quote:Op vrijdag 10 september 2010 14:14 schreef suikertaartje het volgende:
* suikertaartje gaat zich even kriebelkroelproof maken![]()
met je bijna natte lekkere knuffel lijfjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer
en dan kom je deze kant op?quote:
quote:Op vrijdag 10 september 2010 14:16 schreef wel.o.k het volgende:
met je bijna natte lekkere knuffel lijfje
Nee, vandaag maar even nietquote:Op vrijdag 10 september 2010 14:17 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
en dan kom je deze kant op?![]()
Ohquote:
Moet dat dan?quote:
Jawel, maar dan zweet ik me helemaal kapot bij de open haardquote:Op vrijdag 10 september 2010 14:18 schreef MPG het volgende:
Moet dat dan?
Kunnen we buiten de winter niet knuffelen enzo?
Dan laten we die uitquote:Op vrijdag 10 september 2010 14:19 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Jawel, maar dan zweet ik me helemaal kapot bij de open haard
Oh, da's goed dan.quote:Op vrijdag 10 september 2010 14:20 schreef MPG het volgende:
Dan laten we die uit.
Gewoon, voor de vorm.
Nee. de Suikertaartje Knuffeltrein rijdt alleen in december, januari en februari. Iedere derde dinsdag. Smorgens om half vijf. Eigenlijk heb je er dus niet echt heel veel aanquote:Op vrijdag 10 september 2010 14:18 schreef MPG het volgende:
[..]
Moet dat dan?
Kunnen we buiten de winter niet knuffelen enzo?
Tot zoquote:
je mag mijn "fireplace" dvd wel lenenquote:Op vrijdag 10 september 2010 14:20 schreef MPG het volgende:
[..]
Dan laten we die uit.
Gewoon, voor de vorm.
Das dus weer typisch NSquote:Op vrijdag 10 september 2010 14:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee. de Suikertaartje Knuffeltrein rijdt alleen in december, januari en februari. Iedere derde dinsdag. Smorgens om half vijf. Eigenlijk heb je er dus niet echt heel veel aan
quote:Op vrijdag 10 september 2010 14:21 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
je mag mijn "fireplace" dvd wel lenen
Ja, maar je weet....quote:Op vrijdag 10 september 2010 14:20 schreef MPG het volgende:
En daarbij: Hete, zweterige, plakkerige neuqsechs![]()
.
Wat jij met r van plan bent is ook NS (FW)quote:
quote:Op vrijdag 10 september 2010 14:20 schreef MPG het volgende:
En daarbij: Hete, zweterige, plakkerige neuqsechs![]()
.
Ja, ik weetquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |