Normaal staat ze in de keuken denk ik.quote:Op dinsdag 14 september 2010 22:51 schreef junkiesietze het volgende:
heeft iemand die vrouw van die ouwe al horen praten?
Ze barst tenminste niet in tranen uit, zoals al die weduwen.quote:Op dinsdag 14 september 2010 22:51 schreef junkiesietze het volgende:
heeft iemand die vrouw van die ouwe al horen praten?
Ik begrijp er echt ook niks van. Zetten die lui dan een hek op hun helft of zo? En hoezo hadden zij dan extra meters? Daar mogen ze toch helemaal niet zitten?quote:Op woensdag 15 september 2010 01:11 schreef Arcee het volgende:
Ik snapte het eigenlijk niet helemaal. Wat voor pad had die buurvrouw? En waar woonde die?
En waar zou dat hek helemaal komen?
Hij had wel meer argumenten hoor, daarom was het al meteen een gewonnen zaak.quote:Op woensdag 15 september 2010 21:41 schreef Kramerica-Industries het volgende:
Weer een mooie aflevering. De zoveelste ouwe l*l die als enige argument tegen een verandering aanvoert dat het al 50 jaar zo geweest is. Wat een onzin. Die doorgang was zo breed, je had er met een auto doorgekund. Ik mocht willen dat bij mij het achterommetje zo breed was: hier kun je niet eens naast je fiets lopen, maar moet je erop blijven zitten, en met volle fietstassen kom je er sowieso niet door.
Maar als ik de uitspraak nu goed begrijp gaan beide buren de doorgang als uitbreiding van hun tuin gebruiken, en afzetten met afgesloten hekken waarvan de hele straat de sleutel krijgt zodat ze er met kruiwagens en fietsen doorheen kunnen lopen?
Waarom onderhandelen als je naar de rijdende rechter kan?quote:In de aflevering van dinsdag het verhaal van Samantha, de kameel van Pierre en Ria à Campo. Zij is in verwachting, maar de huisvesting voor de bevalling is niet ideaal. Om het welzijn van Samantha te waarborgen wordt ze tijdelijk naar een dierenpark gebracht, in gezelschap van een tweede kameel, Amalia.
Het babykameeltje overlijdt echter tien dagen na de geboorte. Het echtpaar à Campo kan inmiddels niet meer voor Samantha en Amalia zorgen en er wordt een ruil voorgesteld: kamelen voor alpaca’s (kameelachtige dieren). Maar voor hoeveel alpaca’s? Dat is de vraag…
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |