En Federer heeft wel enige tegenstand stand gehad behalve Soderling. En Djokovic is nu wel redelijk aan het tennissen, maar hij speelde wel tegen een erge zwakke Fish en Monfils. May the best man win the whole thing.quote:Op vrijdag 10 september 2010 17:42 schreef Norrage het volgende:
Ik weet niet waarom maar ik hoop zo dat Nadal hem niet wintDit jaar zou het echt bij gebrek aan tegenstand zijn...vorige jaren speelde hij echt niet zoveel slechter hier vind ik..maar toen werd ie gewoon door klasbakken als Del Potro en Murray geveegd...
Ergens vind ik het gewoon zo onterecht als ie het nu al wint...ik hoop echt dat Djoko of Fed hem tennisles gaan geven in de finale!
Alsof Fed nooit makkelijkere lotingen heeft...quote:Op vrijdag 10 september 2010 17:42 schreef Norrage het volgende:
Ik weet niet waarom maar ik hoop zo dat Nadal hem niet wintDit jaar zou het echt bij gebrek aan tegenstand zijn...vorige jaren speelde hij echt niet zoveel slechter hier vind ik..maar toen werd ie gewoon door klasbakken als Del Potro en Murray geveegd...
Ergens vind ik het gewoon zo onterecht als ie het nu al wint...ik hoop echt dat Djoko of Fed hem tennisles gaan geven in de finale!
Federer wint toch wel van iedereen, Nadal niet...quote:Op vrijdag 10 september 2010 18:04 schreef senswal het volgende:
[..]
Alsof Fed nooit makkelijkere lotingen heeft...
Maar goed, ik gun het Nadal dus wel, en hoop dat hij van Federer wint in de finale. Maar dan wel op een mooie manier en niet in straight sets.
Op Nadal na dan.quote:Op vrijdag 10 september 2010 18:05 schreef Norrage het volgende:
[..]
Federer wint toch wel van iedereen, Nadal niet...
Nadal niet goed genoeg om de US Open te winnen?quote:Op vrijdag 10 september 2010 17:49 schreef Norrage het volgende:
Ja maar het verschil is dat we van Federer weten dat hij het kan..Nadal is eigenlijk nog steeds niet goed genoeg om de USO te winnen...
Denk ik ook.quote:en ik ben bang voor de matchup met Fed, omdat hij hem dan gewoon mentaal pakt..
Djokovic wint misschien een set van Nadal, Federer misschien twee.quote:Ik denk dat als Djoko de finale haalt dat Djoko hem wint..maar als Fed de finale haalt dat het erom gaat spannen...
Ja maar ja, je zult je er toch bij neer moeten leggen dat dat eens gaat gebeuren. Want Federer is 5 (correct me if i'm wrongquote:Op vrijdag 10 september 2010 18:08 schreef Norrage het volgende:
Ja dat is ook het probleem in de hele GOAT discussie....Federer is natuurlijk de allerbeste allertijden, maar Nadal is zijn Kryptonite.Nadal wint van Federer...en als Nadal nu ook op de USO van Federer zou winnen dan begint Federer wel steeds wat minder GOAT te worden...en dat vind ik niet terecht...Nadal is geweldig, en ik ben fan van hem hoor, maar Federer is gewoon de beste speler...Nadal zal dat nooit kunnen zijn, al haalt ie 25 GS....
Vind ik dan wel sneu voor hem dat hij zo op nummer 1 moest komen.quote:Op vrijdag 10 september 2010 18:23 schreef Norrage het volgende:
Nadal speelt het tennis gewoon niet op de goede manier
ik begin steeds meer te denken dat je een nieuwe nickname moet kiezen; nadal-fanquote:Op vrijdag 10 september 2010 18:14 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Nadal niet goed genoeg om de US Open te winnen?![]()
[..]
Denk ik ook.
[..]
Djokovic wint misschien een set van Nadal, Federer misschien twee.
Dat je fan bent, wil toch niet zeggen dat je denkt dat diegene altijd wint? Bovendien, Federer zie ik als favoriet tegen elke speler behalve Nadal.quote:Op vrijdag 10 september 2010 18:30 schreef franklop het volgende:
[..]
ik begin steeds meer te denken dat je een nieuwe nickname moet kiezen; nadal-fan
Je bedoelt een career Golden Slam neem ik aan?quote:Op vrijdag 10 september 2010 18:41 schreef thijsdetweede het volgende:
Nadal loopt relatief voor op Federer, maar dat moeten we nou ook weer niet overdrijven.
Toen Federer zo oud was als Nadal nu is, had ie 6GS op zijn naam, tegen 8 voor Rafa nu. Ook was Fed toen al anderhalf jaar nummer 1 van de wereld. Dus in die zin acht ik het onmogelijk dat Nadal Federers records gaat breken, zeker gezien zijn knieen.
Maar ja, Nadal is dan wel weer degene die nog kans maakt op een (Golden)Grand Slam.
nee, want Federer heeft nog een hele redelijke kans op een career golden slam. Maar de kans dat ie nog een keer alle 4 in 1 seizoen pakt wordt wel klein, lijkt me. Bij Nadal is die kans iets groter.quote:Op vrijdag 10 september 2010 18:48 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Je bedoelt een career Golden Slam neem ik aan?
Hoeveel MS titels had Fed toen die zo oud was als Rafa? In ontwikkeling en het winnen van titels loopt Fed toch wel zeker een heel stuk achter op deze leeftijd.quote:Op vrijdag 10 september 2010 18:41 schreef thijsdetweede het volgende:
Nadal loopt relatief voor op Federer, maar dat moeten we nou ook weer niet overdrijven.
Toen Federer zo oud was als Nadal nu is, had ie 6GS op zijn naam, tegen 8 voor Rafa nu. Ook was Fed toen al anderhalf jaar nummer 1 van de wereld. Dus in die zin acht ik het onmogelijk dat Nadal Federers records gaat breken, zeker gezien zijn knieen.
Maar ja, Nadal is dan wel weer degene die nog kans maakt op een (Golden)Grand Slam.
Oh ik ben het zeker met je eens dat Rafa nu beter is dan vorige jaren, maar ben nog niet van mening dat ie goed genoeg is om NU de USO te winnen..Dat zou ik "onverdiend" vinden...maar dat hij het ooit wint, graag!quote:Op vrijdag 10 september 2010 18:54 schreef jojomen4 het volgende:
Rafa bijna in de finaleEerst nog de laatste horde nemen.
Finale is easy natuurlijk. Volgens mij kakt Fed z'n broek al drie wedstrijden lang vol omdat die ziet dat hij Rafa in de finale gaat ontmoeten.![]()
Come on Rafa!
Wat een beest die Rafa. Hij blijft zich jaar na jaar ontwikkelen. Rafa was andere jaren even goed als nu? Dude, heb je kak in je doppen ofzo? Z'n service is duidelijk beter geworden waardoor die veel makkelijker punten op z'n eigen service wint. Voor de kenners was het wel duidelijk dat alleen de tijd Rafa in de weg stond de laatste van de 4 grote toernooien te winnen. Hij moest zich alleen nog verder ontwikkelen. Als hij dit jaar niet wint, dan zal het volgend jaar wel zijn, of het jaar erop. Wat iig voor mij duidelijk is is dat Rafa progressie boekt en z'n mindere punten kan verbeteren, waar Fed dat sinds z'n 22'ste niet meer doet. En als je wilt geloven dat Fed geen verbeter punten heeft vind ik dat best, maar dan snap ik alleen niet waarom hij Rafa niet kan verslaan, daar liggen genoeg verbeter punten denk ik. Ik voorspel dat Rafa in 2011, 12 en 13 minimaal 10 GS's (easy-style) wint.
Waarom blijf je nou zo triest doen steeds..quote:Op vrijdag 10 september 2010 18:54 schreef jojomen4 het volgende:
Rafa bijna in de finaleEerst nog de laatste horde nemen.
Finale is easy natuurlijk. Volgens mij kakt Fed z'n broek al drie wedstrijden lang vol omdat die ziet dat hij Rafa in de finale gaat ontmoeten.![]()
Come on Rafa!
Wat een beest die Rafa. Hij blijft zich jaar na jaar ontwikkelen. Rafa was andere jaren even goed als nu? Dude, heb je kak in je doppen ofzo? Z'n service is duidelijk beter geworden waardoor die veel makkelijker punten op z'n eigen service wint. Voor de kenners was het wel duidelijk dat alleen de tijd Rafa in de weg stond de laatste van de 4 grote toernooien te winnen. Hij moest zich alleen nog verder ontwikkelen. Als hij dit jaar niet wint, dan zal het volgend jaar wel zijn, of het jaar erop. Wat iig voor mij duidelijk is is dat Rafa progressie boekt en z'n mindere punten kan verbeteren, waar Fed dat sinds z'n 22'ste niet meer doet. En als je wilt geloven dat Fed geen verbeter punten heeft vind ik dat best, maar dan snap ik alleen niet waarom hij Rafa niet kan verslaan, daar liggen genoeg verbeter punten denk ik. Ik voorspel dat Rafa in 2011, 12 en 13 minimaal 10 GS's (easy-style) wint.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |