Ja, heerlijk.quote:Op zondag 19 september 2010 15:36 schreef JoepiePoepie het volgende:
Oh, trouwens:
Fijne vakantie gehad, Lavenderr?
Thuisgevoel hequote:Op zondag 19 september 2010 15:55 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, heerlijk.
Maar ook wel weer heel fijn om terug te zijn bij jullie
weekend weg, opa&oma 45 jaar getrouwdquote:Op zondag 19 september 2010 23:00 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Was je ook op vakantie Naatje?
En was het gezellig? Opa en Oma genoten?quote:Op zondag 19 september 2010 23:47 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
weekend weg, opa&oma 45 jaar getrouwd
Aaaahhhh! Wat lief.quote:Op zondag 19 september 2010 15:55 schreef Lavenderr het volgende:
Ja, heerlijk.
Maar ook wel weer heel fijn om terug te zijn bij jullie
What the what?quote:Op maandag 20 september 2010 07:36 schreef JoepiePoepie het volgende:
Hallo vriendjes en vriendinnetjes!
[ afbeelding ]
Als je naar buiten kijkt hier dan denk je dat het alleen een beetje miezert maar als je naar buiten stapt ben je voor het einde van de straat toch nog behoorlijk nat. Den Helder hequote:Op maandag 20 september 2010 09:01 schreef Bastard het volgende:
Mogge peeps
Het is weer echt maandag ja.. maar gelukkig regent het nietWel naloop van verkoudheid hier.
Ohhh ja daaaar helemaalquote:Op maandag 20 september 2010 09:02 schreef senesta het volgende:
[..]
Als je naar buiten kijkt hier dan denk je dat het alleen een beetje miezert maar als je naar buiten stapt ben je voor het einde van de straat toch nog behoorlijk nat. Den Helder he
Hoofddorpquote:Op maandag 20 september 2010 09:06 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ohhh ja daaaar helemaal
Hoofddorp hier.
Zo dat ik ook nog een beste reis steeds dan!quote:Op maandag 20 september 2010 09:10 schreef senesta het volgende:
[..]
Hoofddorp
Daar heb ik vier jaar lang om de week een vriend opgehaald om samen naar school (astrologie) te gaan. Dan ging ik naar hoofddorp met de trein en reden we verder met de auto naar Amstelveen. Hij werkt vlakbij het station
Ja was ook best afzien soms hoor. Half 11 stoppen met de les en dan weer terug naar Den Helder. En ik was dan vaak nog zo vol van alles wat verteld was dat ik ook niet meteen kon slapen. Maar we de volgende dag weer op tijd op om de kids naar school te brengen.quote:Op maandag 20 september 2010 09:20 schreef Bastard het volgende:
[..]
Zo dat ik ook nog een beste reis steeds dan!
Ja, sommige dagen vragen daar gewoon om he?quote:Op maandag 20 september 2010 09:26 schreef Frutsel het volgende:
Prutsweer is het![]()
en ik heb alzoveel zinNOT
terug naar bed is de beste optie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |