En Federer heeft wel enige tegenstand stand gehad behalve Soderling. En Djokovic is nu wel redelijk aan het tennissen, maar hij speelde wel tegen een erge zwakke Fish en Monfils. May the best man win the whole thing.quote:Op vrijdag 10 september 2010 17:42 schreef Norrage het volgende:
Ik weet niet waarom maar ik hoop zo dat Nadal hem niet wintDit jaar zou het echt bij gebrek aan tegenstand zijn...vorige jaren speelde hij echt niet zoveel slechter hier vind ik..maar toen werd ie gewoon door klasbakken als Del Potro en Murray geveegd...
Ergens vind ik het gewoon zo onterecht als ie het nu al wint...ik hoop echt dat Djoko of Fed hem tennisles gaan geven in de finale!
Alsof Fed nooit makkelijkere lotingen heeft...quote:Op vrijdag 10 september 2010 17:42 schreef Norrage het volgende:
Ik weet niet waarom maar ik hoop zo dat Nadal hem niet wintDit jaar zou het echt bij gebrek aan tegenstand zijn...vorige jaren speelde hij echt niet zoveel slechter hier vind ik..maar toen werd ie gewoon door klasbakken als Del Potro en Murray geveegd...
Ergens vind ik het gewoon zo onterecht als ie het nu al wint...ik hoop echt dat Djoko of Fed hem tennisles gaan geven in de finale!
Federer wint toch wel van iedereen, Nadal niet...quote:Op vrijdag 10 september 2010 18:04 schreef senswal het volgende:
[..]
Alsof Fed nooit makkelijkere lotingen heeft...
Maar goed, ik gun het Nadal dus wel, en hoop dat hij van Federer wint in de finale. Maar dan wel op een mooie manier en niet in straight sets.
Op Nadal na dan.quote:Op vrijdag 10 september 2010 18:05 schreef Norrage het volgende:
[..]
Federer wint toch wel van iedereen, Nadal niet...
Nadal niet goed genoeg om de US Open te winnen?quote:Op vrijdag 10 september 2010 17:49 schreef Norrage het volgende:
Ja maar het verschil is dat we van Federer weten dat hij het kan..Nadal is eigenlijk nog steeds niet goed genoeg om de USO te winnen...
Denk ik ook.quote:en ik ben bang voor de matchup met Fed, omdat hij hem dan gewoon mentaal pakt..
Djokovic wint misschien een set van Nadal, Federer misschien twee.quote:Ik denk dat als Djoko de finale haalt dat Djoko hem wint..maar als Fed de finale haalt dat het erom gaat spannen...
Ja maar ja, je zult je er toch bij neer moeten leggen dat dat eens gaat gebeuren. Want Federer is 5 (correct me if i'm wrongquote:Op vrijdag 10 september 2010 18:08 schreef Norrage het volgende:
Ja dat is ook het probleem in de hele GOAT discussie....Federer is natuurlijk de allerbeste allertijden, maar Nadal is zijn Kryptonite.Nadal wint van Federer...en als Nadal nu ook op de USO van Federer zou winnen dan begint Federer wel steeds wat minder GOAT te worden...en dat vind ik niet terecht...Nadal is geweldig, en ik ben fan van hem hoor, maar Federer is gewoon de beste speler...Nadal zal dat nooit kunnen zijn, al haalt ie 25 GS....
Vind ik dan wel sneu voor hem dat hij zo op nummer 1 moest komen.quote:Op vrijdag 10 september 2010 18:23 schreef Norrage het volgende:
Nadal speelt het tennis gewoon niet op de goede manier
ik begin steeds meer te denken dat je een nieuwe nickname moet kiezen; nadal-fanquote:Op vrijdag 10 september 2010 18:14 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Nadal niet goed genoeg om de US Open te winnen?![]()
[..]
Denk ik ook.
[..]
Djokovic wint misschien een set van Nadal, Federer misschien twee.
Dat je fan bent, wil toch niet zeggen dat je denkt dat diegene altijd wint? Bovendien, Federer zie ik als favoriet tegen elke speler behalve Nadal.quote:Op vrijdag 10 september 2010 18:30 schreef franklop het volgende:
[..]
ik begin steeds meer te denken dat je een nieuwe nickname moet kiezen; nadal-fan
Je bedoelt een career Golden Slam neem ik aan?quote:Op vrijdag 10 september 2010 18:41 schreef thijsdetweede het volgende:
Nadal loopt relatief voor op Federer, maar dat moeten we nou ook weer niet overdrijven.
Toen Federer zo oud was als Nadal nu is, had ie 6GS op zijn naam, tegen 8 voor Rafa nu. Ook was Fed toen al anderhalf jaar nummer 1 van de wereld. Dus in die zin acht ik het onmogelijk dat Nadal Federers records gaat breken, zeker gezien zijn knieen.
Maar ja, Nadal is dan wel weer degene die nog kans maakt op een (Golden)Grand Slam.
nee, want Federer heeft nog een hele redelijke kans op een career golden slam. Maar de kans dat ie nog een keer alle 4 in 1 seizoen pakt wordt wel klein, lijkt me. Bij Nadal is die kans iets groter.quote:Op vrijdag 10 september 2010 18:48 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Je bedoelt een career Golden Slam neem ik aan?
Hoeveel MS titels had Fed toen die zo oud was als Rafa? In ontwikkeling en het winnen van titels loopt Fed toch wel zeker een heel stuk achter op deze leeftijd.quote:Op vrijdag 10 september 2010 18:41 schreef thijsdetweede het volgende:
Nadal loopt relatief voor op Federer, maar dat moeten we nou ook weer niet overdrijven.
Toen Federer zo oud was als Nadal nu is, had ie 6GS op zijn naam, tegen 8 voor Rafa nu. Ook was Fed toen al anderhalf jaar nummer 1 van de wereld. Dus in die zin acht ik het onmogelijk dat Nadal Federers records gaat breken, zeker gezien zijn knieen.
Maar ja, Nadal is dan wel weer degene die nog kans maakt op een (Golden)Grand Slam.
Oh ik ben het zeker met je eens dat Rafa nu beter is dan vorige jaren, maar ben nog niet van mening dat ie goed genoeg is om NU de USO te winnen..Dat zou ik "onverdiend" vinden...maar dat hij het ooit wint, graag!quote:Op vrijdag 10 september 2010 18:54 schreef jojomen4 het volgende:
Rafa bijna in de finaleEerst nog de laatste horde nemen.
Finale is easy natuurlijk. Volgens mij kakt Fed z'n broek al drie wedstrijden lang vol omdat die ziet dat hij Rafa in de finale gaat ontmoeten.![]()
Come on Rafa!
Wat een beest die Rafa. Hij blijft zich jaar na jaar ontwikkelen. Rafa was andere jaren even goed als nu? Dude, heb je kak in je doppen ofzo? Z'n service is duidelijk beter geworden waardoor die veel makkelijker punten op z'n eigen service wint. Voor de kenners was het wel duidelijk dat alleen de tijd Rafa in de weg stond de laatste van de 4 grote toernooien te winnen. Hij moest zich alleen nog verder ontwikkelen. Als hij dit jaar niet wint, dan zal het volgend jaar wel zijn, of het jaar erop. Wat iig voor mij duidelijk is is dat Rafa progressie boekt en z'n mindere punten kan verbeteren, waar Fed dat sinds z'n 22'ste niet meer doet. En als je wilt geloven dat Fed geen verbeter punten heeft vind ik dat best, maar dan snap ik alleen niet waarom hij Rafa niet kan verslaan, daar liggen genoeg verbeter punten denk ik. Ik voorspel dat Rafa in 2011, 12 en 13 minimaal 10 GS's (easy-style) wint.
Waarom blijf je nou zo triest doen steeds..quote:Op vrijdag 10 september 2010 18:54 schreef jojomen4 het volgende:
Finale is easy natuurlijk. Volgens mij kakt Fed z'n broek al drie wedstrijden lang vol omdat die ziet dat hij Rafa in de finale gaat ontmoeten.![]()
Come on Rafa!
Wat een beest die Rafa. Hij blijft zich jaar na jaar ontwikkelen. Rafa was andere jaren even goed als nu? Dude, heb je kak in je doppen ofzo? Z'n service is duidelijk beter geworden waardoor die veel makkelijker punten op z'n eigen service wint. Voor de kenners was het wel duidelijk dat alleen de tijd Rafa in de weg stond de laatste van de 4 grote toernooien te winnen. Hij moest zich alleen nog verder ontwikkelen. Als hij dit jaar niet wint, dan zal het volgend jaar wel zijn, of het jaar erop. Wat iig voor mij duidelijk is is dat Rafa progressie boekt en z'n mindere punten kan verbeteren, waar Fed dat sinds z'n 22'ste niet meer doet. En als je wilt geloven dat Fed geen verbeter punten heeft vind ik dat best, maar dan snap ik alleen niet waarom hij Rafa niet kan verslaan, daar liggen genoeg verbeter punten denk ik. Ik voorspel dat Rafa in 2011, 12 en 13 minimaal 10 GS's (easy-style) wint.
Oh, maar dan zeg je het niet helemaal goed. Een Golden Slam betekent dat je alle vier de GS'en en de Olympische spelen in één kalenderjaar wint.* Steffi Graf deed dat in 1988. Wat jij bedoelt, is een Grand Slam; dat betekent dat je alle vier de GS'en in één jaar wint.** Verder heb je nog een Non-Calendar Grand Slam; dat houdt in dat je alle vier de GS'en op rij wint maar niet in één kalenderjaar (dus bijvoorbeeld RG, Wimbledon en de US Open in 2011 en de AO in 2012).quote:Op vrijdag 10 september 2010 18:57 schreef thijsdetweede het volgende:
[..]
nee, want Federer heeft nog een hele redelijke kans op een career golden slam. Maar de kans dat ie nog een keer alle 4 in 1 seizoen pakt wordt wel klein, lijkt me. Bij Nadal is die kans iets groter.
We hebben al vaker gezegd dat je het pas aan het eind van hun carierre kunt bekijken. Als Nadals knieën het nu begeven is hij een speler van een stuk kleinere statuur dan Federer. Het gaat er niet om of je een vroegbloeier of een laatbloeier bent; het gaat erom hoeveel titels je uiteindelijk wint. Nadal loopt behoorlijk achter op Federer.quote:Op vrijdag 10 september 2010 19:02 schreef jojomen4 het volgende:
[..]
Hoeveel MS titels had Fed toen die zo oud was als Rafa? In ontwikkeling en het winnen van titels loopt Fed toch wel zeker een heel stuk achter op deze leeftijd.
Oké.quote:Na zondag heeft Rafa 3 GS en ik gok zo'n 9 MS's titels meer.
Nadal is ee vreselijk goede tennisser. Ik ken niemand die mentaal zo sterk is als hij. Als ik ooit iemand om mijn leven zou moeten laten spelen zou het zonder enig spoor van twijfel Nadal zijn. Het kan best dat Nadal Federer inhaalt, maar dat moet hij eerst nog doen.quote:Met 24 jaar had Fed de helft van het totale van z'n GS's al gewonnen. Bij Rafa heb ik het idee dat z'n beste periode er nu aankomt, omdat hij gewoon telkens beter word en op de HC ondergronden betere kansen heeft om een titel te pakken.
Dit is een grap ofzo?quote:Het lijkt mij dat er wel degelijk een groot verschil is. Ik zou het als volgt uit drukken: God vs dwergje.
Ik ook, ongeveer 1%.quote:Op vrijdag 10 september 2010 20:54 schreef Outlined het volgende:
Nadal moet eerst nog maar eens van Youzhny zien te winnen, geef de rus zeker een kans.
Ja, nadat Nadal na 4 uur van Moya won amper een dag eerder.quote:Op vrijdag 10 september 2010 21:03 schreef Marcoss het volgende:
Youzhny won ooit met 6-0, 6-1 van Nadal
Mogen we je daar aan houden?quote:Op vrijdag 10 september 2010 18:54 schreef jojomen4 het volgende:
Come on Rafa!
Op GS speelt Nadal bijna altijd 4 uur...Ik vind dat zo'n slecht excuus altijd voor die 6-0 6-1 van nadal..Face it, Nadal verliest wel vaker heeeel erg dik op hard court...het feit dat hij 4 uur nodig had voor Moya zegt al genoeg (Moya was toen echt al niet zo goed meer)quote:Op vrijdag 10 september 2010 21:06 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ja, nadat Nadal na 4 uur van Moya won amper een dag eerder.
Heb je gezien hoeveel fouten Nadal gisteren maakte tegen Verdasco. Youzhny speelt heel erg op marge, Nadal zal zelf punten moeten gaan halen. Ik geef Youzhny 30% kans.quote:
Alleen in de 1e set of in de hele wedstrijd?quote:Op vrijdag 10 september 2010 21:13 schreef Outlined het volgende:
[..]
Heb je gezien hoeveel fouten Nadal gisteren maakte tegen Verdasco. Youzhny speelt heel erg op marge, Nadal zal zelf punten moeten gaan halen. Ik geef Youzhny 30% kans.
Het hele toernooi maakt Nadal al erg veel fouten, zo goed speelt ie echt niet hoor.....iedereen heeft het alleen maar over zijn service, en die loopt echt als een trein inderdaad, maar de rest...tsja, zijn forehand is natuurlijk goed..maar die backhand is echt drama...quote:Op vrijdag 10 september 2010 22:13 schreef kevin_ het volgende:
[..]
Alleen in de 1e set of in de hele wedstrijd?
quote:Op vrijdag 10 september 2010 19:02 schreef jojomen4 het volgende:
Het lijkt mij dat er wel degelijk een groot verschil is. Ik zou het als volgt uit drukken: God vs dwergje.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.~Si vis amari, ama~
ja ik weet niet wat dat is...dit moet het slechtst bezochte GS topic ooit zijnquote:Op vrijdag 10 september 2010 23:04 schreef kevin_ het volgende:
Het is hier wel de gehele US Open behoorlijk dood![]()
.
IJzersterk.quote:
Betfair ziet het iets anders. Nadal heeft backodds van 1.08.quote:Op vrijdag 10 september 2010 21:13 schreef Outlined het volgende:
[..]
Heb je gezien hoeveel fouten Nadal gisteren maakte tegen Verdasco. Youzhny speelt heel erg op marge, Nadal zal zelf punten moeten gaan halen. Ik geef Youzhny 30% kans.
Staan ze kiet...hoe ernstig Kim het weggaf op 5-3 zeg...quote:Op vrijdag 10 september 2010 23:55 schreef Tim86 het volgende:
Venus doet Kim de tiebreak cadeau met 2 dubbele fouten en een gemiste smash..7-2
We zullen zien . . .quote:Op vrijdag 10 september 2010 23:43 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Betfair ziet het iets anders. Nadal heeft backodds van 1.08.
Jah, Blake won in de derde ronde in 4 sets van Nadal.quote:Op zaterdag 11 september 2010 03:58 schreef Norrage het volgende:
Ja laten we het over de vorige jaren hebben want deze USOpen is echt verschrikkelijk
Was een geweldige partij ja die! Had ie daarvoor niet Nadal eruit geknikkerd?
Engels commentaar instellenquote:Op zaterdag 11 september 2010 18:21 schreef Ambrosius het volgende:
Wel afzien met het commentaar van Mariette Pakker, maar goed.
Sowieso eurosport commentaar is dramatisch. Ben altijd bij dat Roland Garros bij de NOS zit.quote:Op zaterdag 11 september 2010 18:21 schreef Ambrosius het volgende:
Wel afzien met het commentaar van Mariette Pakker, maar goed.
Nee dat commentaar is goedquote:Op zaterdag 11 september 2010 18:24 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Sowieso eurosport commentaar is dramatisch. Ben altijd bij dat Roland Garros bij de NOS zit.
Welke knop op je afstandsbediening moet je dan hebben? Ik dacht altijd die I/II-knop, maar dat werkt niet.quote:Op zaterdag 11 september 2010 18:40 schreef kevin_ het volgende:
Eurosport EN hier. Kan Nederlands echt niet uitstaan.
Gewoon bij de instellingen van je digitale tv kijken. Niet op je afstandsbediening. Hoewel bij mij ook onder de groene knop de instellingen voor taal zitten.quote:Op zaterdag 11 september 2010 18:46 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Welke knop op je afstandsbediening moet je dan hebben? Ik dacht altijd die I/II-knop, maar dat werkt niet.
Dank je wel.quote:Op zaterdag 11 september 2010 18:47 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Gewoon bij de instellingen van je digitale tv kijken. Niet op je afstandsbediening. Hoewel bij mij ook onder de groene knop de instellingen voor taal zitten.
Dat vond ik ook al bij Wawrinka-Youzhny. Die rally's waarin ze continu croscourtslicebackhands sloegen gingen heel traag; leek wel inspelen.quote:Op zaterdag 11 september 2010 19:03 schreef TheGeneral het volgende:
Gaat het vandaag in slowmotion? Ik vind het er zo traag uitzien.
En een minuut of 2 achter?quote:Op zaterdag 11 september 2010 19:07 schreef kevin_ het volgende:
Ik kijk op de Eurosportplayer Federer-fan. HD beeld +engels commentaar.
Ja, hij speelt het hele toernooi al zo..dat probeer ik steeds te zeggen, dat het met dit spel zo onverdiend is dat Rafa de finale haaltquote:Op zaterdag 11 september 2010 19:41 schreef TheGeneral het volgende:
Ik heb Nadal vrijwel niet zien spelen omdat hij vaak de nachtpartij had, maar wat ik nu zie vind ik eigenlijk niet echt indrukwekkend.. Is dit hoe hij de hele tijd al speelt?
Dat Youzhny er niet aan te pas komt zegt natuurlijk niks, het is Youzhny maar.
Volgens dat livescoring ding van de ATP website is het 62 64 Schoorel ...quote:Op zaterdag 11 september 2010 19:41 schreef Norrage het volgende:
uuh, Schoorel heeft verloren van Schruff?
Ben het wel met je eens. Hij maakt voor zijn begrippen zoveel fouten en zo heel dwingend is hij niet.quote:Op zaterdag 11 september 2010 19:41 schreef TheGeneral het volgende:
Ik heb Nadal vrijwel niet zien spelen omdat hij vaak de nachtpartij had, maar wat ik nu zie vind ik eigenlijk niet echt indrukwekkend.. Is dit hoe hij de hele tijd al speelt?
Dat Youzhny er niet aan te pas komt zegt natuurlijk niks, het is Youzhny maar.
Raar inderdaadquote:Op zaterdag 11 september 2010 19:45 schreef Norrage het volgende:
Volgens teletekst juist andersom, ben benieuwd..zou wel heel cool zijn
QFTquote:Op zaterdag 11 september 2010 19:49 schreef Norrage het volgende:
Als er gewoon iemand is die alles op zijn backhand ramt, dan is het gedaan...Ik hoop dat Djoko en Fed er een einde aan maken, ohzo graag!
Op zich is dat wel waar, tegen Istomin kwam hij in de grootste problemen (die tiebreak) en toen speelde hij wel ineens fenomenaal...Maar zelfs dan, Istomin en ook Gabashvili en die andere hardhitters..Die slaan zo ongelooflijk makkelijk door Rafa heen op hardcourt..Djoko en Fed kunnen dat ook..Wordt sowieso een leuke finale!!quote:Op zaterdag 11 september 2010 19:48 schreef senswal het volgende:
Ik heb nou niet echt het idee dat Nadal al alles geeft.
En ja waarom zou hij ook, als dit al goed genoeg is...
Volgens mij is het een 911 ribbonquote:Op zaterdag 11 september 2010 19:54 schreef senswal het volgende:
Heeft Youzhny nou zo'n pink ribbon dingetje op zijn mouw?
Verdasco was de eerste top 10 speler die hij heeft verslagen op de USO... (verdasco.....)quote:Op zaterdag 11 september 2010 19:54 schreef TheGeneral het volgende:
Wel een bazendraw voor Nadal
Gabashvili
Istomin
Simon
Lopez
Verdasco
Youzhny
Je vergeet de makkelijkste nog.quote:Op zaterdag 11 september 2010 19:54 schreef TheGeneral het volgende:
Wel een bazendraw voor Nadal
Gabashvili
Istomin
Simon
Lopez
Verdasco
Youzhny
Federer
pfff, jij moet echt eens ophouden hoor. ik lach me nog een keer dood om jouquote:Op zaterdag 11 september 2010 19:56 schreef jojomen4 het volgende:
[..]
Je vergeet de makkelijkste nog.
daar zitten iig top 10 spelers tussenquote:Op zaterdag 11 september 2010 19:58 schreef FedExpress het volgende:
Dabul
Beck
Mathieu
Melzer
Soderling
Djokovic
Dat is inderdaad andere koek
Ik durf ook een hoop te roepen, maar zodra ik m'n linker bal op het spel moet zetten dan hou ik altijd snel m'n mond.quote:Op zaterdag 11 september 2010 20:00 schreef Norrage het volgende:
[..]
daar zitten iig top 10 spelers tussenIk durf met 100% zekerheid te zeggen trouwens dat als Soderling in Rafa's kwart had gezeten, Rafa er nu uit had gelegen (of in ieder geval een 5-setter had gespeeld).
Is dat zo gek dan? De eerste 8 spelers worden toch in de hoekjes van de draw gezet? Dan lijkt me de kans niet groot dat je eerder dan de kwartfinale een toptien speler tegenkomt.quote:Op zaterdag 11 september 2010 19:56 schreef Norrage het volgende:
[..]
Verdasco was de eerste top 10 speler die hij heeft verslagen op de USO... (verdasco.....)
Er hoeft maar 1 hardhitter te zijn, en Rafa is foetsie. Dat weet jij ook op hardcourt...quote:Op zaterdag 11 september 2010 20:03 schreef jojomen4 het volgende:
[..]
Ik durf ook een hoop te roepen, maar zodra ik m'n linker bal op het spel moet zetten dan hou ik altijd snel m'n mond.
Kun je dat misschien intrekken? Dat weten we niet. Dat dachten we bijvoorbeeld ook van RG 2008. Toen won Federer vier games. Voor hetzelfde geld valt de finale gewoon tegen. Ik moet zeggen dat ik deze editie van de US Open een van de minst boeiende GS'en ooit vind.quote:Op zaterdag 11 september 2010 19:50 schreef Norrage het volgende:
[..]
Wordt sowieso een leuke finale!!
Nee, maar het is op zich wel opvallend dat als hij er een tegenkomt hij er meteen redelijk hard werd afgeslagen..maar je hebt wel een puntquote:Op zaterdag 11 september 2010 20:05 schreef jojomen4 het volgende:
[..]
Is dat zo gek dan? De eerste 8 spelers worden toch in de hoekjes van de draw gezet? Dan lijkt me de kans niet groot dat je eerder dan de kwartfinale een toptien speler tegenkomt.
Ik durf wel te zeggen dat Rafa dan gewoon in drie of vier sets had gewonnen.quote:Op zaterdag 11 september 2010 20:00 schreef Norrage het volgende:
[..]
daar zitten iig top 10 spelers tussenIk durf met 100% zekerheid te zeggen trouwens dat als Soderling in Rafa's kwart had gezeten, Rafa er nu uit had gelegen (of in ieder geval een 5-setter had gespeeld).
Ik zal mijn jinx wel weghalen jaquote:Op zaterdag 11 september 2010 20:05 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Kun je dat misschien intrekken? Dat weten we niet. Dat dachten we bijvoorbeeld ook van RG 2008. Toen won Federer vier games. Voor hetzelfde geld valt de finale gewoon tegen. Ik moet zeggen dat ik deze editie van de US Open een van de minst boeiende GS'en ooit vind.
Ik denk het niet.quote:Op zaterdag 11 september 2010 20:05 schreef Norrage het volgende:
[..]
Er hoeft maar 1 hardhitter te zijn, en Rafa is foetsie. Dat weet jij ook op hardcourt...
Straks in de finale is andere koek, dan zal Rafa ook een mentale edge gaan krijgen..Ben trouwens benieuwd of Rafa zelf druk zal voelen...Zelden bij hem gezien, maar misschien morgen??
Klasse.quote:Op zaterdag 11 september 2010 20:07 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ik zal mijn jinx wel weghalen ja
Is Verdasco geen hardhitter dan?quote:Op zaterdag 11 september 2010 20:05 schreef Norrage het volgende:
[..]
Er hoeft maar 1 hardhitter te zijn, en Rafa is foetsie. Dat weet jij ook op hardcourt...
Straks in de finale is andere koek, dan zal Rafa ook een mentale edge gaan krijgen..Ben trouwens benieuwd of Rafa zelf druk zal voelen...Zelden bij hem gezien, maar misschien morgen??
Je breng het altijd weer met veel raffinement.quote:Op zaterdag 11 september 2010 20:08 schreef jojomen4 het volgende:
[..]
Rafa heeft kogels van staal in z'n broek, die voelt geen druk.
Met Federer en met Nadal als winnaar ben ik blij. Als Djokovic maar niet wint.quote:Op zaterdag 11 september 2010 20:10 schreef Szura het volgende:
Break![]()
Ik hoop dat Fed hem een pak slaag geeft in de finale
En dan?quote:Op zaterdag 11 september 2010 20:28 schreef Szura het volgende:
Nou kom op Youz, deze moet je echt pakken
En dan?quote:
Ok, maar tegen Nadal 2-0 achter staan heeft sowieso weinig zin, ik denk dat 'ie nog nooit verloren heeft vanaf 2-0 voor.quote:Op zaterdag 11 september 2010 20:30 schreef Szura het volgende:
[..]
En dan?
Een mentale boost krijgen en er proberen nog wat van te maken misschien?
Nee zie het ook niet gebeuren maar ik hoop dat het nog wat langer duurtquote:Op zaterdag 11 september 2010 20:31 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ok, maar tegen Nadal 2-0 achter staan heeft sowieso weinig zin, ik denk dat 'ie nog nooit verloren heeft vanaf 2-0 voor.
Iig Miami 2005 tegen Federer.quote:Op zaterdag 11 september 2010 20:31 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ok, maar tegen Nadal 2-0 achter staan heeft sowieso weinig zin, ik denk dat 'ie nog nooit verloren heeft vanaf 2-0 voor.
Klopt, en ik meen dat ze zeiden dat het nog een keer is gebeurd.quote:Op zaterdag 11 september 2010 20:33 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Iig Miami 2005 tegen Federer.
ik denk een Federer die wint in 4 sets.quote:Op zaterdag 11 september 2010 20:42 schreef Outlined het volgende:
Geen set afgestaan. Promising voor de finale. Reuze benieuwd wat ons daar te wachten staat.
Schijnt ooit een aardig balletje te hebben getennistquote:Op zaterdag 11 september 2010 20:55 schreef TheGeneral het volgende:
Wie is deze waardeloze vrouwelijke analist
quote:Op zaterdag 11 september 2010 20:59 schreef TheGeneral het volgende:
Als Djoko van Federer wint, wint hij trouwens ook van Nadal.
Als Federer vandaag wint zal hij het lastiger tegen Nadal hebben vanwege de vreselijke matchup voor Federer. Maar wanneer Federer zijn normale niveau haalt, moet hij ook van Nadal winnen.
Ik heb gesproken.
Hallo fans.quote:
Nee op 11 september zijn het vliegtuigen.quote:Op zaterdag 11 september 2010 21:16 schreef FedExpress het volgende:
[..]
BPs komen meestal toch gewoon uit de lucht vallen?
Euh....ondertitelingquote:Op zaterdag 11 september 2010 21:35 schreef truedestiny het volgende:
na dat die de bal slaat valt die kerel. mss hoorde die de klap van de schoen tegen het bord. die ace er over heen.
quote:
quote:Op zaterdag 11 september 2010 21:42 schreef Federer-fan het volgende:
"The caller wasn't trained for." Zeker warm in die commentaarhokjes.
"Spank you very much."![]()
of 7-2 in de tie-breakquote:Op zaterdag 11 september 2010 21:53 schreef Ambrosius het volgende:
Normaal wordt het 7-5 Federer nu.
Als ie die break niet had weggegeven 6-4, maar je hebt gelijk Ambro.quote:Op zaterdag 11 september 2010 21:53 schreef Ambrosius het volgende:
Normaal wordt het 7-5 Federer nu.
quote:Op woensdag 8 september 2010 23:04 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ik verwacht ook gewoon Federer in drie sets. Ik denk dat Federer en Nadal beide ales in drie sets winnen tot de finale en dat Nadal dan in vijf sets wint. Oké, laatste keer dat ik dit doe voor de finale:
SI SENOOOOOOORRRRR!!!!
Zou ik voor tekenen, een lange partij.quote:Op zaterdag 11 september 2010 22:11 schreef FedExpress het volgende:
Tja, dan is het ineens 3-0. Snel terug breken anders kan het wel eens een lange avond gaan worden
Liever in de finale. Als Federer morgen niet fit is, is het snel afgelopen denk ik, ook al neemt Nadal veel tijd tussen de punten.quote:Op zaterdag 11 september 2010 22:12 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Zou ik voor tekenen, een lange partij.
En hij speelt niet eens tegen, ik noem een, Martin Verkerk.quote:Op zaterdag 11 september 2010 22:25 schreef Szura het volgende:
Komt niet zo vaak voor dat Fed een 6-1 op een GS om de oren krijgt.
Kijk eens naar de tijdstippen van posten. Kansloze faalmod die je bent.quote:
Lijkt er niet echt opquote:Op zaterdag 11 september 2010 22:54 schreef Nalbandian het volgende:
Nu gaat ie breaken.
Kristie is volgens mij fan van Federer.
Ja, je vraagt iets terwijl daarvoor al verschillende wedstrijdsituaties zijn besproken, ik denk dat je faalmod even terug moet nemen en vervangen door 'hele domme vraag'. Even dimmen iig.quote:Op zaterdag 11 september 2010 22:48 schreef Outlined het volgende:
[..]
Kijk eens naar de tijdstippen van posten. Kansloze faalmod die je bent.
Vooral ook voor een Nadal-Federer in de finale denk ik.quote:Op zaterdag 11 september 2010 23:13 schreef Nalbandian het volgende:
Volgens mij is het publiek voor Federer!
Reageer even op mijn post.quote:Op zaterdag 11 september 2010 23:15 schreef Outlined het volgende:
op de belangrijke momenten staat Fed er wel en Djoko niet: 3e set voor Fed.
1 wedstrijd-stituatie: ÉÉN. Jij gaat nu even excuses maken mannetje. En nog dit topic graag voordat het gaat sluiten.quote:Op zaterdag 11 september 2010 22:56 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ja, je vraagt iets terwijl daarvoor al verschillende wedstrijdsituaties zijn besproken, ik denk dat je faalmod even terug moet nemen en vervangen door 'hele domme vraag'. Even dimmen iig.
Die wedt nu stiekem alsnog op Fed om z'n bets te hedgen vast...quote:
Wat moet jojo bij een wedstrijd van Fed?quote:
Eén is genoeg. Dat gezeik hierover ook trouwens.quote:Op zaterdag 11 september 2010 23:16 schreef Outlined het volgende:
[..]
1 wedstrijd-stituatie: ÉÉN. Jij gaat nu even excuses maken mannetje. En nog dit topic graag voordat het gaat sluiten.
quote:Op zaterdag 11 september 2010 23:16 schreef Outlined het volgende:
[..]
1 wedstrijd-stituatie: ÉÉN. Jij gaat nu even excuses maken mannetje. En nog dit topic graag voordat het gaat sluiten.
quote:Op zaterdag 11 september 2010 23:16 schreef Nalbandian het volgende:
[..]
Die is de Rafa-poster boven zijn bed aan het witten...
quote:Op zaterdag 11 september 2010 23:17 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Die wedt nu stiekem alsnog op Fed om z'n bets te hedgen vast...![]()
nou, hij was er straks wel. ben benieuwd wat hij over Fed te zeggen heeft. kijken of hij wat zinnigs kan zeggenquote:Op zaterdag 11 september 2010 23:17 schreef senswal het volgende:
[..]
Wat moet jojo bij een wedstrijd van Fed?
Ik bedoel hij is er bij Nadal al vaker niet, laat staan bij Fed.
quote:Op zaterdag 11 september 2010 23:16 schreef Outlined het volgende:
[..]
Mwa, ik heb totaal niet de indruk dat beide spelers moe zijn of iets dergelijksquote:Op zaterdag 11 september 2010 23:44 schreef Ambrosius het volgende:
6-2, 5e set nog maar. Nadal zal dit niet erg vinden.
Nee, dat valt nog wel mee, maar toch zijn ze 4 uur later klaar dan Rafa.quote:Op zaterdag 11 september 2010 23:45 schreef Szura het volgende:
[..]
Mwa, ik heb totaal niet de indruk dat beide spelers moe zijn of iets dergelijks
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |