abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_86751621
quote:
Op donderdag 23 september 2010 15:27 schreef BasementDweller het volgende:
Als dat zo is, dat de regel van rechts voorrang voor gaat op rechtdoor voorrang, dan zou 2 dus eerst gaan (??)

Die regel is me trouwens volledig onbekend.
Mja het lijkt alsof niemand het 'echt' weet. Vervelend. Dan de brutaalste maar :D
pi_86751659
Of, wat netter is, is om te gebaren aan degene die aan jou voorrang moet verlenen om voor te gaan.
pi_86751666
Ben gezakt!! AAAAH :( :( :( :'( :'( :'( DIt is de 2e keer al GVD! Het was niet eens nodig ik had volgens die vrouw die mijn examen ging afleggen maar 2 fouten gemaakt. Ik dwaalde soms af met het rijden (concentratie) en ik keek te lang in mijn dode hoek waardoor ik vergat recht voor me te kijken. |:( |:(
pi_86751706
quote:
Op donderdag 23 september 2010 15:35 schreef koekii het volgende:
Ben gezakt!! AAAAH :( :( :( :'( :'( :'( DIt is de 2e keer al GVD! Het was niet eens nodig ik had volgens die vrouw die mijn examen ging afleggen maar 2 fouten gemaakt. Ik dwaalde soms af met het rijden (concentratie) en ik keek te lang in mijn dode hoek waardoor ik vergat recht voor me te kijken. |:( |:(
Sjonge, zit je helemaal je best te doen om overal overdreven goed te kijken, is het weer niet goed :(
pi_86751765
quote:
Op donderdag 23 september 2010 15:36 schreef BasementDweller het volgende:

[..]

Sjonge, zit je helemaal je best te doen om overal overdreven goed te kijken, is het weer niet goed :(
Precies! Wanner is het nou es goed? En komt mijn rij-instructeur nog zeggen van : ''Ik dacht echt dat je zou gaan halen, nu krijg ik weer stress, maar niet om jou''. :r
  donderdag 23 september 2010 @ 15:47:19 #256
314761 sjoneah
Terecht. In één woord terecht.
pi_86752150
quote:
Op donderdag 23 september 2010 15:35 schreef koekii het volgende:
Ik hoorde iemand bij het CBR (in Hoogeveen dan) nog schreeuwen, dat het vandaag de dag was dat iedereen zou slagen. Ze gaven het rijbewijs weg! :Y

Ik zou graag op dit moment nog een gesprekje met desbetreffende meneer willen want uit de praktijk blijkt dat het vandaag nou niet echt zo'n dag is. :N

Maar goed, jammer koekii! Doen we ons herexamen weer tegelijk? Ik geloof namelijk dat jij vandaag ook om 13.05 aan de beurt was?
pi_86752526
quote:
Op donderdag 23 september 2010 15:47 schreef sjoneah het volgende:

[..]

Ik hoorde iemand bij het CBR (in Hoogeveen dan) nog schreeuwen, dat het vandaag de dag was dat iedereen zou slagen. Ze gaven het rijbewijs weg! :Y

Ik zou graag op dit moment nog een gesprekje met desbetreffende meneer willen want uit de praktijk blijkt dat het vandaag nou niet echt zo'n dag is. :N

Maar goed, jammer koekii! Doen we ons herexamen weer tegelijk? Ik geloof namelijk dat jij vandaag ook om 13.05 aan de beurt was?
Ik moest o 14:00 gaan afrijden. Maar omdat ik hoorde dat ik gezakt was, heb ik meteen weer een examen aangevraagd. Mijn volgende 3e examen en beter ook de laatste examen is op 7 oktober om 9:50. Hopelijk is het 3 x scheepsrecht. :P Maar ik ben nu echt verdrietig :'(
pi_86752576
quote:
Op donderdag 23 september 2010 15:36 schreef BasementDweller het volgende:

[..]

Overdreven kijken is ook niet goed.
Altijd van die mensen die zogenaamde 'tips' gaan geven voor rijexamen moet je negeren.
pi_86752609
Pff ja, je hoort echt totaal verschillende verhalen. Mensen die er niet veel van bakken en gewoon een rijbewijs krijgen en mensen die het vrijwel perfect doen en niet slagen... Alsof ze het er om doen.

@koekie: Vreemd dat je niet gewoon geslaagd bent.
pi_86752653
quote:
Op donderdag 23 september 2010 15:58 schreef DeRakker. het volgende:

[..]

Altijd van die mensen die zogenaamde 'tips' gaan geven voor rijexamen moet je negeren.
Het beste wat je kan is helemaal de tips van je van mensen krijgt, gewoon NEGEREN. Want het is namelijk nooit goed genoeg of je wel overdreven kijkt of niet. JIJ bent acht de stuur. Gewoon rijden zoals je normaal lest bij je rij-instructeur.
pi_86753849
Ik weet niet wat ik ga doen als ik zak. Ik heb al 40 lessen erop en zou mij dan nog eens 200 euro + 200-300 euro aan lessen kosten maar het is ook zonde om te stoppen
pi_86754107
quote:
Op donderdag 23 september 2010 15:58 schreef DeRakker. het volgende:

[..]

Ja oke, maar soms weet ik bijvoorbeeld zeker dat er niks in mijn dode hoek zit. Maar dan kijk ik toch maar omdat ik anders weer een opmerking krijg. Je moet gewoon die kijkprocedures, die soms een beetje overdreven zijn, gewoon braaf uitvoeren.
pi_86754175
quote:
Op donderdag 23 september 2010 16:31 schreef Vragende het volgende:
Ik weet niet wat ik ga doen als ik zak. Ik heb al 40 lessen erop en zou mij dan nog eens 200 euro + 200-300 euro aan lessen kosten maar het is ook zonde om te stoppen
Ik snap je dilemma. Maar anders ben je al 2000 euro (ik noem maar wat) kwijt zonder dat je er iets voor terug krijgt. Je gaat er spijt van krijgen als je stopt en als je er even uitgeweest ben heb je aleen maar meer lessen nodig om weer in het ritme te komen.
[PAINT] Wat gebeurt er bij de formaties #1 -- #2 -- #3 -- #4 -- #5 -- #6 -- #7 -- #8 -- #9 -- #10
Steun de strijd voor een indianenforum!
pi_86754277
quote:
Op donderdag 23 september 2010 16:31 schreef Vragende het volgende:
Je moet je helemaal niet druk gaan maken wat er gebeurt als... Dan zit je ook niet lekker achter het stuur op je examen.

Je moet gewoon nu en op je examen je best doen en dan kijk je daarna eventueel wel weer hoe je verder kan.
pi_86756176
quote:
Op donderdag 23 september 2010 16:38 schreef 08gnoT. het volgende:

[..]

Ik snap je dilemma. Maar anders ben je al 2000 euro (ik noem maar wat) kwijt zonder dat je er iets voor terug krijgt. Je gaat er spijt van krijgen als je stopt en als je er even uitgeweest ben heb je aleen maar meer lessen nodig om weer in het ritme te komen.
Idd dan misschien beter 3000-4000 euro ofzo kwijt maar wel rijbewijs dan 2000 euro kwijt terwijl je niks hebt.
  donderdag 23 september 2010 @ 17:50:52 #266
251095 Purdey
Better off alone..
pi_86756997
Even snel vanaf mobiel, wat balen dat je gezakt bent koeki! Niet overwogen om een andere rijschool te zoeken? Misschien kan jou instructeur je gewoon niks meer leren?
So, here is the truth about the truth. It hurts, and so we lie.
pi_86757179
quote:
Op donderdag 23 september 2010 15:57 schreef koekii het volgende:

[..]

Ik moest o 14:00 gaan afrijden. Maar omdat ik hoorde dat ik gezakt was, heb ik meteen weer een examen aangevraagd. Mijn volgende 3e examen en beter ook de laatste examen is op 7 oktober om 9:50. Hopelijk is het 3 x scheepsrecht. :P Maar ik ben nu echt verdrietig :'(
7 oktober is mijn verjaardag, dus dan ga je het zeker halen!...;) klote dat jij en Sjoneah
gezakt zijn!!..:( ik weet hoe het voelt! en idd niet naar andere verhalen luisteren, JIJ bent de enige die JOUW rijbewijs kan halen...dus rij gewoon als je altijd rijd, doe wat jij denkt dat goed is en wat je geleerd hebt!...en als je dan ook nog geluk heb dat het verkeer om je heen meezit en je een redelijke eximinator hebt, dan lukt t je zeker!

*O*
  donderdag 23 september 2010 @ 18:19:58 #268
314761 sjoneah
Terecht. In één woord terecht.
pi_86758010
Oke. Ik zit nu met een dilemma, en heb jullie advies daarbij nodig.

Ik kan over ongeveer 5 week een herexamen doen, op een gunstig tijdstip zoals 13.05 of 14.00, zodat het verkeer rustig is. Maar ik kan eerder examen doen als ik een ongunstig tijdstip zoals 08.00 of iets dergelijks kies.

Wat denken jullie ervan? Ik wil namelijk zo snel mogelijk mijn volgende examen doen. :s) Is het wel aan te raden om om 08.00 rij-examen te doen ivm drukte op de weg? Zijn er hier mensen die om 08.00 (of een ander tijdstip waarop het druk is) examen gedaan hebben, en is dat toch nog goed bevallen?
pi_86758321
Drukte hoeft niet perse verkeerd te zijn want je rijd vaak dan ook langzamer dus worden situaties ook gemakkelijker omdat alles langzamer op je komt.
  donderdag 23 september 2010 @ 19:15:32 #270
251095 Purdey
Better off alone..
pi_86760108
quote:
Op donderdag 23 september 2010 15:17 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Ik had laatst zo'n situatie met 4 wegen, zat iedereen op elkaar te wachten :') . Ik ben maar als eerste gaan rijden (was op de fiets, en op de fiets toon ik wat meer initiatief vreemd genoeg :') ).
Serieus? _O- Dat had ik dan weer niet verwacht van je ;)
Ik ben juist iets minder assertief op de fiets, omdat ik een keer heel dapper doorreed omdat ik van rechts kwam, en de auto dacht 'Jaaa, fuck you, ik ga niet stoppen :{w ' Hij raakte nog net m'n achterwiel en ik viel op straat ;(
pi_86760729
quote:
Op donderdag 23 september 2010 17:50 schreef Purdey het volgende:
Even snel vanaf mobiel, wat balen dat je gezakt bent koeki! Niet overwogen om een andere rijschool te zoeken? Misschien kan jou instructeur je gewoon niks meer leren?
Bedankt :D Ik heb zeker overwogen om een andere rijschool te zoeken. Maar mijn rij-instructeur heeft me een beetje overgehaald om toch te blijven. Hij heeft me al een lange tijd en ik weet dat hij niet meer dan wat hij zelf weet aan mij kan leren. Maar over 2 weken heb ik een herkansing om mezelf te bewijzen als dat niet lukt ga ik weg.

quote:
Op donderdag 23 september 2010 17:55 schreef MelR het volgende:

[..]

7 oktober is mijn verjaardag, dus dan ga je het zeker halen!...;) klote dat jij en Sjoneah
gezakt zijn!!..:( ik weet hoe het voelt! en idd niet naar andere verhalen luisteren, JIJ bent de enige die JOUW rijbewijs kan halen...dus rij gewoon als je altijd rijd, doe wat jij denkt dat goed is en wat je geleerd hebt!...en als je dan ook nog geluk heb dat het verkeer om je heen meezit en je een redelijke eximinator hebt, dan lukt t je zeker!

*O*
Ik had best een redelijke examinatrice, ze gaf zelfs complimentjes over hoe goed ik kon parkeren. Vond het zelf ook wat euforisch. Maarja, vond het wel vreemd dat ze daarop mij lieten zakken. Maar bedankt voor het oppeppen. :D
pi_86802516
Als je zakt voor je 1e examen, hoe weet je dan of je klaar bent voor je 2e?
pi_86803454
quote:
Op vrijdag 24 september 2010 19:54 schreef Vragende het volgende:
Als je zakt voor je 1e examen, hoe weet je dan of je klaar bent voor je 2e?
Dat vertelt je instructeur je wel. ;)
Maar als je 1 examen hebt gehad rij je blijkbaar goed genoeg, als het goed is laten ze je niet op examen gaan als het kansloos is.
Dus ook al ben je gezakt, blijkbaar kun je het wel goed genoeg dus ook het 2e examen ben je geschikt voor.

Zakken betekent niet automatisch dat je niet voldoende kan rijden, kan ook door zenuwen komen.
Of een foutje die net even te zwaar telt.
pi_86805008
Balen zeg, dat jullie gezakt zijn! Ook ik weet hoe het voelt, ik ben gister eindelijk geslaagd met m'n 5e examen. Volgens m'n instructeur ook puur de verkeerde examinatoren gehad bij de eerdere keren, het eerste examen ging inderdaad niet goed maar de 3 daarop volgende waren vergelijkbaar met m'n examen van gister. Wat natuurlijk niet weg neemt dat ik gister een gat in de lucht gesprongen heb, wat was ik blij toen de aardige man van BNOR zei dat ik m'n staatsexamen gehaald had! :D Succes met jullie her-examens! En wat betreft de tijd om af te rijden... Ik merkte bij ons bij het CBR in emmen dat de kandidaten die 's middags afreden vaker zakten dan de mensen die 's morgens afreden...

En nu moet ik wachten tot dinsdag/woensdag, dan kan ik m'n pasje ophalen :D
pi_86807405
quote:
Op vrijdag 24 september 2010 20:52 schreef Danielle_ het volgende:
Balen zeg, dat jullie gezakt zijn! Ook ik weet hoe het voelt, ik ben gister eindelijk geslaagd met m'n 5e examen. Volgens m'n instructeur ook puur de verkeerde examinatoren gehad bij de eerdere keren, het eerste examen ging inderdaad niet goed maar de 3 daarop volgende waren vergelijkbaar met m'n examen van gister. Wat natuurlijk niet weg neemt dat ik gister een gat in de lucht gesprongen heb, wat was ik blij toen de aardige man van BNOR zei dat ik m'n staatsexamen gehaald had! :D Succes met jullie her-examens! En wat betreft de tijd om af te rijden... Ik merkte bij ons bij het CBR in emmen dat de kandidaten die 's middags afreden vaker zakten dan de mensen die 's morgens afreden...

En nu moet ik wachten tot dinsdag/woensdag, dan kan ik m'n pasje ophalen :D
Mag ik de 1e zijn om je via dit forum te feliciteren? ^O^
  zaterdag 25 september 2010 @ 10:16:03 #276
251095 Purdey
Better off alone..
pi_86820550
Gefeliciteerd Daniëlle! Hartstikke fijn om eindelijk geslaagd te zijn toch 8-)

Gister een meisje op m'n werk wat ook rijles heeft, en toen vroeg ze hoeveel lessen je nodig hebt. Ik zei dat het gemiddelde op 40-50 lag, dacht zij dat er met 15 lesjes wel was :') Totaal ontwetend, echt geen idee. 'Maar ik ben er nu al zoveel aan kwijt!' Ik vind dat altijd zo naïef, denken dat je er met 20 lesjes wel bent. Bel eerst wat rijscholen, vraag wat het gemiddelde is, dan is de schrikreactie ook wat minder :)
pi_86821035
Ik word op school ook uitgelachen omdat ik al 34 lessen gehad heb. Van die gastjes die zeggen dat ze het met 20 wel afkunnen. Ik negeer ze maar, zo onwetend...
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
pi_86823379
quote:
Op zaterdag 25 september 2010 10:16 schreef Purdey het volgende:
Gefeliciteerd Daniëlle! Hartstikke fijn om eindelijk geslaagd te zijn toch 8-)

Gister een meisje op m'n werk wat ook rijles heeft, en toen vroeg ze hoeveel lessen je nodig hebt. Ik zei dat het gemiddelde op 40-50 lag, dacht zij dat er met 15 lesjes wel was :') Totaal ontwetend, echt geen idee. 'Maar ik ben er nu al zoveel aan kwijt!' Ik vind dat altijd zo naïef, denken dat je er met 20 lesjes wel bent. Bel eerst wat rijscholen, vraag wat het gemiddelde is, dan is de schrikreactie ook wat minder :)
Zo waren wij ook ooit ;(

M'n vader vertelde gister over een keer dat hij de auto naar de garage moest brengen en door een receptionist van de garage thuis werd gebracht. 'En dat arme kind had haar rijbewijs net een halfjaar!'
Dan kan ze best rijden hoor :{w . Ik gelijk in de verdediging :P .
Tap tap tap
  zaterdag 25 september 2010 @ 13:31:05 #279
251095 Purdey
Better off alone..
pi_86825968
quote:
Op zaterdag 25 september 2010 12:15 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Zo waren wij ook ooit ;(

M'n vader vertelde gister over een keer dat hij de auto naar de garage moest brengen en door een receptionist van de garage thuis werd gebracht. 'En dat arme kind had haar rijbewijs net een halfjaar!'
Haha! Een halfjaar is best een tijdje al :) Wij hebben het op de kop af drie maanden nu trouwens. Best hard gegaan hé? Grappig dat wij best veel overeenkomsten hebben qua rijden. Allebei veel lessen, in een keer geslaagd, en nog in dezelfde week ook.
pi_86826009
quote:
Op zaterdag 25 september 2010 10:42 schreef Blistering het volgende:
Ik word op school ook uitgelachen omdat ik al 34 lessen gehad heb. Van die gastjes die zeggen dat ze het met 20 wel afkunnen. Ik negeer ze maar, zo onwetend...
Of het zijn kampers die sinds hun 12e al in de auto van hun vader rijden :P
  zondag 26 september 2010 @ 03:40:13 #281
28225 twiFight
Pain cleanses the body
pi_86851820
quote:
Op zaterdag 25 september 2010 12:15 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Zo waren wij ook ooit ;(

En dan te bedenken dat die meid waarschijnlijk 20 keer beter reed dan je pa toen hij zijn rijbewijs had. Het land wordt nu eenmaal voller, de eisen worden hoger, niks mis mee. Vroeger was er meer ruimte voor fouten, nu iets minder. Ervaring is belangrijk in het verkeer, maar ik word een beetje moe van die mensen die denken dat het examen 40 jaar geleden net zo moeilijk was als nu :{
He created a new world of rave in which he gave rebirth to elements of melody and positivity.
He named this world: Forbidden Paradise
pi_86856930
quote:
Op zondag 26 september 2010 03:40 schreef twiFight het volgende:

[..]

En dan te bedenken dat die meid waarschijnlijk 20 keer beter reed dan je pa toen hij zijn rijbewijs had. Het land wordt nu eenmaal voller, de eisen worden hoger, niks mis mee. Vroeger was er meer ruimte voor fouten, nu iets minder. Ervaring is belangrijk in het verkeer, maar ik word een beetje moe van die mensen die denken dat het examen 40 jaar geleden net zo moeilijk was als nu :{
Het examen misschien niet maar auto rijden in het algemeen wel
pi_86870338
Bedankt voor de felicitaties, het is inderdaad heerlijk om eindelijk het pasje (zo goed als) op zak te hebben! Op zich heb ik niet veel uur les gehad, 31. Maar was wel al sins april bezig met afrijden, het was bij mij een kwestie van nét niet goed genoeg rijden op het goede moment in combinatie met examinatoren die dat 'zwaar' rekenden. Dus helaas nog niet eerder geslaagd, maar nu wel helemaal blij met de positieve uitslag! Op zich natuurlijk jammer van het geld, afrijden is niet goedkoop... Maar ik ga er zeker weten veel plezier van hebben, dus ik zie het maar als een investering :D
pi_86870749
Ik heb mijn rij-instructeur gemachtigd om examen aan te vragen, maar hoe gaat het eigenlijk in z'n werk om een datum te prikken?
pi_86870906
quote:
Op zondag 26 september 2010 19:31 schreef BasementDweller het volgende:
Ik heb mijn rij-instructeur gemachtigd om examen aan te vragen, maar hoe gaat het eigenlijk in z'n werk om een datum te prikken?
JIj of je rij-instructeur gaat naar je rijschool, daar vragen ze via een scherm je examen aan. Je kan kiezen wanneer je wilt afrijden en de tijd. Maar ik zou het nooit aanraden om zelf een datum te kiezen, tenzij je rij-instructeur het aangeeft. Ook raad ik je aan om in de ochtend uren te afrijden. Maar dat laatste advies is alleen van mijn evaring gebasseerd. ;)
pi_86872065
Naar mijn rijschool? Je bedoelt zeker naar het CBR? En waarom zou je niet zelf een datum kiezen?
pi_86872218
Woensdag examen, Ik wil zo graag maar ik weet eigenlijk nu al dat ik ga zakken ;(
pi_86873621
quote:
Op zondag 26 september 2010 19:35 schreef koekii het volgende:

[..]

JIj of je rij-instructeur gaat naar je rijschool, daar vragen ze via een scherm je examen aan. Je kan kiezen wanneer je wilt afrijden en de tijd. Maar ik zou het nooit aanraden om zelf een datum te kiezen, tenzij je rij-instructeur het aangeeft. Ook raad ik je aan om in de ochtend uren te afrijden. Maar dat laatste advies is alleen van mijn evaring gebasseerd. ;)
Bij mij heel anders.
Ik zei in de rijles welke dag(en) ik rijexamen kon doen en belde hij me later op en stelde me paar tijden voor.
Kon ik aangeven welke ik wilde doen.

Gewoon telefonisch.
pi_86882525
quote:
Op zondag 26 september 2010 19:31 schreef BasementDweller het volgende:
Mijn rij-instructeur vroeg of ik liever 's ochtends of 's middags wilde en welke dag het best uitkwam, kwam toen met twee data aanzetten waarop nog plek was op dat tijdstip.
Tap tap tap
pi_86882779
quote:
Op zondag 26 september 2010 20:38 schreef DeRakker. het volgende:

[..]

Bij mij heel anders.
Ik zei in de rijles welke dag(en) ik rijexamen kon doen en belde hij me later op en stelde me paar tijden voor.
Kon ik aangeven welke ik wilde doen.

Gewoon telefonisch.
Dat kan, maar mijn rij-instructeur heeft best veel leerlingen die ook verschillende tijden examen hebben, dus vandaar dat hij zo bij mij deed.
  zondag 26 september 2010 @ 23:35:50 #291
271665 08gnoT.
Mwoooaahhh!!
pi_86883945
Mijn oude rijschool plantte gewoon ergens een examen neer zonder ook maar iets aan mij te vragen, de nieuwe doet het aan de telefoon. Die kijkt gewoon in het systeem van het CBR en noemt de data en tijden op die nog vrij zijn.

Verschilt per rijschool inderdaad. :)
[PAINT] Wat gebeurt er bij de formaties #1 -- #2 -- #3 -- #4 -- #5 -- #6 -- #7 -- #8 -- #9 -- #10
Steun de strijd voor een indianenforum!
  zondag 26 september 2010 @ 23:58:15 #292
251095 Purdey
Better off alone..
pi_86884976
quote:
Op zondag 26 september 2010 19:35 schreef koekii het volgende:

[..]

Zo ging het bij mij ook :) Nu hebben wij dan ook wel dezelfde rijschool (gehad). Wie was er bij koeki? De grote baas, of die vrouw/meisje dat er werkte?
  maandag 27 september 2010 @ 07:42:44 #293
37634 wobbel
Da WoBBeL King
pi_86889154
quote:
Op zondag 26 september 2010 23:35 schreef 08gnoT. het volgende:
Mijn oude rijschool plantte gewoon ergens een examen neer zonder ook maar iets aan mij te vragen, de nieuwe doet het aan de telefoon. Die kijkt gewoon in het systeem van het CBR en noemt de data en tijden op die nog vrij zijn.

Mijn oude rijschool geeft je de keuze, maar hij kan ook helemaal niks zeggen ;) voor de mensen met faalangst schijnt dat erg goed te helpen. Dan heb je ineens examen :D hij heeft ook een erg hoog slagingspercentage :Y
pi_86890384
Mijn rijschool zei dat het erg druk was bij het CBR, dus examens inkopen gaat lastig en moet snel.
Wat resulteerde in een paar 'gekochte' data waarop ik dus niet kon. Had het ook al van tevoren aangegeven.

Uiteindelijk wel een datum gevonden waarop er plek was en waarop ik kan. Bijna...
pi_86890528
quote:
Op zondag 26 september 2010 23:58 schreef Purdey het volgende:

[..]

Zo ging het bij mij ook :) Nu hebben wij dan ook wel dezelfde rijschool (gehad). Wie was er bij koeki? De grote baas, of die vrouw/meisje dat er werkte?
Het was die vrouw die achter de balie stond, volgens mij heet ze Cindy ofzo :P
pi_86890540
quote:
Op zondag 26 september 2010 23:35 schreef 08gnoT. het volgende:

Heb jij je rijbewijs nog niet behaald dan? Ik nam aan van wel? :{
  maandag 27 september 2010 @ 10:33:37 #297
106942 Eix
Stranded here on planet earth
pi_86892199
quote:
Op donderdag 23 september 2010 15:59 schreef FerdiV het volgende:
Pff ja, je hoort echt totaal verschillende verhalen. Mensen die er niet veel van bakken en gewoon een rijbewijs krijgen en mensen die het vrijwel perfect doen en niet slagen... Alsof ze het er om doen.

Ligt er ook maar net aan wie het verhaal vertelt. :')

Op het moment dat je zakt bij het cbr zijn het de grootste naaiers die rondlopen op deze aardbol. Als je het wel haalt zijn het je beste vrienden, want ondanks dat ene kleine foutje slaag je toch.

Uiteindelijk willen ze daar gewoon zien dat je kan rijden, met andere woorden die examinator moet gewoon een goed gevoel over je rijkunsten hebben. En krijg je tijdens het halfuurtje rijden net niet dat puntje op de i gezet dan is het sneu maar dan zak je. :{
Most people keep their brains
Between their legs
(Don't you find ?)
  maandag 27 september 2010 @ 10:54:56 #298
28225 twiFight
Pain cleanses the body
pi_86892818
quote:
Op maandag 27 september 2010 10:33 schreef Eix het volgende:

[..]

Ligt er ook maar net aan wie het verhaal vertelt. :')

Op het moment dat je zakt bij het cbr zijn het de grootste naaiers die rondlopen op deze aardbol. Als je het wel haalt zijn het je beste vrienden, want ondanks dat ene kleine foutje slaag je toch.

Uiteindelijk willen ze daar gewoon zien dat je kan rijden, met andere woorden die examinator moet gewoon een goed gevoel over je rijkunsten hebben. En krijg je tijdens het halfuurtje rijden net niet dat puntje op de i gezet dan is het sneu maar dan zak je. :{
Wat mij vooral stoort is vooral de willekeur. En dat zeggen ook mensen die zelf meerdere malen examen doen. De keer dat ze zakten reden ze beter dan de keer dat ze het haalden. Dat zou mijns inziens niet moeten kunnen bij examens, dat er zoveel willekeur is. Maar goed ze hebben dan ook geen concurrentie, en dus ook totaal geen reden om hun eigen procedures onder de loep te nemen.
He created a new world of rave in which he gave rebirth to elements of melody and positivity.
He named this world: Forbidden Paradise
  maandag 27 september 2010 @ 10:59:27 #299
106942 Eix
Stranded here on planet earth
pi_86892940
quote:
Op maandag 27 september 2010 10:54 schreef twiFight het volgende:

[..]

Maar goed ze hebben dan ook geen concurrentie, en dus ook totaal geen reden om hun eigen procedures onder de loep te nemen.
Het hebben van concurrentie is geen argument om procedures niet tegen het licht te houden. Als er misstanden zijn met de procedures dan zou de overheid moeten ingrijpen. Als er dus opzettelijk mensen zakken ten gunste van de financien van het cbr dan zou dat moeten worden aangekaart.

Concurrentie zie ik niet echt zitten, dat zal een onafhankelijke toetsing alleen maar benadelen.
Most people keep their brains
Between their legs
(Don't you find ?)
pi_86895142
quote:
Op maandag 27 september 2010 10:59 schreef Eix het volgende:

[..]

Het hebben van concurrentie is geen argument om procedures niet tegen het licht te houden. Als er misstanden zijn met de procedures dan zou de overheid moeten ingrijpen. Als er dus opzettelijk mensen zakken ten gunste van de financien van het cbr dan zou dat moeten worden aangekaart.

Concurrentie zie ik niet echt zitten, dat zal een onafhankelijke toetsing alleen maar benadelen.
Zoiets is natuurlijk niet aan te tonen :P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')