quote:
je hebt gelijk............ maar ook weer niet.
heb het net op uitzendinggemist bekeken, dit is echt het meest onvoorstelbare stukje tv geweest dat ik in de afgelopen decennia heb gezien............. echt fucking briljant gewoon dat ze bij de NCRV de moeite nemen om zulke waardeloze shit te monteren tot een uitzending en het lef hebben om het uit te zenden (en zo het volk een spiegel voor te houden).
......................
ik zit echt zwaar verlegen om woorden, geen idee hoe ik goed moet uitdrukken wat ik van die mongoloide neppiraten vind zeg, wat een stelletje waanzinnige leeghoofden............
ik houd echter nog 1 optie open, en dat is een idee dat al eerder door iemand is gepost:
als ik naar de koppen van de kerels kijk dan denk ik van niet (of ze moeten wel heel erg goed acteren), maar eigenlijk lijkt het me toch ergens waarschijnlijker dat het hele verhaal een grap is van die mannen, dan dat het echt is. ik heb op tv al veel domme en bekrompen gedrochten zien langskomen, maar dit overtreft alles met gemak.
iedereen die een boot heeft en dit heeft gezien wil z'n boot waarschijnlijk direct verkopen (desnoods laten zinken, alles om maar nooit meer in een haven te worden gezien).
voor wie er heeft doorgezapt of de hele aflevering heeft gemist, hier kijken!
http://player.omroep.nl/?aflID=11494121en niet doorzappen, gewoon blijven kijken tot het eind, je zult op verschillende momenten van je stoel vallen van verbazing!