abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_86285065

Plaats: New York, Amerika
Datum: 30 augustus 2010 - 12 september 2010
Draw Size: 128
Ondergrond: Hardcourt

Website: http://www.usopen.org/
Schedule: Klik
Matches in progress: Klik
Completed Matches: Klik
Draws: Klik
Officiele Site ATP Tour: Klik

Tijdsverschil:

Het is in New York 6 uur eerder dan hier. Dus alle start tijden moet je +6 uur doen om de tijd hier te weten

Juan Martin Del Potro d. Roger Federer: 3-6, 7-6(5), 4-6, 7-6(4), 6-2

Kim Clijsters d. Caroline Wozniacki: 7-5 6-3

Poll: Wie wint de US Open

Roger Federer
Rafael Nadal
Novak Djokovic
Andy Murray
Tomas Berdych
David Nalbandian
Andy Roddick
Robin Soderling
Iemand anders
Tussenstand:

Ook een poll maken? Klik hier

De OpeningsPost van het US Open topic is --- HIER --- te vinden.

Game ON! c_/
pi_86285150
Ik weet niet waarom maar ik hoop zo dat Nadal hem niet wint :( Dit jaar zou het echt bij gebrek aan tegenstand zijn...vorige jaren speelde hij echt niet zoveel slechter hier vind ik..maar toen werd ie gewoon door klasbakken als Del Potro en Murray geveegd...

Ergens vind ik het gewoon zo onterecht als ie het nu al wint...ik hoop echt dat Djoko of Fed hem tennisles gaan geven in de finale!
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_86285370
quote:
Op vrijdag 10 september 2010 17:42 schreef Norrage het volgende:
Ik weet niet waarom maar ik hoop zo dat Nadal hem niet wint :( Dit jaar zou het echt bij gebrek aan tegenstand zijn...vorige jaren speelde hij echt niet zoveel slechter hier vind ik..maar toen werd ie gewoon door klasbakken als Del Potro en Murray geveegd...

Ergens vind ik het gewoon zo onterecht als ie het nu al wint...ik hoop echt dat Djoko of Fed hem tennisles gaan geven in de finale!
En Federer heeft wel enige tegenstand stand gehad behalve Soderling. En Djokovic is nu wel redelijk aan het tennissen, maar hij speelde wel tegen een erge zwakke Fish en Monfils. May the best man win the whole thing.
pi_86285438
Ja maar het verschil is dat we van Federer weten dat hij het kan..Nadal is eigenlijk nog steeds niet goed genoeg om de USO te winnen...en ik ben bang voor de matchup met Fed, omdat hij hem dan gewoon mentaal pakt..
Ik denk dat als Djoko de finale haalt dat Djoko hem wint..maar als Fed de finale haalt dat het erom gaat spannen...
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_86285801
Federer, no contest imo :P
I don't trust books. They're all facts and no heart
Online poker is more addicting than snorting cocaine off Jessica Alba’s tits
Sam Querrey en John Isner, culthelden in wording!
pi_86285859
Laat hem maar waarmaken dat Nadal nog niet goed genoeg is op HC alsjeblieft..hup Federer! (Ben nog nooit zo voor Federer geweest als nu!!!!!)
pi_86285920
quote:
Op vrijdag 10 september 2010 17:42 schreef Norrage het volgende:

Alsof Fed nooit makkelijkere lotingen heeft...
Maar goed, ik gun het Nadal dus wel, en hoop dat hij van Federer wint in de finale. Maar dan wel op een mooie manier en niet in straight sets. :)
pi_86285938
quote:
Op vrijdag 10 september 2010 18:04 schreef senswal het volgende:

[..]

Alsof Fed nooit makkelijkere lotingen heeft...
Maar goed, ik gun het Nadal dus wel, en hoop dat hij van Federer wint in de finale. Maar dan wel op een mooie manier en niet in straight sets. :)
Federer wint toch wel van iedereen, Nadal niet...
pi_86285965
quote:
Op vrijdag 10 september 2010 18:05 schreef Norrage het volgende:

[..]

Federer wint toch wel van iedereen, Nadal niet...
Op Nadal na dan. :6
pi_86286046
Ja dat is ook het probleem in de hele GOAT discussie....Federer is natuurlijk de allerbeste allertijden, maar Nadal is zijn Kryptonite.Nadal wint van Federer...en als Nadal nu ook op de USO van Federer zou winnen dan begint Federer wel steeds wat minder GOAT te worden...en dat vind ik niet terecht...Nadal is geweldig, en ik ben fan van hem hoor, maar Federer is gewoon de beste speler...Nadal zal dat nooit kunnen zijn, al haalt ie 25 GS....
  vrijdag 10 september 2010 @ 18:14:05 #11
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_86286255
quote:
Op vrijdag 10 september 2010 17:49 schreef Norrage het volgende:
Ja maar het verschil is dat we van Federer weten dat hij het kan..Nadal is eigenlijk nog steeds niet goed genoeg om de USO te winnen...
Nadal niet goed genoeg om de US Open te winnen? :?
quote:
en ik ben bang voor de matchup met Fed, omdat hij hem dan gewoon mentaal pakt..
Denk ik ook.
quote:
Ik denk dat als Djoko de finale haalt dat Djoko hem wint..maar als Fed de finale haalt dat het erom gaat spannen...
Djokovic wint misschien een set van Nadal, Federer misschien twee.
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
pi_86286438
quote:
Op vrijdag 10 september 2010 18:08 schreef Norrage het volgende:
Ja dat is ook het probleem in de hele GOAT discussie....Federer is natuurlijk de allerbeste allertijden, maar Nadal is zijn Kryptonite.Nadal wint van Federer...en als Nadal nu ook op de USO van Federer zou winnen dan begint Federer wel steeds wat minder GOAT te worden...en dat vind ik niet terecht...Nadal is geweldig, en ik ben fan van hem hoor, maar Federer is gewoon de beste speler...Nadal zal dat nooit kunnen zijn, al haalt ie 25 GS....
Ja maar ja, je zult je er toch bij neer moeten leggen dat dat eens gaat gebeuren. Want Federer is 5 (correct me if i'm wrong :@) jaar ouder dan Nadal. Dus mocht hij ooit stoppen, dan zou Nadal in principe nog 5 jaar door kunnen gaan met GS's winnen. Maar goed, Nadal zou ook morgen op kunnen geven omdat hij weer last heeft van z'n knieeën. 'T leven is niet voorspelbaar... >:)
pi_86286496
Nadal speelt het tennis gewoon niet op de goede manier O-)
pi_86286555
quote:
Op vrijdag 10 september 2010 18:23 schreef Norrage het volgende:
Nadal speelt het tennis gewoon niet op de goede manier O-)
Vind ik dan wel sneu voor hem dat hij zo op nummer 1 moest komen. :'(
pi_86286667
quote:
Op vrijdag 10 september 2010 18:14 schreef Federer-fan het volgende:

[..]

Nadal niet goed genoeg om de US Open te winnen? :?
[..]

Denk ik ook.
[..]

Djokovic wint misschien een set van Nadal, Federer misschien twee.
ik begin steeds meer te denken dat je een nieuwe nickname moet kiezen; nadal-fan ;)
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
pi_86286680
ik ben voor Youziny *O*
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
pi_86287013
Nadal loopt relatief voor op Federer, maar dat moeten we nou ook weer niet overdrijven.
Toen Federer zo oud was als Nadal nu is, had ie 6GS op zijn naam, tegen 8 voor Rafa nu. Ook was Fed toen al anderhalf jaar nummer 1 van de wereld. Dus in die zin acht ik het onmogelijk dat Nadal Federers records gaat breken, zeker gezien zijn knieen.

Maar ja, Nadal is dan wel weer degene die nog kans maakt op een (Golden)Grand Slam.
pi_86287203
de finalisten zijn nog niet eens bekend en de discussie begint alweer :+
~Si vis amari, ama~
  vrijdag 10 september 2010 @ 18:47:54 #19
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_86287230
quote:
Op vrijdag 10 september 2010 18:30 schreef franklop het volgende:

[..]

ik begin steeds meer te denken dat je een nieuwe nickname moet kiezen; nadal-fan ;)
Dat je fan bent, wil toch niet zeggen dat je denkt dat diegene altijd wint? Bovendien, Federer zie ik als favoriet tegen elke speler behalve Nadal.
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
  vrijdag 10 september 2010 @ 18:48:31 #20
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_86287248
quote:
Op vrijdag 10 september 2010 18:41 schreef thijsdetweede het volgende:
Nadal loopt relatief voor op Federer, maar dat moeten we nou ook weer niet overdrijven.
Toen Federer zo oud was als Nadal nu is, had ie 6GS op zijn naam, tegen 8 voor Rafa nu. Ook was Fed toen al anderhalf jaar nummer 1 van de wereld. Dus in die zin acht ik het onmogelijk dat Nadal Federers records gaat breken, zeker gezien zijn knieen.

Maar ja, Nadal is dan wel weer degene die nog kans maakt op een (Golden)Grand Slam.
Je bedoelt een career Golden Slam neem ik aan?
  vrijdag 10 september 2010 @ 18:54:09 #21
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_86287430
Rafa bijna in de finale _O_ Eerst nog de laatste horde nemen. *)

Finale is easy natuurlijk. Volgens mij kakt Fed z'n broek al drie wedstrijden lang vol omdat die ziet dat hij Rafa in de finale gaat ontmoeten. :Y

Come on Rafa!

Wat een beest die Rafa. Hij blijft zich jaar na jaar ontwikkelen. Rafa was andere jaren even goed als nu? Dude, heb je kak in je doppen ofzo? Z'n service is duidelijk beter geworden waardoor die veel makkelijker punten op z'n eigen service wint. Voor de kenners was het wel duidelijk dat alleen de tijd Rafa in de weg stond de laatste van de 4 grote toernooien te winnen. Hij moest zich alleen nog verder ontwikkelen. Als hij dit jaar niet wint, dan zal het volgend jaar wel zijn, of het jaar erop. Wat iig voor mij duidelijk is is dat Rafa progressie boekt en z'n mindere punten kan verbeteren, waar Fed dat sinds z'n 22'ste niet meer doet. En als je wilt geloven dat Fed geen verbeter punten heeft vind ik dat best, maar dan snap ik alleen niet waarom hij Rafa niet kan verslaan, daar liggen genoeg verbeter punten denk ik. Ik voorspel dat Rafa in 2011, 12 en 13 minimaal 10 GS's (easy-style) wint. :Y
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
pi_86287573
quote:
Op vrijdag 10 september 2010 18:48 schreef Federer-fan het volgende:

[..]

Je bedoelt een career Golden Slam neem ik aan?
nee, want Federer heeft nog een hele redelijke kans op een career golden slam. Maar de kans dat ie nog een keer alle 4 in 1 seizoen pakt wordt wel klein, lijkt me. Bij Nadal is die kans iets groter.
  vrijdag 10 september 2010 @ 19:02:08 #23
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_86287755
quote:
Op vrijdag 10 september 2010 18:41 schreef thijsdetweede het volgende:

Hoeveel MS titels had Fed toen die zo oud was als Rafa? In ontwikkeling en het winnen van titels loopt Fed toch wel zeker een heel stuk achter op deze leeftijd.

Na zondag heeft Rafa 3 GS en ik gok zo'n 9 MS's titels meer.
Met 24 jaar had Fed de helft van het totale van z'n GS's al gewonnen. Bij Rafa heb ik het idee dat z'n beste periode er nu aankomt, omdat hij gewoon telkens beter word en op de HC ondergronden betere kansen heeft om een titel te pakken.

Het lijkt mij dat er wel degelijk een groot verschil is. Ik zou het als volgt uit drukken: God vs dwergje.
^O^
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
pi_86287977
quote:
Op vrijdag 10 september 2010 18:54 schreef jojomen4 het volgende:

Finale is easy natuurlijk. Volgens mij kakt Fed z'n broek al drie wedstrijden lang vol omdat die ziet dat hij Rafa in de finale gaat ontmoeten. :Y

Come on Rafa!

Wat een beest die Rafa. Hij blijft zich jaar na jaar ontwikkelen. Rafa was andere jaren even goed als nu? Dude, heb je kak in je doppen ofzo? Z'n service is duidelijk beter geworden waardoor die veel makkelijker punten op z'n eigen service wint. Voor de kenners was het wel duidelijk dat alleen de tijd Rafa in de weg stond de laatste van de 4 grote toernooien te winnen. Hij moest zich alleen nog verder ontwikkelen. Als hij dit jaar niet wint, dan zal het volgend jaar wel zijn, of het jaar erop. Wat iig voor mij duidelijk is is dat Rafa progressie boekt en z'n mindere punten kan verbeteren, waar Fed dat sinds z'n 22'ste niet meer doet. En als je wilt geloven dat Fed geen verbeter punten heeft vind ik dat best, maar dan snap ik alleen niet waarom hij Rafa niet kan verslaan, daar liggen genoeg verbeter punten denk ik. Ik voorspel dat Rafa in 2011, 12 en 13 minimaal 10 GS's (easy-style) wint. :Y
Oh ik ben het zeker met je eens dat Rafa nu beter is dan vorige jaren, maar ben nog niet van mening dat ie goed genoeg is om NU de USO te winnen..Dat zou ik "onverdiend" vinden...maar dat hij het ooit wint, graag! :)
pi_86288053
quote:

Come on Rafa!

Waarom blijf je nou zo triest doen steeds..
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
  vrijdag 10 september 2010 @ 19:11:34 #26
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_86288136
quote:
Op vrijdag 10 september 2010 18:57 schreef thijsdetweede het volgende:

[..]

nee, want Federer heeft nog een hele redelijke kans op een career golden slam. Maar de kans dat ie nog een keer alle 4 in 1 seizoen pakt wordt wel klein, lijkt me. Bij Nadal is die kans iets groter.
Oh, maar dan zeg je het niet helemaal goed. Een Golden Slam betekent dat je alle vier de GS'en en de Olympische spelen in één kalenderjaar wint.* Steffi Graf deed dat in 1988. Wat jij bedoelt, is een Grand Slam; dat betekent dat je alle vier de GS'en in één jaar wint.** Verder heb je nog een Non-Calendar Grand Slam; dat houdt in dat je alle vier de GS'en op rij wint maar niet in één kalenderjaar (dus bijvoorbeeld RG, Wimbledon en de US Open in 2011 en de AO in 2012).

* Een career Golden Slam is alle vier de GS'en plus de OS in je hele carriere één keer winnen.
** Een career Grand Slam is alle vier de GS'en in je hele carriere één keer winnen.
  vrijdag 10 september 2010 @ 19:17:03 #27
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_86288356
quote:
Op vrijdag 10 september 2010 19:02 schreef jojomen4 het volgende:

[..]

Hoeveel MS titels had Fed toen die zo oud was als Rafa? In ontwikkeling en het winnen van titels loopt Fed toch wel zeker een heel stuk achter op deze leeftijd.
We hebben al vaker gezegd dat je het pas aan het eind van hun carierre kunt bekijken. Als Nadals knieën het nu begeven is hij een speler van een stuk kleinere statuur dan Federer. Het gaat er niet om of je een vroegbloeier of een laatbloeier bent; het gaat erom hoeveel titels je uiteindelijk wint. Nadal loopt behoorlijk achter op Federer.
quote:
Na zondag heeft Rafa 3 GS en ik gok zo'n 9 MS's titels meer.
Oké.
quote:
Met 24 jaar had Fed de helft van het totale van z'n GS's al gewonnen. Bij Rafa heb ik het idee dat z'n beste periode er nu aankomt, omdat hij gewoon telkens beter word en op de HC ondergronden betere kansen heeft om een titel te pakken.
Nadal is ee vreselijk goede tennisser. Ik ken niemand die mentaal zo sterk is als hij. Als ik ooit iemand om mijn leven zou moeten laten spelen zou het zonder enig spoor van twijfel Nadal zijn. Het kan best dat Nadal Federer inhaalt, maar dat moet hij eerst nog doen.
quote:
Het lijkt mij dat er wel degelijk een groot verschil is. Ik zou het als volgt uit drukken: God vs dwergje.
^O^
Dit is een grap ofzo? ;(

De indruk die ik af en toe bij jou krijg, is wel dat je op de een of andere manier het idee hebt dat Nadals succes afstraalt op jou, alsof jullie een soort team zijn.
  vrijdag 10 september 2010 @ 19:51:08 #28
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_86289596
De OOP voor morgen is uit. *O*

Arthur Ashe Stadium

18.00 uur NL tijd
Rafael Nadal(ESP)[1] vs. Mikhail Youzhny(RUS)[12]

Niet voor 20.45 uur NL tijd
Novak Djokovic(SRB)[3] vs. Roger Federer(SUI)[2] c_/

01.00 uur NL tijd
Caroline Wozniacki(DEN)[1] of Vera Zvonareva vs. Venus Williams(USA)[3] of Kim Clijsters
  vrijdag 10 september 2010 @ 20:32:55 #29
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_86291239
Die pot van Rafa zal wel voor 19.45 afgelopen zijn. Dan kan hij zich nog snel douchen en dan Real Madrid kijken. :Y
pi_86291454
Wat is dat jurkje van Wozniacki toch enorm lekker.
sig verwijderd door FA
  vrijdag 10 september 2010 @ 20:54:00 #31
296399 Outlined
Renaissance Man
pi_86292241
Nadal moet eerst nog maar eens van Youzhny zien te winnen, geef de rus zeker een kans.
Come on, who can, who can, can hear the bass drum.
pi_86292271
quote:
Op vrijdag 10 september 2010 20:54 schreef Outlined het volgende:
Nadal moet eerst nog maar eens van Youzhny zien te winnen, geef de rus zeker een kans.
Ik ook, ongeveer 1%.
pi_86292829
Youzhny won ooit met 6-0, 6-1 van Nadal _O_
pi_86292961
quote:
Op vrijdag 10 september 2010 21:03 schreef Marcoss het volgende:
Youzhny won ooit met 6-0, 6-1 van Nadal _O_
Ja, nadat Nadal na 4 uur van Moya won amper een dag eerder.
sig verwijderd door FA
pi_86293266
Nadal was toen echt helemaal kapot :') _O- .
  vrijdag 10 september 2010 @ 21:12:27 #36
296399 Outlined
Renaissance Man
pi_86293318
quote:

Come on Rafa!

Mogen we je daar aan houden?
pi_86293387
quote:
Op vrijdag 10 september 2010 21:06 schreef Ambrosius het volgende:

[..]

Ja, nadat Nadal na 4 uur van Moya won amper een dag eerder.
Op GS speelt Nadal bijna altijd 4 uur...Ik vind dat zo'n slecht excuus altijd voor die 6-0 6-1 van nadal..Face it, Nadal verliest wel vaker heeeel erg dik op hard court...het feit dat hij 4 uur nodig had voor Moya zegt al genoeg (Moya was toen echt al niet zo goed meer)
Kijk het heeft bijgedragen aan zijn verlies toen, maar ook fit had Youzhny hem toen makkelijk kunnen hebben.
  vrijdag 10 september 2010 @ 21:13:54 #38
296399 Outlined
Renaissance Man
pi_86293391
quote:
Op vrijdag 10 september 2010 20:54 schreef kevin_ het volgende:

[..]

Ik ook, ongeveer 1%.
Heb je gezien hoeveel fouten Nadal gisteren maakte tegen Verdasco. Youzhny speelt heel erg op marge, Nadal zal zelf punten moeten gaan halen. Ik geef Youzhny 30% kans.
pi_86293464
6-4 Vera.
sig verwijderd door FA
pi_86293839
Vera *O*
pi_86294465
Wat een smash en die volley daarna _O-.

Kan de ommekeer zijn natuurlijk. Zeker voor de mentaal labiele Vera.
sig verwijderd door FA
pi_86294515
Vera gaat nu al huilen... :{
pi_86294616
quote:
Op vrijdag 10 september 2010 21:37 schreef Eppie_NL het volgende:
Vera gaat nu al huilen... :{
Of toch niet, The Woz drukt niet door. *3-2 Vera.
sig verwijderd door FA
pi_86294729
Is er wat aan de hand met Wozniacki? Last van de wind zoals tegen Cibulkova?? Want ik had dit toch niet verwacht tegen Vera! Hoewel Vera natuurlijk wel on a roll is dit jaar :D
  vrijdag 10 september 2010 @ 21:46:59 #45
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_86294930
Zvonareva had geen rackets meer. -O-
pi_86295308
GSM Vera :{.

Kim wint het toernooi.
sig verwijderd door FA
pi_86295315
2 MP Vera :o
pi_86295371
GSM Vera..wat een verassing zeg...en ik zie haar dit keer met haar Wimbledon ervaring wellicht wel kans hebben in de finale...bovendien is niemand zo goed als Serena toen...En ze versloeg Clijsters al op Wimbledon, en al in montreal geloof ik...hmm

spannend, ze verdient er wel eentje op zich!
pi_86295872
Anna O+, eeuwig mooi.
sig verwijderd door FA
pi_86296073
quote:
Op vrijdag 10 september 2010 21:13 schreef Outlined het volgende:

[..]

Heb je gezien hoeveel fouten Nadal gisteren maakte tegen Verdasco. Youzhny speelt heel erg op marge, Nadal zal zelf punten moeten gaan halen. Ik geef Youzhny 30% kans.
Alleen in de 1e set of in de hele wedstrijd?
pi_86296220
quote:
Op vrijdag 10 september 2010 22:13 schreef kevin_ het volgende:

[..]

Alleen in de 1e set of in de hele wedstrijd?
Het hele toernooi maakt Nadal al erg veel fouten, zo goed speelt ie echt niet hoor.....iedereen heeft het alleen maar over zijn service, en die loopt echt als een trein inderdaad, maar de rest...tsja, zijn forehand is natuurlijk goed..maar die backhand is echt drama...
pi_86297404
Net even gekeken hoeveel fouten Nadal o.a. gister maakte.

16 tegen Verdasco.
14 tegen Lopez.
32 tegen Simon.
25 tegen Istomin.

Erg veel fouten lijkt mij erg overdreven. En dat hij gisteren veel fouten maakte is al helemaal niet zo. Volgens mij kwamen de meeste fouten van gisteren nog in de 1e set ook. En dit kwam doordat hij moest wennen aan de wind, verder niet.
pi_86297862
6-4 Venus, niks aan te doen nog.
sig verwijderd door FA
pi_86298338
Het is hier wel de gehele US Open behoorlijk dood :{ :') .
pi_86298356
quote:
Op vrijdag 10 september 2010 19:02 schreef jojomen4 het volgende:

^O^
:')

Jij bent echt zo'n zielig persoontje he _O-
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
~Si vis amari, ama~
pi_86298414
quote:
Op vrijdag 10 september 2010 23:04 schreef kevin_ het volgende:
Het is hier wel de gehele US Open behoorlijk dood :{ :') .
ja ik weet niet wat dat is...dit moet het slechtst bezochte GS topic ooit zijn :(
pi_86299142
Doordrukken nu Kim: *4-2 voor.
sig verwijderd door FA
pi_86299292
Heerlijk zeg hoe goed die Clijsters kan tennissen _O_ .
pi_86299578
Lekkere choke Kim :( :(
pi_86299780
5-5 :{, ik vrees een beetje.
sig verwijderd door FA
  vrijdag 10 september 2010 @ 23:42:40 #61
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_86299945
quote:
Op vrijdag 10 september 2010 20:54 schreef kevin_ het volgende:

[..]

Ik ook, ongeveer 1%.
IJzersterk. _O-
  vrijdag 10 september 2010 @ 23:43:31 #62
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_86299991
quote:
Op vrijdag 10 september 2010 21:13 schreef Outlined het volgende:

[..]

Betfair ziet het iets anders. Nadal heeft backodds van 1.08. _O-
pi_86300221
Tie-break dan maar.
sig verwijderd door FA
pi_86300471
Wat een waardeloos niveau zeg nu _O-
pi_86300529
Venus doet Kim de tiebreak cadeau met 2 dubbele fouten en een gemiste smash..7-2
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_86300532
Keurig Kim *O*.
sig verwijderd door FA
  vrijdag 10 september 2010 @ 23:56:33 #67
296399 Outlined
Renaissance Man
pi_86300568
Kim zou met percentage-tennis die 3e set makkelijk naar zich toe moeten kunnen trekken.
pi_86300571
quote:
Op vrijdag 10 september 2010 23:55 schreef Tim86 het volgende:
Venus doet Kim de tiebreak cadeau met 2 dubbele fouten en een gemiste smash..7-2
Staan ze kiet...hoe ernstig Kim het weggaf op 5-3 zeg... :')
  vrijdag 10 september 2010 @ 23:57:08 #69
296399 Outlined
Renaissance Man
pi_86300593
quote:
Op vrijdag 10 september 2010 23:43 schreef Federer-fan het volgende:

[..]

Betfair ziet het iets anders. Nadal heeft backodds van 1.08. _O-
We zullen zien . . .
pi_86301769
:o een linkshandige bal van Venus toen Kim er eentje tegenvoets speelde...en Venus wint het punt :o _O_
pi_86301973
Kim, wat doe je nu :(?

4-4.
sig verwijderd door FA
pi_86302022
WAt een verschrikkelijke partij zeg...dan speelt Kim eventjes goed, en dan slaat ze ineens 2DF en een ongelooflijk misser...en Venus heeft dezelfde soort rare momenten....echt ongelooflijk slecht
pi_86302084
Die boemer van Clijsters :D :D :D _O_ .
pi_86302169
Kim *O*, weergaloos.

*5-4.
sig verwijderd door FA
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 11 september 2010 @ 00:37:15 #75
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_86302170
Break Kim *O*
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_86302178
*O*
~Si vis amari, ama~
pi_86302226
CLIJSTERS. _O_
“I am become a sour woman, I take no joy in mead nor meat, and song and laughter have become suspicious strangers to me. I am a creature of grief and dust and bitter longings. There is an empty place within me where my heart was once.”
pi_86302256
nu niet weer afgeven
~Si vis amari, ama~
pi_86302284
40-15, 2 MP's
~Si vis amari, ama~
pi_86302331
GSM Kim *O* _O_.
sig verwijderd door FA
pi_86302332
JAAAAA *O*
~Si vis amari, ama~
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 11 september 2010 @ 00:41:48 #82
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_86302340
Kim wint *O*
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_86302345
GSM Kim, erg sterke laatste game, wisselvallige partij.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_86302359
YES :D
“I am become a sour woman, I take no joy in mead nor meat, and song and laughter have become suspicious strangers to me. I am a creature of grief and dust and bitter longings. There is an empty place within me where my heart was once.”
pi_86302384
Nu vera nog even tennisles geven en dan kan ze deze ook weer bijschrijven :D
~Si vis amari, ama~
pi_86302390
Wordt wel een mooie finale, geen idee wie er geen winnen.
pi_86302408
Hehe, het topic leeft ineens!! *O*

Wat een partij zeg...ongelooflijk...ze waren echt zenuwachtig ofzo :P

Enne, ze zoenden niet eens aan het net..Kim moet altijd iedereen zoenen!! :P Venus ging meteen weg......
pi_86302481
Ben benieuwd wat Vera kan in de finale...Deze Kim is wel een beetje erg veel hit or miss dit toernooi echt :o
pi_86305116
Dit was een fantastische wedstrijd. Een van de leukste die ik ooit heb gezien. Ik was toch wel voor Blake. Ook omdat Blake 2-0 in sets voor stond en kon uit serveren op 5-4 in de 5e set. Tot aan de dag van vandaag denk ik nog steeds dat de bal op 5-5 in de tie-break in was van Blake. Vanaf 8.06. Ik zat toevallig gister even de classics matches te bekijken. Vandaar dat ik er weer aan dacht. Je kan het moeilijk zien, maar mij lijkt die bal de lijn mee te pakken. Maar we zullen het nooit weten. Ze lieten geneens een herhaling (afdruk) zien op de tv, terwijl het zo´n belangrijk punt was. Er was toen nog geen Hawk-eye beschikbaar helaas. 6-5 voor of 6-5 achter is een wereld van verschil. Ik ben benieuwd of ik de enige ben die dat dacht of denkt. Verder gunde ik het Agassi ook wel.

pi_86305226
Ja laten we het over de vorige jaren hebben want deze USOpen is echt verschrikkelijk :(

Was een geweldige partij ja die! Had ie daarvoor niet Nadal eruit geknikkerd?
pi_86305313
quote:
Op zaterdag 11 september 2010 03:58 schreef Norrage het volgende:
Ja laten we het over de vorige jaren hebben want deze USOpen is echt verschrikkelijk :(

Was een geweldige partij ja die! Had ie daarvoor niet Nadal eruit geknikkerd?
Jah, Blake won in de derde ronde in 4 sets van Nadal.
pi_86313806
Bryan Bros. hebben overigens, zoals mocht worden verwacht, de herendubbel op hun naam geschreven. Opponenten in de finale waren Aisam Ul-Haq Quereshi en Rohan Bopanna, oftewel het vredeskoppel.

Deze Indier en Pakistaan, wiens landen aartsvijanden zijn, hebben dan ook heel wat losgemaakt in hun thuislanden. Hulde _O_
pi_86315848
Was ook wel te verwachten dat deze US Open niet echt een van de leukste zou worden. Veel leuke spelers er al vroeg uit en een hele hoop deden niet mee.
pi_86317802
Op naar 2011!! En hopen op de Fed Nadal finale natuurlijk, misschien maakt dat het een en ander goed...
pi_86318902
Daar zijn ze!
pi_86318974
Hup Youzhny!!
pi_86319021
Wel afzien met het commentaar van Mariette Pakker, maar goed.
sig verwijderd door FA
pi_86319049
quote:
Op zaterdag 11 september 2010 18:21 schreef Ambrosius het volgende:
Engels commentaar instellen ^O^
  zaterdag 11 september 2010 @ 18:24:35 #99
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_86319085
Ik zit net te denken, was 11 september destijds ook tijdens de US Open? Kan me niet herinneren dat dat daar iets heeft beinvloed.
  zaterdag 11 september 2010 @ 18:24:58 #100
166976 DuvelDuvel
Altijd heet en altijd hype
pi_86319092
quote:
Op zaterdag 11 september 2010 18:21 schreef Ambrosius het volgende:
Sowieso eurosport commentaar is dramatisch. Ben altijd bij dat Roland Garros bij de NOS zit.
#FreeHat
pi_86319137
quote:
Op zaterdag 11 september 2010 18:24 schreef DuvelDuvel het volgende:

[..]

Sowieso eurosport commentaar is dramatisch. Ben altijd bij dat Roland Garros bij de NOS zit.
Nee dat commentaar is goed :') Ik zap altijd van de NOS naar Eurosport omdat de NOS nog slechter is, ik neem dus zelfs de reclames voor lief, zo erg is de NOS vind ik..bij Eurosport weten ze tenminste wat tennis is, bij de NOS gaan ze aan zichzelf lopen uitleggen wat topspin is... -O-
pi_86319153
Gelukkig is de vrouwenfinale gewoon op Sporza te zien vannacht, dat is wel goed commentaar vind ik.
sig verwijderd door FA
  zaterdag 11 september 2010 @ 18:34:27 #103
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_86319333
Mooie rally meteen al zeg.
  zaterdag 11 september 2010 @ 18:35:15 #104
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_86319359
Wat is dat nou weer voor suggesties taalgebruik van Mariette Pakker: "Hij woont je uit, de Spanjaard." Lijkt jojo wel. :{
pi_86319485
Eurosport EN hier. Kan Nederlands echt niet uitstaan.
  zaterdag 11 september 2010 @ 18:46:20 #106
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_86319628
quote:
Op zaterdag 11 september 2010 18:40 schreef kevin_ het volgende:
Eurosport EN hier. Kan Nederlands echt niet uitstaan.
Welke knop op je afstandsbediening moet je dan hebben? Ik dacht altijd die I/II-knop, maar dat werkt niet. -O-
pi_86319657
quote:
Op zaterdag 11 september 2010 18:46 schreef Federer-fan het volgende:

[..]

Welke knop op je afstandsbediening moet je dan hebben? Ik dacht altijd die I/II-knop, maar dat werkt niet. -O-
Gewoon bij de instellingen van je digitale tv kijken. Niet op je afstandsbediening. Hoewel bij mij ook onder de groene knop de instellingen voor taal zitten.
  zaterdag 11 september 2010 @ 18:49:53 #108
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_86319721
Wat een beukers van Rafa. Onhoudbaar lijkt me zo. Eens kijken of Djoko het Fed straks moeilijk kan maken. Lijkt me van niet.
pi_86319758
Geweldig punt Youzhny ^O^

BP om terug te breaken.
pi_86319762
Lekkere punten al zo vroeg in de wedstrijd :Y.
sig verwijderd door FA
  zaterdag 11 september 2010 @ 18:52:21 #111
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_86319769
quote:
Op zaterdag 11 september 2010 18:47 schreef TheGeneral het volgende:

[..]

Gewoon bij de instellingen van je digitale tv kijken. Niet op je afstandsbediening. Hoewel bij mij ook onder de groene knop de instellingen voor taal zitten.
Dank je wel.

Edit: gelukt! *O*
  zaterdag 11 september 2010 @ 18:56:59 #112
75556 erkel
back from Dagestan
pi_86319882
Youhzny heeft erg veel moeite met de druk die Nadal geeft met zijn forehand. Dat breakpoint kwam ook alleen maar voort uit fouten van Nadal. Ik denk gewoon 3 setjes.
Weisst
pi_86320036
Gaat het vandaag in slowmotion? Ik vind het er zo traag uitzien.
  zaterdag 11 september 2010 @ 19:06:38 #114
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_86320097
quote:
Op zaterdag 11 september 2010 19:03 schreef TheGeneral het volgende:
Gaat het vandaag in slowmotion? Ik vind het er zo traag uitzien.
Dat vond ik ook al bij Wawrinka-Youzhny. Die rally's waarin ze continu croscourtslicebackhands sloegen gingen heel traag; leek wel inspelen.
pi_86320111
Ik kijk op de Eurosportplayer Federer-fan. HD beeld +engels commentaar _O_ .
pi_86320121
quote:
Op zaterdag 11 september 2010 19:07 schreef kevin_ het volgende:
Ik kijk op de Eurosportplayer Federer-fan. HD beeld +engels commentaar _O_ .
En een minuut of 2 achter?
sig verwijderd door FA
pi_86320163
6-2 Nadal..
sig verwijderd door FA
pi_86320185
pfff, dit is zo gebeurd
~Si vis amari, ama~
pi_86320484
quote:
Op zaterdag 11 september 2010 19:07 schreef Ambrosius het volgende:

[..]

En een minuut of 2 achter?
Haha ja zoiets, meestal 2 of 3 punten.
pi_86320830
Jammer, Youzhny komt er niet echt aan te pas....
  zaterdag 11 september 2010 @ 19:39:14 #121
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_86320934
Trainer op de baan voor Nadals linkervoet, die nu wordt ingetapet.
pi_86320966
Even tussendoor, finale challenger Alphen: Jesse Huta Galung - Thomas Schoorel
pi_86320992
Ik heb Nadal vrijwel niet zien spelen omdat hij vaak de nachtpartij had, maar wat ik nu zie vind ik eigenlijk niet echt indrukwekkend.. Is dit hoe hij de hele tijd al speelt?

Dat Youzhny er niet aan te pas komt zegt natuurlijk niks, het is Youzhny maar.
pi_86321007
uuh, Schoorel heeft verloren van Schruff?
pi_86321045
quote:
Op zaterdag 11 september 2010 19:41 schreef TheGeneral het volgende:
Ik heb Nadal vrijwel niet zien spelen omdat hij vaak de nachtpartij had, maar wat ik nu zie vind ik eigenlijk niet echt indrukwekkend.. Is dit hoe hij de hele tijd al speelt?

Ja, hij speelt het hele toernooi al zo..dat probeer ik steeds te zeggen, dat het met dit spel zo onverdiend is dat Rafa de finale haalt :( Suffe loting :P Maar goed...
Het is dit toernooi vooral zijn service die indruk maakt en hem door de wedstrijden heen heeft gesleept..
pi_86321117
quote:
Op zaterdag 11 september 2010 19:41 schreef Norrage het volgende:
uuh, Schoorel heeft verloren van Schruff?
Volgens dat livescoring ding van de ATP website is het 62 64 Schoorel ...
pi_86321152
Volgens teletekst juist andersom, ben benieuwd..zou wel heel cool zijn :)
  zaterdag 11 september 2010 @ 19:47:32 #128
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_86321213
quote:
Op zaterdag 11 september 2010 19:41 schreef TheGeneral het volgende:

Ben het wel met je eens. Hij maakt voor zijn begrippen zoveel fouten en zo heel dwingend is hij niet.
pi_86321258
Ik heb nou niet echt het idee dat Nadal al alles geeft.
En ja waarom zou hij ook, als dit al goed genoeg is...
pi_86321268
quote:
Op zaterdag 11 september 2010 19:45 schreef Norrage het volgende:
Volgens teletekst juist andersom, ben benieuwd..zou wel heel cool zijn :)
Raar inderdaad :?

Eens kijken of we het ergens kunnen vinden :)
pi_86321287
Als er gewoon iemand is die alles op zijn backhand ramt, dan is het gedaan...Ik hoop dat Djoko en Fed er een einde aan maken, ohzo graag! :D
pi_86321303
quote:
Op zaterdag 11 september 2010 19:49 schreef Norrage het volgende:
Als er gewoon iemand is die alles op zijn backhand ramt, dan is het gedaan...Ik hoop dat Djoko en Fed er een einde aan maken, ohzo graag! :D
QFT :7
~Si vis amari, ama~
pi_86321339
quote:
Op zaterdag 11 september 2010 19:48 schreef senswal het volgende:
Ik heb nou niet echt het idee dat Nadal al alles geeft.
En ja waarom zou hij ook, als dit al goed genoeg is...
Op zich is dat wel waar, tegen Istomin kwam hij in de grootste problemen (die tiebreak) en toen speelde hij wel ineens fenomenaal...Maar zelfs dan, Istomin en ook Gabashvili en die andere hardhitters..Die slaan zo ongelooflijk makkelijk door Rafa heen op hardcourt..Djoko en Fed kunnen dat ook..Wordt sowieso een leuke finale!!
pi_86321405
*5-3 nadal
~Si vis amari, ama~
pi_86321407
*5-3 Nadal.
pi_86321434
Youzhny speelt ook een stuk matiger dan eerder in het toernooi.

Op MTF wordt ook melding gemaakt van de winst van Schoorel, ik ga er stiekem vanuit dat teletekst dan fout zit ....
pi_86321445
Wel een bazendraw voor Nadal _O_

Gabashvili
Istomin
Simon
Lopez
Verdasco
Youzhny

_O-
pi_86321446
Heeft Youzhny nou zo'n pink ribbon dingetje op zijn mouw?
pi_86321474
quote:
Op zaterdag 11 september 2010 19:54 schreef senswal het volgende:
Heeft Youzhny nou zo'n pink ribbon dingetje op zijn mouw?
Volgens mij is het een 911 ribbon :P
pi_86321501
quote:
Op zaterdag 11 september 2010 19:54 schreef TheGeneral het volgende:

Gabashvili
Istomin
Simon
Lopez
Verdasco
Youzhny

_O-
Verdasco was de eerste top 10 speler die hij heeft verslagen op de USO... (verdasco.....) _O-
pi_86321507
en 6-3
~Si vis amari, ama~
  zaterdag 11 september 2010 @ 19:56:33 #142
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_86321528
quote:
Op zaterdag 11 september 2010 19:54 schreef TheGeneral het volgende:

Gabashvili
Istomin
Simon
Lopez
Verdasco
Youzhny
Federer

_O-
Je vergeet de makkelijkste nog. >:O
pi_86321550
2de set ook voor Nadal, ik geloof het wel.
Ga zelf ff beuken. Veel plezier met kijken allemaal! :)
pi_86321574
Dabul
Beck
Mathieu
Melzer
Soderling
Djokovic

Dat is inderdaad andere koek
~Si vis amari, ama~
pi_86321583
quote:
Op zaterdag 11 september 2010 19:56 schreef jojomen4 het volgende:

[..]

Je vergeet de makkelijkste nog. >:O
pfff, jij moet echt eens ophouden hoor. ik lach me nog een keer dood om jou
~Si vis amari, ama~
pi_86321633
quote:
Op zaterdag 11 september 2010 19:58 schreef FedExpress het volgende:
Dabul
Beck
Mathieu
Melzer
Soderling
Djokovic

Dat is inderdaad andere koek
daar zitten iig top 10 spelers tussen :D Ik durf met 100% zekerheid te zeggen trouwens dat als Soderling in Rafa's kwart had gezeten, Rafa er nu uit had gelegen (of in ieder geval een 5-setter had gespeeld).
  zaterdag 11 september 2010 @ 20:03:04 #147
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_86321707
quote:
Op zaterdag 11 september 2010 20:00 schreef Norrage het volgende:

[..]

daar zitten iig top 10 spelers tussen :D Ik durf met 100% zekerheid te zeggen trouwens dat als Soderling in Rafa's kwart had gezeten, Rafa er nu uit had gelegen (of in ieder geval een 5-setter had gespeeld).
Ik durf ook een hoop te roepen, maar zodra ik m'n linker bal op het spel moet zetten dan hou ik altijd snel m'n mond.
  zaterdag 11 september 2010 @ 20:04:16 #148
296399 Outlined
Renaissance Man
pi_86321741
Had verwacht dat Youzhny wat meer tegenstand had kunnen bieden. Vooral zijn enkelhandige BH breekt hem op, hij moet altijd lang wachten totdat hij hem kan slaan, hierdoor kan Nadal makkelijk herstellen.

Ziet er verder allemaal erg goed uit van Nadal. Alleen een aanvallend ingestelde top 10 speler als Fed of
Söderling maakt hier een kans tegen.
  zaterdag 11 september 2010 @ 20:05:01 #149
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_86321764
quote:
Op zaterdag 11 september 2010 19:56 schreef Norrage het volgende:

[..]

Verdasco was de eerste top 10 speler die hij heeft verslagen op de USO... (verdasco.....) _O-
Is dat zo gek dan? De eerste 8 spelers worden toch in de hoekjes van de draw gezet? Dan lijkt me de kans niet groot dat je eerder dan de kwartfinale een toptien speler tegenkomt.
pi_86321770
quote:
Op zaterdag 11 september 2010 20:03 schreef jojomen4 het volgende:

[..]

Ik durf ook een hoop te roepen, maar zodra ik m'n linker bal op het spel moet zetten dan hou ik altijd snel m'n mond.
Er hoeft maar 1 hardhitter te zijn, en Rafa is foetsie. Dat weet jij ook op hardcourt...

Straks in de finale is andere koek, dan zal Rafa ook een mentale edge gaan krijgen..Ben trouwens benieuwd of Rafa zelf druk zal voelen...Zelden bij hem gezien, maar misschien morgen??
  zaterdag 11 september 2010 @ 20:05:16 #151
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_86321775
quote:
Op zaterdag 11 september 2010 19:50 schreef Norrage het volgende:

[..]

Wordt sowieso een leuke finale!!
Kun je dat misschien intrekken? Dat weten we niet. Dat dachten we bijvoorbeeld ook van RG 2008. Toen won Federer vier games. Voor hetzelfde geld valt de finale gewoon tegen. Ik moet zeggen dat ik deze editie van de US Open een van de minst boeiende GS'en ooit vind.
pi_86321813
quote:
Op zaterdag 11 september 2010 20:05 schreef jojomen4 het volgende:

[..]

Is dat zo gek dan? De eerste 8 spelers worden toch in de hoekjes van de draw gezet? Dan lijkt me de kans niet groot dat je eerder dan de kwartfinale een toptien speler tegenkomt.
Nee, maar het is op zich wel opvallend dat als hij er een tegenkomt hij er meteen redelijk hard werd afgeslagen..maar je hebt wel een punt ;)
  zaterdag 11 september 2010 @ 20:06:56 #153
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_86321833
quote:
Op zaterdag 11 september 2010 20:00 schreef Norrage het volgende:

[..]

Ik durf wel te zeggen dat Rafa dan gewoon in drie of vier sets had gewonnen.
pi_86321840
quote:
Op zaterdag 11 september 2010 20:05 schreef Federer-fan het volgende:

[..]

Kun je dat misschien intrekken? Dat weten we niet. Dat dachten we bijvoorbeeld ook van RG 2008. Toen won Federer vier games. Voor hetzelfde geld valt de finale gewoon tegen. Ik moet zeggen dat ik deze editie van de US Open een van de minst boeiende GS'en ooit vind.
Ik zal mijn jinx wel weghalen ja :P
  zaterdag 11 september 2010 @ 20:07:49 #155
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_86321857
quote:
Op zaterdag 11 september 2010 20:05 schreef Norrage het volgende:

[..]

Er hoeft maar 1 hardhitter te zijn, en Rafa is foetsie. Dat weet jij ook op hardcourt...

Straks in de finale is andere koek, dan zal Rafa ook een mentale edge gaan krijgen..Ben trouwens benieuwd of Rafa zelf druk zal voelen...Zelden bij hem gezien, maar misschien morgen??
Ik denk het niet.
  zaterdag 11 september 2010 @ 20:08:02 #156
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_86321862
quote:
Op zaterdag 11 september 2010 20:07 schreef Norrage het volgende:

[..]

Ik zal mijn jinx wel weghalen ja :P
Klasse. _O_
  zaterdag 11 september 2010 @ 20:08:16 #157
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_86321870
quote:
Op zaterdag 11 september 2010 20:05 schreef Norrage het volgende:

[..]

Is Verdasco geen hardhitter dan?

Rafa heeft kogels van staal in z'n broek, die voelt geen druk.
pi_86321920
Schoorel heeft idd gewonnen, wat goed zeg! Finale tussen 2 Nederlanders in een challenger!!!

En ik vind Verdasco niet echt een hardhitter, mar ook in die wedstrijd kwam Rafa er in het begin niet aan te pas..totdat Verdasco alleen maar dubbele fouten ging slaan etc. etc...
  zaterdag 11 september 2010 @ 20:10:06 #159
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_86321927
Break :Z

Ik hoop dat Fed hem een pak slaag geeft in de finale :)
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
  zaterdag 11 september 2010 @ 20:14:06 #160
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_86322066
quote:
Op zaterdag 11 september 2010 20:08 schreef jojomen4 het volgende:

[..]

Rafa heeft kogels van staal in z'n broek, die voelt geen druk.
Je breng het altijd weer met veel raffinement.
  zaterdag 11 september 2010 @ 20:16:00 #161
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_86322118
quote:
Op zaterdag 11 september 2010 20:10 schreef Szura het volgende:
Break :Z

Ik hoop dat Fed hem een pak slaag geeft in de finale :)
Met Federer en met Nadal als winnaar ben ik blij. Als Djokovic maar niet wint.

Lijkt me trouwens humor als Mariette Pakker opeens de commentaarbox van die Engelsen inloopt en in het Engels mee gaat commentariëren omdat ze weet dat er niemand naar haar luistert. _O-
  zaterdag 11 september 2010 @ 20:28:29 #162
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_86322425
Nou kom op Youz, deze moet je echt pakken
  zaterdag 11 september 2010 @ 20:28:36 #163
296399 Outlined
Renaissance Man
pi_86322436
... eh ... ja ...

:N
  zaterdag 11 september 2010 @ 20:28:54 #164
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_86322447
Iemand in het publiek roept iets Die commentator: "Oh, shut up."

*O*
pi_86322465
quote:
Op zaterdag 11 september 2010 20:28 schreef Szura het volgende:
Nou kom op Youz, deze moet je echt pakken
En dan?

4-4 wel.
sig verwijderd door FA
  zaterdag 11 september 2010 @ 20:29:48 #166
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_86322469
Geweldig. *O*
  zaterdag 11 september 2010 @ 20:29:50 #167
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_86322472
Heerlijk punt _O_ _O_
Break *O*
pi_86322476
Wat een rally _O_ . Tweede break tegen voor Rafa in dit toernooi.
  zaterdag 11 september 2010 @ 20:30:23 #169
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_86322489
quote:
Op zaterdag 11 september 2010 20:29 schreef Ambrosius het volgende:

[..]

En dan?

4-4 wel.
En dan?
Een mentale boost krijgen en er proberen nog wat van te maken misschien?
pi_86322505
quote:
Op zaterdag 11 september 2010 20:30 schreef Szura het volgende:

[..]

En dan?
Een mentale boost krijgen en er proberen nog wat van te maken misschien?
Ok, maar tegen Nadal 2-0 achter staan heeft sowieso weinig zin, ik denk dat 'ie nog nooit verloren heeft vanaf 2-0 voor.
sig verwijderd door FA
  zaterdag 11 september 2010 @ 20:32:22 #171
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_86322541
quote:
Op zaterdag 11 september 2010 20:31 schreef Ambrosius het volgende:

[..]

Ok, maar tegen Nadal 2-0 achter staan heeft sowieso weinig zin, ik denk dat 'ie nog nooit verloren heeft vanaf 2-0 voor.
Nee zie het ook niet gebeuren maar ik hoop dat het nog wat langer duurt :P
pi_86322576
quote:
Op zaterdag 11 september 2010 20:31 schreef Ambrosius het volgende:

[..]

Iig Miami 2005 tegen Federer.
  zaterdag 11 september 2010 @ 20:35:20 #173
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_86322612
quote:
Op zaterdag 11 september 2010 20:33 schreef TheGeneral het volgende:

[..]

Iig Miami 2005 tegen Federer.
Klopt, en ik meen dat ze zeiden dat het nog een keer is gebeurd.
pi_86322646
*5-4 Rafa..
sig verwijderd door FA
pi_86322663
Youzhny :')
  zaterdag 11 september 2010 @ 20:37:55 #176
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_86322679
Ja nondeju :')
pi_86322758
En GSM..
sig verwijderd door FA
pi_86322763
GSM Rafa _O_
  zaterdag 11 september 2010 @ 20:42:22 #179
296399 Outlined
Renaissance Man
pi_86322793
Geen set afgestaan. Promising voor de finale. Reuze benieuwd wat ons daar te wachten staat.
pi_86322854
quote:
Op zaterdag 11 september 2010 20:42 schreef Outlined het volgende:
Geen set afgestaan. Promising voor de finale. Reuze benieuwd wat ons daar te wachten staat.
ik denk een Federer die wint in 4 sets.
pi_86322904
Erg mooi dat Rafa denkt aan 9/11.
sig verwijderd door FA
pi_86322934
hoe laat mag Federer nu erop?
pi_86322940
Nu, 20:45
pi_86323020
Tijd voor de FedExpress *O*
~Si vis amari, ama~
pi_86323038
quote:
Op zaterdag 11 september 2010 20:47 schreef crinoc het volgende:
Nu, 20:45
en dan gaan ze die nutteloze(als in saai:P) wedstrijd samenvatten? zie ik ze liever inspelen.
pi_86323119
Ik ben voor Nole.
pi_86323284
Wie is deze waardeloze vrouwelijke analist :')
pi_86323295
Ik ben voor Fed, mits hij van Rafa wint in de finale...Anders mag Djoko winnen..En hij mag wel verliezen van Rafa in de finale :)
pi_86323310
quote:
Op zaterdag 11 september 2010 20:55 schreef TheGeneral het volgende:
Wie is deze waardeloze vrouwelijke analist :')
Schijnt ooit een aardig balletje te hebben getennist ;) !
pi_86323429
Als Djoko van Federer wint, wint hij trouwens ook van Nadal.

Als Federer vandaag wint zal hij het lastiger tegen Nadal hebben vanwege de vreselijke matchup voor Federer. Maar wanneer Federer zijn normale niveau haalt, moet hij ook van Nadal winnen.

Ik heb gesproken.
pi_86323458
quote:
Op zaterdag 11 september 2010 21:00 schreef Nalbandian het volgende:
Waar is Fed-Fan???
Ssst. Straks hoort hij je }:|
pi_86323484
quote:
Op zaterdag 11 september 2010 20:59 schreef TheGeneral het volgende:
Als Djoko van Federer wint, wint hij trouwens ook van Nadal.

Als Federer vandaag wint zal hij het lastiger tegen Nadal hebben vanwege de vreselijke matchup voor Federer. Maar wanneer Federer zijn normale niveau haalt, moet hij ook van Nadal winnen.

Ik heb gesproken.
:Y Precies.
pi_86323675
quote:
Op zaterdag 11 september 2010 21:00 schreef TheGeneral het volgende:

[..]

Ssst. Straks hoort hij je }:|
Ik heb even een PM gestuurd :Y) !
pi_86323935
dat waren 2 BPs voor Nole
~Si vis amari, ama~
  zaterdag 11 september 2010 @ 21:14:34 #197
296399 Outlined
Renaissance Man
pi_86323946
Zijn ze al de baan op ?
  zaterdag 11 september 2010 @ 21:15:04 #198
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_86323965
quote:
Op zaterdag 11 september 2010 21:00 schreef Nalbandian het volgende:
Waar is Fed-Fan???
Hallo fans. :W

Ik denk dat Nadal in beide gevallen de finale wint. Mentaal is Nadals voorsprong op beide volgens mij te groot.
pi_86323977
quote:
Op zaterdag 11 september 2010 21:14 schreef Outlined het volgende:
Zijn ze al de baan op ?
Wat denk je zelf?
sig verwijderd door FA
pi_86324036
quote:
Op zaterdag 11 september 2010 21:15 schreef Ambrosius het volgende:

[..]

Wat denk je zelf?
BPs komen meestal toch gewoon uit de lucht vallen? :')
~Si vis amari, ama~
pi_86324055
Als dit zo doorgaat, dan krijgen we een heerlijke wedstrijd voorgeschoteld!
pi_86324092
In ieder geval beter begin dan hun halve finale in Montreal :P
pi_86324265
quote:
Op zaterdag 11 september 2010 21:16 schreef FedExpress het volgende:

[..]

BPs komen meestal toch gewoon uit de lucht vallen? :')
Nee op 11 september zijn het vliegtuigen.
Sport is de belangrijkste bijzaak in het leven.
pi_86324438
Eindelijk een leuke wedstrijd (tot nu toe ) en ik moet straks weg! :P
  zaterdag 11 september 2010 @ 21:27:49 #205
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_86324471
Gaaf dit zeg. *O*
pi_86324574
quote:
Op zaterdag 11 september 2010 21:27 schreef Federer-fan het volgende:
Gaaf dit zeg. *O*
Fed-Fan in tha house *O* !
pi_86324798
Wat doet die lijnrechter _O-
pi_86324825
Handig :{.
sig verwijderd door FA
pi_86324858
na dat die de bal slaat valt die kerel. mss hoorde die de klap van de schoen tegen het bord. die ace er over heen. :D
pi_86324869
Break Djoko.
sig verwijderd door FA
pi_86324887
Djoko speelt goed zeg! :o
pi_86324898
Break Djokotron..vaaag moment met dat punt met die vallende lijnrechter. :')
Jack does it in real time...
pi_86324904
quote:
Op zaterdag 11 september 2010 21:35 schreef truedestiny het volgende:
na dat die de bal slaat valt die kerel. mss hoorde die de klap van de schoen tegen het bord. die ace er over heen. :D
Euh....ondertiteling :? ?!
  zaterdag 11 september 2010 @ 21:37:42 #214
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_86324947
quote:
Op zaterdag 11 september 2010 21:30 schreef Nalbandian het volgende:

[..]

Fed-Fan in tha house *O* !
:Y

Verbaast me nogal, deze break. Wat een fantastische rally was dit weer zeg. _O_
pi_86325027
BP fed
~Si vis amari, ama~
pi_86325072
rrrrrrrrrrrrrrrrrrrebreak
~Si vis amari, ama~
pi_86325100
Zooo, die backhand van Federer _O_.

Mooie angle ook. Rebreak.
  zaterdag 11 september 2010 @ 21:42:45 #219
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_86325163
"The caller wasn't trained for." Zeker warm in die commentaarhokjes. _O-

"Spank you very much." :P
pi_86325293
quote:
Op zaterdag 11 september 2010 21:42 schreef Federer-fan het volgende:
"The caller wasn't trained for." Zeker warm in die commentaarhokjes. _O-

"Spank you very much." :P
_O- :D _O-
pi_86325425
Ik heb ook nog nooit een US Open halve finale verloren Kristie!
pi_86325585
Normaal wordt het 7-5 Federer nu.
sig verwijderd door FA
pi_86325605
quote:
Op zaterdag 11 september 2010 21:53 schreef Ambrosius het volgende:
of 7-2 in de tie-break :Y
~Si vis amari, ama~
pi_86325616
quote:
Op zaterdag 11 september 2010 21:53 schreef Ambrosius het volgende:
Als ie die break niet had weggegeven 6-4, maar je hebt gelijk Ambro.
  zaterdag 11 september 2010 @ 21:54:30 #225
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_86325640
*6-5 Fed. *O* Zou geweldig zijn als hij deze set wint. Zou een behoorlijk klap zijn voor Djokovic na die 4-2. *O*
pi_86325647
*6-5 Federer *O*
pi_86325801
Set Federer *O*
Sport is de belangrijkste bijzaak in het leven.
pi_86325802
7-5 Federer *O*
pi_86325804
7-5, geweldige set :Y.
sig verwijderd door FA
  zaterdag 11 september 2010 @ 21:59:25 #230
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_86325818
Set Fed. *O* 7-5.
pi_86325820
*O*
~Si vis amari, ama~
pi_86325838
Federer!
pi_86325955
Mooie shirt had die papa aan...
  zaterdag 11 september 2010 @ 22:04:14 #234
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_86325979
Ik ben niet zo'n geweldige voorspeller, maar tot nu toe klopt deze aardig:

quote:
Op woensdag 8 september 2010 23:04 schreef Federer-fan het volgende:

[..]

Ik verwacht ook gewoon Federer in drie sets. Ik denk dat Federer en Nadal beide ales in drie sets winnen tot de finale en dat Nadal dan in vijf sets wint. Oké, laatste keer dat ik dit doe voor de finale:

SI SENOOOOOOORRRRR!!!!
pi_86326150
Wat een zwakke game net van Federer, weer Djokovic die eerst een break voor komt.
sig verwijderd door FA
pi_86326219
Tja, dan is het ineens 3-0. Snel terug breken anders kan het wel eens een lange avond gaan worden
~Si vis amari, ama~
pi_86326226
quote:
Op zaterdag 11 september 2010 22:11 schreef FedExpress het volgende:
Tja, dan is het ineens 3-0. Snel terug breken anders kan het wel eens een lange avond gaan worden
Zou ik voor tekenen, een lange partij. :Y
That's all folks!
  zaterdag 11 september 2010 @ 22:14:26 #238
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_86326299
quote:
Op zaterdag 11 september 2010 22:12 schreef -Vaduz- het volgende:

[..]

Zou ik voor tekenen, een lange partij. :Y
Liever in de finale. Als Federer morgen niet fit is, is het snel afgelopen denk ik, ook al neemt Nadal veel tijd tussen de punten.
  zaterdag 11 september 2010 @ 22:16:42 #239
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_86326375
Federer slaat opeens geen bal meer. :{
pi_86326550
slechte game weer. bp djoko
~Si vis amari, ama~
pi_86326572
en nog een UE, break
~Si vis amari, ama~
pi_86326574
*5-1 Djokotron.
sig verwijderd door FA
  zaterdag 11 september 2010 @ 22:23:04 #243
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_86326579
Wat is dit joh? :{ *5-1 Djokovic.
pi_86326581
Tanksetje. Wel onthutsend.
That's all folks!
  zaterdag 11 september 2010 @ 22:23:13 #245
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_86326583
Slechte fase van Fed :N
pi_86326661
2e set naar djoko. nu weer tandje erbij
~Si vis amari, ama~
pi_86326662
En 6-1..
sig verwijderd door FA
  zaterdag 11 september 2010 @ 22:25:45 #248
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_86326678
Komt niet zo vaak voor dat Fed een 6-1 op een GS om de oren krijgt.
pi_86326798
quote:
Op zaterdag 11 september 2010 22:25 schreef Szura het volgende:
Komt niet zo vaak voor dat Fed een 6-1 op een GS om de oren krijgt.
En hij speelt niet eens tegen, ik noem een, Martin Verkerk.
That's all folks!
  zaterdag 11 september 2010 @ 22:30:34 #250
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_86326838
Dat eerste servicepercentage van beiden :')
  zaterdag 11 september 2010 @ 22:48:59 #251
296399 Outlined
Renaissance Man
pi_86327409
quote:
Op zaterdag 11 september 2010 21:15 schreef Ambrosius het volgende:

[..]

Wat denk je zelf?
Kijk eens naar de tijdstippen van posten. Kansloze faalmod die je bent.
  zaterdag 11 september 2010 @ 22:51:28 #252
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_86327490
Wat een verdediging _O_
Maar wat een faalbal in het net van Djoko :')
pi_86327561
Nu gaat ie breaken.

Kristie is volgens mij fan van Federer.
pi_86327575
Kristie kijkt dan niet goed, die microfoon doen ze wel vaker, al jaren.
sig verwijderd door FA
  zaterdag 11 september 2010 @ 22:56:26 #255
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_86327623
quote:
Op zaterdag 11 september 2010 22:54 schreef Nalbandian het volgende:
Nu gaat ie breaken.

Kristie is volgens mij fan van Federer.
Lijkt er niet echt op :P

Ik verwacht een tiebreak
pi_86327629
quote:
Op zaterdag 11 september 2010 22:48 schreef Outlined het volgende:

[..]

Kijk eens naar de tijdstippen van posten. Kansloze faalmod die je bent.
Ja, je vraagt iets terwijl daarvoor al verschillende wedstrijdsituaties zijn besproken, ik denk dat je faalmod even terug moet nemen en vervangen door 'hele domme vraag'. Even dimmen iig.
sig verwijderd door FA
  zaterdag 11 september 2010 @ 22:59:21 #257
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_86327719
;(
  zaterdag 11 september 2010 @ 22:59:23 #258
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_86327722
Die challenge was te laat }:|
pi_86327756
5-4* Fed
~Si vis amari, ama~
pi_86327999
6-5* Fed.
pi_86328014
Weer 7-5 zeker.
sig verwijderd door FA
pi_86328023
jaja, 0-30
~Si vis amari, ama~
pi_86328032
Wow, weer die backhand.
  zaterdag 11 september 2010 @ 23:12:09 #264
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_86328035
Wat een bal
  zaterdag 11 september 2010 @ 23:12:49 #265
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_86328055
3 SP's
Ik tel hem nu al
pi_86328057
En 3 setpoints.
sig verwijderd door FA
pi_86328078
quote:
Op zaterdag 11 september 2010 23:13 schreef Nalbandian het volgende:
Volgens mij is het publiek voor Federer!
Vooral ook voor een Nadal-Federer in de finale denk ik.

7-5 weer :D.
sig verwijderd door FA
pi_86328079
JA!!!

7-5
  zaterdag 11 september 2010 @ 23:13:51 #270
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_86328082
2-1 *O*
pi_86328094
woehoe *O*
~Si vis amari, ama~
pi_86328098
Graag nu in de volgende set wakker blijven :Y)
pi_86328100
en waar o waar is jojomen... :')
~Si vis amari, ama~
  zaterdag 11 september 2010 @ 23:15:00 #274
296399 Outlined
Renaissance Man
pi_86328114
op de belangrijke momenten staat Fed er wel en Djoko niet: 3e set voor Fed.
pi_86328125
quote:
Op zaterdag 11 september 2010 23:15 schreef Outlined het volgende:
op de belangrijke momenten staat Fed er wel en Djoko niet: 3e set voor Fed.
Reageer even op mijn post.
sig verwijderd door FA
pi_86328142
quote:
Op zaterdag 11 september 2010 23:14 schreef FedExpress het volgende:
Die is de Rafa-poster boven zijn bed aan het witten...
  zaterdag 11 september 2010 @ 23:16:53 #277
296399 Outlined
Renaissance Man
pi_86328163
quote:
Op zaterdag 11 september 2010 22:56 schreef Ambrosius het volgende:

[..]

Ja, je vraagt iets terwijl daarvoor al verschillende wedstrijdsituaties zijn besproken, ik denk dat je faalmod even terug moet nemen en vervangen door 'hele domme vraag'. Even dimmen iig.
1 wedstrijd-stituatie: ÉÉN. Jij gaat nu even excuses maken mannetje. En nog dit topic graag voordat het gaat sluiten.
pi_86328167
quote:
Die wedt nu stiekem alsnog op Fed om z'n bets te hedgen vast... :P ;)

Die laatste game was toch wel weer lekker van Fed hoor, die 2e set was alleen echt -> :').
pi_86328192
quote:
Wat moet jojo bij een wedstrijd van Fed?
Ik bedoel hij is er bij Nadal al vaker niet, laat staan bij Fed.
pi_86328201
quote:
Op zaterdag 11 september 2010 23:16 schreef Outlined het volgende:

[..]

1 wedstrijd-stituatie: ÉÉN. Jij gaat nu even excuses maken mannetje. En nog dit topic graag voordat het gaat sluiten.
Eén is genoeg. Dat gezeik hierover ook trouwens.
sig verwijderd door FA
  zaterdag 11 september 2010 @ 23:19:16 #281
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_86328233
quote:

[..]

_O- :')
pi_86328245
quote:
Op zaterdag 11 september 2010 23:16 schreef Nalbandian het volgende:

[..]

Die is de Rafa-poster boven zijn bed aan het witten...
quote:
Op zaterdag 11 september 2010 23:17 schreef DeeBee het volgende:

[..]

Die wedt nu stiekem alsnog op Fed om z'n bets te hedgen vast... :P ;)

_O-
quote:
Op zaterdag 11 september 2010 23:17 schreef senswal het volgende:

[..]

Wat moet jojo bij een wedstrijd van Fed?
Ik bedoel hij is er bij Nadal al vaker niet, laat staan bij Fed.
nou, hij was er straks wel. ben benieuwd wat hij over Fed te zeggen heeft. kijken of hij wat zinnigs kan zeggen :P
~Si vis amari, ama~
pi_86328249
quote:

[..]

zaterdag 11 september 2010 @ 23:20:56 #284
296399 Outlined
Renaissance Man
pi_86328295
edit

[ Bericht 49% gewijzigd door Ambrosius op 11-09-2010 23:21:33 (kappen nu) ]
  zaterdag 11 september 2010 @ 23:22:50 #285
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_86328360
Federer staat trouwens al op 34 UE, tegen 19 voor Djoko
  zaterdag 11 september 2010 @ 23:24:09 #286
296399 Outlined
Renaissance Man
pi_86328419
edit

[ Bericht 91% gewijzigd door Ambrosius op 11-09-2010 23:25:57 (stoppen.) ]
  zaterdag 11 september 2010 @ 23:24:51 #287
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_86328439
pff wat matig
Was genoeg ruimte om een passing te slaan daar
  zaterdag 11 september 2010 @ 23:25:14 #288
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_86328455
*2-1 Djokovic
pi_86328458
*2-1 Djoko.
sig verwijderd door FA
  zaterdag 11 september 2010 @ 23:25:55 #290
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_86328481
reactie op edit

[ Bericht 95% gewijzigd door Ambrosius op 11-09-2010 23:26:09 ]
pi_86328513
lucky game voor djoko.
  zaterdag 11 september 2010 @ 23:29:57 #292
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_86328626
"niet de meest mooiste"? :')
pi_86328663
5e set komt eraan :P
  zaterdag 11 september 2010 @ 23:34:26 #294
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_86328784
Opnieuw tankset
pi_86328931
Deze game waarschijnlijk nog wel even houden, om zo in set 5 te kunnen beginnen met serveren.
sig verwijderd door FA
pi_86329131
6-2, 5e set nog maar. Nadal zal dit niet erg vinden.
sig verwijderd door FA
  zaterdag 11 september 2010 @ 23:45:08 #297
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_86329137
6-2
Hopelijk veel spektakel in de 5e
pi_86329139
komop roger! :(
A "Nederlands restaurant" is a 'contradictio in terminus'.
If it don't matter to you, it don't matter to me
  zaterdag 11 september 2010 @ 23:45:39 #299
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_86329157
quote:
Op zaterdag 11 september 2010 23:44 schreef Ambrosius het volgende:
6-2, 5e set nog maar. Nadal zal dit niet erg vinden.
Mwa, ik heb totaal niet de indruk dat beide spelers moe zijn of iets dergelijks
pi_86329196
Deze games. :')

Djoko lijkt het zelf niet te kunnen geloven wat hij af en toe cadeau krijgt...

Kom op Fed, tandje erbij in de 5e. :)
pi_86329200
quote:
Op zaterdag 11 september 2010 23:45 schreef Szura het volgende:

[..]

Mwa, ik heb totaal niet de indruk dat beide spelers moe zijn of iets dergelijks
Nee, dat valt nog wel mee, maar toch zijn ze 4 uur later klaar dan Rafa.
sig verwijderd door FA
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')