True!quote:Op vrijdag 10 september 2010 09:47 schreef PBateman1978 het volgende:
De hype vooraf was leuker dan de serie zelf.
Eens!quote:Op vrijdag 10 september 2010 09:47 schreef PBateman1978 het volgende:
De hype vooraf was leuker dan de serie zelf.
quote:Op vrijdag 10 september 2010 09:12 schreef fratsman het volgende:
Carlo Boszhard wil Oh oh Cherso imiteren
Jep! Ik zie het helemaal voor me!![]()
Waarom niet?quote:Op vrijdag 10 september 2010 11:13 schreef djstoffel het volgende:
dus minimaal 1 miljoen sjonnnie en anita´s in nederland als ik de kijkcijfers mag geloven.......
een normaal mens gaat hier toch niet meer dan 1 keer naar kijken?
Thx.quote:Op vrijdag 10 september 2010 12:08 schreef pberends het volgende:
Aflevering van gisteren: http://iptv.rtl.nl/nettv/(...)herso_s1_a2.MiMe.mp4
Haha, idd, dit concept gaat natuurlijk weer helemaal uitgemolken worden en het lijkt me inderdaad veel fascinerender een groepje nerds met drank op te bestuderen.quote:Op donderdag 9 september 2010 22:09 schreef Ritmo het volgende:
Ideetje voor volgende zomer: 10 Pink Floyed-shirtje dragende autistische FOK'ers op Kreta droppen. Moet ook mooie TV worden.
Dat was er toch al. Beauty en de Nerd. Zowel in de VS als in Nederland.quote:Op vrijdag 10 september 2010 12:46 schreef 1701320 het volgende:
[..]
Haha, idd, dit concept gaat natuurlijk weer helemaal uitgemolken worden en het lijkt me inderdaad veel fascinerender een groepje nerds met drank op te bestuderen.
Maar daar zaten 'beauties' tussen. Met alleen nerds zal er waarschijnlijk niet zo veel idioots/spannends/geks met alcohol gebeuren.quote:Op vrijdag 10 september 2010 13:19 schreef Terreros85 het volgende:
[..]
Dat was er toch al. Beauty en de Nerd. Zowel in de VS als in Nederland.
Dat is weer net iets anders, daar kregen ze opdrachten en zaten ze grotendeels veilig in z'n kasteel.quote:Op vrijdag 10 september 2010 13:19 schreef Terreros85 het volgende:
[..]
Dat was er toch al. Beauty en de Nerd. Zowel in de VS als in Nederland.
Dus eigenlijk moeten ze gewoon jou filmenquote:Op vrijdag 10 september 2010 13:46 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Dat is weer net iets anders, daar kregen ze opdrachten en zaten ze grotendeels veilig in z'n kasteel.
Nu gewoon die lui in een villla stoppen, zonder TV en computers en alle kasten vol drank en ze elke avond droppen op Star Beach.
Hoezoquote:Op vrijdag 10 september 2010 14:27 schreef Reddiablo het volgende:
duidelijk gescript die 1,99-winkelscene met die meiden die daar binnenkwamen.... maar goed, maakt niet uit
Ik zal verder niks zeggen, dalijk krijg ik geen cadeautjes meer van Sinterklaasquote:Op vrijdag 10 september 2010 14:38 schreef Paul het volgende:
[..]
Hoezo?! Ze kwamen daar gewoon binnenlopen hoor
Gevonden via Google: http://ohohcherso.com/wp-content/uploads/2010/08/roberttxt.pngquote:Op vrijdag 10 september 2010 14:35 schreef Ritmo het volgende:
Is er trouwens een handig iemand die een Joker-icoontje voor me kan maken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |