Ander nummer, maar ook vet iddquote:
quote:
Natuurlijk is het een ander nummer. Beterquote:Op donderdag 9 september 2010 20:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ander nummer, maar ook vet iddRammstein
De link zelf is alleen wat ongelukkig.quote:
Hoezo?quote:Op donderdag 9 september 2010 20:04 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
De link zelf is alleen wat ongelukkig.
Jonguh, is zerieus probleem ien deventahquote:Op donderdag 9 september 2010 19:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jonguh egt juh moet er nie grapjes over make want ik breek je vet hard swa
Daar heb ik al genoeg probleems, kan er nog wel eentje bij jwzfquote:Op donderdag 9 september 2010 20:21 schreef Fha het volgende:
[..]
Jonguh, is zerieus probleem ien deventahzerieus!
Wehehheequote:Op donderdag 9 september 2010 20:24 schreef Dr_Flash het volgende:
Daar heb ik al genoeg probleems, kan er nog wel eentje bij jwzf![]()
AAAAAHHHquote:
Tnxquote:Op donderdag 9 september 2010 20:27 schreef Ferb het volgende:
* Ferb schenkt koffie bij LL en Dreamer in
quote:Op donderdag 9 september 2010 20:31 schreef DR34M3R het volgende:
Dit is overigens de favoriet van mijn oudste.De jongste hoort liever het Rammlied
Ik dit jaar, op pinkpopquote:Op donderdag 9 september 2010 20:32 schreef Giertje het volgende:
[..]
![]()
ik ben zo blij dat ik ze live heb gezien vorig jaar
jaaa echt welquote:Op donderdag 9 september 2010 20:33 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Ik dit jaar, op pinkpopSupervette show
Ik krijg altijd kippevel bij deze, zoals dat publiek meedoetquote:Op donderdag 9 september 2010 20:35 schreef Giertje het volgende:
[..]
jaaa echt wel
toch vind ik live aus berlin wel de leukste show van hun om te zien
maar dat komt omdat ik de eerste 2 albums echt geniaal vind
Neequote:Op donderdag 9 september 2010 20:44 schreef Marijkezwolle het volgende:
Avond allemaal![]()
Is er nog koffie over?
Nee we doen jijbuis vanavondquote:Op donderdag 9 september 2010 20:44 schreef Marijkezwolle het volgende:
Avond allemaal![]()
Is er nog koffie over?
Dan neem ik wel theequote:
Wat is jijbuis?quote:
Morgen bij jou vastquote:Op donderdag 9 september 2010 20:44 schreef Marijkezwolle het volgende:
Avond allemaal![]()
Is er nog koffie over?
think....quote:Op donderdag 9 september 2010 20:47 schreef Marijkezwolle het volgende:
Wat is jijbuis?je bedoelt weer een muziekjes cq liedjes avond?
Gaan jullie meeten?quote:Op donderdag 9 september 2010 20:47 schreef Fha het volgende:
[..]
Morgen bij jou vastMaar toch wil ik dan liever thee
![]()
Hoop dat je het niet erg vind.. ik denk dat ik morgen stiekem best een beetje moe ben![]()
Haaay lieffffffff![]()
![]()
![]()
Hoe laat en waar is het hockey live vanaaf Marc?quote:
Jawel hoor,quote:Op donderdag 9 september 2010 20:44 schreef Marijkezwolle het volgende:
Avond allemaal![]()
Is er nog koffie over?
Marijke moet mij terug pakken van mijn bijna-marijke-vermoord-met-sambal-actiequote:
Ooooooh ik ga foto's maken veelquote:Op donderdag 9 september 2010 20:50 schreef Fha het volgende:
[..]
Marijke moet mij terug pakken van mijn bijna-marijke-vermoord-met-sambal-actie
Lieverd!quote:Op donderdag 9 september 2010 20:47 schreef Fha het volgende:
[..]
Morgen bij jou vastMaar toch wil ik dan liever thee
![]()
Hoop dat je het niet erg vind.. ik denk dat ik morgen stiekem best een beetje moe ben![]()
Haaay lieffffffff![]()
![]()
![]()
Ik ga voor d'r kokenquote:Op donderdag 9 september 2010 20:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Gaan jullie meeten?Ik kom ook
Die is ook leukquote:Op donderdag 9 september 2010 20:47 schreef Dr_Flash het volgende:
als we dan toch bij R+ blijven, ben ik wel erg gecharmeerd van deze:
21.30quote:Op donderdag 9 september 2010 20:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hoe laat en waar is het hockey live vanaaf Marc?
Liefquote:Op donderdag 9 september 2010 20:49 schreef Ferb het volgende:
[..]
Jawel hoor,
expres nog wat over gelaten![]()
* Ferb schenkt koffie bij Marijke in
En niets niet terugpakken, gewoon lekker kokenquote:Op donderdag 9 september 2010 20:50 schreef Fha het volgende:
[..]
Marijke moet mij terug pakken van mijn bijna-marijke-vermoord-met-sambal-actie
Gooi maar even PM, ik zet zo thuis de laptop nog wel even aan maar als ik op msn ga dan lig ik er weer niet voor 2 uur in dus die laat ik denk ik uitquote:Op donderdag 9 september 2010 20:51 schreef Marijkezwolle het volgende:
Lieverd!![]()
![]()
Moe geeft niets
Jij bent leuk zoals je bent
![]()
Kom je toevallig nog even op msn?Anders PM ik je wel effe
quote:Op donderdag 9 september 2010 20:51 schreef DR34M3R het volgende:
ik ga ff wat was opvouwen.. anders is dat morgen nog niet gebeurd.
quote:Op donderdag 9 september 2010 20:52 schreef Fha het volgende:
[..]
Gooi maar even PM, ik zet zo thuis de laptop nog wel even aan maar als ik op msn ga dan lig ik er weer niet voor 2 uur in dus die laat ik denk ik uitDan lees ik straks als ik thuis ben onder Bolle
![]()
Ik dacht al, wat moet je dan doen..het eten extra flauw maken?quote:Op donderdag 9 september 2010 20:51 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
LiefDankje ferb
[..]
En niets niet terugpakken, gewoon lekker kokenWant het geeft echt niets
Kan ik niet gewoon uit de grote ruif schoffelen?quote:Op donderdag 9 september 2010 20:51 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ik ga voor d'r koken![]()
En je bent welkom hoor
Alleen moet ik dan denk ik nog een tweede gerecht maken
Of op haar bord een heel potje sambal verdelenquote:Op donderdag 9 september 2010 20:52 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik dacht al, wat moet je dan doen..het eten extra flauw maken?
Nee, maar gezien de eetlust van Fha denk ik dat hetgeen ik ga maken precies genoeg is voor onsquote:Op donderdag 9 september 2010 20:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Kan ik niet gewoon uit de grote ruif schoffelen?![]()
Of ga je echt exquise lifjes op een bedje van geflambeerde lafjes maken en zo?
Oehquote:Op donderdag 9 september 2010 20:53 schreef Marijkezwolle het volgende:
Of op haar bord een heel potje sambal verdelen
Owquote:Op donderdag 9 september 2010 20:54 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee, maar gezien de eetlust van Fha denk ik dat hetgeen ik ga maken precies genoeg is voor onsDus dan zal ik een tweede andere pot moeten aanbreken
ik heb nog wel extra hete sambalsaus en pittige mangochutneyquote:Op donderdag 9 september 2010 20:53 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Of op haar bord een heel potje sambal verdelen
Ik heb het gezienquote:
Het kan welquote:Op donderdag 9 september 2010 20:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Owdan doe maar een ander keertje anders hoor
quote:Op donderdag 9 september 2010 21:03 schreef Marijkezwolle het volgende:
En OMG OMG OMG OMG!!!!! Wat me net gebeurde!!!! Een spin met een lijf van meer dan een cm en super dikke poten vond het nodig om ongemerkt omhoog te klimmen en op m'n pols te gaan zitten!!!!!![]()
![]()
Ik voelde iets kriebelen, ik keek en ik schrok me rot!!! Ik moest serieus gillen
Nu is ie dood
Heb em opgezogen... Voel me nu al schuldig, sorry spin....
Met de stofzuiger natuurlijk... en dat is toch heel normaal?quote:
Dan zou 'ie bij mij zo wieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee door de stofzuiger blijven vliegen, brrrrrrr...quote:Op donderdag 9 september 2010 21:09 schreef Marijkezwolle het volgende:
Met de stofzuiger natuurlijk... en dat is toch heel normaal?
Trouwens, heb nog wel even een kiekje geschoten van de dader
[ afbeelding ]
Liebchen. Voor jou altijdquote:Op donderdag 9 september 2010 20:44 schreef Marijkezwolle het volgende:
Avond allemaal![]()
Is er nog koffie over?
FUCKIN DIE HARDquote:Op donderdag 9 september 2010 21:09 schreef Marijkezwolle het volgende:
[ afbeelding ]
Hij is nog onsgerp ook. Heb je geen macrostand Mar?quote:Op donderdag 9 september 2010 21:17 schreef Fha het volgende:
IK EIS VOLGENDE KEER VERDOMME EEN SPOILER!!
schrik me helemaal de tering joh![]()
Misschien een beeeeetje bibberhandjes?quote:Op donderdag 9 september 2010 21:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hij is nog onsgerp ook. Heb je geen macrostand Mar?
Dat was dan mijn sambal wraakquote:Op donderdag 9 september 2010 21:17 schreef Fha het volgende:
IK EIS VOLGENDE KEER VERDOMME EEN SPOILER!!
schrik me helemaal de tering joh![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stond ie op, maar iets met in een hoekje onder een bureau en daardoor weinig lichtquote:Op donderdag 9 september 2010 21:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hij is nog onsgerp ook. Heb je geen macrostand Mar?
Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
Niet meer dan logisch. Whoaaa wat een beest!quote:Op donderdag 9 september 2010 21:18 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Misschien een beeeeetje bibberhandjes?
Tegen een uur of 6 geloof ikquote:Op donderdag 9 september 2010 21:18 schreef suikertaartje het volgende:
Hoe laat is morgen het feestje bij Marijke *nu zonder spin* ?
dat gaat hier heel andersquote:Op donderdag 9 september 2010 21:09 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Met de stofzuiger natuurlijk... en dat is toch heel normaal?
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 9 september 2010 21:18 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Misschien een beeeeetje bibberhandjes?
Ah jammer, te laat om even met Thijs te komen zwaaienquote:
quote:Op donderdag 9 september 2010 21:19 schreef Marijkezwolle het volgende:
Dat was dan mijn sambal wraak
Nou dat is gelukt dan hahahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op woensdag 22 mei 2013 21:42 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik moet er ook idd niet zo over zaniken. Sorry :P
Da's een fabeltje, ik zorg ervoor dat ze stikken met stoflongenquote:Op donderdag 9 september 2010 21:21 schreef Dr_Flash het volgende:
stofzuigers kruipen ze zo weer uit ook trouwens. Je moet ze eerst splashen.
Mooie tijdquote:Op donderdag 9 september 2010 21:19 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Tegen een uur of 6 geloof ik![]()
En iets met besmettingsgevaar?quote:Op donderdag 9 september 2010 21:20 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ah jammer, te laat om even met Thijs te komen zwaaien
shitquote:Op donderdag 9 september 2010 21:22 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Da's een fabeltje, ik zorg ervoor dat ze stikken met stoflongen![]()
Heb nog nooit een spin levend mijn stofzuiger zien verlaten
Daarom hebben we toen met fred met een nog grotere ook een deel van het tuingrind opgezuigert en toen met vier vuilniszakken er over de hele winter buiten laten staanquote:Op donderdag 9 september 2010 21:21 schreef Dr_Flash het volgende:
stofzuigers kruipen ze zo weer uit ook trouwens. Je moet ze eerst splashen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 22 mei 2013 21:42 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik moet er ook idd niet zo over zaniken. Sorry :P
Zwolle, daarom kook ikquote:
Ja precies Suiker als jullie eerst even 2 uur in de chloor gaan zwemmen komen jullie precies op tijdquote:Op donderdag 9 september 2010 21:22 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
En iets met besmettingsgevaar?
Het is ook nog steeds die ene kleine die je 3 jaar geleden opzoog, alleen herken je hem niet, omdat hij steeds groeitquote:Op donderdag 9 september 2010 21:22 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Da's een fabeltje, ik zorg ervoor dat ze stikken met stoflongen![]()
Heb nog nooit een spin levend mijn stofzuiger zien verlaten
We kunnen toch wel even voor het raam zwaaien?quote:Op donderdag 9 september 2010 21:22 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
En iets met besmettingsgevaar?
Ik weet hoe je een spin als deze klein krijgtquote:
heb je koffie?quote:Op donderdag 9 september 2010 21:23 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
![]()
en bedankt voor het warme onthaal ....
Ik heb koffiequote:
Avondquote:Op donderdag 9 september 2010 21:23 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
![]()
en bedankt voor het warme onthaal ....
quote:Op donderdag 9 september 2010 21:23 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Het is ook nog steeds die ene kleine die je 3 jaar geleden opzoog, alleen herken je hem niet, omdat hij steeds groeit
Met mondkapjes voor uiteraardquote:Op donderdag 9 september 2010 21:24 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
We kunnen toch wel even voor het raam zwaaien?
zet de koffie thee en koekjes neerquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |