het geheim van taartjesfee: niet in de mixer, maar roeren met een vork.quote:Op vrijdag 10 september 2010 14:25 schreef debuurvrouw het volgende:
Doe nog eens verklappen dat geheim dan?!
Hey TFke hoe is het met u vandaag, buiten moe?quote:
Die van mij ligt al in bedquote:Op vrijdag 10 september 2010 19:49 schreef Spuuglokje het volgende:
Lady-wrb, we hebben dezelfde bloedgroep!
Zo, mijn dochter is voor het eerst uit. Naar de kinderdisco. En voor het eerst heeft ze wat lipgloss en mascara op.![]()
![]()
De vader van haar vriendin brengt en ik haal ze om half tien weer op.
Spannend weer dus...quote:Op vrijdag 10 september 2010 20:19 schreef Vicky het volgende:
Volgens mij is het wel goed gegaan. Het was wederom een kort gesprek maar ze hadden niks meer te vragen. Ik dacht dat ik samen met 1 ander was maar er blijken toch meerdere kandidaten te zijn. Er zijn er zelfs al 2 voor een assesment geweest.. Dinsdag hoor ik meer...
10 minuten voor het gesprek dit nog gezien: http://district8.net/boom(...)dplein-den-haag.html
de brandweer was er toen nog niet eens, dus het was net gebeurd. Zag er niet goed uit.
Ja!quote:Op vrijdag 10 september 2010 20:18 schreef moussy het volgende:
Je bent wel helemaal in de loslaatfase he Spuug!
Wie niet.quote:Op vrijdag 10 september 2010 23:29 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ja hij vond het leuk. Vooral de moeder van Angelique..daar bleef hij om lachen
en gelijk heb je.quote:Op vrijdag 10 september 2010 23:44 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Haha ja echt
De man is ziek en lag al meteen na het eten te slapen..dan zoek ik wel een andere man die me gezelschap wil houden
deze 2 overwinnen alles...quote:Op vrijdag 10 september 2010 23:49 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
en gelijk heb je.![]()
die teksten die er soms uitkomen, lach me een breuk soms
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |