De vroege ochtenden op zaterdag en zondag zijn wel primetime voor dit soort acties, het ligt niet ALLEEN aan hemquote:Op zaterdag 11 september 2010 22:16 schreef Duvel het volgende:
Je trekt het aan, echt... Ik heb (bijna) nooit van dit soort gezeik in de trein...
Da's ook waar. Ik reis alleen doordeweeks op dat soort tijdstippen met de trein.quote:Op zaterdag 11 september 2010 22:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
De vroege ochtenden op zaterdag en zondag zijn wel primetime voor dit soort acties, het ligt niet ALLEEN aan hem
Je kunt bij Deventer het eerste stukje het baanlichaam en de ongebruikte brugdelen nog zien, maar die waren voor de spoorlijn naar Raalte en Ommen, niet voor een dubbelsporig Olst-Deventer. Kun je ook nazoeken op sporenplan.nl.quote:Op zaterdag 11 september 2010 22:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ALS dat al zo was (waarom zou dat zo zijn en waar blijkt dat uit?) dan was het inmiddels allang een deel van de dubbelsporige lijn Deventer - Zwolle geweest. Als het niet opgebroken was. Door de Duitsers.
Dat was het eerste wat me te binnen schoot.quote:Op zaterdag 11 september 2010 21:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
De Miljoenenlijn jaWho gives a FUCK
![]()
Mee eens, net als de brug bij Ravenstein inderdaad. Die moet gewoon verdubbeld worden, simpel.quote:Deventer - Olst lijkt me ongeveer 10.000 keer belangrijker.
Klopt ja, vandaag nog tussen Olst en Deventer met de trein gereisd.quote:Op zaterdag 11 september 2010 22:32 schreef Igen het volgende:
bij de electrificatie alvast maar brede portalen hebben aangelegd en het spoorbed hebben verbreed etc.
Emmen. Altijd een leuke plek als het regent.quote:Op zondag 12 september 2010 06:24 schreef greavy het volgende:
Ik ga zometeen richting Hengelo en dan naar Zutphen, 1 ritje Zutphen - Winterswijk met de 186 en dan door naar Emmen.
PZ3.quote:Op zondag 12 september 2010 10:45 schreef Zug-Chef het volgende:
Verdwaald.
[ link | afbeelding ]
De 950 is een zogenaamde Super-Plan V, wat inhoudt dat het treinstel is aangepast met enkele technische modificaties,
Volgens mij heeft het wel te maken met de proef ja. Ze willen het vertrek van de treinen bespoedigen en daarom telt de klok af van 20 tot 0, waarbij bij 0 het sein op groen gaat en het vertreklicht gaat branden. De Hc kan de deuren dus eerder sluiten, zodat de mcn precies op tijd weg kan rijden.quote:Op zondag 12 september 2010 11:04 schreef Fixers het volgende:
Wat hangen er voor rare seintjes naast het vertrek sein op Geldermalsen. Is nu gedoofd, maar lijkt op iets wat twee cijfers kan weergeven. Iets te maken met de etmet-proef?
Yup, is voor etmet.quote:Op zondag 12 september 2010 11:04 schreef Fixers het volgende:
Wat hangen er voor rare seintjes naast het vertrek sein op Geldermalsen. Is nu gedoofd, maar lijkt op iets wat twee cijfers kan weergeven. Iets te maken met de etmet-proef?
Het is "patat".quote:Op zondag 12 september 2010 12:35 schreef Dr_Flash het volgende:
Is het al een woord geworden ja? Dan maak ik ervan: Fucking Raar Idee: Elke Tien Minuten Een Trein
Tegen Elke Tien Minuten Een Treinfaalquote:Op zondag 12 september 2010 12:42 schreef Duvel het volgende:
Hm, patat... Plan Alvast Tig Autobussen... en verder?
Ja maar dan wordt het PATATETMET,,,quote:Op zondag 12 september 2010 12:48 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Tegen Elke Tien Minuten Een Treinfaal
zoiets?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |