het geheim van taartjesfee: niet in de mixer, maar roeren met een vork.quote:Op vrijdag 10 september 2010 14:25 schreef debuurvrouw het volgende:
Doe nog eens verklappen dat geheim dan?!
Hey TFke hoe is het met u vandaag, buiten moe?quote:
Die van mij ligt al in bedquote:Op vrijdag 10 september 2010 19:49 schreef Spuuglokje het volgende:
Lady-wrb, we hebben dezelfde bloedgroep!
Zo, mijn dochter is voor het eerst uit. Naar de kinderdisco. En voor het eerst heeft ze wat lipgloss en mascara op.![]()
![]()
De vader van haar vriendin brengt en ik haal ze om half tien weer op.
Spannend weer dus...quote:Op vrijdag 10 september 2010 20:19 schreef Vicky het volgende:
Volgens mij is het wel goed gegaan. Het was wederom een kort gesprek maar ze hadden niks meer te vragen. Ik dacht dat ik samen met 1 ander was maar er blijken toch meerdere kandidaten te zijn. Er zijn er zelfs al 2 voor een assesment geweest.. Dinsdag hoor ik meer...
10 minuten voor het gesprek dit nog gezien: http://district8.net/boom(...)dplein-den-haag.html
de brandweer was er toen nog niet eens, dus het was net gebeurd. Zag er niet goed uit.
Ja!quote:Op vrijdag 10 september 2010 20:18 schreef moussy het volgende:
Je bent wel helemaal in de loslaatfase he Spuug!
Wie niet.quote:Op vrijdag 10 september 2010 23:29 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ja hij vond het leuk. Vooral de moeder van Angelique..daar bleef hij om lachen
en gelijk heb je.quote:Op vrijdag 10 september 2010 23:44 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Haha ja echt
De man is ziek en lag al meteen na het eten te slapen..dan zoek ik wel een andere man die me gezelschap wil houden
deze 2 overwinnen alles...quote:Op vrijdag 10 september 2010 23:49 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
en gelijk heb je.![]()
die teksten die er soms uitkomen, lach me een breuk soms
Dankjequote:
quote:
Zoiets...quote:Op zaterdag 11 september 2010 09:48 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
o jee, type stervende zwaan zeker?
Fotoooooquote:Op zaterdag 11 september 2010 09:53 schreef Saffier het volgende:
Vicks, ze heeft een Italië--jurk aan
quote:
gewoon doen.quote:Op zaterdag 11 september 2010 14:28 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Tis zo demotiverend..kan niet meer stofzuigen of wat dan ook
jaquote:
mijn kraam telde dat we deze week zo'n 15 wassen hadden gedraait. Ik zo van ja, dat is normaal hier.quote:Op zaterdag 11 september 2010 14:57 schreef Estrys het volgende:
Argh, m'n moeder is weer eens stik chagrijnig. Ik net m'n was strijken. Dus ik de lege mand wegzetten. Ipv een goh fijn dat je hebt gestreken krijg ik een welgemeend: 'er komt nog veel meer was' zucht. Over demotiverend gesproken
gezallich!! weet ze al dat jullie weggaan?quote:Op zaterdag 11 september 2010 14:57 schreef Estrys het volgende:
Argh, m'n moeder is weer eens stik chagrijnig. Ik net m'n was strijken. Dus ik de lege mand wegzetten. Ipv een goh fijn dat je hebt gestreken krijg ik een welgemeend: 'er komt nog veel meer was' Over demotiverend gesproken
De rollen hier omdraaien werkte ook heel verhelderendquote:Op zaterdag 11 september 2010 14:42 schreef moussy het volgende:
[..]
jaik doe dat echt
als ik eens doodziek was en er werd niets in huis gedaan kreeg ik commentaar, daar is dat tijdje ww wel goed voor geweest, vooral tijdens de schoolvakantie
ik ging lekker werken, voor mn rust
hij was thuis met de kinnekjes
Ja maar als elke dag je bed wordt verschoont gaat het hard hoor.quote:Op zaterdag 11 september 2010 19:45 schreef mrien het volgende:
15 wassen tico? Is best veel zeg! Kom ik in ieder geval echt niet aan
Slaap lekker kp
quote:Op zaterdag 11 september 2010 22:40 schreef lady-wrb het volgende:
wij gaan morgen naar de sauna.
lees: ik vind het eng, want ik heb geen idee wat me te wachten staat
Dat eerste klopt als een bus maar die 400 euro hebben we ff niet over. Ik heb er zo'n zin inquote:Op zondag 12 september 2010 00:37 schreef k_i_m het volgende:
Ervaring leert dat er van al de vrienden die komen helpen altijd maar 1 op komt dagen. en daar hadden we geen zin an. Met alle verkoopstress en nieuw onderkomen zoektocht vonden we dat we dat wel verdienden. De beste bestede 400 euro van het jaar
.
Kleuren zijn ook idd erg persoonlijk... wij hebben gewoon iets met oranje..quote:Op zondag 12 september 2010 12:37 schreef Nijna het volgende:
Diaan, niet helemaal mijn kleuren, maar het ziet er wel gaaf uit!!! Hebben jullie dat zelf gedaan of laten doen?
Mooie keuken!!quote:Op zondag 12 september 2010 15:23 schreef Diaan73 het volgende:
Dankjulliewel!!
Ik moet ook nog schoenen hebben voor Lennon...
even een vraagje voor de facebook en twittergebruikers... hoe kan ik facebook aan Twitter koppelen??
Ik kan het niet vinden op Facebook, tenminste nog niet...quote:Op zondag 12 september 2010 15:31 schreef Vicky het volgende:
[..]
volgens mij moet je dat via Facebook doen. Twitter aan Hyves koppelen doe je op je Hyves.
Ziet er goed uitquote:Op zondag 12 september 2010 12:36 schreef Diaan73 het volgende:
De keuken is klaar... even wat plaatjes:
De keuken is klaar:![]()
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Er moet alleen nog een plint onderlangs en een nieuwe Senseo, de rode staat niet meer zo mooi.
Hier!quote:Op zondag 12 september 2010 20:04 schreef Saffier het volgende:
Wat mooi Diaan! Het is ook mijn smaak niet, maar het past allemaal heel goed bij elkaar![]()
Waar is iedereen??
Arm kind.quote:Op zondag 12 september 2010 21:03 schreef Ticootje het volgende:
Mijn pruttel is net afgetankt en heeft nu weer buikpijn. Zo vermoeiend dit. Vanmiddag knikkerde ze ook al een hele voeding eruit.
Komt dat weer? De Zomer voorbij?quote:Op zondag 12 september 2010 20:11 schreef Vicky het volgende:
[..]
Hier!
Ik was aan het vechten met de dvdrecorder en hij heeft gewonnen
Ik krijg m niet aan de praat... Dat wordt dalijk dus het Heroesconcert op tv kijken en De zomer Voorbij op Uitzending Gemist kijken...
Gisteravond was dat op tv.quote:Op maandag 13 september 2010 09:26 schreef amaranta het volgende:
[..]
Komt dat weer? De Zomer voorbij?
Dat is minder zegquote:Op maandag 13 september 2010 09:34 schreef Ticootje het volgende:
Hier een nacht from hell.... En raad eens wie er nu al 3 uur ligt te pitten? Ik had net zo goed even kunnen blijven liggen...
Nou ja minder was inderdaad dat ik ongeveer 2 uur slaap heb gehad. Voordeel is dat mn huis nu wel al aan kant is.quote:
Heb je Priscilla nog niet leren strijken?? Die zou nu wel tijdelijk wat extra's kunnen doen toch?quote:Op maandag 13 september 2010 16:28 schreef Ticootje het volgende:
Klein beetje, huishouden gaat gewoon door.
nou,.. Dat doe ik echt liever zelf. Als ze nou gewoon dr dingen zou doen die ze moet doen, ben ik al blij.quote:Op maandag 13 september 2010 16:54 schreef E.T. het volgende:
[..]
Heb je Priscilla nog niet leren strijken?? Die zou nu wel tijdelijk wat extra's kunnen doen toch?
Dat heb ik helemaal gemistquote:Op maandag 13 september 2010 15:25 schreef moussy het volgende:
Sjeez! Taart!
[ afbeelding ]
Het is nu echt echt echt ECHT allemaal rond voor Peet, woensdag beginnen
Gefeliciteerd! Dat is fijn. Weer een zorg minder.quote:Op maandag 13 september 2010 15:25 schreef moussy het volgende:
Sjeez! Taart!
[ afbeelding ]
Het is nu echt echt echt ECHT allemaal rond voor Peet, woensdag beginnen
ja morgen heb ik vast nog meer strijkquote:Op maandag 13 september 2010 17:33 schreef Books het volgende:
Gefeliciteerd Moussy.
Tico kalmpjes aan. Strijk is er morgen ook nog wel toch!
Dat wachten he, afschuwelijk! Nu komt dan zeker nog het antecedentenonderzoek incl huisbezoek en medische test?quote:Op maandag 13 september 2010 18:39 schreef Kimpossible het volgende:
Praten.
Het rapport van mijn lief is binnen.. Als we het er toch over hebben. Ik ben al dat wachten wachten wachten meer dan zat, eigenlijk. Nu moet het weer opgestuurd worden en wéér wachten.
Meneer scoort overigens op alles hoog, behalve op overwicht. Like wtf? Als iemand overwicht heeft.. Mja. rollenspel was nieuw voor hem en hij was nog al overdonderd.. En nu maak ik me zorgen. Bluh. RotselectieprocedureAls je agent zegt, zeg je overwicht, en als dat ondergemiddeld is, op papier althans? *tobtobtob*
heb je er geen bril naast?quote:Op dinsdag 14 september 2010 08:21 schreef lady-wrb het volgende:
mag ik even heel hard vloeken?
ik heb gisteravond mijn lens laten vallen en nu istie onvindbaar natuurlijk.
doei heelveeleuro
straks maar een nieuwe bestellen.
waarom gebeuren zulke dingen altijd als je het financieel net effe niet kan gebruiken?
en nu zit ik zowat met mijn neus op het toetsenbord. gelukkig kan ik blind typen.
quote:Op dinsdag 14 september 2010 08:44 schreef Nijna het volgende:
Dat is balen lady... misschien toch een brilletje voor dit soort momenten erbij?
Wat voor sterkte heb je?
Mijn dochter zit te kleien. Ik denk dat dat wel ons hoogtepunt is vandaagquote:Op dinsdag 14 september 2010 10:06 schreef kapiteinpannekoek het volgende:
Iemanf nog leuke plannen voor vandaag ?
quote:
kijk je daarmee uit! kan best een (haar)scheurtje zijn ofzo.quote:Op dinsdag 14 september 2010 10:40 schreef debuurvrouw het volgende:
het is echt nog niet droog geweestbelachelijk.
![]()
En wat fijn van die baan Mous!!Echt zo gaaf voor jullie.
![]()
ik heb nog steeds last van mijn kuit.vorige week met hardlopen ineens pijn en nu voelt het of er een staalkabel inzit en gaat het pijn doen met belasten (lopen zeg maar.
) niet leuk.
quote:
ze kregen het urenplaatje niet helemaal rond EN ze hadden uiteraard iemand met meer ervaring..quote:Op dinsdag 14 september 2010 11:10 schreef Stiemie het volgende:
Ah nee vicky wat ontzettend stom zeg!![]()
![]()
Hadden ze nog een reden opgegeven?
Het blijft gewoon stomquote:Op dinsdag 14 september 2010 11:11 schreef Vicky het volgende:
[..]
ze kregen het urenplaatje niet helemaal rond EN ze hadden uiteraard iemand met meer ervaring..
of ze wel mijn cv in portefeuille mogen houden...
U spreekt geheimtaal?quote:Op dinsdag 14 september 2010 11:32 schreef debuurvrouw het volgende:
Oh Vicky, ben je vandaag al met de bus geweest?!
nee nog nietquote:Op dinsdag 14 september 2010 11:32 schreef debuurvrouw het volgende:
Oh Vicky, ben je vandaag al met de bus geweest?!
Ik kan m online nog niet vinden, dus ik durf niet zo goed. De website gaat 22 september pas onlinequote:Op dinsdag 14 september 2010 11:34 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Buuf, kun je nu dan ook de foto laten zien?
wahahahahahahaquote:
printscreen en plakken in paint oidquote:Op dinsdag 14 september 2010 11:44 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
wahahahahahahaff kijken of ik m uit dat grote bestand wat ik kreeg kan slopen.
Idem voor Vicky en de buufposterquote:Op dinsdag 14 september 2010 12:29 schreef Diaan73 het volgende:
Vicky![]()
![]()
Ik ben ook wel benieuwd naar de buuvposter!!
jij zit zeker in Leidschendam of niet??quote:Op dinsdag 14 september 2010 11:34 schreef Vicky het volgende:
[..]
nee nog niet
ik ben ook niet langs de bushalte gelopenIk ga er ff op letten
Stiemie, ik mag donderdag naar de carrousel avond. Verder heb ik zo bar weinig aan het CWI/UWV hier. Ik heb mijn jobcoach nog nooit gezien, heb al 3x een ander gehad en contact is slecht..
Rasterbator? t wordt er een beetje raar van, niet heel gaaf ofzo. Maar kan handig zijn. Anders moet je gewoon ff een beamer regelenquote:Op dinsdag 14 september 2010 19:50 schreef Linda2205 het volgende:
*inbreekt
weet iemand die site nog waar je plaatjes heel groot kon maken, zodat je ze makkelijk kan natekenen op bijv. een raam of muur? Ik geloof dat BE het er toen over had, maar ik weet het niet zeker meer
Raakt bij jou ook alle post kwijt?quote:Op dinsdag 14 september 2010 17:07 schreef Vicky het volgende:
Ja idd in Leidschendam. Heb al gebeld of ik kan switchen maar helaas.. Het is postcode gebonden.
Hee, in dat pand werk ik ook. Maar dan bovenin.quote:Op dinsdag 14 september 2010 17:07 schreef Vicky het volgende:
Ja idd in Leidschendam. Heb al gebeld of ik kan switchen maar helaas.. Het is postcode gebonden.
Haai! Gaat goed hoor. Oscar had gisteren een of ander goor mierzoet drankje van Sasha te pakken en heeft tot 2 keer toe de hele woonkamer ondergespuugd.quote:Op dinsdag 14 september 2010 21:17 schreef Saffier het volgende:
Grote berg moederliefde zo te zien BE.
Hoe is het?
F dacht gistereren Oscar bij de 2e keer boven de wasbak te houden. Oscar draaide mooi zijn koppie om en gooide de volgende golf via F zijn schouder over zijn rug.quote:Op woensdag 15 september 2010 08:50 schreef Ticootje het volgende:
Ook je kind lekker tegen je aanhouden tijdens het spugen is geen aanrader. Ik ben gister al 4x ondergespuugd.
quote:Op woensdag 15 september 2010 08:51 schreef moussy het volgende:
Hullo!
Het is echt, het hele zooitje zit op school, incl. P.![]()
heerlijk!quote:
Tobias wil godzijdank al van kleins af aan in een bakje spugenquote:Op woensdag 15 september 2010 08:51 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
F dacht gistereren Oscar bij de 2e keer boven de wasbak te houden. Oscar draaide mooi zijn koppie om en gooide de volgende golf via F zijn schouder over zijn rug.![]()
![]()
Niet fokdingen zijn gezondquote:Op woensdag 15 september 2010 08:14 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Haai! Gaat goed hoor. Oscar had gisteren een of ander goor mierzoet drankje van Sasha te pakken en heeft tot 2 keer toe de hele woonkamer ondergespuugd.
*note to self: niet lopen met spugend kind...
En toen wilde hij natuurlijk even niet slapen, maar na wat water en moederlijk gekroel is meneer omgevallen.
Vandaag half dagje werken en vanmiddag weer lekker kroelen en spelen met het spul. Beide heren hebben er toch wat moeite mee na de vakantie. Het is elke ochtend brullen op het kdv.
Oh en verder gaat het super hier.Druk met werk en niet-fok-dingen zeg maar.
Hoe is het met jou/jullie? Alles goed met je prachtige dochter?
quote:Op woensdag 15 september 2010 08:54 schreef moussy het volgende:
[..]
heerlijk!![]()
Ik heb de kinderen zelf weggebracht om zeker te zijn dat ze weg waren en P. moest sms-en als ie er was
Om het te vieren heb ik tuttige nagels gelakt
Dankjewel. Ja, hij was wel wat hangerig en wilde weinig eten, maar we dachten dat het van de tanden kwam... nou ja, gelukkig gaat het vanaf nu beter.. hoop ikquote:Op woensdag 15 september 2010 13:03 schreef Incantrix het volgende:
Aaaww, Lennon.. Met terugwerkende kracht beterschap! Wel goed dat het zichzelf een beetje heeft opgelost Diaan, sterk gestel heeft je zoon![]()
Ik geef je groot gelijk!!quote:En ah, dank je wel voor de lenzen-tips! en jij draagt ze dus langer dan die maand per paar zeg maar? Ik moet het wiel nog een beetje uitvinden. Ik heb al 5 jaar een bril omdat ik lenzen eng vind, maar die bril zit me steeds meer in de weg.. Stef sloopt 'm de hele tijd, ik moet elke week terug naar de opticien om 'm weer recht te laten zetten. En sinds de zwangerschap klopt mijn sterkte niet meer. Bovendien moet ik hoognodig een nieuwe zonnebril en mijn merk is een beetje duur als ik 'm op sterkte wil hebben. Zonder sterkte is 'ie 145, mét bijna 400(Ok, dan wel met polarisatie, maar toch
) En als ik dan toch over een tijdje voor een 2e gaat verandert mijn sterkte misschien wel weer en is die 400 euro ook nog eens voor niks enzo.. Lenzen dus, haha!
Wat gaaf zijn. Heb je linkje?quote:En ja! Laatste bod is geaccepteerd! Heel erg fijn, want dit was/is toch echt wel het huis dat ons veruit het meeste aansprak enzo. met een beetje geluk vieren we er nog nét de eerste verjaardag van Stef!
Tja ging ja. Maar het blijft op eieren lopen natuurlijk. Dan gaat het even goed en dan klapt het weer. Of het klapt weer tussen mij en mijn moeder of tussen mij en mijn man. Het is allebei niet leuk maar met mijn man wil ik graag langer samen blijvenquote:Op woensdag 15 september 2010 12:56 schreef Diaan73 het volgende:
Estrys, en het ging nog wel zo "goed" deze week. Ik hoop voor jullie dat jullie snel een andere oplossing vinden....
Moussy, lekker genieten van de rust!! Al zijn de kinderen nu wel weer thuis denk ik.
Incantrix![]()
gefeliciteerd!! Is jullie laatste bod toch geaccepteerd? Ik heb zachte lenzen... al ruim 15 jaar volgens mij en ze bevallen mij prima. Ik krijg altijd voor een half jaar mee (elke maand nieuwe) maar over het algemeen doe ik er ruim 3/4 jaar mee. En waarom zachte? Geen idee eigenlijk.. harde lenzen leken me niet fijn geloof ik. Is alweer zo lang geleden. Succes bij de opticiën.
Hmm vanmorgen met Lennon naar de huisarts geweest, ik weet nu waarom hij vandeweek zo aan het huilen was en zo weinig wilde eten... hij heeft een keelontsteking gehad. Die zou nu op zn retour zijn: amandelen nog een beetje opgezet en rood. Binnen een paar dagen moet alles weer goed zijn.
die cilindertoestand die ik heb kan niet in zachte lenzen, dat moeten ze dan weer opvangen door met de sterkte te pielen en met de cilinders, lang verhaal, niet boeiend, kijkt voor mij voor geen meter, ik kan geen diepte meer zien en das niet fijn in de autoquote:Op woensdag 15 september 2010 13:09 schreef Diaan73 het volgende:
Ik zwem gewoon met mn zachte lenzenMet onder water en met ogen open!!
je bedoelt zwemmen met harde lenzen..
Ik heb voor 6 maanden nu ¤ 55,= betaald, geloof ik. En die kreeg ik ook nog terug van de ziektekkostenverzekering. Ik heb ook een cilinder erin...
Snap ik helemaal!!quote:Op woensdag 15 september 2010 13:12 schreef Estrys het volgende:
[..]
Tja ging ja. Maar het blijft op eieren lopen natuurlijk. Dan gaat het even goed en dan klapt het weer. Of het klapt weer tussen mij en mijn moeder of tussen mij en mijn man. Het is allebei niet leuk maar met mijn man wil ik graag langer samen blijven
Volgens mij wel jaquote:Op woensdag 15 september 2010 13:50 schreef Estrys het volgende:
Ooit, als ik later groot ben, ga ik mijn ogen laten laseren.
Heeft Belana dat niet laten doen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |