Foto's ?quote:
Ik denk dat jij wat aan de stroming in je bak moet doen.. Als er zo veel schijt blijft liggen dan is dat ook niet helemaal goed..quote:Op vrijdag 10 september 2010 16:25 schreef Markster het volgende:
[..]
ik stel het ook altijd uit. Totdat ik op een gegeven moment mijn grind niet meer kan zien door al het vissenschijt
(beetje overdreven dan he)
Nee ik heb het nog nooit gedaan..quote:Op vrijdag 10 september 2010 17:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
http://www.nbat.nl/aquarium5/algdreiging.html
Hm, stro in je aquarium, iemand dit al uitgeprobeerd?
Centimeter of 15-20 denk ik. zal zo ff kijken of hij op de foto wil.quote:
Stroming is prima, probleem zijn gewoon me algeneters, en me pomp die verstopt raakt als ik hem niet verschoon. Haalde gister 1 grote bruine massa uit me pompquote:Op vrijdag 10 september 2010 17:45 schreef kres het volgende:
[..]
Ik denk dat jij wat aan de stroming in je bak moet doen.. Als er zo veel schijt blijft liggen dan is dat ook niet helemaal goed..
quote:
Jaa die kan ik denk ik wel kwijt in mijn bak..quote:Op zaterdag 11 september 2010 18:19 schreef Markster het volgende:
[ afbeelding ]
precies zo ziet ie eruit. Zou de L190 moeten zijn
Hier en daar lees ik zelfs 60..quote:Op zaterdag 11 september 2010 18:37 schreef Markster het volgende:
je weet dat ie 40-50 cm kan worden ?
[ afbeelding ]
Jaa ze staan er om bekend dat ze aan hout vreten.. Van mij mag die lekker vreten.. Dan doe ik er wel een nieuw stuk in..quote:Op zaterdag 11 september 2010 18:52 schreef Markster het volgende:
het zijn wel gave vissen
Alleen p00pt ie gewoon veel te veel. EN hij vreet aan je hout (daardoor poept ie zoveel)
quote:Op zaterdag 11 september 2010 20:02 schreef Byte_Me het volgende:
die panaque's hebben een goeie bite ja, heb je zn tanden wel eens gezien?
Ja je heb er met je handen aan gezeten en is het een damaged good.. Dan hoef ik hem niet meerquote:Op zaterdag 11 september 2010 21:19 schreef Markster het volgende:
[..]
Die beesten zelf voelen ook aan als steenKeihard zijn ze
quote:Op zaterdag 11 september 2010 21:41 schreef kres het volgende:
[..]
Ja je heb er met je handen aan gezeten en is het een damaged good.. Dan hoef ik hem niet meer
Ohh dan is een keertje komen kijken niet eens ver..quote:
ben je vaker in de buurt? morgen komt niet zo geweldig uit namelijk.quote:Op zaterdag 11 september 2010 23:03 schreef kres het volgende:
[..]
Ohh dan is een keertje komen kijken niet eens ver..![]()
Ben morgen in Zeewolde..
Nee niet echt maar Lelystad is niet zo gek ver bij mij vandaan .. Keer op een avond langskomen is ook geen drama..quote:Op zaterdag 11 september 2010 23:06 schreef Markster het volgende:
[..]
ben je vaker in de buurt? morgen komt niet zo geweldig uit namelijk.
okee dan.quote:Op zaterdag 11 september 2010 23:09 schreef kres het volgende:
[..]
Nee niet echt maar Lelystad is niet zo gek ver bij mij vandaan .. Keer op een avond langskomen is ook geen drama..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |