit Braddie! Drib en ik vinden dat je gelijk hebt!quote:Op maandag 13 september 2010 22:39 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ja hoor je dat Cynic, je bent een kneus, geef dat spelen maar op
quote:Op maandag 13 september 2010 22:42 schreef Dribbel_ het volgende:
Ik heb 11 druiven in m'n mond
Nu nog kauwen
Ja dan lach ik er wel om.quote:Op maandag 13 september 2010 22:39 schreef Cynic het volgende:
Sorry, ik kan er niet meer van maken.
Ik hoop dat je later terugleest en luistert en er dan heel hard om kan lachen.
En je kan relativeren ?quote:Op maandag 13 september 2010 22:44 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ja dan lach ik er wel om.
Als ik hoor hoe mijn gitaar techniek 3 maanden terug was, en hoe het nu is, lach ik me ook helemaal suf..
pics!quote:Op maandag 13 september 2010 22:42 schreef Dribbel_ het volgende:
Ik heb 11 druiven in m'n mond
Nu nog kauwen
Hij bedoelt dat hij een klein stukje van het woord zelf kan spellen.quote:
Je kan geen commentaar verwerken. Je gaat er vol in terug dat JIJ gelijkt hebt. Dikke plaat voor je hasses en oogkleppen op.quote:
Ik kan wel commentaar verwerken... Maar soms dan reageer ik er wat heftiger op.quote:Op maandag 13 september 2010 22:52 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Je kan geen commentaar verwerken. Je gaat er vol in terug dat JIJ gelijkt hebt. Dikke plaat voor je hasses en oogkleppen op.
Okee dat kan he, sommige mensen zijn zo.
Maar je zegt nu wel dat je 3 maanden terug kut was.
Ik weet nu al dat je toen óók gene commentaar kon verwerken en precies was zoals nu. Dus je zou moeten kunnen inzien dat je over 3 maanden jezelf nu weer uitlacht. Maarhey dat is te hoog gegrepen blijkbaar
Snappez vous ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |