Zag bij de decathlon van die matjes voor 8 euro ofzo dus dat zijn idd de kosten niet.quote:Op donderdag 9 september 2010 14:44 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Ik ging twee keer in de week maar inmiddels doe ik die oefeningen gewoon zelf thuis. Ze hebben bij de Scapino van die matjes (deze week ook nog in de aanbieding) en ik heb ooit eens ergens zo'n grote bal op de kop getikt en die haal ik nu regelmatig tevoorschijn. Maar ik merk wel dat het makkelijker is om die oefeningen te doen als iemand anders je verteld welke oefening je wanneer moet doen. Ik lig nu nog wel eens doelloos op dat matje te bedenken welke oefening ik nou weer zal doen en dan schiet het toch wat minder op.![]()
Maar ik heb pilates voor dummies ook gedownload dus die ga ik morgen proberen.
Zo hoort het, gewoon erin springen en go with the flow. Je lust broccoli?quote:Op donderdag 9 september 2010 14:49 schreef DarkElf het volgende:
ik breek trouwens wel lekker in zo hier sorrymaar theoretisch hoor ik hier ook tegenwoordig, bmi is 26
Lusten wel, kan het alleen niet meer eten na mijn operatie.quote:Op donderdag 9 september 2010 14:53 schreef loveli het volgende:
[..]
Zo hoort het, gewoon erin springen en go with the flow. Je lust broccoli?
Dat op het juiste moment ademen is inderdaad nog een hele kunst op zich!quote:Op donderdag 9 september 2010 14:49 schreef DarkElf het volgende:
Ja hoi, sorry hier ben ik nog even
[..]
Zag bij de decathlon van die matjes voor 8 euro ofzo dus dat zijn idd de kosten niet.
Kan mij voorstellen dat het idd goed is als iemand je vertelt hoe en wat en met ademen vooral (dat vond ik wel lastig) en of je een verkeerde houding hebt. Maar als aanvulling thuis is het misschien wel wat ja, hij is hier ook binnen. Morgen eens kijken.
ik breek trouwens wel lekker in zo hier sorrymaar theoretisch hoor ik hier ook tegenwoordig, bmi is 26
Heb je het wel eens gedaan? Die oefeningen zijn een stuk zwaarder dan je zou verwachten, helemaal als je de gevorderden versie doet.quote:Op donderdag 9 september 2010 14:52 schreef loveli het volgende:
Pilates, met je half uitgeslapen kop op een matje proberen niet helemaal in slaap te vallen. Misschien kan ik beter gaan kickboksen, daar schijn je een killer bum van te krijgen.
Ik bedoelde eigenlijk tvp.
Wat voor operatie? Welkom enzoquote:Op donderdag 9 september 2010 14:54 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Lusten wel, kan het alleen niet meer eten na mijn operatie.![]()
(En ik ben dol op broccoli)
ach ik hoor hier tegenwoordig wel maar heb eerlijk gezegd geen zin om mij bezig te houden met lijstjes e.dquote:Op donderdag 9 september 2010 14:59 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Dat op het juiste moment ademen is inderdaad nog een hele kunst op zich!Op een of andere manier moet dat net andersom dan je het van nature zou willen doen.
Ik hoor hier eigenlijk ook niet maar ik word een beetje depressief van de lijstjes en diëten in het andere topic.
[..]
had pancreatitis (alvleesklieronsteking) dus moesten aan de pancreas prutsen, en aan mijn maag en hebben ook mijn galblaas verwijderd en passant. Kan bepaalde dingen wat slechter verteren tegenwoordig, maar goed; mij hoor je verder niet klagen hoor! ben allang blij dat het allemaal weer goed gaatquote:
Gewoon hier meeposten en niets aantrekken van waar je volgens BMI-grenzen hoort.quote:Op donderdag 9 september 2010 14:59 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Dat op het juiste moment ademen is inderdaad nog een hele kunst op zich!Op een of andere manier moet dat net andersom dan je het van nature zou willen doen.
Ik hoor hier eigenlijk ook niet maar ik word een beetje depressief van de lijstjes en diëten in het andere topic.
[..]
Heb je het wel eens gedaan? Die oefeningen zijn een stuk zwaarder dan je zou verwachten, helemaal als je de gevorderden versie doet.
Ben het wel met je eens dat het niet het enige zou moeten zijn dat je aan sport doet want het is toch voornamelijk rustige krachttraining en rekken en strekken, maar als aanvulling vind ik het zeker zinvol!
Jeu! Thumbs up voor hoe het nu gaat. Lijkt me dat je er een aardige klus aan hebt gehad om je voedingspatroon een beetje op orde te krijgen.quote:Op donderdag 9 september 2010 15:07 schreef DarkElf het volgende:
[..]
had pancreatitis (alvleesklieronsteking) dus moesten aan de pancreas prutsen, en aan mijn maag en hebben ook mijn galblaas verwijderd en passant. Kan bepaalde dingen wat slechter verteren tegenwoordig, maar goed; mij hoor je verder niet klagen hoor! ben allang blij dat het allemaal weer goed gaat
ja best welquote:Op donderdag 9 september 2010 15:12 schreef loveli het volgende:
[..]
Jeu! Thumbs up voor hoe het nu gaat. Lijkt me dat je er een aardige klus aan hebt gehad om je voedingspatroon een beetje op orde te krijgen.
Goed lijstje uniek! (klinkt allemaal lekker en gezond iig)quote:Op donderdag 9 september 2010 15:20 schreef uniekhoorn het volgende:
Heb al een hele poos pilates voor dummies, zelfs al gebrand maar misschien dat ik er deze winter mee begin.. Zou ook nog naar de sportschool maar daar zie ik tegenop
Lijst:
O: 200 yoghurt 200 vla
T's: boterham vv kaas, appel, peer, paar wortels, kwart komkommer, paar cherrytomaatjes
L: 2 boterhammen rookvlees, grote kom tomatensoep met ballen, beker melk
T's: boterham vv kaas, sinaasappel, blokje choco, paar zoute sticks
D: Spinazie blub, pasta carbonara en gehaktballetjes (tja combi maar ja)
T: bedtijd
Nou ja,geen tijd meer voor een T maar dat hoeft ook beslist nietquote:
Druk, maar goed. Wel zo hier en daar gedoe enzo, maar niks wat ik niet kan hebben. Nu maar voldoende groente erin blijven mikken om dat vast te houden.quote:Op donderdag 9 september 2010 15:32 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Nou ja,geen tijd meer voor een T maar dat hoeft ook beslist niet
Hoe is het met jou eiks?
Yay voor rokjes!quote:Op donderdag 9 september 2010 15:40 schreef Phaidra het volgende:Eindelijk bericht dat de belastingcentjes eraan komen!! Kan ik me na de vakantie storten op het uitzoeken van een autootje... Net voor de echte herfst begint
.
Loveli, bedankt nog voor je post over bijna laatste rokjesdagen. Ik heb direct mijn slobberbroek omgeruild voor een rokje en ben toen pas boodschappen gaan doen![]()
. Had helemaal niet door dat het zo lekker was buiten!
DAt snap ik ook niet eigenlijk.quote:Op donderdag 9 september 2010 15:31 schreef V1z0R het volgende:
. En dat ik deze week 230euro heb uitgegeven voor een dekbedset snapten ze ook niet echt.
QFT (rokjes bij vrouwen dan)quote:Op donderdag 9 september 2010 15:48 schreef loveli het volgende:
[..]
Druk, maar goed. Wel zo hier en daar gedoe enzo, maar niks wat ik niet kan hebben. Nu maar voldoende groente erin blijven mikken om dat vast te houden.
[..]
Yay voor rokjes!
Ik ook niet.quote:Op donderdag 9 september 2010 15:52 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
DAt snap ik ook niet eigenlijk.
Is eigenlijk de schuld van m'n ouders, die hebben 2jr geleden een vandyck beddengoed set gekocht voor m'n verjaardag en die ligt zo gigantisch fijn! Dus omdat ik niet op vakantie ben geweest deze zomer, mijzelf maar getrakteerd op een nieuwe.quote:Op donderdag 9 september 2010 15:52 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
DAt snap ik ook niet eigenlijk.
Ergens gehoord dat een kilt in de mode zou komen deze zomer, alleen niemand ermee gezienquote:Op donderdag 9 september 2010 15:54 schreef loveli het volgende:
[..]
Een mooie stoere man in een kilt is ook
Voor dat bedrag zou 'ie wat mij betreft van zijde moeten zijn. Ik heb er eens een in m'n handen gehad, een zijden dekbedovertrek. Waarschijnlijk heb ik van dat geld toch maar schoenen gekocht.quote:Op donderdag 9 september 2010 16:03 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Is eigenlijk de schuld van m'n ouders, die hebben 2jr geleden een vandyck beddengoed set gekocht voor m'n verjaardag en die ligt zo gigantisch fijn! Dus omdat ik niet op vakantie ben geweest deze zomer, mijzelf maar getrakteerd op een nieuwe.
Elke gek z'n gebrek!
de mannelijke blijven je teleurstellen?quote:Op donderdag 9 september 2010 15:52 schreef loveli het volgende:
Ik ben toe aan nieuwe vrienden. Vrouwelijke vrienden.
Mannen en vrouwen kunnen geen vrienden zijn.quote:Op donderdag 9 september 2010 16:12 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
de mannelijke blijven je teleur stellen?
Doe ik ook.quote:Op donderdag 9 september 2010 15:10 schreef loveli het volgende:
[..]
Gewoon hier meeposten en niets aantrekken van waar je volgens BMI-grenzen hoort.
Dan heb je wel een heel saaie instructie gehad.quote:Wat betreft Pilates, het in slaap vallen was wat me werkelijk bijna overkwam. En op je rug liggen in een ongemakkelijke houding en dan eerst met je voet rondjes in 1 richting draaien en als je het bijna zat was andersom en als je het bijna helemaal zat was je andere voet.. Ik vond het te saai en ben gaan bodypumpen. En daar werd ik te bulky van, life's a bitch.
Voor m'n lijf zou Pilates het beste zijn denk ik, maar daar kom ik wel weer overheen.
Dat ben ik absoluut met je eensquote:Op donderdag 9 september 2010 16:14 schreef loveli het volgende:
[..]
Mannen en vrouwen kunnen geen vrienden zijn.
Ach, zo heeft iedereen wel iets waar je meer geld aan uitgeeft dan andere mensen het waard vinden. Iedereen heeft recht op zijn guilty pleasures.quote:Op donderdag 9 september 2010 15:31 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Goed lijstje uniek! (klinkt allemaal lekker en gezond iig)
Welkom DarkElf!
Contract voor pilot met 10.000 deelnemers gaat door! (Wordt leuke bonus met kerst)
Wordt hier op werk voor gek verklaard, collega's vinden het gek dat ik in m'n auto een CD heb liggen van Frank Sinatra... En dat ik deze week 230euro heb uitgegeven voor een dekbedset snapten ze ook niet echt.
Zoveel geef ik dan weer niet uit aan schoenenquote:Op donderdag 9 september 2010 16:08 schreef loveli het volgende:
[..]
Voor dat bedrag zou 'ie wat mij betreft van zijde moeten zijn. Ik heb er eens een in m'n handen gehad, een zijden dekbedovertrek. Waarschijnlijk heb ik van dat geld toch maar schoenen gekocht.
Oneensquote:Op donderdag 9 september 2010 16:17 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
Dat ben ik absoluut met je eensEr is er altijd 1 die andere verwachtingen heeft....
En altijd 1 die teleurgesteld wordt -> einde 'vriendschap'
Ben altijd nog vrienden met m'n 2e vriendinnetje van de middelbare school, maar heb absoluut geen andere verwachtingen! Of impliceert dit nu dat zij dit wel heeftquote:Op donderdag 9 september 2010 16:17 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
Dat ben ik absoluut met je eensEr is er altijd 1 die andere verwachtingen heeft....
En altijd 1 die teleurgesteld wordt -> einde 'vriendschap'
Wel een mooie!quote:Op donderdag 9 september 2010 16:03 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Is eigenlijk de schuld van m'n ouders, die hebben 2jr geleden een vandyck beddengoed set gekocht voor m'n verjaardag en die ligt zo gigantisch fijn! Dus omdat ik niet op vakantie ben geweest deze zomer, mijzelf maar getrakteerd op een nieuwe.
Elke gek z'n gebrek!
quote:Op donderdag 9 september 2010 16:22 schreef Swietje het volgende:
Uniek, één tas?Ik heb er zeker 15...
1 tas vind ik ook wat weinig,hoe kan je dan varieren!?quote:Op donderdag 9 september 2010 16:22 schreef Swietje het volgende:
Uniek, één tas?Ik heb er zeker 15...
De ene is het bewijs en de ander onderneemt geen actie/heeft geen hoop meer omdat nummer 1 'em voor was.quote:Op donderdag 9 september 2010 16:20 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Oneens. Heb tot nu toe 2 vrienden gehad die meer dan interesse kregen, met eentje ben ik nog steeds vrienden en de ander is gepromoveerd tot mijn vriendje. De rest van mn vrienden doen gewoon normaal en hebben geen behoefte aan meer.
Dat is al eens meer geweest dan vriendschap, dus vriendschap an sich was ook geen optie.quote:Op donderdag 9 september 2010 16:22 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Ben altijd nog vrienden met m'n 2e vriendinnetje van de middelbare school, maar heb absoluut geen andere verwachtingen! Of impliceert dit nu dat zij dit wel heeft
Ehm... tja... bij elk outfit één?quote:Op donderdag 9 september 2010 16:24 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Wat moet je met 15 tassen? Ik heb een zwarte, een bruine en sinds kort een blauwe.
Vraag me dan af of vriend 1 niet teleurgesteld is; voor hem is dan of accepteren dat er niks te halen is en er mee leren leven of op zoek naar andere vrienden.quote:Op donderdag 9 september 2010 16:20 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Oneens. Heb tot nu toe 2 vrienden gehad die meer dan interesse kregen, met eentje ben ik nog steeds vrienden en de ander is gepromoveerd tot mijn vriendje. De rest van mn vrienden doen gewoon normaal en hebben geen behoefte aan meer.
Bij alle kleuren schoenen een bijpassende tas. Is toch niet gek?quote:Op donderdag 9 september 2010 16:24 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Wat moet je met 15 tassen? Ik heb een zwarte, een bruine en sinds kort een blauwe.
Ik heb zwarte, bruine, blauwe, grijze en rode schoenen. Bij grijze schoenen had ik een grijze tas, maar gebruik nu de zwarte. Bij de rode schoenen ook.quote:Op donderdag 9 september 2010 16:26 schreef loveli het volgende:
[..]
Bij alle kleuren schoenen een bijpassende tas. Is toch niet gek?
Ik heb te weinig tassen om m'n schoenen te matchen, maar mooie tassen zijn zo vreselijk duur.
Heb je maar 15 outfits? Dan is toch eigenlijk heel bescheiden.quote:Op donderdag 9 september 2010 16:26 schreef Swietje het volgende:
[..]
Ehm... tja... bij elk outfit één?
Da's wel waar, het vrienden zijn met mannen gaat een stuk beter als je bezet bent.quote:Op donderdag 9 september 2010 16:26 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
Vraag me dan af of vriend 1 niet teleurgesteld is; voor hem is dan of accepteren dat er niks te halen is en er mee leren leven of op zoek naar andere vrienden.
En je bent nu natuurlijk van de markt af, wie weet dat ze zich anders zouden gedragen als je ineens beschikbaar bent
Dat is wel waar, alleen dan valt die spanning tussen man en vrouw dan weg en dat vind ik nou net het leukste aan een vriendschap met een manquote:Op donderdag 9 september 2010 16:31 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Da's wel waar, het vrienden zijn met mannen gaat een stuk beter als je bezet bent.
Varieren? Tis een zwarte, past overal bij (voor 5 euro), gebruik hem eigenlijk nooit, stop telefoon, kaugum en sleutels wel gewoon in mijn zakken.quote:Op donderdag 9 september 2010 16:25 schreef DarkElf het volgende:
[..]
1 tas vind ik ook wat weinig,hoe kan je dan varieren!?
maar 15 is wel erg veel zeg.
Ik heb er nu 3, ga binnenkort nog een nieuwe kopen bij de Fredwinkel
Je kunt wel bijpassende setjes kopen ja. Ik realiseerde me dat ook pas toen mijn zusje zoiets kocht.quote:Op donderdag 9 september 2010 16:31 schreef XcUZ_Me het volgende:
Moet je portemonnee bij je tas passen dan?!
Dat wist ik gelukkig niet eens.
De ander was eerder en mijn vriend durfde daarom lang geen actie te ondernemenquote:Op donderdag 9 september 2010 16:26 schreef loveli het volgende:
[..]
De ene is het bewijs en de ander onderneemt geen actie/heeft geen hoop meer omdat nummer 1 'em voor was.
[..]
Dat is al eens meer geweest dan vriendschap, dus vriendschap an sich was ook geen optie.
Of ik ben gewoon te cynisch/aantrekkelijk.
Als die niet meetellen heb ik geen tassenquote:Op donderdag 9 september 2010 16:36 schreef Tinkepink het volgende:
Oh, tellen rugzakken edook meeDan heb ik zéker 15 tassen, waarschijnlijk wel meer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Wat is liefde? De behoefte aan zichzelf te ontsnappen."
De broeken van mijn lief slijten wel enorm snel doordat hij alles in zijn zakken propt. Ik heb een te grote hekel aan broeken kopen en draag ook graag rokjesquote:Op donderdag 9 september 2010 16:38 schreef V1z0R het volgende:
Wat is het voor kerels dan makkelijk.
Zolang de riem maar past bij de schoenen is het goed
En portemonnee zit lekker in de 'kontebuze'!
quote:Op donderdag 9 september 2010 16:44 schreef Swietje het volgende:
Ik heb 2 rugtassen. Maar die gebruik ik echt nooit.
Ik heb net een bestelling bij Esprit gedaan, 450 euro. Als je het snel zegt valt het mee toch?
Is dat met de bedoeling om de leukste dingen te houden en de rest terug te sturen, of wil je alles ook echt hebben?quote:Op donderdag 9 september 2010 16:44 schreef Swietje het volgende:
Ik heb net een bestelling bij Esprit gedaan, 450 euro. Als je het snel zegt valt het mee toch?
EDCquote:Op donderdag 9 september 2010 16:44 schreef Swietje het volgende:
Mag ik vragen wat jij allemaal moet doen met je inkomen? Woon je nog thuis? Heb je kinderen bijvoorbeeld? Persoonlijk vind ik het belachelijk veelquote:Op donderdag 9 september 2010 16:51 schreef V1z0R het volgende:
[..]
EDC![]()
450 valt nog wel mee, tenzij er geen spijkerbroeken bij zitten natuurlijk...
voor vrouwen hoeft het ook niet moeilijk te zijn hoor!quote:Op donderdag 9 september 2010 16:38 schreef V1z0R het volgende:
Wat is het voor kerels dan makkelijk.
Zolang de riem maar past bij de schoenen is het goed
En portemonnee zit lekker in de 'kontebuze'!
Oh, je "koopt" dus niet, je past alleenquote:Op donderdag 9 september 2010 16:56 schreef Swietje het volgende:
Ik betaal dat zelf ja.. maar ik denk dat er zeker de helft van terug gaat want allemaal dubbele maten enzo en verschillende kleuren van 'tzelfde kledingstuk
ah ja maar dan geef je dus niet zoveel uitquote:Op donderdag 9 september 2010 16:56 schreef Swietje het volgende:
Ik betaal dat zelf ja.. maar ik denk dat er zeker de helft van terug gaat want allemaal dubbele maten enzo en verschillende kleuren van 'tzelfde kledingstuk
- Huur, auto, kleding, eten, alles eigenlijkquote:Op donderdag 9 september 2010 16:52 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Mag ik vragen wat jij allemaal moet doen met je inkomen? Woon je nog thuis? Heb je kinderen bijvoorbeeld? Persoonlijk vind ik het belachelijk veel
ja das waarquote:Op donderdag 9 september 2010 17:00 schreef Swietje het volgende:
Ik heb ook alleen gezegd dat ik een bestelling had geplaatst van 450 euro
quote:Op donderdag 9 september 2010 16:26 schreef loveli het volgende:
Of ik ben gewoon te cynisch/aantrekkelijk.
Fossil?quote:Op donderdag 9 september 2010 17:01 schreef Phaidra het volgende:
Mijn favo tas komt trouwens uit deze lijn:
[ afbeelding ]
Maar de vakjes zijn bij mijne iets groter en het is een ronder model. En op het plaatje zijn de kleuren wat donkerder, mijne heeft meer lichte pastelkleuren. Past bijna overal bij!
ik heb zo veel tassen gehad en die bevielen nooit echt. Nu geef ik er meer aan uit (geen 300) maar dan denk ik er sowieso beter over na en kies bewuster. En kwaliteit is beter dus t gaat ook langer meequote:Op donderdag 9 september 2010 17:18 schreef uniekhoorn het volgende:
Er zijn genoeg mensen die een tas kopen van 300E...
Als ik schoenen koop van 200E dan doe ik ze gewoon niet aan want dat vind ik zonde
Heb gister jurkje gekocht voor 20E, vond ik duur zat
Maar een nieuwe auto en lensimplantaten kan ik daardoor zonder lening kopen, dat vind ik veel meer waard.
Daar heb je wel gelijk in, je moet geen dure tassen of kleren kopen als je daardoor andere dingen die je wel nodig hebt niet meer kunt betalen. Van die mensen die gaan lenen om spullen te kopen die ze niet nodig hebben begrijp ik echt niet.quote:Op donderdag 9 september 2010 17:18 schreef uniekhoorn het volgende:
Er zijn genoeg mensen die een tas kopen van 300E...
Als ik schoenen koop van 200E dan doe ik ze gewoon niet aan want dat vind ik zonde
Heb gister jurkje gekocht voor 20E, vond ik duur zat
Maar een nieuwe auto en lensimplantaten kan ik daardoor zonder lening kopen, dat vind ik veel meer waard.
Yep, goed gezien! Ik vind het ook een fijn merk. En ik had idd net een jaarcontract gekregen, dus ik vond dat ik mezelf wel mocht trakteren op iets duursquote:Op donderdag 9 september 2010 17:17 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Fossil?Ik hou van dat merk. Helaas is het toch net te duur om zomaar een tas te kopen die je niet echt nodig hebt. Vorig jaar, toen een euro nog 1,5 dollar was, toen had ik mijn slag moeten slaan.
Ik ken wel een paar meisjes die toen ze afgestudeerd waren of voor het eerst gingen werken één keer een echt mooie/nette tas voor zichzelf gekocht hebben. Misschien moet ik dat ook maar doen.
quote:Op donderdag 9 september 2010 17:42 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Yep, goed gezien! Ik vind het ook een fijn merk. En ik had idd net een jaarcontract gekregen, dus ik vond dat ik mezelf wel mocht trakteren op iets duurs. Dit model is trouwens (volgens de gay-verkoper) niet op de Europese markt te krijgen, toch wel een leuk detail
.
De tas komt ook uit een Fossil winkel NY... Wie weet hebben we het wel over dezelfdequote:Op donderdag 9 september 2010 18:00 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
![]()
Wat grappig dat je dat zegt. Ik had in een Fossil-winkel in New York ook al zo'n enorme gay-verkoper. Ik wilde een horlogebandje zien dat (volgens mij) bruin met paars was, maar meneer wist me te vertellen dat het het toch echt niet paars was maar magenta of iets in die trant. Toen ik thuiskwam vertelde ik dat aan de vriendin van mijn vriend z'n broertje (euh mijn onaangetrouwde schoonzusje zeg maar) en die begon te lachen want zij had zich ook een keer in een Fossil-winkel staan te verbazen dat er alleen maar enorme nichten werkten. Niks mis mee trouwens hoor.
Wel leuk dat je toch iets aparts hebt ja!
-edit- Ooh die is echt zo leuk!
Hopelijk weten ze dat ze het niet overnieuw hoeven te tikkenquote:Op donderdag 9 september 2010 18:34 schreef Viking84 het volgende:
SDB: je boek is opgestuurd. Laat de porto maar zitten (was 3 euro, de moeite niet
)
Ik heb net twee lekkere boterhammen met kaas, tomaat, komkommer en een lik mayo op. Straks nog even een bakje Brinta.
Ik kreeg trouwens een enooooooorm lange sms van een nummer waar ik vorige week ook al een sms van kreeg. Gericht aan thuisblijvers door pa en ma vanaf Kos. Maar even teruggesmst dat ze het verkeerde nr hebben
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.but I am broken too, and spoken for, do not tempt me
quote:Op donderdag 9 september 2010 18:51 schreef Blurred86 het volgende:
ik wist helemaal niet dat fossil zo'n leuke tassen had![]()
nu wil ik er eenzo'n mooie leren
Oh terecht! Mooie tas.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jaaah, laten we ons inschrijven voor de workshop "Tamboerijn spelen doe je zo'!
Voor een mooie leren tas? Daar kun je ook jaren plezier van hebben.quote:Op donderdag 9 september 2010 18:58 schreef Viking84 het volgende:
Ik vind die tassen niet zó mooi dat ik er zoveel geld voor neer zou tellen. Dat snap ik echt niet
.
Dat mensen dat neertellen voor laarzen: ja ok, maar voor een tás?.
Dat valt toch wel mee?quote:Op donderdag 9 september 2010 19:15 schreef uniekhoorn het volgende:
Nienja,dit is al de zoveelste dag dat je zo kut eet!
Waarom doe je dat?
Ik heb nu dus een strakke jurk maar mijn buik is nog steeds zo groot als mijn erwten
Wat is de absolute MUST voor corrigerend iets voor onder de jurk, zodat de buik weg gaat?
Oh je bent me voor!quote:Op donderdag 9 september 2010 19:18 schreef uniekhoorn het volgende:
Nienja, dat komt echt op doorzetten aan, het gaat niet vanzelf!
Als je voor jezelf een dagritme aanhoudt?
8 uur: bak yoghurt met muesli
10 uur: fruit! en boterham
13 uur: 2 boterhammen een tomaat, wat wortels
15 uur: boterham met fruit
17 uur: wat lekkers
19 uur: warm eten
En dat gewoon elke dag! Klinkt saai maar het went
Dit is wel waar. De knop moet om en dat lukt alleen door het domweg te doen.quote:Op donderdag 9 september 2010 19:18 schreef uniekhoorn het volgende:
Nienja, dat komt echt op doorzetten aan, het gaat niet vanzelf!
Als je voor jezelf een dagritme aanhoudt?
8 uur: bak yoghurt met muesli
10 uur: fruit! en boterham
13 uur: 2 boterhammen een tomaat, wat wortels
15 uur: boterham met fruit
17 uur: wat lekkers
19 uur: warm eten
En dat gewoon elke dag! Klinkt saai maar het went
Zijn jullie al veel afgevallen?quote:Op donderdag 9 september 2010 19:23 schreef Mini_rulez het volgende:
Een goed ritme helpt inderdaad, zodat je niet meer na hoeft te denken over wat je eet (en alle dingen die je zou kunnen eten die slecht voor de lijn zijn).
Wat voor mij ook wel werkt is mezelf herinneren aan waarom ik ook alweer af wil vallen. Dus bijvoorbeeld kleren passen die te klein zijn geworden, dat soort dingen. Het is een beetje rigoureus maar als je echt te weinig motivatie hebt is dat soms nodig.
Ik zou eens bij Lincherie in Roden langs gaan. Die geven goed advies en hebben van alles qua corrigerend ondergoed. Hemdjes, onderbroeken, corsetachtige banden voor om je middel en zelfs corrigerende leggings.quote:Op donderdag 9 september 2010 19:15 schreef uniekhoorn het volgende:
Nienja,dit is al de zoveelste dag dat je zo kut eet!
Waarom doe je dat?
Ik heb nu dus een strakke jurk maar mijn buik is nog steeds zo groot als mijn erwten
Wat is de absolute MUST voor corrigerend iets voor onder de jurk, zodat de buik weg gaat?
Oeh!quote:
Oh respect!quote:
Dat.quote:
Dat kan kloppen, mijn icoontje is namelijk groenquote:Op donderdag 9 september 2010 19:31 schreef nienja het volgende:
[..]
Oh respect!
Begin een lichtelijk groen te zien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |