Dat ik niet met mijn kinderen naar restaurant ga ok. Uit eten is ontspanning en dan heb ik ook geen zin om op de kids te letten. Maar mijn kinderen (die zich overigens prima kunnen vermaken tijdens een vlucht) gaan gewoon het vliegtuig in en degene die het er niet mee eens zijn stappen maar uit. Pak maar lekker de trein.quote:Op donderdag 9 september 2010 21:57 schreef ACT-F het volgende:
Dit vraagt om een vervolg in vliegtuigen of andere lange reizen. Ik ben er maar wat graag bereid om hier extra voor te betalen.
Ja, want ze zouden eens buikpijntjes krijgen!!quote:Op vrijdag 10 september 2010 09:14 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Dat begint ook al met de allereerste opvoeding. Een vriend van me vertelde dat hij bijna enthousiast werd van het voorproeven van de babyvoeding in Frankrijk: ui, knoflook, kruiden. In Nederland wordt daar heel moeilijk over gedaan.
Dat vind ik ook.quote:Op vrijdag 10 september 2010 09:23 schreef cheqy het volgende:
[..]
Dat ik niet met mijn kinderen naar restaurant ga ok. Uit eten is ontspanning en dan heb ik ook geen zin om op de kids te letten. Maar mijn kinderen (die zich overigens prima kunnen vermaken tijdens een vlucht) gaan gewoon het vliegtuig in en degene die het er niet mee eens zijn stappen maar uit. Pak maar lekker de trein.
Je mag niet meer roken in een restaurant, hè!quote:Op vrijdag 10 september 2010 09:24 schreef Kingstown het volgende:
Als kinderen gaan janken in een restaurant gewoon een sigaret/sigaar opsteken en in hun gezicht uitblazen. Moet je eens zien hoe snel die verontwaardigde ouders dan opstappen.
Nu nog luchtvaartmaatschappijen die hetzelfde doenquote:Op donderdag 9 september 2010 21:22 schreef marcel-o het volgende:
[..]
Goedzo![]()
laat dit een voorbeeld zijn. Die dingen moet je dan ook thuis laten
Hehe, de laatste keer dat ik een ticket kocht voor een reis met een baby en een klein kind erbij was toevallig wel in de business classquote:Op vrijdag 10 september 2010 10:12 schreef Gia het volgende:
[..]
Dat vind ik ook.
Over het algemeen zitten kinderen altijd in economy class. Wie geen kind wil zien in een vliegtuig, reist dan maar met het duurdere business class.
Ze hebben er toch meer voor over.....
Huh? Dus eerst zeg je dat ze dit ook voor de luchtvaart in moeten voeren en vervolgens vertel je doodleuk dat jij met kleine kinderen in business class gaat zitten.quote:Op vrijdag 10 september 2010 10:15 schreef HiZ het volgende:
[..]
Hehe, de laatste keer dat ik een ticket kocht voor een reis met een baby en een klein kind erbij was toevallig wel in de business class
Helaas niet neequote:Op vrijdag 10 september 2010 10:22 schreef HiZ het volgende:
Ik heb helemaal geen kinderen, ik reageerde op het foute idee dat kinderen alleen in economy zitten.
Oh, ik zou wel wat extra betalen voor een kindvrije vlucht. Lijkt mij een gat in de marktquote:Op vrijdag 10 september 2010 12:01 schreef paddy het volgende:
Wil je in een vliegtuig geen last hebben van kinderen neem je maar een prive vliegtuig.
Het moet niet nog gekker worden zeg
Dan doe je dat toch? Wanneer dat een gat in de markt is zet je het op. Ik vind kinderen tijdens een vlucht niet echt vervelend. Nog niet eerder meegemaakt. Ja, een baby huilt wel eens, maar dan zie je ook dat de ouders het kind proberen stil te krijgen.quote:Op vrijdag 10 september 2010 12:08 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Oh, ik zou wel wat extra betalen voor een kindvrije vlucht. Lijkt mij een gat in de markt
Laat ik nou net in Frankrijk een tergend irritante 7-jarige (met Franse ouders) hebben meegemaakt in een restaurant, en dan ook nog eens in een restaurant waar het zeker niet gepast was dat het kind ging lopen rondrennen enz. en de ouders er niets aan deden.....quote:Op vrijdag 10 september 2010 01:29 schreef WammesWaggel het volgende:
In Frankrijk zijn er zat kinderen in restaurants en die geven geen kik en eten gewoon wat de ouders eten, in Nederland krijgen ze kip, patat en appelmoes () en schreeuwen ze de boel bij elkaar
quote:Op vrijdag 10 september 2010 12:17 schreef paddy het volgende:
[..]
Dan doe je dat toch? Wanneer dat een gat in de markt is zet je het op. Ik vind kinderen tijdens een vlucht niet echt vervelend. Nog niet eerder meegemaakt. Ja, een baby huilt wel eens, maar dan zie je ook dat de ouders het kind proberen stil te krijgen.
Het gaat om de aso's die kinderen meenemen die andere mensen tot last zijn (schreeuwen, door de tent rennen etc.) en natuurlijk huilbaby's. Als je kids wat ouder zijn en een beetje normaal opgevoed, dan kan het allemaal niet zo'n kwaad denk ik om ze mee te nemen.quote:Op vrijdag 10 september 2010 13:23 schreef lily het volgende:
Wij gaan wel vaker uit eten met onze drie kinderen. Ik zou niet weten waarom niet.
Wij zijn niemand tot last. De kinderen willen zelf graag mee anders zou ik wel een oppas regelen maar als ze graag mee willen...
We gaan gewoon aan een tafel zitten, praten en eten en gaan weer weg.
We kiezen wel altijd voor een vroeg tijdstip (uur of 17.00).
Ik zou dus prima (met gezin) naar het restaurant uit de OP kunnen.
Perfect verwoordquote:Op vrijdag 10 september 2010 13:49 schreef Stirner het volgende:
[..]
Het gaat om de aso's die kinderen meenemen die andere mensen tot last zijn (schreeuwen, door de tent rennen etc.) en natuurlijk huilbaby's. Als je kids wat ouder zijn en een beetje normaal opgevoed, dan kan het allemaal niet zo'n kwaad denk ik om ze mee te nemen.
Ach, de ouders van tegenwoordig zijn gewend om hun zin te krijgen. Alles moet wijken voor hun oogappeltjes. Die kinderen doen ook nooit wat fout, het ligt altijd aan een ander. Ik vind het een goed iniatief en hoop dat we in Nederland ook zulke restaurants krijgen; kindvrij en dus overlastvrij.quote:Op vrijdag 10 september 2010 13:49 schreef Stirner het volgende:
[..]
Het gaat om de aso's die kinderen meenemen die andere mensen tot last zijn (schreeuwen, door de tent rennen etc.) en natuurlijk huilbaby's. Als je kids wat ouder zijn en een beetje normaal opgevoed, dan kan het allemaal niet zo'n kwaad denk ik om ze mee te nemen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |