whehehequote:Op vrijdag 10 september 2010 15:49 schreef LovelyLady het volgende:
Ik heb een leuke smiley voor taartje
[ afbeelding ]
wtf is een schoenzool dan weerquote:Op vrijdag 10 september 2010 15:37 schreef OA het volgende:
[..]
Schoenzool. Met pindasaus (satésaus voor de zuiderlingen).
ja maar ik heb al een patat speicaal dus dat is dan dubbelopquote:Op vrijdag 10 september 2010 15:34 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Berehap
Of een frikandel speciaal
ja enquote:Op vrijdag 10 september 2010 15:51 schreef Panda72 het volgende:
[..]
ja maar ik heb al een patat speicaal dus dat is dan dubbelop
yep, maar thuis etenquote:Op vrijdag 10 september 2010 15:20 schreef MPG het volgende:
[..]
Kinderfeestje?
Ik wil na afloop frietjes eten.
of? hoezo ofquote:Op vrijdag 10 september 2010 15:31 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Ik heb al besloten dat ik vanavond patat speciaal eet. Maar wat eet ik erbij? Een berehap? Een satekroket of misschien toch een kaassouffleWeet het echt nog niet
Das een Mexicanoquote:
Dan neem je er een Mexicano bij. Sim-pel.quote:Op vrijdag 10 september 2010 15:51 schreef Panda72 het volgende:
[..]
ja maar ik heb al een patat speicaal dus dat is dan dubbelop
quote:Op vrijdag 10 september 2010 15:49 schreef LovelyLady het volgende:
Ik heb een leuke smiley voor taartje
[ afbeelding ]
Ik vind mexicano's niet zo lekkerquote:Op vrijdag 10 september 2010 15:55 schreef MPG het volgende:
Das een Mexicano.
En die eet je indd met satésaus. Of curry.
Gehaakte suikerbeestjesquote:Op vrijdag 10 september 2010 15:58 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Of een leuke UI [ afbeelding ]
Schoenzool? Dan moet je hopen dat die niet in de hondenstront heeft gestaan voor je daar een hap van neemtquote:Op vrijdag 10 september 2010 15:37 schreef OA het volgende:
[..]
Schoenzool. Met pindasaus (satésaus voor de zuiderlingen).
Pikantoquote:Op vrijdag 10 september 2010 15:57 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik vind mexicano's niet zo lekker
Doe dan maar een pikanto met satesaus en mayo
Ze.... ze.... ze zal toch geen stoute dingetjes aan het doen zijnquote:Op vrijdag 10 september 2010 16:01 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja
En waar is taartje? Ze staat wel heel lang onder de douche he?
Nee..... toch?quote:Op vrijdag 10 september 2010 16:02 schreef MPG het volgende:
Ze.... ze.... ze zal toch geen stoute dingetjes aan het doen zijn?
In dat geval staat het strafhulpmiddel klaar!quote:Op vrijdag 10 september 2010 16:02 schreef MPG het volgende:
[..]
Met een zeepje aan het spelen denk ik...quote:Op vrijdag 10 september 2010 16:02 schreef MPG het volgende:
[..]
oefquote:Op vrijdag 10 september 2010 16:06 schreef DaMart het volgende:
In dat geval staat het strafhulpmiddel klaar!
[ afbeelding ]
Ja tegen de tijd dat ze die eens te pakken heeft ben je natuurlijk zo een half uur verderquote:Op vrijdag 10 september 2010 16:07 schreef MaleDuck het volgende:
Met een zeepje aan het spelen denk ik...
???quote:Op vrijdag 10 september 2010 16:07 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Met een zeepje aan het spelen denk ik...
Als je te hard knijpt wel natuurlijk... of als je een grote douche hebtquote:Op vrijdag 10 september 2010 16:08 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
oef![]()
[..]
Ja tegen de tijd dat ze die eens te pakken heeft ben je natuurlijk zo een half uur verder
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |