Ja maar ja maar dat heb ik ookquote:Op donderdag 9 september 2010 21:34 schreef suikertaartje het volgende:
ja, die heb ik ook, maar die van haar was vermoord.
haar vriendje-vriend.
Ja, die stemquote:Op donderdag 9 september 2010 21:34 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Zij is VRESELIJK!!!!!!!!Met d'r mond dicht gaat het nog, maar die stem!
omdat jij van vleesch op de botten houdtquote:Op donderdag 9 september 2010 21:35 schreef wel.o.k het volgende:
dautze kroes, kim veenstraf, ehh die andere modelen.
waarom vind ik dat meestal niets.
Nooit gehoord eigenlijkquote:Op donderdag 9 september 2010 21:34 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Zij is VRESELIJK!!!!!!!!Met d'r mond dicht gaat het nog, maar die stem!
quote:Op donderdag 9 september 2010 21:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Jezus wat kijkt die boosquote:Op donderdag 9 september 2010 21:31 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dat model van Hollands next top model
[ http://www.rtvnoord.nl/televisie/pics/groningervanhetjaar2007/KimFeenstra200x150.jpg&t=1]afbeelding ]
Ze praat als een zeurderig kind van 5quote:Op donderdag 9 september 2010 21:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nooit gehoord eigenlijkZe zou het goed doen in een viskraam begrijp ik?
Nee, daarvoor is ze te traagquote:Op donderdag 9 september 2010 21:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nooit gehoord eigenlijkZe zou het goed doen in een viskraam begrijp ik?
hear hearquote:Op donderdag 9 september 2010 21:36 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
omdat jij van vleesch op de botten houdt![]()
jesus mpg..quote:
ervaring mee?quote:Op donderdag 9 september 2010 21:37 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ze praat als een zeurderig kind van 5
quote:Op donderdag 9 september 2010 21:36 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
omdat jij van vleesch op de botten houdt![]()
Die je zo voor de kanis zou meppen? "Hier, heb je een REDEN om te janken"quote:Op donderdag 9 september 2010 21:37 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ze praat als een zeurderig kind van 5
Oh dat schijnt iets heel verschrikkelijks te zijn iddquote:Op donderdag 9 september 2010 21:38 schreef Fha het volgende:
wat de neuk is dit voor programma. oh oh cherso. Ik wil terug onder mijn steen.
KIJK NIETquote:Op donderdag 9 september 2010 21:38 schreef Fha het volgende:
hagenezen op gersonicoquote:Op donderdag 9 september 2010 21:38 schreef Fha het volgende:
Ik ken het niet en zo te horen wil ik dat graag zo houden.quote:Op donderdag 9 september 2010 21:38 schreef Fha het volgende:
Neeeeeeeeeeee, das ENGquote:
Ik moet dus nu al huilen bijna hehquote:Op donderdag 9 september 2010 21:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh dat schijnt iets heel verschrikkelijks te zijn idd
Nee heh, niet jij ook alquote:Op donderdag 9 september 2010 21:39 schreef Fha het volgende:
[..]
Ik moet dus nu al huilen bijna hehecht. Vergeleken met hullie lijk ik trouwus wel kankah slim gek! boh!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |