abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_86312219
Gaat Schumacher Q2 halen?
Calm down, please!
pi_86312309
Glock to get five-place grid penalty

By Jonathan Noble Saturday, September 11th 2010, 11:56 GMT

Timo Glock will have a five-place grid penalty for the Italian Grand Prix after his team opened up his gearbox to change the differential following final practice.

Virgin Racing had to break a seal on Glock's gearbox to replace the differential - which is a breach of F1's technical regulations.

Glock will therefore lose five places on the grid for the Monza event.
Calm down, please!
pi_86312326
lol, lekker gedaan van petrov :P
blablablablablablablablablablablablablabla
pi_86312660
Ja Petrov verdiend ook 5 plaatsen straf.. Wat een ei is dat af en toe ook :')
Where facts are few, experts are many.
pi_86312713
weet iemand toevallig op welke zender in italie f1 word uitgezonden?
blablablablablablablablablablablablablabla
pi_86312754
quote:
Op zaterdag 11 september 2010 14:13 schreef Schunckelstar het volgende:
weet iemand toevallig op welke zender in italie f1 word uitgezonden?
BBC1 ;')
pi_86312780
quote:
Op zaterdag 11 september 2010 14:15 schreef Tarabass het volgende:

[..]

BBC1
dat hebben ze niet, blijkbaar :P
blablablablablablablablablablablablablabla
pi_86312782
Where facts are few, experts are many.
pi_86312896
quote:
ok, dank je!
blablablablablablablablablablablablablabla
pi_86313873
offtopic :@


@ Tarado:

Ik maak graag(!!!) gebruik van je aanbod van dat schaalmodel! :) O+ :o :@
PM komt eraan... :P (ergens dit weekend... :'))

/offtopic :P
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
pi_86314080
Ferrari op pole. *O*
pi_86314096
Alonsooooo! :D _O_
pi_86314136
Wat een bazencircuit blijft dat Monza toch! _O_

Mooie pole van Alonso! :)
Jack does it in real time...
pi_86314217
Dat wordt nog wat morgen :o
Where facts are few, experts are many.
pi_86314270
Alonso *O*
pi_86314334
Finisht het veld morgen zoals ze hebben gekwalificeerd, dan ziet het kampioenschap er zo uit:

1 Lewis Hamilton British McLaren-Mercedes 192
2 Mark Webber Australian RBR-Renault 191
3 Fernando Alonso Spanish Ferrari 166
4 Jenson Button British McLaren-Mercedes 165
5 Sebastian Vettel German RBR-Renault 159
6 Felipe Massa Brazilian Ferrari 124

Alonso en Vettel zouden van plek verwisselen.
Calm down, please!
pi_86314401
quote:
Op zaterdag 11 september 2010 14:52 schreef Sally het volgende:
offtopic :@


@ Tarado:

Ik maak graag(!!!) gebruik van je aanbod van dat schaalmodel! :) O+ :o :@
PM komt eraan... :P (ergens dit weekend... :'))

/offtopic :P
NP!!! Tarabass (LOL) ziet je pm tegemoet :D

/offtopic :P
pi_86314411
Zou mooi voor het kampioenschap zijn als alonso wint
  zaterdag 11 september 2010 @ 15:16:27 #69
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_86314447
El toro *O*
N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
pi_86314477
Mooie pole van Alonso; het mot gezegd.

En ook klasse van Webber; zo weinig tracktime en dan nog voor Vettel eindigen.
Calmer than you are
  zaterdag 11 september 2010 @ 15:26:55 #71
131800 Tarado
capô de fusca
pi_86314693
quote:
Op zaterdag 11 september 2010 15:17 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Mooie pole van Alonso; het mot gezegd.

En ook klasse van Webber; zo weinig tracktime en dan nog voor Vettel eindigen.
Die over Alonso zullen we inlijsten :D
pi_86316115
Ik val hier ook bekant van me stoel af ja..
Where facts are few, experts are many.
pi_86317443
Petrov demoted to 20th for Glock block

Revised Grid :

Row 1
1. Fernando Alonso 1′21.962
2. Jenson Button 1′22.084
Row 2
3. Felipe Massa 1′22.293
4. Mark Webber 1′22.433
Row 3
5. Lewis Hamilton 1′22.623
6. Sebastian Vettel 1′22.675
Row 4
7. Nico Rosberg 1′23.027
8. Nico Hülkenberg 1′23.037
Row 5
9. Robert Kubica 1′23.039
10. Rubens Barrichello 1′23.328
Row 6
11. Adrian Sutil 1′23.199
12. Michael Schumacher 1′23.388
Row 7
13. Kamui Kobayashi 1′23.659
Sauber-Ferrari
14. Sebastien Buemi 1′23.681
Row 8
15. Jaime Alguersuari 1′23.919
16. Pedro de la Rosa 1′24.044
Row 9
17. Jarno Trulli 1′25.540
18. Heikki Kovalainen 1′25.742
Row 10
19. Vitantonio Liuzzi 1′25.774
20. Vitaly Petrov 1′23.819
Row 11
21. Lucas di Grassi 1′25.974h
22. Bruno Senna 1′26.847
Row 12
23. Sakon Yamamoto 1′27.020
24. Timo Glock 1′25.934
Calm down, please!
pi_86320368
Moet werken tijdens de race morgne :'(, zal wel een spannende race worden.
Cause I'm a motherlover,
You're a motherlover.
We should fuck each others mothers
pi_86323399
Ik was even vergeten hoe hard het ook alweer ging...

http://www.formula1.com/r(...)6782/speed_trap.html

Alguersuari haalt een topsnelheid van 348.7 kilometer per uur. 8)7

[ Bericht 0% gewijzigd door roelofjan op 11-09-2010 22:18:23 ]
pi_86324454
Paar jaar terug (dat Montoya pole record) reden ze bij die speedtrap > 360 km/h volgens mij. :D Oftewel meer dan 100 meter per seconde. _O_
Jack does it in real time...
pi_86324586
quote:
Op zaterdag 11 september 2010 19:17 schreef dreamzk het volgende:
Moet werken tijdens de race morgne :'(, zal wel een spannende race worden.
Denk dat het na de 1e 2 bochten al beslist is, daarna misschien nog een paar wijzigingen met de pitstops maar verwacht er niet veel van.
pi_86324994
quote:
Op zaterdag 11 september 2010 17:15 schreef Googolplexian het volgende:
Petrov demoted to 20th for Glock block

Revised Grid :

Row 1
1. Fernando Alonso 1′21.962
2. Jenson Button 1′22.084
Row 2
3. Felipe Massa 1′22.293
4. Mark Webber 1′22.433
Row 3
5. Lewis Hamilton 1′22.623
6. Sebastian Vettel 1′22.675
Row 4
7. Nico Rosberg 1′23.027
8. Nico Hülkenberg 1′23.037
Row 5
9. Robert Kubica 1′23.039
10. Rubens Barrichello 1′23.328
Row 6
11. Adrian Sutil 1′23.199
12. Michael Schumacher 1′23.388
Row 7
13. Kamui Kobayashi 1′23.659
Sauber-Ferrari
14. Sebastien Buemi 1′23.681
Row 8
15. Jaime Alguersuari 1′23.919
16. Pedro de la Rosa 1′24.044
Row 9
17. Jarno Trulli 1′25.540
18. Heikki Kovalainen 1′25.742
Row 10
19. Vitantonio Liuzzi 1′25.774
20. Vitaly Petrov 1′23.819
Row 11
21. Lucas di Grassi 1′25.974h
22. Bruno Senna 1′26.847
Row 12
23. Sakon Yamamoto 1′27.020
24. Timo Glock 1′25.934
Glock Block :D _O-
pi_86331617
heerlijke kwali! _O_
" If I knew I couldn't win races, I would have stayed in the States."
  zondag 12 september 2010 @ 09:32:59 #80
36763 Automatic_Rock
Onaangepast eerlijk..
pi_86335379
Ik ben heel benieuwd hoe Jenson het gaat doen (hoop dat ie wint natuurlijk ;) ).

Qua topsnelheid staat hij op plaats 22, dus je zou zeggen dat iedereen hem voorbij vliegt. Maar hij kan later remmen en harder door de bocht en wist zich daardoor als 2e te kwalificeren.
Ben erg benieuwd hoe dit tijdens de race uitpakt :Y
Have you ever picked your feet in Poughkeepsie?
pi_86335741
quote:
Op zondag 12 september 2010 09:32 schreef Automatic_Rock het volgende:
Ik ben heel benieuwd hoe Jenson het gaat doen (hoop dat ie wint natuurlijk ;) ).

Qua topsnelheid staat hij op plaats 22, dus je zou zeggen dat iedereen hem voorbij vliegt. Maar hij kan later remmen en harder door de bocht en wist zich daardoor als 2e te kwalificeren.
Ben erg benieuwd hoe dit tijdens de race uitpakt :Y
Ik denk dat het nog wel eens kan falen...

Buitenom iemand rijden in de Lesmo's lijkt mij namelijk nogal moeilijk. :P En dat zijn punten waar hij in de kwali makkelijk tienden kon winnen, maar achter andere auto's kan dat misschien nog wel eens moeilijk blijken...
Jack does it in real time...
  Redactie Frontpage / Sport zondag 12 september 2010 @ 10:24:22 #82
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_86335943
Precies. Als Massa zijn slipstream weet te pakken in de eerste ronde dan is Button gewoon gezien.
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_86336070
Zat nog ff onboardlap te kijken, maar als je dat vergelijkt met een onboard lap van 5 jaar terug wat kunnen ze dan belachelijk veel later remmen nu ... Daar zouden ze echt eens naar moeten kijken, ipv dat vleugelgeflikflooi.
Where facts are few, experts are many.
  zondag 12 september 2010 @ 10:54:02 #84
34586 kepler
No bounce, no play
pi_86336464
quote:
Op zondag 12 september 2010 10:32 schreef Atreidez het volgende:
Zat nog ff onboardlap te kijken, maar als je dat vergelijkt met een onboard lap van 5 jaar terug wat kunnen ze dan belachelijk veel later remmen nu ... Daar zouden ze echt eens naar moeten kijken, ipv dat vleugelgeflikflooi.
Gewoon weer stalen remmen :P
The line is a dot to you!
pi_86336502
Waarom niet, gaat in indycar ook goed :P En het mooie is, het veranderd het uiterlijk van de auto toch niet :7
Where facts are few, experts are many.
  zondag 12 september 2010 @ 10:59:51 #86
34586 kepler
No bounce, no play
pi_86336578
quote:
Op zondag 12 september 2010 10:55 schreef Atreidez het volgende:
Waarom niet, gaat in indycar ook goed :P En het mooie is, het veranderd het uiterlijk van de auto toch niet :7
De vraag is of je dan meer kans op uitrem acties heb? Je moet eerder remmen, maar dat moet je tegenstander ook :D Misschien dat je wat meer speling heb? En dus later kan remmen als je echt wil? :D
The line is a dot to you!
  Redactie Frontpage / Sport zondag 12 september 2010 @ 11:01:41 #87
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_86336610
quote:
Op zondag 12 september 2010 10:32 schreef Atreidez het volgende:
Zat nog ff onboardlap te kijken, maar als je dat vergelijkt met een onboard lap van 5 jaar terug wat kunnen ze dan belachelijk veel later remmen nu ... Daar zouden ze echt eens naar moeten kijken, ipv dat vleugelgeflikflooi.
Het is alleen helaas wel zo dat ze op de rechte stukken in Monza zomaar 20 tot 30 km/h langzamer rijden. Die V10 kwam tot belachelijk hoge snelheden. Ik meen dat het record staat op 372 km/h. Dat is een stuk meer dan de 348,7 km/h die Jaime Alguersuari dit weekend klokte.

En idd het remmen is idd te sterk verbeterd. En dat ondanks dat het niet tot problemen leidt, iets wat vroeger met de remmen wel anders was.
Altijd onderweg naar het avontuur
  Redactie Frontpage / Sport zondag 12 september 2010 @ 11:04:56 #88
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_86336668
quote:
Op zondag 12 september 2010 10:59 schreef kepler het volgende:

[..]

De vraag is of je dan meer kans op uitrem acties heb? Je moet eerder remmen, maar dat moet je tegenstander ook :D Misschien dat je wat meer speling heb? En dus later kan remmen als je echt wil? :D
Dat volgens mij. Vroeger zag je veel meer van die min of meer kamikaze acties bij het inhalen. Dan schoot er wel eens eentje door of kwam het halverwege de bocht bijna tot een botsing. Tegenwoordig is het wat meer treintjerijden, omdat ze net niet genoeg over hebben voor een uitremactie.

Ik moet er wel bij aantekenen dat het ook te maken heeft met het feit dat de auto's door het verstoren van de luchtstromen aan de achterzijde van de bolides veel minder makkelijk dicht achter elkaar kunnen rijden.
Altijd onderweg naar het avontuur
  zondag 12 september 2010 @ 11:12:44 #89
36763 Automatic_Rock
Onaangepast eerlijk..
pi_86336810
quote:
Op zondag 12 september 2010 10:24 schreef Peterselieman het volgende:
Precies. Als Massa zijn slipstream weet te pakken in de eerste ronde dan is Button gewoon gezien.
Als hij er echt voorbij gaat wel inderdaad. Maar als hij er alleen naast komt en hij moet eerder remmen dan is het niet zo'n probleem. Maar ik heb inderdaad twijfels of dit een goede race configuratie is. Maar het is nog nooit eerder geprobeerd, dus ik ben benieuwd hoe het gaat uitpakken :)
Have you ever picked your feet in Poughkeepsie?
pi_86337559
voor de liefhebbers: de porsche supercup begint nu op eurosport :)
blablablablablablablablablablablablablabla
pi_86339264
Bah, ik kan nergens meer de pole van 2002 online terugkijken.. Montoya schijnt daar het snelste F1 rondje ooit te hebben gereden (hoogste gemiddelde snelheid over 1 lap, maar dan moet er ook wel ergens een goeie topsnelheid in zitten :P ).
Where facts are few, experts are many.
  Redactie Frontpage / Sport zondag 12 september 2010 @ 12:51:58 #92
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_86339439
quote:
Op zondag 12 september 2010 12:46 schreef Atreidez het volgende:
Bah, ik kan nergens meer de pole van 2002 online terugkijken.. Montoya schijnt daar het snelste F1 rondje ooit te hebben gereden (hoogste gemiddelde snelheid over 1 lap, maar dan moet er ook wel ergens een goeie topsnelheid in zitten :P ).
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_86339559
quote:
Dan moet de wiki aangepast worden :P

quote:
He set the fastest ever average speed over a lap during the qualifying session of the 2002 Italian Grand Prix at Monza.
http://en.wikipedia.org/wiki/Juan_Pablo_Montoya
Where facts are few, experts are many.
  Redactie Frontpage / Sport zondag 12 september 2010 @ 12:55:52 #94
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_86339581
quote:
Op zondag 12 september 2010 12:55 schreef Atreidez het volgende:

[..]

Dan moet de wiki aangepast worden :P
[..]

http://en.wikipedia.org/wiki/Juan_Pablo_Montoya
Ja, want het was echt 2004 dat hij die ronde neerzette.
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_86339882
quote:
Op zondag 12 september 2010 12:55 schreef Peterselieman het volgende:
Ja, want het was echt 2004 dat hij die ronde neerzette.
Ik lees het nu ook op de wiki van monza idd, maar het was niet de pole, hij reedt de ronde in de prequal.. Het is wel het snelste rondje vanaf dat moment dan, maar daarvoor was het ws. de pole van 2002 ? :)
Where facts are few, experts are many.
  zondag 12 september 2010 @ 13:12:49 #96
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_86340137
Wat een intro weer op de BBC _O-
Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
pi_86340150
eddie met zijn gele scooter :') (8>
blablablablablablablablablablablablablabla
pi_86340160
Eddie :D
  Redactie Frontpage / Sport zondag 12 september 2010 @ 13:15:01 #99
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_86340209
quote:
Op zondag 12 september 2010 13:04 schreef Atreidez het volgende:

[..]

Ik lees het nu ook op de wiki van monza idd, maar het was niet de pole, hij reedt de ronde in de prequal.. Het is wel het snelste rondje vanaf dat moment dan, maar daarvoor was het ws. de pole van 2002 ? :)
Dat zou best kunnen ja. Al is het wel zo dat ze in de jaren '80 ook echt hard reden op circuits zoals Silverstone
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_86340304
1:19.5 is wel flink hard btw. _O-

2.5 seconden, damn, eigenlijk wel zonde dat ze nu 'langzamer' gaan door dei regelwijzigingen hoor...

Dat jaar reden ze al 350 per uur op dat punt van de 2e split voor de Variante Ascari, gingen ze nog wel flink wat harder op het rechte eind ja. :)
Jack does it in real time...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')