quote:Op vrijdag 10 september 2010 14:14 schreef suikertaartje het volgende:
* suikertaartje gaat zich even kriebelkroelproof maken![]()
met je bijna natte lekkere knuffel lijfjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer
en dan kom je deze kant op?quote:
quote:Op vrijdag 10 september 2010 14:16 schreef wel.o.k het volgende:
met je bijna natte lekkere knuffel lijfje
Nee, vandaag maar even nietquote:Op vrijdag 10 september 2010 14:17 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
en dan kom je deze kant op?![]()
Ohquote:
Moet dat dan?quote:
Jawel, maar dan zweet ik me helemaal kapot bij de open haardquote:Op vrijdag 10 september 2010 14:18 schreef MPG het volgende:
Moet dat dan?
Kunnen we buiten de winter niet knuffelen enzo?
Dan laten we die uitquote:Op vrijdag 10 september 2010 14:19 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Jawel, maar dan zweet ik me helemaal kapot bij de open haard
Oh, da's goed dan.quote:Op vrijdag 10 september 2010 14:20 schreef MPG het volgende:
Dan laten we die uit.
Gewoon, voor de vorm.
Nee. de Suikertaartje Knuffeltrein rijdt alleen in december, januari en februari. Iedere derde dinsdag. Smorgens om half vijf. Eigenlijk heb je er dus niet echt heel veel aanquote:Op vrijdag 10 september 2010 14:18 schreef MPG het volgende:
[..]
Moet dat dan?
Kunnen we buiten de winter niet knuffelen enzo?
Tot zoquote:
je mag mijn "fireplace" dvd wel lenenquote:Op vrijdag 10 september 2010 14:20 schreef MPG het volgende:
[..]
Dan laten we die uit.
Gewoon, voor de vorm.
Das dus weer typisch NSquote:Op vrijdag 10 september 2010 14:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee. de Suikertaartje Knuffeltrein rijdt alleen in december, januari en februari. Iedere derde dinsdag. Smorgens om half vijf. Eigenlijk heb je er dus niet echt heel veel aan
quote:Op vrijdag 10 september 2010 14:21 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
je mag mijn "fireplace" dvd wel lenen
Ja, maar je weet....quote:Op vrijdag 10 september 2010 14:20 schreef MPG het volgende:
En daarbij: Hete, zweterige, plakkerige neuqsechs![]()
.
Wat jij met r van plan bent is ook NS (FW)quote:
quote:Op vrijdag 10 september 2010 14:20 schreef MPG het volgende:
En daarbij: Hete, zweterige, plakkerige neuqsechs![]()
.
Ja, ik weetquote:
Midden op de dag zeker. Ga je nuecken of zo.quote:
Lekker tochquote:Op vrijdag 10 september 2010 14:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Midden op de dag zeker. Ga je nuecken of zo.
Ik zie het probleem ook nietquote:
you have to finshquote:
quote:
"Z-Artiesten die expliciet moeten vermelden dat ze 'zanger' zijnquote:
Hoijequote:
en dan heb je weekend?quote:
quote:
Zeiksnor.quote:Op vrijdag 10 september 2010 15:05 schreef Trevland het volgende:
Middag Spamgeiten
[..]
Zeur niet, ik moet tot half 6
geen zin?quote:
gratis zuipenquote:
quote:
Ik ken niet zoveel mensen en dan krijg ik altijd een beetje:nah zozo mwoah-gevoelquote:
Dat dan weer welquote:
Opmaken? Wat moet jij nu met make-up?quote:Op vrijdag 10 september 2010 15:13 schreef Trevland het volgende:
Ik al weer een verjaardag en nu mag ik helpen opmaken
Ik bedoel de hapjes enzoquote:Op vrijdag 10 september 2010 15:14 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Opmaken? Wat moet jij nu met make-up?
daarom je moet het positief bekijkenquote:
Kinderfeestje?quote:
Ja maar ik ben nog niet helemaal beter, en om dan volop te gaan zuipen is niet echt goed he?quote:Op vrijdag 10 september 2010 15:18 schreef Giertje het volgende:
[..]
daarom je moet het positief bekijken
hmmz nee nou ja ik trek me daar niet zoveel van aanquote:Op vrijdag 10 september 2010 15:20 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja maar ik ben nog niet helemaal beter, en om dan volop te gaan zuipen is niet echt goed he?
min of meerquote:
Ik kijk eerst wel wat ze te drinken hebbenquote:Op vrijdag 10 september 2010 15:21 schreef Giertje het volgende:
[..]
hmmz nee nou ja ik trek me daar niet zoveel van aan
Moeten wij langs komen als het niet gezellig is?quote:Op vrijdag 10 september 2010 15:25 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik kijk eerst wel wat ze te drinken hebbenen verder hoe gezellig het is
Wie zijn wij?quote:Op vrijdag 10 september 2010 15:26 schreef Trevland het volgende:
[..]
Moeten wij langs komen als het niet gezellig is?
Want?quote:Op vrijdag 10 september 2010 15:26 schreef Panda72 het volgende:
Dillema's keuzes het blijft moeilijk
Welkom terugquote:Op vrijdag 10 september 2010 15:27 schreef goldfinger1963 het volgende:
en weer terug van het boodschappen doen
heb ik geen probleem meequote:Op vrijdag 10 september 2010 15:26 schreef Panda72 het volgende:
Dillema's keuzes het blijft moeilijk
Lovelyquote:
Ik heb al besloten dat ik vanavond patat speciaal eet. Maar wat eet ik erbij? Een berehap? Een satekroket of misschien toch een kaassoufflequote:
een frikandel speciaalquote:Op vrijdag 10 september 2010 15:31 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Ik heb al besloten dat ik vanavond patat speciaal eet. Maar wat eet ik erbij? Een berehap? Een satekroket of misschien toch een kaassouffleWeet het echt nog niet
frikandel speciaal natuurlijkquote:Op vrijdag 10 september 2010 15:31 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Ik heb al besloten dat ik vanavond patat speciaal eet. Maar wat eet ik erbij? Een berehap? Een satekroket of misschien toch een kaassouffleWeet het echt nog niet
Berehapquote:Op vrijdag 10 september 2010 15:31 schreef Panda72 het volgende:
Je hebt al een friet speciaal, hmm? Dan zou ik voor een berehap gaan. Of een Mexicanoquote:Op vrijdag 10 september 2010 15:31 schreef Panda72 het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 10 september 2010 15:33 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
een frikandel speciaal![]()
of een sitostick met curry
quote:
duidelijk dat het een frikandel speciaal moet wordenquote:Op vrijdag 10 september 2010 15:34 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Berehap
Of een frikandel speciaal
Schoenzool. Met pindasaus (satésaus voor de zuiderlingen).quote:Op vrijdag 10 september 2010 15:36 schreef MPG het volgende:
[..]
Je hebt al een friet speciaal, hmm? Dan zou ik voor een berehap gaan. Of een Mexicano.
Doe dan een patatje oorlog en een frikandel speciaalquote:Op vrijdag 10 september 2010 15:36 schreef MPG het volgende:
Je hebt al een friet speciaal, hmm? Dan zou ik voor een berehap gaan. Of een Mexicano.
quote:Op vrijdag 10 september 2010 15:38 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Doe dan een patatje oorlog en een frikandel speciaal
de belgen zeggen pindasausquote:Op vrijdag 10 september 2010 15:37 schreef OA het volgende:
[..]
Schoenzool. Met pindasaus (satésaus voor de zuiderlingen).
whehehequote:Op vrijdag 10 september 2010 15:49 schreef LovelyLady het volgende:
Ik heb een leuke smiley voor taartje
[ afbeelding ]
wtf is een schoenzool dan weerquote:Op vrijdag 10 september 2010 15:37 schreef OA het volgende:
[..]
ja maar ik heb al een patat speicaal dus dat is dan dubbelopquote:Op vrijdag 10 september 2010 15:34 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Berehap
Of een frikandel speciaal
ja enquote:Op vrijdag 10 september 2010 15:51 schreef Panda72 het volgende:
[..]
ja maar ik heb al een patat speicaal dus dat is dan dubbelop
yep, maar thuis etenquote:Op vrijdag 10 september 2010 15:20 schreef MPG het volgende:
[..]
Kinderfeestje?
Ik wil na afloop frietjes eten.
of? hoezo ofquote:Op vrijdag 10 september 2010 15:31 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Das een Mexicanoquote:
Dan neem je er een Mexicano bij. Sim-pel.quote:Op vrijdag 10 september 2010 15:51 schreef Panda72 het volgende:
[..]
ja maar ik heb al een patat speicaal dus dat is dan dubbelop
quote:Op vrijdag 10 september 2010 15:49 schreef LovelyLady het volgende:
Ik heb een leuke smiley voor taartje
[ afbeelding ]
Ik vind mexicano's niet zo lekkerquote:Op vrijdag 10 september 2010 15:55 schreef MPG het volgende:
Das een Mexicano.
En die eet je indd met satésaus. Of curry.
Gehaakte suikerbeestjesquote:Op vrijdag 10 september 2010 15:58 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Of een leuke UI [ afbeelding ]
Schoenzool? Dan moet je hopen dat die niet in de hondenstront heeft gestaan voor je daar een hap van neemtquote:Op vrijdag 10 september 2010 15:37 schreef OA het volgende:
[..]
Pikantoquote:Op vrijdag 10 september 2010 15:57 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik vind mexicano's niet zo lekker
Doe dan maar een pikanto met satesaus en mayo
Ze.... ze.... ze zal toch geen stoute dingetjes aan het doen zijnquote:Op vrijdag 10 september 2010 16:01 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja
En waar is taartje? Ze staat wel heel lang onder de douche he?
Nee..... toch?quote:Op vrijdag 10 september 2010 16:02 schreef MPG het volgende:
Ze.... ze.... ze zal toch geen stoute dingetjes aan het doen zijn?
In dat geval staat het strafhulpmiddel klaar!quote:Op vrijdag 10 september 2010 16:02 schreef MPG het volgende:
[..]
Met een zeepje aan het spelen denk ik...quote:Op vrijdag 10 september 2010 16:02 schreef MPG het volgende:
[..]
oefquote:Op vrijdag 10 september 2010 16:06 schreef DaMart het volgende:
In dat geval staat het strafhulpmiddel klaar!
[ afbeelding ]
Ja tegen de tijd dat ze die eens te pakken heeft ben je natuurlijk zo een half uur verderquote:Op vrijdag 10 september 2010 16:07 schreef MaleDuck het volgende:
Met een zeepje aan het spelen denk ik...
???quote:Op vrijdag 10 september 2010 16:07 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Met een zeepje aan het spelen denk ik...
Als je te hard knijpt wel natuurlijk... of als je een grote douche hebtquote:Op vrijdag 10 september 2010 16:08 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
oef![]()
[..]
Ja tegen de tijd dat ze die eens te pakken heeft ben je natuurlijk zo een half uur verder
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |