Ja erg relaxed dat die er nu uit is.quote:Op woensdag 15 september 2010 16:03 schreef Dark_Angelus het volgende:
Wat een zeur trouwens die blonde belgische dame.
Jammer dat ze zo'n zeur was. Was wel de lekkerste die derin zatquote:Op woensdag 15 september 2010 16:11 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Ja erg relaxed dat die er nu uit is.
Ach veel verder dan haar grote tieten kwam ze niet echt hoor.quote:Op woensdag 15 september 2010 16:13 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
Jammer dat ze zo'n zeur was. Was wel de lekkerste die derin zat
Nah, soms heb je ook dat ze één aflevering iemand toch nog veel screentime gunnen en dat ie er dan uitgaat.quote:Op woensdag 15 september 2010 20:16 schreef Knipoogje het volgende:
Ik denk dat Sugar, de negert boxer stiekem best ver komt. Niemand heeft een hekel aan 'm, hij zal ongetwijfeld sterk zijn in krachtproeven en hij houdt zich extreem stil. Hoe minder je hoort/ziet van een deelnemer in de beginfase des te verder komt ie. Zo komt iedereen uiteindelijk aan evenveel screentime.
Ja inderdaad, dat van die vlot-proef was echt geen verrassing. Bij de vlaamse mannen duurde het drie kwartier, bij kamp noord zeiden ze nog niet hoe lang maar ze waren wel heel erg aan het klooien.quote:Op donderdag 16 september 2010 12:39 schreef Rauzer het volgende:
Als ze de spanning erin willen houden mogen ze wel wat beter gaan monteren, je wist van tevoren al dat de BE-mannen/NL-vrouwen de zandzakproef gingen winnen, net zoals ze al verklapt hadden dat zij de vlot-proef hadden gewonnen. Nu was dat laatste niet zo erg, maar ga dan niet steeds spannend switchen tussen de twee kampen over wie er mogelijk uit moet.
Bij Kamp Noord werd het juist bekend gemaakt toch, 1 uur en 59 minuten? Bij kamp Zuid werd het geheim gehouden, maar vertelde Sugar dat later: "Ik denk dat we verloren hebben, we hebben er wel drie kwartier over gedaan".quote:Op donderdag 16 september 2010 12:45 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Ja inderdaad, dat van die vlot-proef was echt geen verrassing. Bij de vlaamse mannen duurde het drie kwartier, bij kamp noord zeiden ze nog niet hoe lang maar ze waren wel heel erg aan het klooien.
Gescript is 't zeker. Dat met die sleutel tijdens de 1ste aflevering was wel erg nep ja.quote:Op maandag 13 september 2010 13:09 schreef rubje het volgende:
Geloven jullie nog steeds dit programma?Het is toch allemaal nep en gescript?
als iemand de winnares wil weten,pm maar ff dan vertel ik het wel hoef je die hele zit niet af te wachten van tig weken.
Bij dat 'Koekske' drama wist ik al dat die dikke Belg niet ver zal komen.quote:Op donderdag 16 september 2010 20:34 schreef Jedi_Pimp het volgende:
Gatverdamme die Iwein, hij maakt zelf een fucking complot en gaat dan zeiken als hij door vier mensen individueel wordt gestemd. Misschien moet er dan een belletje gaan rinkelen, mafkees.
Aan het voorstukje te zien niet lang...quote:Op donderdag 16 september 2010 20:35 schreef Guanabana het volgende:
Tot hoe lang hebben de kampleiders immiuniteit? Of is dat nog niet bekend?
Die bolle kampleider mag van mij blijven hoor, ik vind hem wel grappig. Echt een smaakmaker.quote:Op donderdag 16 september 2010 20:35 schreef Inx het volgende:
Wat een stelletje lapzwansen, die Vlaamse mannen, vooral die Iwein en die andere bolle.
Wel grappig ja, maar hij faalt wel als robinson zijnde. Beetje als een walvis in de zee dobberen de hele tijd.quote:Op donderdag 16 september 2010 20:37 schreef skudkind het volgende:
[..]
Die bolle kampleider mag van mij blijven hoor, ik vind hem wel grappig. Echt een smaakmaker.
quote:Op donderdag 16 september 2010 20:38 schreef Inx het volgende:
Ik heb geen ochtendhumeur maar Sergio's manier van 'smaakmaken' zou mij enorm chaggerijnig maken!!
quote:Op donderdag 16 september 2010 20:39 schreef Karina het volgende:
Het is niet dat het iets voor de mannen is om een complot te smeden, nee, het is meer iets voor Belgen. Sergio begint me behoorlijk te irriteren, wat een luiwammes en dat gezing de hele tijd, daar word je toch helemaal gek van.
quote:Op donderdag 16 september 2010 20:39 schreef Dr.Mikey het volgende:
Sergio is grappig die andere gast moet weg die Iwein.
quote:Op donderdag 16 september 2010 20:39 schreef Yankee het volgende:
die Sergio is best geinigwat een malloot
quote:Op donderdag 16 september 2010 20:39 schreef ExperimentalFrentalMental het volgende:
en Sergio maar zingen
Inderdaad. Hij doet het best okayquote:Op donderdag 16 september 2010 20:40 schreef Guanabana het volgende:
Gatver, die Sebastiaan vind ik zo vreselijk.
Hij is nu eenmaal de leider, waarom daarover gaan zeiken?
quote:Op donderdag 16 september 2010 20:40 schreef egeltje1985 het volgende:
Haha, Sergio valt bij de mannen meer in de smaak dan bij de vrouwen hier!
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
quote:Op donderdag 16 september 2010 20:40 schreef timmmmm het volgende:
Sergio moeten ze echt afmaken.
Als ik geen eten had, en op een onbewoond eiland zou zitten met Sergio, zou ikhem zo snel de keel afsnijden en opvreten hè
Sergio is ook gewoon een held.quote:Op donderdag 16 september 2010 20:40 schreef egeltje1985 het volgende:
Haha, Sergio valt bij de mannen meer in de smaak dan bij de vrouwen hier!
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |