hoho, er zit gewoon veel vlees op barbie, ze is ook leuk en lief met haar bolle wangen.quote:Op vrijdag 10 september 2010 19:42 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
De wereld is ook onrechtvaardig
Een dikke, domme snol met nephaar, nepwenkbrauwen en een laag make-up van een centimeter trekt meer kijkcijfers dan een mooie, leuke meid met een gemiddeld IQ
quote:Op vrijdag 10 september 2010 21:43 schreef Sisiorange94 het volgende:
[..]
http://twitter.com/DJ_Tony_Star
quote:Sta je als sniper mooi voor joker met je sterretje als die kabouter er een barbie in laat verdwijnen #ohohcherso
quote:Ik ben stiller als ik matt damon bij brad pitt!
Nee, maar nu gaat het uitmelken van onze Hagenezen beginnen dus er zal binnenkort wel een single uitgebracht worden.quote:Op vrijdag 10 september 2010 22:45 schreef Anon4c het volgende:
Bestaat er een volledige versie van dit nummer :
bibi - snooki (allebei opvallend klein)quote:Op zaterdag 11 september 2010 00:46 schreef Privado het volgende:
Hoewel ik het een geweldige (eigenlijk de beste NLse show tot nu toe) show vind, is 't toch wel een beetje té erg overdreven nagemaakt van Jersey Shore.
Tony - Pauly D(Allebei DJ's, en moeten ze elk wijf zoenen enzo )
Sniper - Ronni (Zogenaamd allebei voor de vrouwtjes gaan, en daarna een vriendin krijgen in hetzelfde huis)
Jokertje - Mike (Zogenaamd allebei Sportschool atleten terwijl Mike maar 2 abs heeft en Jokertje's abs lijken alsof hij eerder 5x per jaar traint.)
Barbie - Snooki (Allebei de ''sletten'' en doen alles wat ze maar willen doen ''verwend '' enzovoorts.
Little Princess - Sammi (Zogenaamd allebei jaloerse, independent vrouwen)
Bibi - Angelina (Willen allebei naar huis, en hebben allebei vriendje...)
Elize - J wow (Vind ik eigenlijk geen overeenkomsten hebben)
Maar beter nagemaakt dan slechtgemaakt.![]()
Kan niet wachten op Aflevering 3
Naja.. dacht ik ook op het begin.. daarna zal het opvallen dat ze niet hetzelfde karakter hebben,quote:Op zaterdag 11 september 2010 00:49 schreef A-noniem het volgende:
[..]
bibi - snooki (allebei opvallend klein)
nee dat hebben ze inderdaad niet. maar ik vind dat er zeker veel gelijkenissen zijn tussen jersey shore en oh oh. en het is dan ook op zijn zachts gezegd opvallend.quote:Op zaterdag 11 september 2010 00:49 schreef Privado het volgende:
[..]
Naja.. dacht ik ook op het begin.. daarna zal het opvallen dat ze niet hetzelfde karakter hebben,
En Jersey shore is?quote:Op zaterdag 11 september 2010 00:46 schreef Privado het volgende:
Hoewel ik het een geweldige (eigenlijk de beste NLse show tot nu toe) show vind, is 't toch wel een beetje té erg overdreven nagemaakt van Jersey Shore.
Tony - Pauly D(Allebei DJ's, en moeten ze elk wijf zoenen enzo )
Sniper - Ronni (Zogenaamd allebei voor de vrouwtjes gaan, en daarna een vriendin krijgen in hetzelfde huis)
Jokertje - Mike (Zogenaamd allebei Sportschool atleten terwijl Mike maar 2 abs heeft en Jokertje's abs lijken alsof hij eerder 5x per jaar traint.)
Barbie - Snooki (Allebei de ''sletten'' en doen alles wat ze maar willen doen ''verwend '' enzovoorts.
Little Princess - Sammi (Zogenaamd allebei jaloerse, independent vrouwen)
Bibi - Angelina (Willen allebei naar huis, en hebben allebei vriendje...)
Elize - J wow (Vind ik eigenlijk geen overeenkomsten hebben)
Maar beter nagemaakt dan slechtgemaakt.![]()
Kan niet wachten op Aflevering 3
quote:Op zaterdag 11 september 2010 01:00 schreef A-noniem het volgende:
[..]
dat je dat serieus durft te vragen
jij verdient een punch.
[ afbeelding ]
that's for surequote:Op zaterdag 11 september 2010 01:02 schreef ukga het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Zonder Jersey shore geen Oh Oh Cherso
Dude, ik ben geen masochist.quote:Op zaterdag 11 september 2010 01:00 schreef A-noniem het volgende:
[..]
dat je dat serieus durft te vragen
jij verdient een punch.
[ afbeelding ]
Cherso is toneel?quote:Op zaterdag 11 september 2010 01:02 schreef ukga het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Zonder Jersey shore geen Oh Oh Cherso
Shore ook.quote:
Het is iig gemaakt omdat JS in amerika een hit werd, en dan meoten wij het metteen weer goedkoop en net neit nagaan maken. helaas pakte het bij dit programma geweldig uitquote:
Ja het meeste is wel gescript.quote:Op zaterdag 11 september 2010 01:11 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Dus Cherso is wel toneel toch?
Wij vroegen het ons af, dit kan niet echt zijn...
Het is hoe dan ook "lachuh" idd.quote:Op zaterdag 11 september 2010 01:11 schreef ukga het volgende:
[..]
Het is iig gemaakt omdat JS in amerika een hit werd, en dan meoten wij het metteen weer goedkoop en net neit nagaan maken. helaas pakte het bij dit programma geweldig uit![]()
Toch wel.quote:Op zaterdag 11 september 2010 01:12 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ja het meeste is wel gescript.
Hoe weet jij dit?quote:Op zaterdag 11 september 2010 01:12 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ja het meeste is wel gescript.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |