Nee, de vraag is: eiceltoerisme in Spanje wtf?quote:Op donderdag 9 september 2010 23:29 schreef iBenny het volgende:
[ afbeelding ]
Waarom in hemelsnaam in caps
Ja, Wawrinka is een Zwitser.quote:Op donderdag 9 september 2010 23:29 schreef -Vaduz- het volgende:
En Wawrinka - Youzhny op Eurosport.
quequote:
IN HET DAK VAN DE GOAL JAJAJAJAJAquote:
ja maar daar kom je pas achter als het te laat is. en ik vergat op de postcount te letten omdat ik van alles tegelijk aan het doen benquote:
quote:Op donderdag 9 september 2010 23:33 schreef Cee het volgende:
gvdmme refresh ik de film in plaats van dit venster.
Halve finale.quote:Op donderdag 9 september 2010 23:35 schreef Cee het volgende:
Oh wacht, hockey.
KOM OP NEDERLAND JAAAAAAA!
Is dit de finale?
Mwah, er zit al een dergelijke beschadiging in, 2 jaar terug liet een klusser er een hamer in vallen......quote:Op donderdag 9 september 2010 23:19 schreef crv het volgende:
[..]
das inderdaad niet handig. Dat betekent coaten of nieuw bad
ik vind strafballen zo'n raar woord. Net of je iemand kloten straf geeftquote:
FOK TAL SCquote:
Als jij het zegtquote:Op donderdag 9 september 2010 23:32 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ja, Wawrinka is een Zwitser.
quote:Op donderdag 9 september 2010 23:36 schreef crv het volgende:
[..]
ik vind strafballen zo'n raar woord. Net of je iemand kloten straf geeft
was het lekkerquote:
Ik vond die streep van Schopman de mooistequote:
Ja. Al is Maartje Paumen welquote:Op donderdag 9 september 2010 23:40 schreef Koen66 het volgende:
Wel een hoop tietoze meiden zeg die NL Hockysters.....
Hoe weet jij hoe haar flamoes is geschoren?quote:Op donderdag 9 september 2010 23:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik vond die streep van Schopman de mooiste
Hij zij TIETEN ! !!!!11 !!!!1!!!!!!!quote:Op donderdag 9 september 2010 23:40 schreef Koen66 het volgende:
Wel een hoop tietoze meiden zeg die NL Hockysters.....
Die was te verw8en met zoon foute zinquote:Op donderdag 9 september 2010 23:41 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Hoe weet jij hoe haar flamoes is geschoren?
Dat. En wat een dodo zeg, die soup123. Heb het even nagekeken en hij heeft 26 posts.quote:
11-1quote:Op donderdag 9 september 2010 23:41 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Hij zij TIETEN ! !!!!11 !!!!1!!!!!!!
Ik moest toch ERGENS kijken na die affreuze buil shag van jouquote:Op donderdag 9 september 2010 23:41 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Hoe weet jij hoe haar flamoes is geschoren?
Ja hallo ik ben een hippiekind.quote:Op donderdag 9 september 2010 23:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik moest toch ERGENS kijken na die affreuze buil shag van jou
Zat hem net ook te kijken...... dooie boel en het geeft idd een wel erg nerdish karakter weer...quote:
Dat is niet overal een excuus voor hoorquote:Op donderdag 9 september 2010 23:44 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ja hallo ik ben een hippiekind.
Jawel ik was die meid in het blauw die als een losgeslagen tbser begon te dansen.quote:Op donderdag 9 september 2010 23:43 schreef -Vaduz- het volgende:
Die pushte je er hard in Bella.
Of was jij net niet op tv?
Ik vind het wel grappigquote:Op donderdag 9 september 2010 23:44 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Zat hem net ook te kijken...... dooie boel en het geeft idd een wel erg nerdish karakter weer...
Een jaar of zo geleden zag ik op de computer van m'n moeder dat Fok! in de bookmarks stond.quote:Op donderdag 9 september 2010 23:43 schreef Bellatrix het volgende:
Ik zou het best raar vinden als mijn vader en moeder fulltime op FOK! zaten.
Mijn moeder heeft ergens een oude laptop liggen, windows '95, en geen internetverbinding whatsoever.quote:Op donderdag 9 september 2010 23:43 schreef Bellatrix het volgende:
Understatement.quote:Op donderdag 9 september 2010 23:43 schreef Bellatrix het volgende:
quote:Op donderdag 9 september 2010 23:45 schreef Cee het volgende:
[..]
Een jaar of zo geleden zag ik op de computer van m'n moeder dat Fok! in de bookmarks stond.
En ze was ingelogd.
Mijn vader vroeg laatst waar de uitknop is.quote:Op donderdag 9 september 2010 23:45 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Mijn moeder heeft ergens een oude laptop liggen, windows '95, en geen internetverbinding whatsoever.
In mijn geval een no-no dus, maar mijn ma is ook weer een eerdere generatie
quote:Op donderdag 9 september 2010 23:43 schreef Bellatrix het volgende:
Hoe was het lopen.quote:
Miauwquote:
Gewoon Duitstalig opvoeden, dan is er niets aan de hand.quote:Op donderdag 9 september 2010 23:46 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik wens mijn zoon/dochter veel succes met het teruglezen van de verhalen hierzo
Bij dezen trouwens.... hallo zoon/dochter!
quote:Op donderdag 9 september 2010 23:45 schreef Cee het volgende:
[..]
Een jaar of zo geleden zag ik op de computer van m'n moeder dat Fok! in de bookmarks stond.
En ze was ingelogd.
Goed puntquote:Op donderdag 9 september 2010 23:47 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Gewoon Duitstalig opvoeden, dan is er niets aan de hand.
Dan zit je wel safe.quote:Op donderdag 9 september 2010 23:46 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Mijn vader vroeg laatst waar de uitknop is.
3 uur over 15 kmquote:
Mijn moeder ook.quote:Op donderdag 9 september 2010 23:47 schreef JJH het volgende:
[..]
Dan zit je wel safe.
Mijn moeder is tegenwoordig wel vlot op de PC, zolang als alles doet wat het moet doen. Ze kan zelf het nieuws en het weer enzo opzoeken, en heeft zelfs een gmail account.
Mooiquote:Op donderdag 9 september 2010 23:47 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
3 uur over 15 km![]()
Maar het ging goeddie 17 halen we makkelijk volgende week
quote:
quote:Op donderdag 9 september 2010 23:49 schreef Avey het volgende:
'Niet dat ik veel contact heb met 15 jarige meisjes op internet...'
Dadelijk post ze alleen maar in KPD.quote:Op donderdag 9 september 2010 23:50 schreef Cee het volgende:
[..]
Ja maar ik heb nog nooit gekeken of ze überhaupt iets heeft gepost.
Want ik durf niet.
briljante opmerkingquote:Op donderdag 9 september 2010 23:49 schreef Avey het volgende:
'Niet dat ik veel contact heb met 15 jarige meisjes op internet...'
Dadelijk heet ze Bellatrix.quote:Op donderdag 9 september 2010 23:50 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Dadelijk post ze alleen maar in KPD.
Wtf bestaat dat.quote:Op donderdag 9 september 2010 23:50 schreef Zeroku het volgende:
Ik moest wel uitleggen wat FOK! was toen er een kerstkaart met Legendarische Feestdagen van FOK! op de deurmat lag.
quote:Op donderdag 9 september 2010 23:50 schreef Cee het volgende:
[..]
Ja maar ik heb nog nooit gekeken of ze überhaupt iets heeft gepost.
Want ik durf niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |