Wat een heldquote:Op dinsdag 21 september 2010 22:48 schreef DrDentz het volgende:
Meester Visser ook meteen een safari look
Dat vraag ik mij ook af.quote:Op dinsdag 21 september 2010 22:51 schreef VreemdeEend het volgende:
Is die vent de man van Mies, of is zij nog vrijgezel?
2quote:Op dinsdag 21 september 2010 22:53 schreef Drassss het volgende:
Hoeveel pk heeft zo'n kameel eigenlijk?
Gewoon showquote:Op dinsdag 21 september 2010 22:58 schreef VreemdeEend het volgende:
Wat zit die ouw enthousiast te doen tegen die kamelen terwijl hij al eerder heeft gezegd dat hij ze direct verkoopt als hij ze terug heeft.
Z'n vrouw kost geld, die kamelen leveren geld op.quote:Op dinsdag 21 september 2010 22:57 schreef wolferl het volgende:
Wat een vervelende kerel, hij heeft meer oog voor die kamelen dan voor z'n eigenste vrouw.
idd.quote:Op dinsdag 21 september 2010 22:58 schreef VreemdeEend het volgende:
Wat zit die ouw enthousiast te doen tegen die kamelen terwijl hij al eerder heeft gezegd dat hij ze direct verkoopt als hij ze terug heeft.
Ja, maar dat irriteert me echt enorm. Blijft ook wel een terechte uitspraak. Jammer dat er alleen geen straf is voor irritant onnozel gedrag in de rechtzaal.quote:
quote:Bij de koop van hun nieuwe huis komt de familie Van der Meulen erachter dat de buren een stuk grond van hun in gebruik heeft. De familie wil het stukje tuin graag terug en dacht daar wel uit te kunnen komen bij de welkomstborrel. De buren, de familie Tittel, hebben sinds zij er wonen deze strook in gebruik en zijn er heilig van overtuigd dat het na 33 jaar hun eigendom is, wegens verjaring. Wie heeft er recht op deze acht vierkante meter?
Hmm, ik ben benieuwd! Eigenlijk zou zo'n zaak wel nog spannender zijn als ook de oude eigenaren van het huis als derde partij mee zouden doen. Want als er echt verjaring is, dan hebben de kopers feitelijk teveel betaald aan de verkoper. Die heeft dan immers verzwegen dat de kopers op een deel van de grond geen aanspraak meer kunnen maken.quote:
Misschien een dubbelaflevering?quote:Op dinsdag 28 september 2010 09:29 schreef Pool het volgende:
Eigenlijk zou zo'n zaak wel nog spannender zijn als ook de oude eigenaren van het huis als derde partij mee zouden doen.
quote:Bij watersportvereniging De Merwede in Gorinchem is een nieuw fietsenplan ingevoerd. Er staan veel ‘weesfietsen’ in de haven waarvan de eigenaar onbekend was. Die oude fietsen moeten weg. Eén van de leden, Jan Bruining, heeft al jaren een fiets in de haven staan en het opruimplan ontgaat hem. Als hij een paar maanden later de nieuwe fietsenstalling binnenkomt, ziet hij ineens zijn fiets staan. De vereniging heeft de fiets ‘cadeau’ gedaan aan een ander lid. Bruining vindt dat de vereniging de fiets geconfisqueerd heeft. Hij beschuldigt de vereniging van diefstal.
Lijkt me interessant. Jaren geleden heb ik een poging tot studeren gedaan, en in de studentenflat waar ik woonde stond de fietsenkelder altijd propvol, ook met fietswrakken.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 13:45 schreef matthijst het volgende:
Sjezus, zoveel gedram om een fiets, dat wordt weer genieten denk ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |