In Leeuwarden misschien..quote:Op donderdag 9 september 2010 22:12 schreef Socios het volgende:
Je weet dat een stormlooptopic een topic is waar juist geen mensen op afkomen?
wijsneus..quote:Op donderdag 9 september 2010 22:12 schreef Socios het volgende:
[..]
Heb je nou echt op mijn antwoord zitten wachten?quote:Op donderdag 9 september 2010 21:37 schreef Barretje80 het volgende:
LC.. ben je zo nog wakker??
of.. kan ik nog aanbellen zonder dat de kids wakker worden??
Je nicknaam komt mij erg bekend voor, toch herken ik geen topics in je AT? Heb 3 paginas gekeken. Waar ken ik je van?quote:Op donderdag 9 september 2010 22:12 schreef Socios het volgende:
[..]
Jokertje speelt trompet.quote:Op donderdag 9 september 2010 21:56 schreef Atreidez het volgende:
Jokertje ookHeb wel t begin gemist...
mja was aan het wachtenquote:Op donderdag 9 september 2010 22:33 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Heb je nou echt op mijn antwoord zitten wachten?Ben rond de tijd dat je dat vroeg meestal niet online.
Je had toen makkelijk nog kunnen aanbellen, maar nu niet meer...Ik ben nog wel wakker
Kan het niet morgenochtend of zo Bar? Dan sta je wat vroeger op en ga je ff langs of zo?quote:Op donderdag 9 september 2010 22:41 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
mja was aan het wachten
naja nu gooi ik de enveloppe wel gewoon in de bus..
Heb t einde gemist...ging zappen en bleef plakken bij t 6de zintuig. Schiet ook niet echt op. Morgen maar ff online kijkenquote:Op donderdag 9 september 2010 21:56 schreef Atreidez het volgende:
Jokertje ookHeb wel t begin gemist...
nhehehe.. LC met 4 kids die klaar gemaakt moeten worden voor school en dan ik die even langs komt?? ik kan me betere momenten bedenken!quote:Op donderdag 9 september 2010 22:44 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Kan het niet morgenochtend of zo Bar? Dan sta je wat vroeger op en ga je ff langs of zo?
Ik ookquote:Op donderdag 9 september 2010 22:46 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
nhehehe.. LC met 4 kids die klaar gemaakt moeten worden voor school en dan ik die even langs komt?? ik kan me betere momenten bedenken!
Ik was in de loop van de avond al twee keer onderaan de brievenbus gaan kijkenquote:Op donderdag 9 september 2010 22:41 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
mja was aan het wachten
naja nu gooi ik de enveloppe wel gewoon in de bus..
Hadewych Minis.quote:Op donderdag 9 september 2010 23:05 schreef Jill-RMC het volgende:
Welke actrice....wederom absoluut niet nieuwsgierig.
Pff kan niet slapen omdat ik dat bijna de hele dag al gedaan heb. Zit nu dingen te bedenken voor een bijlage over eten en smaak. Duidelijk dat ik wel erg goed ben in dingen opeten en niet in het boeiende dingen bedenken over eten waar over kan schrijven.
Daar heb ik toevallig afgelopen weekend een artikel over gelezen. Lijkt me een leuk mens.quote:Op donderdag 9 september 2010 23:07 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Hadewych Minis.
Ben je al aan het opknappen nu? Kan me voorstellen dat je nu dan ff wakker bent als je al zoveel geslapen hebt.
K zou geloof ik ook niet boeiend over eten kunnen schrijven.
Zo..quote:Op vrijdag 10 september 2010 00:25 schreef Socios het volgende:
[..]
Nee, op heel FOK!
Zie het FOK!woordenboek:
Het Officiële FOK!woordenboek
en ik deed nog wel zo zachtjes!!quote:Op donderdag 9 september 2010 23:05 schreef Lovechild het volgende:
Whehehe, ik denk: weet je wat, ik poets m'n tanden en dan ga ik kijken of het enveloppie er ligt. Zo niet, dan ga ik ff wachten, zo lang zal dat niet duren.
Loop ik de trap af naar de voordeur, komt het precies door de brievenbus!
Je moet ook wel op Fok leven wil je je aan dat woordenboek gaan houden, maar des te triester is het mensen erop te wijzen die overduidelijk geen sarcasme posten.. Alsof je niet meer 2 woorden aan elkaar mag knopen die een eigen betekenis hebben, omdat het daar vermeld staatquote:Op vrijdag 10 september 2010 00:25 schreef Socios het volgende:
Nee, op heel FOK!
Zie het FOK!woordenboek:
Het Officiële FOK!woordenboek
Ik hoorde je ook echt niet! Vanuit de badkamer hoor ik sowieso niet wat er eventueel op straat gebeurt, het was echt gewoon puur goeie timing. Maar het brak wel gelijk goed het ijs toch?quote:Op vrijdag 10 september 2010 07:13 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
en ik deed nog wel zo zachtjes!!
was leuk je alvast ontmoet te hebben..
en nu weet ik ook meteen waar ik as zaterdag moet zijn..
Vanwaar die plotselinge agressie? Doe eens aardig.quote:Op vrijdag 10 september 2010 07:12 schreef Barretje80 het volgende:
Zo..blij dat je gelijk hebt??
en nu weer opbokken naar PTA...
hagenesen doen toch alles anders dan de rest van nederland...
en als wij iets een stormloop topic willen noemen dan doen we dat
You aint seen nothing yetquote:Op vrijdag 10 september 2010 09:36 schreef Socios het volgende:
Vanwaar die plotselinge agressie? Doe eens aardig.
Ik heb wel een goeie tip wat te gaan doenquote:Op vrijdag 10 september 2010 09:34 schreef tuintegel het volgende:
Goedemorgen , vandaag maar eens een dagje voor mijzelf inplannen.hoe is het met je schouder Bar?
was het insdag en woensdag nog de linker schouder, gister en vandaag is het m'n rechter schouder..quote:Op vrijdag 10 september 2010 09:34 schreef tuintegel het volgende:
Goedemorgen , vandaag maar eens een dagje voor mijzelf inplannen.hoe is het met je schouder Bar?
De vraag is eerder "vanwaar jouw plotselinge inmenging in het topic?"quote:Op vrijdag 10 september 2010 09:36 schreef Socios het volgende:
[..]
Vanwaar die plotselinge agressie? Doe eens aardig.
Ik kom regelmatig in Den Haag, zag een nieuw "Den Haag topic" verschijnen en ik dacht ik kom even kijken. Mooie OP erbij.quote:Op vrijdag 10 september 2010 09:39 schreef Barretje80 het volgende:
De vraag is eerder "vanwaar jouw plotselinge inmenging in het topic?"
Vertel?quote:Op vrijdag 10 september 2010 09:37 schreef Atreidez het volgende:
[..]
Ik heb wel een goeie tip wat te gaan doen
Socios is van PTA ( de T staat voor trein, zie zijn UI..)quote:Op vrijdag 10 september 2010 09:42 schreef SolidasRock het volgende:
Bar, Socios is van PTA? Ik heb zijn naam vaker gezien de laatste tijd maar zijn en mijn active topics komen niet overeen.
Een tante van mij is professioneel masseuse , (gewoon aan huis of bij haar thuis , gewoon normaal voor je spieren enzo) , ze heeft nu een leuke actie , 25 euro voor een uur . Zou dat je helpen ? dat de spieren los moeten komen zeg maar?quote:Op vrijdag 10 september 2010 09:38 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
was het insdag en woensdag nog de linker schouder, gister en vandaag is het m'n rechter schouder..
er zit gewoon iets goed mis in die schouders/rug..
Eigenlijk ben ik een enorme hypochondrier, want ik ben bang dat er iets met me rug is en dat ik in zo'n MRI scan apparaat moet en DAAR zie ik zo tegen op dat ik dus maar zo rond blijf lopen![]()
![]()
Oeh, een uur gemasseerd worden....lijkt me wel nuttig voor mijquote:Op vrijdag 10 september 2010 09:52 schreef tuintegel het volgende:
[..]
Een tante van mij is professioneel masseuse , (gewoon aan huis of bij haar thuis , gewoon normaal voor je spieren enzo) , ze heeft nu een leuke actie , 25 euro voor een uur . Zou dat je helpen ? dat de spieren los moeten komen zeg maar?
Als ik last heb van mijn schouders spuit ik meestal van die gewrichtsspray van perskindol over mijn nek en schouders. Dat word eerst heel koud en daarna heet, voelt vaak ook fijn..
heb je spierpijn??quote:Op vrijdag 10 september 2010 09:53 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Oeh, een uur gemasseerd worden....lijkt me wel nuttig voor mij
"Is van PTA"quote:Op vrijdag 10 september 2010 09:49 schreef Barretje80 het volgende:
Socios is van PTA ( de T staat voor trein, zie zijn UI..)
Waar zeg ik dat iemand iets "helemaal" verkeerd doet? Ik geef gewoon aan dat iemand een bepaalde FOK!term verkeerd begrijpt of begrepen heeft.quote:en Socios..
Als je eens "gezellig" in een topic wil kijken is het natuurlijk niet handig om in je eerste post te zeggen dat een poster het helemaal verkeerd doet.. Das vragen om tegen reacties..
is dat in Den Haag??quote:Op vrijdag 10 september 2010 09:52 schreef tuintegel het volgende:
[..]
Een tante van mij is professioneel masseuse , (gewoon aan huis of bij haar thuis , gewoon normaal voor je spieren enzo) , ze heeft nu een leuke actie , 25 euro voor een uur . Zou dat je helpen ? dat de spieren los moeten komen zeg maar?
Als ik last heb van mijn schouders spuit ik meestal van die gewrichtsspray van perskindol over mijn nek en schouders. Dat word eerst heel koud en daarna heet, voelt vaak ook fijn..
Hoe je het noemen wilt.. feit is dat het niet leuk is dat je als binnenkomer iemand bekritiseerd, of je nou gelijk hebt of niet..quote:Op vrijdag 10 september 2010 09:54 schreef Socios het volgende:
[..]
Waar zeg ik dat iemand iets "helemaal" verkeerd doet? Ik geef gewoon aan dat iemand een bepaalde FOK!term verkeerd begrijpt of begrepen heeft.
Nee, dat niet. Maar dit is best een goed lopend topic. En dus geen stormlooptopic. Dat is een topic waar geen of nauwelijks reacties op komen.quote:Op vrijdag 10 september 2010 09:55 schreef tuintegel het volgende:
Moet je perse het Fok woordenboek hanteren dan ? Klinkt een klein beetje alsof het de bijbel is...
ja hoor , niet zo veel meer, ik was laatst nog in Duitsland en heb daar 7 gemaakt maar mijn moeder verkoopt ze daar , dus niet meegenomenquote:Op vrijdag 10 september 2010 09:54 schreef tuintegel het volgende:
Lieve Charisma!!! Maak je nog kettingen?
Ja dat is in Den Haagquote:Op vrijdag 10 september 2010 09:55 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
is dat in Den Haag??
ach vanmiddag naar de fysio, die doet meestal ook wel een massage erbij
ohh ik heb ook allerhande zalfjes etc.. meestal smeertm'n nek en rug in met zo'n dr Vogel goedje, maar goed.. das natuurlijk ook een beetje symptoon bestrijding..
Het maakt geen snars uit of ik een ´binnenkomer´ ben of niet. Ik bespeur enige kliekvorming? Men vergeet weleens dat een Slowchat (wat stedentopics meestal in de praktijk zijn) ook gewoon een topic is waar iedereen kan posten.quote:Op vrijdag 10 september 2010 09:57 schreef Barretje80 het volgende:
Hoe je het noemen wilt.. feit is dat het niet leuk is dat je als binnenkomer iemand bekritiseerd, of je nou gelijk hebt of niet..
Ik ben niet ´aan het spelen´. En zoals gezegd, ik post niet alleen hier. Ik post ook elders op het forum.quote:En zoals je zegt, er is genoeg Forum over...ga daar maar spelen..
quote:Op vrijdag 10 september 2010 09:57 schreef Socios het volgende:
[..]
Nee, dat niet. Maar dit is best een goed lopend topic. En dus geen stormlooptopic. Dat is een topic waar geen of nauwelijks reacties op komen.
quote:Op vrijdag 10 september 2010 10:00 schreef Socios het volgende:
[..]
Inderdaad.Jij snapt ook niets van die ´aanval´ jegens mij?
In de context waar betreffende user ´stormlooptopic´ postte werd duidelijk de FOK!term in gebruik genomen, echter betekent deze dus iets anders.quote:Op vrijdag 10 september 2010 10:00 schreef tuintegel het volgende:, je zegt dat we dat woordenboek niet hoeven te hanteren en vervolgens ga je weer op de oude voet verder, of weet je de werkelijke betekenis van stormloop niet? (dus niet de betekenis die fokkers eraan hebben gegeven) .
We zitten allemaal achter een scherm momenteel.quote:Ach , wat jij wil , het is jouw feestje daar achter je scherm
Ik vind het een nogal onzinnige discussie van beide kanten..quote:Op vrijdag 10 september 2010 10:00 schreef Socios het volgende:
Inderdaad.Jij snapt ook niets van die ´aanval´ jegens mij?
De vraag of ik "van PTA ben"? Heb ik al beantwoord, zie boven.quote:Op vrijdag 10 september 2010 10:02 schreef SolidasRock het volgende:
Wat ik niet snap is dat je al 2 keren mijn vraag niet hebt beantwoord.
Okay.quote:Op vrijdag 10 september 2010 10:02 schreef nectarientje het volgende:
Ik vind het een nogal onzinnige discussie van beide kanten..
Haha, echt he.quote:Op vrijdag 10 september 2010 10:03 schreef SolidasRock het volgende:
Toch beter dan een echte stormlooptopic (naar de definitie van Socios dan he)
Echt he, ik snap niet dat men daar zo groot probleem van kan maken. Meteen proberen ´weg te jagen´ ook.quote:Op vrijdag 10 september 2010 10:03 schreef Flappekz het volgende:
Lekker belangrijk wie iets wel of niet bedoelt, en of iemand die wel of niet nieuw is in dit topic daar wel of niet met goede bedoelingen wel of niet iets over zegt
Dankje.quote:Op vrijdag 10 september 2010 10:05 schreef tuintegel het volgende:
Oh van mij wel hoor , welkom zelfs !
Het probleem is niet dat je steeds komt maar dat je telkens weggaat uit Den Haag. Dat pikken we gewoon niet.quote:Op vrijdag 10 september 2010 10:05 schreef Socios het volgende:
[..]
Echt he, ik snap niet dat men daar zo groot probleem van kan maken. Meteen proberen ´weg te jagen´ ook.Kom op zeg, Den Haag is een leuke stad. Ik kom er regelmatig en dan ´zou ik hier niet mogen posten´?
Wat doe je nou? Kom op, vorm 1 front met ons. Terug het gelid in. Hup hup.quote:Op vrijdag 10 september 2010 10:05 schreef tuintegel het volgende:
Oh van mij wel hoor , welkom zelfs !
De meet is bij mij.quote:Op vrijdag 10 september 2010 09:57 schreef charisma01 het volgende:
[..]
ja hoor , niet zo veel meer, ik was laatst nog in Duitsland en heb daar 7 gemaakt maar mijn moeder verkoopt ze daar , dus niet meegenomen
hoezo?
ik zie mijn avatar niet- raar
eeh - waar is de meeting ? ben al een topic terug gegaan om te lezen..maar dat is geen doen...
heb een verjaardag morgen ..mpppgfffsst
Tuurlijk mag je hier posten.quote:Op vrijdag 10 september 2010 10:05 schreef Socios het volgende:
[..]
Echt he, ik snap niet dat men daar zo groot probleem van kan maken. Meteen proberen ´weg te jagen´ ook.Kom op zeg, Den Haag is een leuke stad. Ik kom er regelmatig en dan ´zou ik hier niet mogen posten´?
BIJ MIJ!quote:Op vrijdag 10 september 2010 10:08 schreef charisma01 het volgende:
WAAR IS DE MEETING ?![]()
en waar is mijn avatar, snap er geen barst meer van
Tuurlijk. Ook niets mis met een discussie.quote:Op vrijdag 10 september 2010 10:08 schreef Lovechild het volgende:
Tuurlijk mag je hier posten.
Maar men mag het ook aangeven als je posts niet zo goed ontvangen worden. Toch?
Daar houden wij hier ook wel van hoorquote:Op vrijdag 10 september 2010 10:09 schreef Socios het volgende:
[..]
Tuurlijk. Ook niets mis met een discussie.
aah eindelijk. bij jkou thuis ? joh meot je een groot huis hebben, mijn buurvrouw is jaarig en ben uitgenodigtquote:Op vrijdag 10 september 2010 10:07 schreef Lovechild het volgende:
[..]
De meet is bij mij.
Heb je de verjaardag 's avonds? Zal wel, anders hoef je er niet zo over te mopperen![]()
Ik zie je avatar overigens ook niet.
Neeheej, hij mag hier niet posten. Terug in het gelid jij!quote:Op vrijdag 10 september 2010 10:08 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Tuurlijk mag je hier posten.
Maar men mag het ook aangeven als je posts niet zo goed ontvangen worden. Toch?
Waar ging dat over?quote:Op vrijdag 10 september 2010 10:10 schreef Lovechild het volgende:
Daar houden wij hier ook wel van hoor![]()
Zie gisteren bijv.
quote:Op vrijdag 10 september 2010 10:10 schreef SolidasRock het volgende:
Neeheej, hij mag hier niet posten. Terug in het gelid jij!
Er hoeft helemaal niet geknokt te worden. Sowieso ben ik tegen geweld.quote:Wat zijn de vrouwtjes vandaag tegendraads. Vroeger, die goede oude tijden, stonden we zij aan zij als er geknokt moest worden....
Hier bovenaan op profiel klikken en daarna op usericonmanager en daar een avatar die jij leuk vind toevoegen en op OK klikken. Je moet ook op de grootte letten maar probeer maar eens ff, wie weet lukt het wel in 1 keer.quote:Op vrijdag 10 september 2010 10:10 schreef charisma01 het volgende:
[..]
aah eindelijk. bij jkou thuis ? joh meot je een groot huis hebben, mijn buurvrouw is jaarig en ben uitgenodigt
waarom komen die dingen ook allemaal tegelijk ? zo jammer ...:(
ik snap niet meer hoe je een avatar moet toevoegen...
Nou, 't is een barbecuemeet dus het is op het dakterras. Al zou ik het aantal mensen dat komt ook wel in mijn huis kwijt kunnenquote:Op vrijdag 10 september 2010 10:10 schreef charisma01 het volgende:
[..]
aah eindelijk. bij jkou thuis ? joh meot je een groot huis hebben, mijn buurvrouw is jaarig en ben uitgenodigt
waarom komen die dingen ook allemaal tegelijk ? zo jammer ...:(
ik snap niet meer hoe je een avatar moet toevoegen...
Criminaliteit.quote:
Okey, thanks.quote:Op vrijdag 10 september 2010 10:15 schreef Lovechild het volgende:
Criminaliteit.
Of je iemand die fraude pleegt aangeeft en waar de grens ligt van wat crimineel bevonden wordt en wat niet.
mijn pinguin wil ik weer terug ...effes zoeken en proberen...quote:Op vrijdag 10 september 2010 10:14 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Hier bovenaan op profiel klikken en daarna op usericonmanager en daar een avatar die jij leuk vind toevoegen en op OK klikken. Je moet ook op de grootte letten maar probeer maar eens ff, wie weet lukt het wel in 1 keer.
Dezequote:Op vrijdag 10 september 2010 10:16 schreef charisma01 het volgende:
[..]
mijn pinguin wil ik weer terug ...effes zoeken en proberen...
Ratmen komt heel af en toe nog binnenvallen, maar steeds minder.quote:Op vrijdag 10 september 2010 10:13 schreef charisma01 het volgende:
aha, daarom zie ik hem niet meer, thanks,,,,,
is RASTMEN eigenlijk nog actief of in love? ben hem op facebook al tegen gekomen...
Ik heb idd geen PM, LC. Heb je onze centjes ontvangen trouwens?quote:Op vrijdag 10 september 2010 10:18 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Ratmen komt heel af en toe nog binnenvallen, maar steeds minder.
deze heb ik ook gedownlaod maar fok zegt dat die te groot was ..quote:Op vrijdag 10 september 2010 10:18 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Deze [ afbeelding ] opslaan op je pc, en dan via usericonmanager uploaden naar FOK en klaar is kees Charisma.
Hij is ook te groot. Je moet ff wachten tot er antwoord komt en dan die ava op je pc opslaan. Icons, smiles en headers klaar terwijl u wacht, #78quote:Op vrijdag 10 september 2010 10:21 schreef charisma01 het volgende:
[..]
deze heb ik ook gedownlaod maar fok zegt dat die te groot was ..
nog een keer proberen
quote:Op vrijdag 10 september 2010 10:19 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ik heb idd geen PM, LC. Heb je onze centjes ontvangen trouwens?
Topquote:Op vrijdag 10 september 2010 10:27 schreef Lovechild het volgende:
[..]
![]()
Ik heb net nog een pm gestuurd.
Stuk of 8 ofzo, geloof ikquote:Op vrijdag 10 september 2010 10:30 schreef charisma01 het volgende:
in ieder geval heul veul plezier Lovechild , het zal mooi weer worden dus....
niets aan laten branden he?
hoeveel fokkers komen er ?ben niet niueuwsgierig![]()
Barretje80 en aanstaande, Nectarientje, MissMSX, Flappekz en Gotc, Atreidez, Den-Haag en ik natuurlijk met de hoofdbewoner van ons huis. En dan zijn er nog 2 die nog altijd geen definitief antwoord hebben gegevenquote:
Ik zou alleen GotC meenemen, de rest kan me gestolen wordenquote:Op vrijdag 10 september 2010 10:57 schreef tuintegel het volgende:
Zo , ik bedenk mij weleens wat ik mee zou nemen als de boel hier in de fik vliegt..alleen kind en hond uiteraard.
Lijkt mij verschrikkelijk om zoiets mee te maken.
joepie hij doet het weer. was even afgedwaald in "klussen en wonen"quote:Op vrijdag 10 september 2010 10:40 schreef Lovechild het volgende:
Klinkt als een geslaagd feestje, Charisma!
Dat is waarquote:Op vrijdag 10 september 2010 11:00 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ik zou alleen GotC meenemen, de rest kan me gestolen worden
Een ding scheelt: als de boel is afgefikt dan is er niks over om gestolen te wordenquote:Op vrijdag 10 september 2010 11:00 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ik zou alleen GotC meenemen, de rest kan me gestolen worden
De restantenquote:Op vrijdag 10 september 2010 11:11 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Een ding scheelt: als de boel is afgefikt dan is er niks over om gestolen te worden
Niet vergeten Rectum ff te bedanken voor zijn hulp.quote:Op vrijdag 10 september 2010 11:03 schreef charisma01 het volgende:
[..]
joepie hij doet het weer. was even afgedwaald in "klussen en wonen"
Een fok woordenboekquote:Op vrijdag 10 september 2010 09:55 schreef tuintegel het volgende:
Moet je perse het Fok woordenboek hanteren dan ? Klinkt een klein beetje alsof het de bijbel is...
Ik ga ook voor de hond en mn tas, daar zit meestal mn portemonnee en telefoon in dus dan heb ik de basics welquote:Op vrijdag 10 september 2010 10:57 schreef tuintegel het volgende:
Zo , ik bedenk mij weleens wat ik mee zou nemen als de boel hier in de fik vliegt..alleen kind en hond uiteraard.
Lijkt mij verschrikkelijk om zoiets mee te maken.
Met dat vaantje zou ik juist de fik startenquote:Op vrijdag 10 september 2010 12:01 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Ik zou mijn rechterlade mee nemen (zitten alle papieren in) en een Vaantje uit 1972 van de Wereldbeker Ajax tegen Independiente (het origineel, inclusief grasvlekken). Dat vaantje speelt al een rol in mijn leven vanaf mijn geboorte
Ik zeg kom het eens proberenquote:Op vrijdag 10 september 2010 12:19 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Met dat vaantje zou ik juist de fik starten
Dat is niet grappig....quote:
Jij zag vanmorgen in bed je eigen kwak, en ging toen dit denken?quote:Op vrijdag 10 september 2010 12:43 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Ik zeg kom het eens proberen
[..]
Dat is niet grappig....![]()
Trouwens,....ik denk , laat ik dan vandaag even naar de Haagsche markt gaan.... zodra ik dat dacht..zag ik druppels op mijn raam. God (of Allah?) wil mij daar gewoon niet hebben denk ik.
Iets heel anders; ik lag in bed vanmorgen en dacht toen ineens; wie is eigenlijk de vader van Kwik Kwek en Kwak?
Waren t niet de kinders van de zus van Donald?quote:Op vrijdag 10 september 2010 12:43 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Iets heel anders; ik lag in bed vanmorgen en dacht toen ineens; wie is eigenlijk de vader van Kwik Kwek en Kwak?
Nee want van die zou ik weten wie de vader isquote:Op vrijdag 10 september 2010 12:44 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Jij zag vanmorgen in bed je eigen kwak, en ging toen dit denken?
Maar wie is dan de zus?? En waarom zie je die nooit?quote:Op vrijdag 10 september 2010 12:46 schreef Jill-RMC het volgende:
[..]
Waren t niet de kinders van de zus van Donald?
(ja ja fervent Donald Duck lezer)
De DD had ooit eens zo'n coole uitgave met de hele stamboom van de familie Duck erin kan ik me toen nog vaag herinneren. Good times
Jeugdsentiment!quote:Op vrijdag 10 september 2010 12:48 schreef Flappekz het volgende:
http://members.home.nl/dr-snuggles/Stamboom.htm
En dan de onderste
betekent weer meer werk voor mijquote:Op vrijdag 10 september 2010 10:49 schreef Jill-RMC het volgende:
http://edition.cnn.com/20(...)hSfh396gz1&wom=false
Serieuze fik in in amerika....
Best balen als je daar woont.
Je werkt bij de Brandweer? In de bouw? Bij een verzekeraar?quote:Op vrijdag 10 september 2010 12:56 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
betekent weer meer werk voor mij
D. eldersquote:Op vrijdag 10 september 2010 13:00 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Je werkt bij de Brandweer? In de bouw? Bij een verzekeraar?
Shit, dit gaat mij nog een koelkast kostenquote:Op vrijdag 10 september 2010 13:04 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Nee hij zit toch ook in de olie/gas branche?
Ik zal ze niet verder helpenquote:Op vrijdag 10 september 2010 13:05 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Shit, dit gaat mij nog een koelkast kosten
wat is een belbin rollentest??quote:Op vrijdag 10 september 2010 13:27 schreef Flappekz het volgende:
Moest ik voor mn sollicitatie weer zo'n Belbin rollentest invullen
Zoiets:quote:Op vrijdag 10 september 2010 13:56 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
wat is een belbin rollentest??
Bij mij won Voorzitter, met Groepswerker en Bedrijfsman als goede gedeelde tweedequote:Op vrijdag 10 september 2010 14:02 schreef Barretje80 het volgende:
heb eens bekeken in welke categori ik zou vallen :p
denk de monitor en de groepswerker..
of naja.. die spreken me het meest aan
Californie, gasleiding lek.quote:Op vrijdag 10 september 2010 13:55 schreef Barretje80 het volgende:
zo.. alle ruggewervels staan weer op de juiste plek...
alleen het nekje is nog niet helemaal goed..
volgende week weer
en wat is die fik nou dan??( video's en foto's zijn hier afgeschermt)
Das flauw, ergens in San Francisco.quote:Op vrijdag 10 september 2010 13:55 schreef Barretje80 het volgende:
n wat is die fik nou dan??( video's en foto's zijn hier afgeschermt)
Ow leuk nutteloze testjes...quote:Op vrijdag 10 september 2010 13:58 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Zoiets:
http://www.thesis.nl/belbin/
*schud Flap de hand* dat we maar nooit samen hoeven te werken!quote:Op vrijdag 10 september 2010 14:04 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Bij mij won Voorzitter, met Groepswerker en Bedrijfsman als goede gedeelde tweede
hoeveel bar staat er achter dan??quote:
Mja, lijkt wel een beetje op mijn uitslagquote:Op vrijdag 10 september 2010 14:14 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
*schud Flap de hand* dat we maar nooit samen hoeven te werken!
2 kapiteins op 1 schip is noooit goed!quote:Op vrijdag 10 september 2010 14:24 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Mja, lijkt wel een beetje op mijn uitslag
Nee, maar we zouden wel handig zijn in een vloot(je) met 2 schepenquote:Op vrijdag 10 september 2010 14:29 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
2 kapiteins op 1 schip is noooit goed!
Hehe, goed bezigquote:Op vrijdag 10 september 2010 14:39 schreef Jill-RMC het volgende:
Dan maak ik me benedendeks wel zorgen over de kleine dingen.
Zoals een uitnodiging voor een buurtdag van 4 september die in de krant van 8 september staatWas even het resultaat aan het bekijken van "Jill, die plotseling ziek is op deadline dag(en)"
+quote:Op vrijdag 10 september 2010 14:39 schreef Jill-RMC het volgende:
Dan maak ik me benedendeks wel zorgen over de kleine dingen.
Zoals een uitnodiging voor een buurtdag van 4 september die in de krant van 8 september staatWas even het resultaat aan het bekijken van "Jill, die plotseling ziek is op deadline dag(en)"
zal wel zo'n 30bar zijn.quote:Op vrijdag 10 september 2010 14:15 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
hoeveel bar staat er achter dan??
( ennuh.. kan toch gewoon een stuk spek op?? zo deden ze dat vroegah...)
al gelezenquote:Op vrijdag 10 september 2010 14:42 schreef Barretje80 het volgende:
BTW, Den_Haag DIT is ook wel intressant.. en dan ga ik nu weer werken
en wat heb je nou geleerd??quote:Op vrijdag 10 september 2010 15:06 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Hmmm halverwege de Erasmusrotonde begon het zo te regenen dat ik maar koos om naar de Boogaard te gaan. Ook leuk, loop je het Jeans Centre in... ben je binnen een kwartier 300 euro lichter.
Maar wel 2 leuke jeans, een sweater en een vest
Je brengt me op ideeenquote:Op vrijdag 10 september 2010 15:06 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Hmmm halverwege de Erasmusrotonde begon het zo te regenen dat ik maar koos om naar de Boogaard te gaan. Ook leuk, loop je het Jeans Centre in... ben je binnen een kwartier 300 euro lichter.
Maar wel 2 leuke jeans, een sweater en een vest
quote:Op vrijdag 10 september 2010 15:10 schreef Den_Haag het volgende:
Altijd je creditcard bij je hebben?
Naja.. NIETS dus.. want je bent gaan shoppen!quote:
Oh Scherp!!, maar ik heb ook geleerd vandaag hoorquote:Op vrijdag 10 september 2010 15:14 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
Naja.. NIETS dus.. want je bent gaan shoppen!
Ja shit,..payback timequote:
Ja maar daar pas ik toch niet in.....quote:Op vrijdag 10 september 2010 15:33 schreef Lovechild het volgende:
Djeez, voor 300 euro koop ik 4 complete kindergaderobes
Ik denk dat R_b dat niet past...quote:Op vrijdag 10 september 2010 15:33 schreef Lovechild het volgende:
Mn broertje heeft serieus een keer 150 euro neergeteld voor een t-shirt. Ja...serieus. Zo'n walgelijk glitter Ed Hardy geval....en uiteindelijk heeft ie m maar 2 of 3 keer aangehad omdat mn moeder m niet durfde te wassen/strijken en hij zelf ook nietquote:Op vrijdag 10 september 2010 15:33 schreef Lovechild het volgende:
Nee en ík koop jouw kleren nietquote:Op vrijdag 10 september 2010 15:33 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Ja maar daar pas ik toch niet in.....
Soms heb je van die ingevingen waar je later 'spijt' van hebtquote:Op vrijdag 10 september 2010 15:35 schreef Jill-RMC het volgende:
[..]
Mn broertje heeft serieus een keer 150 euro neergeteld voor een t-shirt. Ja...serieus. Zo'n walgelijk glitter Ed Hardy geval....en uiteindelijk heeft ie m maar 2 of 3 keer aangehad omdat mn moeder m niet durfde te wassen/strijken en hij zelf ook niet
Daar moeten we het toch eens over hebben ...quote:Op vrijdag 10 september 2010 15:36 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Nee en ík koop jouw kleren niet
Dat kan het snelst met iemand met een autoquote:Op vrijdag 10 september 2010 15:46 schreef nectarientje het volgende:
Zit er serieus een jeans centre in de Boogaard? Daar kan ik tenminste fatsoenlijke spijkerbroeken vinden die lang genoeg zijn!Eens uitvogelen hoe ik daar het snelst kan komen vanaf hier, moet eigenlijk wel 1 of 2 broeken erbij hebben.
quote:Op vrijdag 10 september 2010 15:47 schreef Flappekz het volgende:
Dat kan het snelst met iemand met een auto
* Flappekz gaat straks naar Naaldwijk, daar is koopavond
daar zit toch de america today??quote:Op vrijdag 10 september 2010 15:50 schreef Ronnie_bravo het volgende:
De Jeans Center in de Bogaard zit naast de hema.
Die zit naast de C&A toch? Is wel vlakbij de HEMA, aan de "om-de-hoek-kant" van JeansCenterquote:Op vrijdag 10 september 2010 15:51 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
daar zit toch de america today??
Oh ik heb echt de schurft aan kleding kopenquote:
Pff ik heb nu echt wel van alles watquote:Op vrijdag 10 september 2010 16:11 schreef GotC het volgende:
Broeken zijn altijd een hel.. Te strak, te los, te lang, geen mooie wassing, te duur.. ZUCHT!
Vrouwen met lange benenquote:Op vrijdag 10 september 2010 16:18 schreef nectarientje het volgende:
Pakbroeken /nette broeken kan ik bijna niet vinden zonder ze zelf te moeten vermakenZe zijn echt stuk voor stuk te kort en dan ben ik best bereid ze op gymplengte te kopen en niet op haklengte want dat lukt helemaal niet. Voordeel van spijkerbroeken is dat je tenminste duidelijke lengtematen hebt (en dat ik een normale bovenmaat bij mijn lengtemaat heb)
Ga deze winter maar voor de jurkjes, alleen heb ik daar die laarzen weer voor nodig
Jurkjesquote:Op vrijdag 10 september 2010 16:18 schreef nectarientje het volgende:
Pakbroeken /nette broeken kan ik bijna niet vinden zonder ze zelf te moeten vermakenZe zijn echt stuk voor stuk te kort en dan ben ik best bereid ze op gymplengte te kopen en niet op haklengte want dat lukt helemaal niet. Voordeel van spijkerbroeken is dat je tenminste duidelijke lengtematen hebt (en dat ik een normale bovenmaat bij mijn lengtemaat heb)
Ga deze winter maar voor de jurkjes, alleen heb ik daar die laarzen weer voor nodig
Dat is dan vaak wel weer zo .quote:Op vrijdag 10 september 2010 16:22 schreef Barretje80 het volgende:
winterjurkjes...
ik vind ze te warm (bovenkant) EN te koud (onderkant)!
Niets dat niet met een goede maillot of panty (die overigens ook k*t zijn om te kopen) op te lossen isquote:
Nou dat mag je zeker , er is absoluut niks mis met je ! Mag ik een keer mee ?quote:Op vrijdag 10 september 2010 16:25 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Niets dat niet met een goede maillot of panty (die overigens ook k*t zijn om te kopen) op te lossen is![]()
Ik moet er alleen eens iets meer vertrouwen in hebben dat het me staat.
quote:Op vrijdag 10 september 2010 16:26 schreef tuintegel het volgende:
Nou dat mag je zeker , er is absoluut niks mis met je ! Mag ik een keer mee ?Gaan we op jurkenjacht !
Waar komt dat koken ineens vandaan?quote:Op vrijdag 10 september 2010 16:30 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Zodra ik bruine laarzen gevonden heb, gaan wij op jurkjesjacht!
En daarna gaat R_b voor ons koken en mag hij daarna zien wat we gekocht hebben
En een restaurant is geen optie?quote:Op vrijdag 10 september 2010 16:33 schreef nectarientje het volgende:
Geheel eigen toevoeging in het kader van 'what's in it for us'
mag ik ook mee??quote:Op vrijdag 10 september 2010 16:30 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Zodra ik bruine laarzen gevonden heb, gaan wij op jurkjesjacht!
En daarna gaat R_b voor ons koken en mag hij daarna zien wat we gekocht hebben
QFTquote:Op vrijdag 10 september 2010 16:22 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Vrouwen met lange benen in jurkjes
In dat geval vind ik een restaurant ook prima, zo weinig vertrouwen in je kookkunsten?quote:Op vrijdag 10 september 2010 16:36 schreef Ronnie_bravo het volgende:
hahahaha nee dat hoeft niet
Iets zegt me dat tt dat ook niet gaat doen
Nou een kok kan het beterquote:Op vrijdag 10 september 2010 16:48 schreef nectarientje het volgende:
[..]
In dat geval vind ik een restaurant ook prima, zo weinig vertrouwen in je kookkunsten?
Van mij wel , leuk!quote:Op vrijdag 10 september 2010 16:35 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
mag ik ook mee??ik ben niet zo goed in jurkjes kopen...
Ik denk niet dat R_b grote bezwaren heeft als hij met 3 vrouwen in jurkjes uit eten moet ipv met 2quote:
Schijnt bij jullie ook de zon nu?quote:Op vrijdag 10 september 2010 16:56 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Ik denk niet dat R_b grote bezwaren heeft als hij met 3 vrouwen in jurkjes uit eten moet ipv met 2
quote:Op vrijdag 10 september 2010 16:57 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Schijnt bij jullie ook de zon nu?
quote:Op vrijdag 10 september 2010 16:57 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Schijnt bij jullie ook de zon nu?
mweh ik pas hopelijk wel in de winkels.. ehh jurkjesquote:Op vrijdag 10 september 2010 17:39 schreef Lovechild het volgende:
Leuk, jurkjes shoppen.
Maar ik ga niet mee, want ik kan niet in jullie winkels
Nee, ik kan er echt niet in hoor, raak in paniek van al die kleine maatjesquote:Op vrijdag 10 september 2010 17:47 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
mweh ik pas hopelijk wel in de winkels.. ehh jurkjes
( ik las het de eerste keer echt verkeerd en dacht, wat LUL je??)
Zolang we niet alleen maar naar slanke winkels gaan zoals de Mango..
quote:Op vrijdag 10 september 2010 17:47 schreef Barretje80 het volgende:
mweh ik pas hopelijk wel in de winkels.. ehh jurkjes
( ik las het de eerste keer echt verkeerd en dacht, wat LUL je??)
Zolang we niet alleen maar naar slanke winkels gaan zoals de Mango..
Popje toch! Je mag wel hier komen eten hoor (en ik zoek nog iemand die even kan helpen met mijn bed maar dat heeft geen haastquote:Op vrijdag 10 september 2010 17:38 schreef AirwiN het volgende:
Vroeger, toen je als man thuis kwam en je pantoffels en je eten klaar stonden. Nu is er gewoon fucking niemand thuis.
Wat platvloers en direct.quote:Op vrijdag 10 september 2010 17:58 schreef nectarientje het volgende:
Popje toch! Je mag wel hier komen eten hoor (en ik zoek nog iemand die even kan helpen in mijn bed maar dat heeft geen haast)
Ik begon ineens aan mezelf te twijfelen!quote:
Nee, hij gaat alleen maar met ons en onze shopbuit eten. Hij pakt het dan toch best netjes aan..quote:Op vrijdag 10 september 2010 18:11 schreef Atreidez het volgende:
Met 1 vrouw winkelen is best leuk, maar met 3?
Respect voor Ronnie
Zo makkelijk komt ie er toch niet vanaf?quote:Op vrijdag 10 september 2010 18:15 schreef nectarientje het volgende:
Nee, hij gaat alleen maar met ons en onze shopbuit eten. Hij pakt het dan toch best netjes aan..
Nee, die zijn wat te koud voor in de winter.. Maar dan nog geloof ik niet dat wij gaan voor de enkellange en allesverhullende modellen (toch?!)quote:Op vrijdag 10 september 2010 18:26 schreef Atreidez het volgende:
Het gaat niet om zomerjurkjestoch?
Ben wel blij dat je t even meldt!quote:Op vrijdag 10 september 2010 19:01 schreef Jill-RMC het volgende:
Mmm is het erg dat als ik twee medelanders beetje doelloos door de Wantstraat zie struinen en ze bij elke auto even naar binnen loeren dat ik dan meteen de politie wil bellen?
quote:Op vrijdag 10 september 2010 19:10 schreef Atreidez het volgende:
[..]
Ben wel blij dat je t even meldt!
* Atreidez gaat even ze frontje van de radio af halen
Zelfs een deken is tegenwoordig al genoeg:quote:Op vrijdag 10 september 2010 19:14 schreef Atreidez het volgende:
Ik ben erg laks wat dat betreft, frontje vaak erin en cd's slingerend over de bijrijdersstoel en vloer, terwijl zelfs een mooi uitziende zonnebril al aanleiding kan geven om t ruitje in te tikken..
quote:Oplettende bewoner betrapt autokraker
Een 26-jarige Hagenaar die donderdagmorgen 9 september rond 02.00 uur thuiskwam, belde direct de politie toen hij zag hoe in de Maastrichtsestraat een persoon zich verdacht gedroeg tussen geparkeerde auto’s. Niet alleen zag de Hagenaar dat de hem onbekende persoon met een deken uit de auto van de buren stapte, ook zag hij dat de man daarna aan de deurgrepen van geparkeerde auto’s voelde. Nadat de Hagenaar de politie had gebeld, hield hij de man in de gaten. Gewaarschuwde agenten troffen de melder korte tijd later op zijn scooter aan in de Stevinstraat, even verderop konden zij een 23-jarige Hagenaar aanhouden. Behalve de eerder gestolen deken had de man ook twee telefoon en twee brillen bij zich. De politie onderzoekt nog of deze ook gestolen zijn.
geen idee. Maar er zijn paar die ook niet meer op fok komen hoor. Hoe zou het met hun gaan nu?quote:Op vrijdag 10 september 2010 18:51 schreef SolidasRock het volgende:
RB is de nieuwe Ratmen. Kijk maar uit, straks issie in love en zien we hem ook al niet meer terug.![]()
Weet iemand hoe het met ratmen is?
zijn er meer dan je denkt hoorquote:Op vrijdag 10 september 2010 19:20 schreef Atreidez het volgende:
Ohja, me auto open laten staan... gebeurt ook wel regelmatigHeb je al gebeld?
Gescheiden toch? Of loop ik achter?quote:Op vrijdag 10 september 2010 19:36 schreef Atreidez het volgende:
Ik heb m@x op facebook met een andere achternaam, dus volgens mij is die hertrouwd ofzo.
Espritquote:Op vrijdag 10 september 2010 20:21 schreef Flappekz het volgende:
Zo, wij hebben de Esprit geplunderd voor GotC. Foto volgt
Ze heeft 8 nieuwe dingen van de Espritquote:Op vrijdag 10 september 2010 20:24 schreef tuintegel het volgende:
[..]
Esprit. Dat is echt 1 van mijn lievelingswinkels .
Ik ben trots op GotCquote:Op vrijdag 10 september 2010 20:26 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ze heeft 8 nieuwe dingen van de Esprit
Mijne ookquote:Op vrijdag 10 september 2010 20:24 schreef tuintegel het volgende:
[..]
Esprit. Dat is echt 1 van mijn lievelingswinkels .
Daar hebben ze inderdaad hele mooie en leuke kleren en helaas zijn de broekenpijpen te lang voor mij.quote:Op vrijdag 10 september 2010 20:21 schreef Flappekz het volgende:
Zo, wij hebben de Esprit geplunderd voor GotC. Foto volgt
quote:Op vrijdag 10 september 2010 20:35 schreef summer29 het volgende:
[..]
Daar hebben ze inderdaad hele mooie en leuke kleren en helaas zijn de broekenpijpen te lang voor mij.
In Duitsland broeken halen. Hebben ze vaker kortere broeken. Doet mn mama ook altijd, die moet 30 hebben en die hebben ze hier niet altijd.quote:Op vrijdag 10 september 2010 20:35 schreef summer29 het volgende:
[..]
Daar hebben ze inderdaad hele mooie en leuke kleren en helaas zijn de broekenpijpen te lang voor mij.
lol maar dan ziet er toch niet leuk en goed uit. Er moet nieuwe zoom erin met naaimachine maar ik ben slecht in elkaar fixen!quote:
Knippen lukt me nog wel. De rest...........neh....quote:Op vrijdag 10 september 2010 20:41 schreef summer29 het volgende:
[..]
lol maar dan ziet er toch niet leuk en goed uit. Er moet nieuwe zoom erin met naaimachine maar ik ben slecht in elkaar fixen!En wil jij dan doen voor mij?
Naar Duitsland voor broeken...quote:Op vrijdag 10 september 2010 20:39 schreef Jill-RMC het volgende:
[..]
In Duitsland broeken halen. Hebben ze vaker kortere broeken. Doet mn mama ook altijd, die moet 30 hebben en die hebben ze hier niet altijd.
Oeh nice, 50 euro gewonnen in de SL
Tsja familie daaro, dus moeten er sowieso 2x per jaar ff langs. Slaan dan meteen inquote:Op vrijdag 10 september 2010 20:52 schreef summer29 het volgende:
[..]
Naar Duitsland voor broeken...Ik hou niet van uren lang autorit. Dus nee maar dank je voor tips.
Over kleren gesproken, ik heb nieuwe spijkerbroeken nodig, paar zijn te klein voor mij.Wie weet een leuke winkels behalve esprit voor mij?
Iron Man 2 is uit toch? Dikke actiequote:Op vrijdag 10 september 2010 20:58 schreef tuintegel het volgende:
Jill heeft familie in Duitsland , dus vandaar. Ik ben ook niet zo groot . 30 is echter net te kort en 32 iets te lang.
Ik wilde naar de bios, maar ik heb alles al gezien bijna
Al gezienquote:Op vrijdag 10 september 2010 21:00 schreef Atreidez het volgende:
[..]
Iron Man 2 is uit toch? Dikke actieHeb m al gezien, goeie rip
![]()
is em nu aan het zien...quote:Op vrijdag 10 september 2010 21:00 schreef Atreidez het volgende:
[..]
Iron Man 2 is uit toch? Dikke actieHeb m al gezien, goeie rip
![]()
Ken je simonis in de stad? Subway? of Ming kee waar sommigen van ons extra hete sambal halen. Daar tegenover is Bella.quote:
Hoe eerder, hoe beter.quote:Op vrijdag 10 september 2010 21:02 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
is em nu aan het zien...
nog niet echt indrukwekkend
SaR.. hoe laat bij jou??
Nou, je hebt die hele brede winkelstraat waar nu nog alleen maar fietsers erdoorheen mogen en pliesie. Daarnaast (dus achter mediamarkt) is de straat waar ik over praat.quote:Op vrijdag 10 september 2010 21:04 schreef tuintegel het volgende:
Simonis in de stad weet ik ook niet te vinden , maar ik ga ook bijna nooit naar het centrum van Den Haag. Het is meestal Delft, Naaldwijk , Boogaard of Zoetermeer.
Tja, als je echt alle kaskrakers al gezien hebt moet je toch eens beginnen aan de klassiekers die je niet kentquote:
Oh ok leukquote:Op vrijdag 10 september 2010 21:05 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Nou, je hebt die hele brede winkelstraat waar nu nog alleen maar fietsers erdoorheen mogen en pliesie. Daarnaast (dus achter mediamarkt) is de straat waar ik over praat.
Ik zat toen Charisma vanmiddag online was te kijken naar de usericons in de op. Hebben we nog niet zo gek lang maar kan al behoorlijk opgeschoond worden.quote:Op vrijdag 10 september 2010 19:27 schreef summer29 het volgende:
[..]
geen idee. Maar er zijn paar die ook niet meer op fok komen hoor. Hoe zou het met hun gaan nu?
Houden zo. Is kwalitatief absoluut niet vergelijkbaar met hun vestiging in de haven van Scheveningen.quote:Op vrijdag 10 september 2010 21:04 schreef tuintegel het volgende:
Simonis in de stad weet ik ook niet te vinden , maar ik ga ook bijna nooit naar het centrum van Den Haag. Het is meestal Delft, Naaldwijk , Boogaard of Zoetermeer.
Dan doe ik datquote:Op vrijdag 10 september 2010 22:57 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Houden zo. Is kwalitatief absoluut niet vergelijkbaar met hun vestiging in de haven van Scheveningen.
Ocharme! Geen spelletje ergens te spelen?quote:
Op internet misschien...quote:Op vrijdag 10 september 2010 23:13 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Ocharme! Geen spelletje ergens te spelen?
Nu wel want jij bent erquote:
Al helemaal klaar met dat linkje van verleden week?quote:
Das toch niet leuk...in het echt is t allemaal veel tofferquote:Op vrijdag 10 september 2010 23:20 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Al helemaal klaar met dat linkje van verleden week?
quote:
Wacht maar tot je een paar jaar getrouwd bent...quote:Op vrijdag 10 september 2010 23:21 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Das toch niet leuk...in het echt is t allemaal veel toffer
Dat duurt nog minstens een paar jaarquote:Op vrijdag 10 september 2010 23:22 schreef MissMSX het volgende:
[..]
How's the neck?
[..]
Wacht maar tot je een paar jaar getrouwd bent...
Dan is dit precies wat een veeleisende man als jij kunt gebruiken.quote:Op vrijdag 10 september 2010 23:21 schreef Flappekz het volgende:
Das toch niet leuk...in het echt is t allemaal veel toffer
quote:Op vrijdag 10 september 2010 23:24 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dan is dit precies wat een veeleisende man als jij kunt gebruiken.
De Engelse ziekte...quote:Op vrijdag 10 september 2010 23:24 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dan is dit precies wat een veeleisende man als jij kunt gebruiken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |