het geheim van taartjesfee: niet in de mixer, maar roeren met een vork.quote:Op vrijdag 10 september 2010 14:25 schreef debuurvrouw het volgende:
Doe nog eens verklappen dat geheim dan?!
Hey TFke hoe is het met u vandaag, buiten moe?quote:
Die van mij ligt al in bedquote:Op vrijdag 10 september 2010 19:49 schreef Spuuglokje het volgende:
Lady-wrb, we hebben dezelfde bloedgroep!
Zo, mijn dochter is voor het eerst uit. Naar de kinderdisco. En voor het eerst heeft ze wat lipgloss en mascara op.![]()
![]()
De vader van haar vriendin brengt en ik haal ze om half tien weer op.
Spannend weer dus...quote:Op vrijdag 10 september 2010 20:19 schreef Vicky het volgende:
Volgens mij is het wel goed gegaan. Het was wederom een kort gesprek maar ze hadden niks meer te vragen. Ik dacht dat ik samen met 1 ander was maar er blijken toch meerdere kandidaten te zijn. Er zijn er zelfs al 2 voor een assesment geweest.. Dinsdag hoor ik meer...
10 minuten voor het gesprek dit nog gezien: http://district8.net/boom(...)dplein-den-haag.html
de brandweer was er toen nog niet eens, dus het was net gebeurd. Zag er niet goed uit.
Ja!quote:Op vrijdag 10 september 2010 20:18 schreef moussy het volgende:
Je bent wel helemaal in de loslaatfase he Spuug!
Wie niet.quote:Op vrijdag 10 september 2010 23:29 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ja hij vond het leuk. Vooral de moeder van Angelique..daar bleef hij om lachen
en gelijk heb je.quote:Op vrijdag 10 september 2010 23:44 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Haha ja echt
De man is ziek en lag al meteen na het eten te slapen..dan zoek ik wel een andere man die me gezelschap wil houden
deze 2 overwinnen alles...quote:Op vrijdag 10 september 2010 23:49 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
en gelijk heb je.![]()
die teksten die er soms uitkomen, lach me een breuk soms
Dankjequote:
quote:
Zoiets...quote:Op zaterdag 11 september 2010 09:48 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
o jee, type stervende zwaan zeker?
Fotoooooquote:Op zaterdag 11 september 2010 09:53 schreef Saffier het volgende:
Vicks, ze heeft een Italië--jurk aan
quote:
gewoon doen.quote:Op zaterdag 11 september 2010 14:28 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Tis zo demotiverend..kan niet meer stofzuigen of wat dan ook
jaquote:
mijn kraam telde dat we deze week zo'n 15 wassen hadden gedraait. Ik zo van ja, dat is normaal hier.quote:Op zaterdag 11 september 2010 14:57 schreef Estrys het volgende:
Argh, m'n moeder is weer eens stik chagrijnig. Ik net m'n was strijken. Dus ik de lege mand wegzetten. Ipv een goh fijn dat je hebt gestreken krijg ik een welgemeend: 'er komt nog veel meer was' zucht. Over demotiverend gesproken
gezallich!! weet ze al dat jullie weggaan?quote:Op zaterdag 11 september 2010 14:57 schreef Estrys het volgende:
Argh, m'n moeder is weer eens stik chagrijnig. Ik net m'n was strijken. Dus ik de lege mand wegzetten. Ipv een goh fijn dat je hebt gestreken krijg ik een welgemeend: 'er komt nog veel meer was' Over demotiverend gesproken
De rollen hier omdraaien werkte ook heel verhelderendquote:Op zaterdag 11 september 2010 14:42 schreef moussy het volgende:
[..]
jaik doe dat echt
als ik eens doodziek was en er werd niets in huis gedaan kreeg ik commentaar, daar is dat tijdje ww wel goed voor geweest, vooral tijdens de schoolvakantie
ik ging lekker werken, voor mn rust
hij was thuis met de kinnekjes
Ja maar als elke dag je bed wordt verschoont gaat het hard hoor.quote:Op zaterdag 11 september 2010 19:45 schreef mrien het volgende:
15 wassen tico? Is best veel zeg! Kom ik in ieder geval echt niet aan
Slaap lekker kp
quote:Op zaterdag 11 september 2010 22:40 schreef lady-wrb het volgende:
wij gaan morgen naar de sauna.
lees: ik vind het eng, want ik heb geen idee wat me te wachten staat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |