Iesereen die mee leest en zin heeftquote:Op vrijdag 10 september 2010 15:29 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Wie zijn wij?
[..]
Want?
[..]
Welkom terug
Ik bouw wel een nieuw toetsenbord in mijn laptopquote:Op vrijdag 10 september 2010 18:47 schreef Ferb het volgende:
[..]
Ga jij eens heel snel je laptop schoonmaken.
Zelf besteld natuurlijkquote:Op vrijdag 10 september 2010 18:43 schreef marcb1974 het volgende:
Zelf gemaakt of zelf gekocht of zelf besteld?
Dank je, ik begin met luisterenquote:Op vrijdag 10 september 2010 19:19 schreef naatje_1 het volgende:
TREV, ekstraweekend discobowlen is nu bezig
en wat was het nou geworden?quote:
Raspatat speciaalquote:Op vrijdag 10 september 2010 19:27 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
en wat was het nou geworden?
Inderdaadquote:
Ja, dat zou wel fijn zijn, 2 keer achter elkaar ziek is kutquote:Op vrijdag 10 september 2010 12:56 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Hoop ik ook, en dan niet weer opnieuw beginnen met een nieuw virusje![]()
Maar ik ga weer streng zijn voor mezelf en meer bewegen, meer vitamientjes want ik ben mezelf weer zat enzo
Dus afvallen, meer vitaminen = meer energie en hopelijk ook beter in mijn vel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
Ach gos maar was het evengoed wel lekker? Wat was er mislukt aan de saté?quote:Op vrijdag 10 september 2010 19:45 schreef naatje_1 het volgende:
Ik heb mislukte saté met rijst en wortelballetjes gehad
Gelukkig was er genoegquote:Op vrijdag 10 september 2010 19:49 schreef Marijkezwolle het volgende:
Mijn en Fha d'r buikje zijn ook weer volCurry van Patak met extra veel groentes en komkommer salade
[..]
Er was ook wel genoeg voor jou geweest hoorquote:
quote:Op vrijdag 10 september 2010 19:59 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Er was ook wel genoeg voor jou geweest hoor
Dan had ik gewoon nog een pot met saus opengetrokkenquote:
Nu wel redelijk, heb vanmiddag wel een uur op bed gelegenquote:Op vrijdag 10 september 2010 20:02 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dan had ik gewoon nog een pot met saus opengetrokkenHoe is het nu met je rug dan?
Gelukkig maar... Hopen dat het een beetje redelijk blijft...quote:Op vrijdag 10 september 2010 20:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nu wel redelijk, heb vanmiddag wel een uur op bed gelegen
De satéquote:Op vrijdag 10 september 2010 19:53 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Ach gos maar was het evengoed wel lekker? Wat was er mislukt aan de saté?
Waarom zou je dubbel betalenquote:Op vrijdag 10 september 2010 20:01 schreef Marijkezwolle het volgende:
Misschien een gekke vraag, maar is er hier wel eens iemand overgestapt naar een andere energieleverancier? Ze hebben m'n meterstanden opgevraagd, maar ik vraag me af waarom nu al, want mijn contract bij Essent loopt pas in november af... Ze zeggen dat het is om het voorschot te berekenen, maar vragen ze dan later nog een keer de begin meterstanden? Dat ik niet de komende maanden in principe dubbel betaal
Omdat als ze mijn huidige meterstanden als beginstand nemen, ik zowel Essent betaal tot november en de Nuon vanaf september, snappie?quote:
Dat is jammer.quote:Op vrijdag 10 september 2010 20:07 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
De satéMaar, het was wel te eten hoor
Maar daar is alles ook mee gezegd
quote:
quote:Op vrijdag 10 september 2010 20:19 schreef Solique het volgende:
[..]
Maar eens aan de aspirine gegaan voor de hoofdpijn.![]()
Ik ben ook moequote:
Ah oke. Heb je geen overstapservice oid gebruikt? Zou er, zoals je het nu zegt, wel heel goed op letten ja.quote:Op vrijdag 10 september 2010 20:10 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Omdat als ze mijn huidige meterstanden als beginstand nemen, ik zowel Essent betaal tot november en de Nuon vanaf september, snappie?
Vandaag niet zo best dus. Nu gaat het op zich wel weer trouwens.quote:
Geluksig, dat laatste deel dan. Ik had meer eten omdat jij er niet wasquote:Op vrijdag 10 september 2010 20:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Vandaag niet zo best dus. Nu gaat het op zich wel weer trouwens.
STquote:
Fhaquote:Op vrijdag 10 september 2010 20:53 schreef Fha het volgende:
[..]
Geluksig, dat laatste deel dan. Ik had meer eten omdat jij er niet was![]()
![]()
Gf![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |