Ik bedoel de hapjes enzoquote:Op vrijdag 10 september 2010 15:14 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Opmaken? Wat moet jij nu met make-up?
daarom je moet het positief bekijkenquote:
Kinderfeestje?quote:
Ja maar ik ben nog niet helemaal beter, en om dan volop te gaan zuipen is niet echt goed he?quote:Op vrijdag 10 september 2010 15:18 schreef Giertje het volgende:
[..]
daarom je moet het positief bekijken
hmmz nee nou ja ik trek me daar niet zoveel van aanquote:Op vrijdag 10 september 2010 15:20 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja maar ik ben nog niet helemaal beter, en om dan volop te gaan zuipen is niet echt goed he?
min of meerquote:
Ik kijk eerst wel wat ze te drinken hebbenquote:Op vrijdag 10 september 2010 15:21 schreef Giertje het volgende:
[..]
hmmz nee nou ja ik trek me daar niet zoveel van aan
Moeten wij langs komen als het niet gezellig is?quote:Op vrijdag 10 september 2010 15:25 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik kijk eerst wel wat ze te drinken hebbenen verder hoe gezellig het is
Wie zijn wij?quote:Op vrijdag 10 september 2010 15:26 schreef Trevland het volgende:
[..]
Moeten wij langs komen als het niet gezellig is?
Want?quote:Op vrijdag 10 september 2010 15:26 schreef Panda72 het volgende:
Dillema's keuzes het blijft moeilijk
Welkom terugquote:Op vrijdag 10 september 2010 15:27 schreef goldfinger1963 het volgende:
en weer terug van het boodschappen doen
heb ik geen probleem meequote:Op vrijdag 10 september 2010 15:26 schreef Panda72 het volgende:
Dillema's keuzes het blijft moeilijk
Lovelyquote:
Ik heb al besloten dat ik vanavond patat speciaal eet. Maar wat eet ik erbij? Een berehap? Een satekroket of misschien toch een kaassoufflequote:
een frikandel speciaalquote:Op vrijdag 10 september 2010 15:31 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Ik heb al besloten dat ik vanavond patat speciaal eet. Maar wat eet ik erbij? Een berehap? Een satekroket of misschien toch een kaassouffleWeet het echt nog niet
frikandel speciaal natuurlijkquote:Op vrijdag 10 september 2010 15:31 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Ik heb al besloten dat ik vanavond patat speciaal eet. Maar wat eet ik erbij? Een berehap? Een satekroket of misschien toch een kaassouffleWeet het echt nog niet
Berehapquote:Op vrijdag 10 september 2010 15:31 schreef Panda72 het volgende:
Je hebt al een friet speciaal, hmm? Dan zou ik voor een berehap gaan. Of een Mexicanoquote:Op vrijdag 10 september 2010 15:31 schreef Panda72 het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 10 september 2010 15:33 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
een frikandel speciaal![]()
of een sitostick met curry
quote:
duidelijk dat het een frikandel speciaal moet wordenquote:Op vrijdag 10 september 2010 15:34 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Berehap
Of een frikandel speciaal
Schoenzool. Met pindasaus (satésaus voor de zuiderlingen).quote:Op vrijdag 10 september 2010 15:36 schreef MPG het volgende:
[..]
Je hebt al een friet speciaal, hmm? Dan zou ik voor een berehap gaan. Of een Mexicano.
Doe dan een patatje oorlog en een frikandel speciaalquote:Op vrijdag 10 september 2010 15:36 schreef MPG het volgende:
Je hebt al een friet speciaal, hmm? Dan zou ik voor een berehap gaan. Of een Mexicano.
quote:Op vrijdag 10 september 2010 15:38 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Doe dan een patatje oorlog en een frikandel speciaal
de belgen zeggen pindasausquote:Op vrijdag 10 september 2010 15:37 schreef OA het volgende:
[..]
Schoenzool. Met pindasaus (satésaus voor de zuiderlingen).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |