Iddquote:
quote:Op vrijdag 10 september 2010 13:36 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Iddje kan er zo leuk figuurtjes in tekenen die een minuut later weer weg zijn
Ja verder heb ik niks aan zo'n ding, dus dat deed ik er altijd mee op schoolquote:
ik betaal ook al lang zelf hoorquote:Op vrijdag 10 september 2010 11:18 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Op een gegeven moment zegt het Rijk ook, zoiets van.. jij betaalt zelf maar je studie.. eeuwige student
En wat een weertje meneertjequote:
Al sinds half zes vanochtendquote:
Zo'n ding die de arbo voorschrijft, dat je voor je toetsenbord moet liggen op je pols te laten rusten.quote:Op vrijdag 10 september 2010 14:01 schreef rhubarbje het volgende:
Ik heb weekend!
[..]
ik betaal ook al lang zelf hoor
alleen mietjes laten zich daar door tegen houden!!
wtf is een polsmat?
die heb ik ook niet hoorquote:Op vrijdag 10 september 2010 16:25 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Zo'n ding die de arbo voorschrijft, dat je voor je toetsenbord moet liggen op je pols te laten rusten.
Ik wist niet eens dat het kon, daarom moest ik lachen.quote:Op vrijdag 10 september 2010 13:54 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja verder heb ik niks aan zo'n ding, dus dat deed ik er altijd mee op school
Mmh, ligt aan de dinges misschienquote:Op vrijdag 10 september 2010 16:47 schreef L.no het volgende:
[..]
Ik wist niet eens dat het kon, daarom moest ik lachen.
edit: ik heb ook zo'n eentje thuis voor mijn muismat, maar ik kan geen figuurtjes maken.
quote:
quote:Op vrijdag 10 september 2010 17:36 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
![]()
En Bloempje heeft werk*waarschijnlijk*
Terug bij mijn oude baan, ik heb een half jaar op een groep verstandelijk gehandicapten met epilepsie gewerkt. Nu mag ik daar weer terug komen, alleen niet op die groep. Ik ga nu verspreid over het terrein werken daar, steeds op een andere groep. Lijkt me wel leuk, een beetje afwisseling.quote:
quote:Op vrijdag 10 september 2010 17:44 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Terug bij mijn oude baan, ik heb een half jaar op een groep verstandelijk gehandicapten met epilepsie gewerkt. Nu mag ik daar weer terug komen, alleen niet op die groep. Ik ga nu verspreid over het terrein werken daar, steeds op een andere groep. Lijkt me wel leuk, een beetje afwisseling.
Het is alleen wel een oproepcontract, maar dat komt wel goed denk ik, ze hebben daar altijd wat personeelstekort.
Maak er een lekker constructief postende avond vanquote:
Nou vraag je wel veel van me hoor.quote:Op vrijdag 10 september 2010 22:12 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Maak er een lekker constructief postende avond van
Je begin was vrij redelijkquote:Op vrijdag 10 september 2010 22:17 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Nou vraag je wel veel van me hoor.
quote:Op vrijdag 10 september 2010 22:21 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Ja, dat was eenmalig vrees ik.
Jazeker, uitprinten en aan de muur hangen.quote:Op vrijdag 10 september 2010 22:27 schreef Bravebart het volgende:
[..]Dan moeten we die maar koesteren!
Already donequote:Op vrijdag 10 september 2010 22:28 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Jazeker, uitprinten en aan de muur hangen.
Supertofquote:
Mja, onze toner is ook al een jaar op ofzoquote:Op vrijdag 10 september 2010 22:33 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Supertof![]()
De inkt van mijn printer is op. Beetje jammer. Ik denk dat ik het maar op poster formaat laat afdrukken gewoon dan.
quote:Op vrijdag 10 september 2010 22:49 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Mja, onze toner is ook al een jaar op ofzo
Misschien hebben we wel meer dan 1 printerquote:Op vrijdag 10 september 2010 22:52 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Jij leugenaar. Dan kan je helemaal niet printen!
Ohja, dat kan ook nogquote:Op vrijdag 10 september 2010 22:55 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Misschien hebben we wel meer dan 1 printer
quote:Op vrijdag 10 september 2010 22:57 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Ohja, dat kan ook nogvooruit maar weer.
Slaap lekker luckyquote:
Slaap lekker bloempjequote:
dank je. Jij ook alvastquote:
weltrustenquote:
Jij blijft toch nog wel ff Deansynthesizer?quote:
Nee, ik ga ook plat, druk weekend voor de boegquote:Op vrijdag 10 september 2010 23:40 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Jij blijft toch nog wel ff Deansynthesizer?
quote:Op zaterdag 11 september 2010 00:08 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Nee, ik ga ook plat, druk weekend voor de boeg
Oehquote:
quote:Op zaterdag 11 september 2010 00:12 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Oeh [ afbeelding ] Groeten terug!
tuurlijk welquote:
quote:Op zaterdag 11 september 2010 09:59 schreef jna het volgende:
Ik wacht op de Surinaamse thema week. Waarbij fok de hele week niet werkt
Kijk jij geen weerbericht? Was al een hele week aangekondigd.quote:Op zaterdag 11 september 2010 12:06 schreef Bravebart het volgende:
Hé, wat is dit nou, zon?Ik al m'n zomerkleren in de was gegooid en de complete herfstcollectie van de Zeeman gekocht, krijgt je dit
Ik probeerde de tv te mijden gister om niet doodgegooid te worden met prematuur gejank over 9/11quote:Op zaterdag 11 september 2010 12:08 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Kijk jij geen weerbericht? Was al een hele week aangekondigd.
Een nieuwe Porsche?quote:Op zaterdag 11 september 2010 12:10 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik probeerde de tv te mijden gister om niet doodgegooid te worden met prematuur gejank over 9/11
Isdatzo-grapquote:
Exact. Het boeit me echt geen fuck. Het wordt echt schromelijk overdreven, zelfs in Nederland.quote:Op zaterdag 11 september 2010 14:31 schreef Yesse het volgende:
Ik kan niet tegen dat 9/11 gezeik.. Alsof dat echt de enige ramp in onze geschiedenis is..
Is die ene kabel naar Zeeland weer doorgesneden?quote:Op zaterdag 11 september 2010 18:34 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Terug van fietsenen eten.
Rest van de avond, geen tv kijken.Je weet wel waarom.
Dat is allemaal onderdeel van missie "de geit is gemolken"quote:Op zaterdag 11 september 2010 20:39 schreef jna het volgende:
[..]
Is die ene kabel naar Zeeland weer doorgesneden?
Helaas niet. Iets met twee vliegtuigen en twee torens die ze vlak bij elkaar hebben gebouwd.quote:Op zaterdag 11 september 2010 20:39 schreef jna het volgende:
[..]
Is die ene kabel naar Zeeland weer doorgesneden?
oh ja, vergeet ook niet die vijfhoekquote:Op zaterdag 11 september 2010 20:59 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Helaas niet. Iets met twee vliegtuigen en twee torens die ze vlak bij elkaar hebben gebouwd.
Nog 35 minuten en dan is het weer voorbij.quote:Op zaterdag 11 september 2010 23:23 schreef PieterBas het volgende:
[..]
oh ja, vergeet ook niet die vijfhoek
quote:
Dien!quote:
Heb ik nog niet maar zal ik binnenkort ff makenquote:
Vetquote:Op zondag 12 september 2010 14:41 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Dien!
Ik heb vandaag 2 nieuwe T1's gekochtModellen natuurlijk
Ja, ik was ook heul verbaasd. Vanmorgen was het koud en nat en vies en bah, maar nu zie ik de zon!quote:Op zondag 12 september 2010 15:56 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik dacht trouwens dat het vandaag wisselvallig weer zou worden, maar het is toch nog prima weer vandaag.
Uuuh, was het ook toch?quote:Op zondag 12 september 2010 15:56 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik dacht trouwens dat het vandaag wisselvallig weer zou worden, maar het is toch nog prima weer vandaag.
regen? Er is hier helemaal niets gevallen vandaag.quote:Op zondag 12 september 2010 16:43 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Uuuh, was het ook toch?Vanmorgen regen en nu zon
Ofwel het vallen van de regen werd afgewisseld met zon
Oh hier wel aan m'n fiets te zienquote:Op zondag 12 september 2010 16:45 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
regen? Er is hier helemaal niets gevallen vandaag.![]()
Omgeving Amsterdam toch? Daar blijft het droog voorlopigquote:Op zondag 12 september 2010 16:54 schreef Bloempje. het volgende:
Hier was het een soort moeras in de achtertuin vanmorgen.. En ik geloof dat het dat straks weer gaat worden *hihi en mijn ouders zijn leuk in de tuin aan het werk*
Lekker man!quote:Op zondag 12 september 2010 17:03 schreef jna het volgende:
Wat voor weer is het morgen in Damsko weerman Bart?
Ja, wtf is daarmee?quote:
Ja.quote:
quote:Op zondag 12 september 2010 17:03 schreef Isdatzo het volgende:
Het heet hier zo'n beetje de hele dag geregend, net droog.
Heeft ze geen foto's meer in dr fobo ofzo?quote:
Gelukkig. Kan ik weer uren bij die balie zitten om mn inschrijving te voltooienquote:
Ja, dat weet ik ja. Maar dat doen wel meer mensen, terecht dan wel onterechtquote:Op zondag 12 september 2010 17:27 schreef Isdatzo het volgende:
Oh.. nouja ik 'ken' haar niet zo goed maar ze profileerde zichzelf nogal als een prinsesje, vandaar.
Ga dan gewoon vroeg gast, dan is er nog niemandquote:Op zondag 12 september 2010 17:27 schreef jna het volgende:
[..]
Gelukkig. Kan ik weer uren bij die balie zitten om mn inschrijving te voltooien
PI.quote:Op zondag 12 september 2010 17:28 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja, dat weet ik ja. Maar dat doen wel meer mensen, terecht dan wel onterecht
Hoe moet je dan uitslapenquote:Op zondag 12 september 2010 17:28 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ga dan gewoon vroeg gast, dan is er nog niemand
Pi.quote:
Daarnaquote:
πquote:
Heel veel! Je hebt een πngel, een k(π)-1er, een πsbal en ga zo maar doorquote:Op zondag 12 september 2010 17:39 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Wat heeft dat met voetbal te maken?
Die van de keeper snap ik niet helemaal.quote:Op zondag 12 september 2010 17:55 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Heel veel! Je hebt een πngel, een k(π)-1er, een πsbal en ga zo maar door
Wat houd je tegen?quote:Op zondag 12 september 2010 19:09 schreef Bloempje. het volgende:
Bwaah, ik hoor eigenlijk braaf aan mijn school dingen te werken nu..
Ik dacht het omgekeerde van pi(e) is vast i(e)pquote:Op zondag 12 september 2010 18:15 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Die van de keeper snap ik niet helemaal.
is pi maal tien tot de macht min één, ip.quote:Op zondag 12 september 2010 19:17 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik dacht het omgekeerde van pi(e) is vast i(e)p
Nee want ik heb om 3 uur weer college.quote:Op zondag 12 september 2010 17:35 schreef Bravebart het volgende:
[..]
DaarnaGewoon weer terug naar huis gaan en doorslapen
Hij bedoelde pi(e)*-1 = i(e)p maar het klopt niet helemaalquote:Op zondag 12 september 2010 19:22 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
is pi maal tien tot de macht min één, ip.![]()
Niet maal -1, anders typte ik dat welquote:Op zondag 12 september 2010 19:27 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Hij bedoelde pi(e)*-1 = i(e)p maar het klopt niet helemaal.
Zeg het eensquote:
Welnee, 2-1 is 1/21 = 1/2quote:Op zondag 12 september 2010 19:38 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Niet maal -1, anders typte ik dat wel
Maargoed, iets tot de macht -1 wordt algemeen als het omgekeerde van iets beschouwd, dus
quote:
Weer een frisdrank vraagje.quote:
Ik heb geeeeen ideequote:Op zondag 12 september 2010 19:47 schreef L.no het volgende:
[..]
Weer een frisdrank vraagje.
Ik hergebruik 0.5 liter flessen en vul het met dranken als siroop, water, fruitdrank en frisdranken.
Een tijdje geleden vulde ik een flesje met cola van de lidl en een paar uur later ontplofte de fles ineens.. alsof ik hem constant liep te schudden, terwijl ik de fles al uren niet heb aangeraakt.
Deze week heb ik weer een vierkante fles gevuld met cola en het veranderde in een ronde fles.
hoe komt dit? Zijn er veel verschillende soorten diktes van flessen? Welke soort flessen 'accepteert' die cola wel?
Je komt sowieso nooit in Friesland.quote:Op zondag 12 september 2010 19:49 schreef jna het volgende:
Weet je zeker dat het cola is?
Zoja, dan ga ik nooit cola in friesland drinken
Mja, die vierkante is al best wel dik, dus te dik 'accepteert' die cola ook al niet.quote:Op zondag 12 september 2010 19:50 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik heb geeeeen ideeMisschien een degelijk 'dik' flesje nemen, van coca cola ofzo
Je zit daar stukken noordelijker dus (eigenlijk: en ipv is maar goedquote:Op zondag 12 september 2010 19:49 schreef jna het volgende:
Weet je zeker dat het cola is?
Zoja, dan ga ik nooit cola in friesland drinken
Ik vind het een maf verhaalquote:Op zondag 12 september 2010 19:53 schreef L.no het volgende:
[..]
Mja, die vierkante is al best wel dik, dus te dik 'accepteert' die cola ook al niet.![]()
Stomme cola met zijn eisen.
Nouja, slopen.. met ontploffen bedoelde ik dat al het drank eruit spoot.quote:Op zondag 12 september 2010 19:55 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Je zit daar stukken noordelijker dus (eigenlijk: en ipv is maar goed) is het daar kouder dus is de luchtdruk lager dus heeft zo'n flesje minder tegendruk dus is het makkelijker voor de door het koolzuur opgebouwde druk het flesje te slopen of vervormen!!
DUS!
Dan heb je toch liggen schuddenquote:Op zondag 12 september 2010 20:06 schreef L.no het volgende:
[..]
Nouja, slopen.. met ontploffen bedoelde ik dat al het drank eruit spoot.
ik ook, daarom wilde ik het vragen aan de deskundige van de sc.quote:
Ik zei toch van niet.quote:Op zondag 12 september 2010 20:07 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Dan heb je toch liggen schudden.
Hey ik heb hier verdomme scheikundige technologie gestudeerdquote:Op zondag 12 september 2010 20:07 schreef L.no het volgende:
[..]
ik ook, daarom wilde ik het vragen aan de deskundige van de sc.
Echt joh? Whehe!quote:Op zondag 12 september 2010 20:07 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Hey ik heb hier verdomme scheikundige technologie gestudeerd!!!! Ik voel me zwaar onrecht aangedaan
!
Maar ik heb bart vroeger ook al een vraag gesteld over frisdranken.. dus.. dus.quote:Op zondag 12 september 2010 20:07 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Hey ik heb hier verdomme scheikundige technologie gestudeerd!!!! Ik voel me zwaar onrecht aangedaan
!
Vraag het maar aan Dean, hij was een getuige en hij liegt nooit.quote:
Ja dat heb je niet afgemaakt want dat was de grootste fout van je leven!quote:Op zondag 12 september 2010 20:07 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
!
Ja whehehe maar na 1 jaar al voor geizen gehouden :") .quote:
Nou nee. Dat was wel een goede beslissingquote:Op zondag 12 september 2010 20:12 schreef jna het volgende:
[..]
Ja dat heb je niet afgemaakt want dat was de grootste fout van je leven!
Misschien deed die maffe fries 't welquote:Op zondag 12 september 2010 20:28 schreef The_Dean het volgende:
Ik heb L.no nog nooit een fles zien schudden. En al helemaal niet midden in de nacht voor het slapen.
Ik heb cake gemaakt...quote:Op zondag 12 september 2010 19:56 schreef L.no het volgende:
Over Friesland gesproken, als iemand zich verveelt, dan kan ie bij ons langskomen, want Dean is morgen jarig. ^^
PMquote:Op zondag 12 september 2010 20:49 schreef Isdatzo het volgende:
Welk huisnummer moet ik hebben in Friesland?
Ja, of jullie komen allebei een beetje in de bewoonde wereld wonen ofzoquote:Op zondag 12 september 2010 20:57 schreef L.no het volgende:
[ afbeelding ]
Boohoo.
Dan maar een keertje meeten in een weekend. ^^
quote:
Neuh, het platteland is tof. Wij kunnen ook wel bij het bewoonde wereld langskomen(als we geld hebben), dus dat is geen probleem.quote:Op zondag 12 september 2010 20:58 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ja, of jullie komen allebei een beetje in de bewoonde wereld wonen ofzo.
Of jij komt gewoon eens buiten de grenzen van je dorp, Luctor dat je er bentquote:Op zondag 12 september 2010 20:58 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ja, of jullie komen allebei een beetje in de bewoonde wereld wonen ofzo.
Ik denk dat ik best veel van de wereld gezien hebquote:Op zondag 12 september 2010 21:00 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Of jij komt gewoon eens buiten de grenzen van je dorp, Luctor dat je er bent
Eh, met 140km zit ik in de ardennen en voordat ik in Damwâld ben ben ik bijna 280km bezigquote:Op zondag 12 september 2010 21:01 schreef The_Dean het volgende:
Wel op brommervakantie naar de Ardennen, maar even naar Friesland is te ver??
Is er weer een nieuw seizoen van californication? Was wel mooi om onder college te kijken altijdquote:Op zondag 12 september 2010 21:11 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Flashpoint en Californication kijken
Wat is er met mij?quote:Op zondag 12 september 2010 21:00 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Of jij komt gewoon eens buiten de grenzen van je dorp, Luctor dat je er bent
Vanaf vandaag weer.quote:Op zondag 12 september 2010 21:12 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Is er weer een nieuw seizoen van californication? Was wel mooi om onder college te kijken altijd.
Je snapt me welquote:Op zondag 12 september 2010 21:11 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ik denk dat ik best veel van de wereld gezien heb. Lijstje is nog wel lang zat dat ik nog ff vooruit kan de komende jaren tho
.
[..]
Eh, met 140km zit ik in de ardennen en voordat ik in Damwâld ben ben ik bijna 280km bezig.
En die brommer rijdt nog steeds niet, en het was geen vakantie (of iig toen de brommer ermee ophield) en de bestemming was niet ardennen.
Ik wil zsm woonruimte in utrecht maar alles is keiduur en keivol en ik sta al diep- dieprood en ondertussen ook geen werk (en stufi) meer en een stapel rekeningen die nog betaald moeten worden plus een motor waar ik nog bakken met geld tegenaan moet smijten.quote:
Waar anders zou ik moeten kijken.quote:Op zondag 12 september 2010 21:17 schreef Isdatzo het volgende:
Oooooooooh, op tv bedoel je.. niks nieuw seizoen dus. Dooie mus
.
Gedownload ofzo, wie kijkt er nou series op TV (en van vooral in Nederland)quote:Op zondag 12 september 2010 21:19 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Waar anders zou ik moeten kijken.
awww..quote:Op zondag 12 september 2010 21:19 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ik wil zsm woonruimte in utrecht maar alles is keiduur en keivol en ik sta al diep- dieprood en ondertussen ook geen werk (en stufi) meer en een stapel rekeningen die nog betaald moeten worden plus een motor waar ik nog bakken met geld tegenaan moet smijten.
Randstad hèquote:Op zondag 12 september 2010 22:41 schreef Bloempje. het volgende:
![]()
Jaj, ik hoef morgen pas om half 9 de trein te hebben(jammer dat die dan stampvol zit, maargoed)
Tsja.. Ach.. *kan even niets verzinnen om het te verdedigen*quote:
Nou, niet in mijn dorpquote:Op zondag 12 september 2010 23:17 schreef Etcetera het volgende:
Ik zou gaan voor 'Hier rijden er tenminste treinen'
Maar waarom zou je toch naar Groningen willen..quote:Op zondag 12 september 2010 23:21 schreef Etcetera het volgende:
Oh
Nou ja, hier hebben we een museumspoorlijn liggenBusverbinding naar Groningen is wel okay tegenwoordig
quote:
Ik vond er geen fuuuuuck aanquote:Op zondag 12 september 2010 23:24 schreef Etcetera het volgende:
Toffe stad, gezellig, studentenstad bij uitstek
Maar goed, ik ga m'n bed opzoeken
Woon je in een dorp met 1 buslijn ofzo?quote:Op zondag 12 september 2010 23:20 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Nou, niet in mijn dorpEn als dr 1 sneeuwvlokje valt zijn ze al helemaal in de war. verdorie 1, 5 uur over gedaan om van Den Haag naar huis te komen met die sneeuw vorig jaar (normaal half uurtje)
Nee, toch zeker 5.quote:Op zondag 12 september 2010 23:34 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Woon je in een dorp met 1 buslijn ofzo?
Ah vandaarquote:Op zondag 12 september 2010 23:38 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Nee, toch zeker 5.Maar gaat alleen een trein richting schiphol en een richting leiden, dat was het. En die dus 1 keer in het half uur.
Slaapsequote:
OOOOOOOOOMG! Ik hang de vlag alvast buiten!quote:
PLUS EINZ!quote:Op maandag 13 september 2010 00:00 schreef jna het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA GEFELICITEERD OUWE RUKKER!
Hij krijgt een paal van haar?quote:Op maandag 13 september 2010 00:12 schreef jna het volgende:
Die krijgt nu natuurlijk, as we speak, zn cadeau van L.no. Iets met fierljeppen ofzo
Het vervelende is dat ik vrijdag en zaterdag nachtdiensten draai..... en doordeweeks gewoon weer om 6 uur op moet.... dus dan is de nacht van zondag op maandag altijd een probleemquote:Op maandag 13 september 2010 04:57 schreef The_Dean het volgende:
Gelijk heb je, ik slaap deze week 's nachts ook niet
Ik hoop het ook.quote:Op maandag 13 september 2010 04:56 schreef horned_reaper het volgende:
Ik ga deze nacht maar niet slapen..... dan kan ik de komende nacht tenminste vroeg naar bed![]()
Ik heb van 1 tot half 5 naar mijn plafond liggen staren.... en ik moet er om 6 uur toch uit.
Dus ik hoop door een nachtje over te slaan, dan ik de komende nacht netjes om 10 uur kan slapen!
Ik ken het. Gewoon doorknallenquote:Op maandag 13 september 2010 04:58 schreef horned_reaper het volgende:
[..]
Het vervelende is dat ik vrijdag en zaterdag nachtdiensten draai..... en doordeweeks gewoon weer om 6 uur op moet.... dus dan is de nacht van zondag op maandag altijd een probleem
Mwah... het is inmiddels al wel weer dag toch?quote:Op maandag 13 september 2010 06:13 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Het gaat hier 's nachts harder dan overdag.![]()
Nu weer wel inderdaad.quote:Op maandag 13 september 2010 06:15 schreef horned_reaper het volgende:
[..]
Mwah... het is inmiddels al wel weer dag toch?![]()
Dankjequote:
Zit het lipje te diep in je laptop? (harhar)quote:Op maandag 13 september 2010 11:23 schreef L.no het volgende:
Ik krijg de draad van de netwerk van school niet los van mijn laptop.
Hoi! Welkom!quote:Op maandag 13 september 2010 12:06 schreef koekii het volgende:
Koekki meldt zich aan als ''Slachtoffer saaie kantoor'' dagen.
Ja een paar keren zelfs, maar mod Ludo verwees me hierna toequote:Op maandag 13 september 2010 12:15 schreef L.no het volgende:
[..]
Hoi! Welkom!
Had jij een topic zojuist gemaakt in KLB?
haiquote:Op maandag 13 september 2010 12:19 schreef koekii het volgende:
[..]
Ja een paar keren zelfs, maar mod Ludo verwees me hierna toe
Of een goed boekquote:Op maandag 13 september 2010 14:11 schreef rhubarbje het volgende:
wtf!
ik hoop dat je genoeg drinken en eten bij hebt om het een paar dagen uit te zingen dan haha
Ik zei het nog zo; ga vroegquote:Op maandag 13 september 2010 14:25 schreef jna het volgende:
heb zo om 3 uur college dus kom nog wel een keer kijken als dat is afgelopen
Misschien kan dat nog wel tussendoorquote:Op maandag 13 september 2010 14:25 schreef jna het volgende:
heb zo om 3 uur college dus kom nog wel een keer kijken als dat is afgelopen
Over drankje gesproken! Vier je het vanavond?quote:
Nouja, vieren is een groot woordquote:Op maandag 13 september 2010 15:50 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Over drankje gesproken! Vier je het vanavond?
Lasagnaquote:Op maandag 13 september 2010 15:52 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Nouja, vieren is een groot woord
Zometeen naar ouders, daar koffie+gebak en lasagna eten, en dan vanavond tegen 10'en weer naar de baas
Overdag lekker geslapen, niet te veel gezeik gehad
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |