abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 8 september 2010 @ 19:42:50 #1
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_86215420
Het vorige deel: Slank #1157: augurkentijd...

De Slankreeks

De Slank-topics zijn bedoeld voor wie wel wat kilootjes kwijt wil raken, maar geen overgewicht heeft, en voor wie probeert een goed gewicht te behouden, kortom, voor wie bezig is met goed eten en goed leven.

Algemeen uitgangspunt om af te vallen / goed gewicht te houden

• Eet genoeg! Meestal is dat méér dan je denkt: veel mensen die willen afvallen eten te weinig om te kunnen afvallen. Wie te weinig eet geeft z'n lichaam onvoldoende energie om vet af te breken, en daarnaast krijgt het lichaam signalen dat het heel verstandig is om elke overblijvende calorie ergens op te slaan. Op je buik, kont of heupen.

• Eet meer broccoli! Toevallig is broccoli héél gezond. Zegt loveli, dus het zal zo zijn. Iets algemener: eet meer groente. Veel meer groente.

• Sport! Goed voor je lijf, voor de stofwisseling, voor vetverbranding en voor spieropbouw. Niet iedereen kan of wil sporten, sommige mensen wérken echt (huuh), anderen hebben een kwetsbaar lichaam, maar hoe meer je inspanning toevoegt aan je dagelijkse bezigheden, hoe beter dat is voor je lijf. Niet overdrijven natuurlijk.

• Wees duurzaam! Je kunt een laag gewicht bereiken met een extreme aanpak. Dan is het echter heel moeilijk vast te houden. Probeer een aanpak te kiezen die je kan en wil blijven volhouden. In het algemeen is het beter om maximaal een halve kilo per week af te vallen.

• Kijk niet uitsluitend naar calorieën en hecht niet teveel waarde aan een weegschaal. Een eenzijdig menu kan je voorzien van de juiste hoeveelheid calorieën, maar voorziet niet in alle stoffen die je nodig hebt. Een veelzijdig menu bestaat niet zozeer uit de ene dag italiaans en de volgende sushi en de derde hollandse pot, maar uit een verzameling van groente (veel), brood etc (volkoren), vlees (mager) en vet (van de juiste soort). De weegschaal vertelt je hoe zwaar je bent, maar als je een kilo vet verwerkt tot 2 kilo spieren ben je zwaarder.. maar slanker.

Meedoen!

Doen! Welkom! Vertel, wat wil je, wat is je plan, wat doe je? De meeste van ons posten regelmatig een eetlijstje, met daarop: • O Ontbijt • T Tussendoortje • L Lunch • D Diner • S Sport

Soms volgt daarop ongevraagd commentaar, niet altijd, schroom niet expliciet om commentaar te vragen, dan krijg je een hoop op- en aanmerkingen (of complimenten natuurlijk, kan ook).

Details (BMI is een handvat om overgewicht vast te stellen. De slankreeks is bedoeld voor mensen zonder overgewicht, met overgewicht (BMI > 27) ben je van harte welkom in het zustertopic Dieetclub.

BMR is een statistische berekening van de hoeveel calorieën die je lichaam nodig heeft om bedlegerig te zijn zonder je organen te beschadigen.

Dieetweb Op dieetweb wordt een lijstje bijgehouden dat hier geplaatst wordt. Wil je in dat lijstje komen, ga dan naar Dieet-web en maak daar een account aan. Met je eigen account kun je zelf je updates doorgeven. Nadat je een account hebt aangemaakt en een eerste update hebt ingevoerd, moet je Troel even een PM sturen dat je in het lijstje wilt van dit topic, want die zorgt ervoor dat je aan het juiste lijstje gekoppeld wordt. Stuur je geen PM, dan kom je niet in de lijst. Verder een kleine tip: zet in het onderwerp van de PM of het gaat om SLANK, zodat daar geen twijfel over is, waardoor het nog langer kan duren. Mocht het echt ontzettend lang duren, stuur dan rustig nog een keer een PM. Update minmaal eens per maand om in het lijstje te blijven staan. Dit lijstje is niet verplicht hoor!!

Linkjes Heel heel vroeger hadden we een hele lijst met linkjes, ik denk dat niemand hier meer kijkt, geef anders een gil, ben wel benieuwd; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Slowchat In deze reeks wordt veel geslowchat, mocht jouw vraag niet meteen beantwoord worden/ondersneeuwen, stel hem dan gerust nog een keer!

Mocht je de laatste zijn die in een topic post, open dan even een nieuwe! De OP is hier te vinden

[ Bericht 50% gewijzigd door uniekhoorn op 08-09-2010 19:48:30 ]
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_86215444
Fipo. Ik vind dat ik 'm wel mag.
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  woensdag 8 september 2010 @ 19:43:25 #3
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_86215445
Ha, je bent er toch.

Ik had net een leuke 'Waar Uniekje haar haarmasker uitspoelt'-TT bedacht :').
Niet meer actief op Fok!
pi_86215456
Net terug trouwens, meneer belde vlak na mn laatste post of ik naar zn school wilde komen om hem te helpen. Dus nu nog koken.

Dat wordt spinazie, 2 gekookte eieren en 2,5 visstick :')
Zoekt en gij zult vinden, vindt gij het niet, dan is het zoek.
  woensdag 8 september 2010 @ 19:45:21 #5
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_86215525
Kuttember?

Sepkutter?

Septemkut:?
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_86215612
lijstje als tvp:
O: havermout met lijnzaad, appelmoes en kaneel (viesss :'))
T: 1 volkoren boterham ham/mayo
L: 2 volkoren boterhammen met gekookt ei/mayo +cappuccino
T: 1 volkoren boterham ham/mayo, 1 met pindakaas +cappuccino
S: half uur hardlopen
T: minneola
D: sla, volkoren penne, pesto, gebakken groente (ui, knof, courgette, paprika, champignons) en tonijn
T: koffie met volle melk, banaan (evt met een beetje brinta)

niet verkeerd denk ik zo 8-)
but I am broken too, and spoken for, do not tempt me
  woensdag 8 september 2010 @ 19:49:03 #7
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_86215697
Ja, nu moet ik toch spoelen :D
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_86215878
Hoe gaat het verder Kwak? Je vindt uiteindelijk vast wel een eetritme dat werkt. :)

Chico, dat klinkt fijn. O+ Ik heb dat nog steeds weleens, zo'n trots gevoel als we veel gezonde dingen op de band hebben liggen. Soms vind ik het nog steeds heel raar, dat we al die "volwassen" dingen gewoon zelf doen. :D Had je die bloemkool en broccoli bij iets anders gepland of zomaar gekocht? Anders kan dat ook prima bij je eten van vanavond natuurlijk!
Are you pondering what I'm pondering?
  woensdag 8 september 2010 @ 19:54:13 #9
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_86215928
boh, ik zit vol. Ik heb 5 pannenkoeken gegeten. 1 met kaas, 1 met appel en de rest naturel, met een beetje hagelslag erop!
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
pi_86216074
Oh, lijstje... Ik geloof dat ik maar eens boodschappen moet gaan doen want alles is op. :')
O: havermout met smaakje, koffie met melk
T: niks :{
L: broodje met kalkoen, mayo, sla en tomaat, koffie met melk
T: banaan
D: ligt eraan of ik voor het eten boodschappen ga doen, anders vissticks met brood en groente :+
Are you pondering what I'm pondering?
  woensdag 8 september 2010 @ 20:04:48 #11
236335 neen
schone schijn
pi_86216439
Oh, deze huisgenoot kon echt heerlijk koken. Een diepvriespizza en nog wat sla een grandioze combinatie. Hulde!
het lijkt niet wat het is
pi_86216530
Hoi!
Knuffies voor Cali en floris en ook voor XM, wat een narigheid!
Er staat currystoofvlees op :9
pi_86216537
ben ik de enige die dat plaatje een beetje vies vindt? :')
  woensdag 8 september 2010 @ 20:07:27 #14
236335 neen
schone schijn
pi_86216568
quote:
Op woensdag 8 september 2010 20:06 schreef Blurred86 het volgende:
Nee, :r aziaten :r

Wat een figuren bij dwdd, ben benieuwd :')
pi_86216955
ieuw! dat plaatje is echt NSFW!

ja, ik kook vanavond voor t eerst in anderhalve week :')

maar verder gaat t goed, ik begin te wennen *O* en t is leuk!!
Kwak
pi_86216970
quote:
Nou ja...
Het doet me wel denken aan de eerste keer ergens eten met mn huidige vriend. Op het moment dat ik een stuk vlees in mn mond ga steken vroeg ie of ik deep throat had gezien (die was toen op tv geweest) :')
Dus.
:s)
pi_86217045
quote:
Nee :') IEUW.

Zo, net terug van 't werk :P jaaropening. Heel gezellig, denk dat ik morgen geen stem meer heb, teveel gekletst.
En lekkere hapjes gehad, alleen geen mosselen, die lussiknie ;(

Vroeg me wel de hele tijd af of Coco er ook was :D
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_86217164
Hoi.
pi_86217183
quote:
Als het geen photoshop is, maar echt zo uit het bakje kwam, vind ik het eigenlijk wel grappig :D :@.

quote:
Op woensdag 8 september 2010 19:53 schreef Mini_rulez het volgende:
Hoe gaat het verder Kwak? Je vindt uiteindelijk vast wel een eetritme dat werkt. :)

Chico, dat klinkt fijn. O+ Ik heb dat nog steeds weleens, zo'n trots gevoel als we veel gezonde dingen op de band hebben liggen. Soms vind ik het nog steeds heel raar, dat we al die "volwassen" dingen gewoon zelf doen. :D Had je die bloemkool en broccoli bij iets anders gepland of zomaar gekocht? Anders kan dat ook prima bij je eten van vanavond natuurlijk!
Ik had niet alleen maar gezonde dingen O-) maar wel echt allemaal van die volwassen boodschappen. Ook kruiden/zout enzo. Zou ik nooit kopen als ik bij mn ouders nog zou wonen.

Morgen doe ik bloemkool met gehaktbal (iemand een receptje? Ik heb gehakt, ei en paneermeel? En dan gewoon mengen ofzo?). Broccoli schuif ik nu door naar maandag. Vandaag toch maar die komkommer opgegeten :').
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
  woensdag 8 september 2010 @ 20:19:42 #20
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_86217205
quote:
Op woensdag 8 september 2010 20:18 schreef shinydiscoball het volgende:
Hoi.
Ohaai! Al introdingen gehad? O+
  woensdag 8 september 2010 @ 20:20:16 #21
236335 neen
schone schijn
pi_86217241
Gehaktkruiden en mosterd doe ik dan :')

Lijstje van heute:
O: appel, yoghurt, geen brood met gel
T: koffie
L: broodjes pindakaas
D: pizza en wat salade :')
T: water, appel

Morgen denk ik aan eeh:
O: gekookt eitje, koffie, paar volkoren boterhammen
T: koffie, appel
L: broodjes pindakaas natuurlijk altijd lekker en gezellig
D: rijst/groente/kip
S: rondje lopen denk ik, mits mooi weer/energie :')

Woah, vrijdag uit eten als alles goed loopt. Ik hoop het maar :')
  woensdag 8 september 2010 @ 20:21:10 #22
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_86217285
quote:
Op woensdag 8 september 2010 20:19 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Als het geen photoshop is, maar echt zo uit het bakje kwam, vind ik het eigenlijk wel grappig :D :@.
[..]

Ik had niet alleen maar gezonde dingen O-) maar wel echt allemaal van die volwassen boodschappen. Ook kruiden/zout enzo. Zou ik nooit kopen als ik bij mn ouders nog zou wonen.

Morgen doe ik bloemkool met gehaktbal (iemand een receptje? Ik heb gehakt, ei en paneermeel? En dan gewoon mengen ofzo?). Broccoli schuif ik nu door naar maandag. Vandaag toch maar die komkommer opgegeten :').
Ik vind gesnipperd uitje altijd lekker door het gehakt! Verder idd gewoon gehakt, ei, paneer, snuf zout, peper. Easy peasy.

Fijn dat je het zo naar je zin hebt in je huisje! O+
pi_86217327
quote:

[..]

[..]

Ik heb een héle grote bus gehaktkruiden die ik zelf nooit op krijg, kan je de helft toesturen 8-) :P
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_86217388
En maak meer tegelijk, anders heb je veel te veel ei en krijg je geen mooie ballen!
  woensdag 8 september 2010 @ 20:24:13 #25
331 Merel
Be here now.
pi_86217446
Nynke! Nu heb ik ook zin in pannenkoeken :9

Lijstje:
O - yoghurt met muesli
L - minnestronesoep, bruine boterham old amsterdam, bruine boterham filet americain met een gekookt eitje, bakje salade met tonijn, glas melk
T - appel, banaan, glas appelsap
D - pasta met heeeeel veel cherrytomaatjes en knoflook en kappertjes
T - rood wijntje

Lijkt me prima!
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
pi_86217463
quote:
Op woensdag 8 september 2010 20:19 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Ohaai! Al introdingen gehad? O+
Ja maandag. Morgen weer, de dom beklimmen :')
Maar ik heb wel een bietje kriebeltjes in mijn buik omdat er wel hele leuke mensen bijzitten :P :@
pi_86217479
quote:
Op woensdag 8 september 2010 20:22 schreef MevrouwPuff het volgende:
En maak meer tegelijk, anders heb je veel te veel ei en krijg je geen mooie ballen!
:Y Gewoon alles braden en wat je niet opeet invriezen. Of koud opeten de dag erna :9
pi_86217489
quote:
Op woensdag 8 september 2010 20:21 schreef Syrena het volgende:

[..]

Ik heb een héle grote bus gehaktkruiden die ik zelf nooit op krijg, kan je de helft toesturen 8-) :P
Ohja daar heb ik ook nog een zakje van! :P

quote:
Op woensdag 8 september 2010 20:22 schreef MevrouwPuff het volgende:
Hoeveel ei per hoeveel gehakt? Ik heb geloof ik bijna anderhalve kg gehakt :').
pi_86217515
quote:

[..]

[..]

ik vind een gehaktbal geen gehaktbal zonder nootmuskaat. maar zout en peper moet er sowieso door. en evt. gensipperd uitje (dan wel lang laten sudderen anders blijft de ui hard...)
Kwak
pi_86217552
quote:
Op woensdag 8 september 2010 20:25 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Ohja daar heb ik ook nog een zakje van! :P
[..]

Hoeveel ei per hoeveel gehakt? Ik heb geloof ik bijna anderhalve kg gehakt :').
WTF!

een ei per pond. maar bij 300 gram gebruik ik ook gewoon 1 ei. dan moet er gewoon wat meer paneermeel door voor de juiste substantie
Kwak
  woensdag 8 september 2010 @ 20:27:54 #31
236335 neen
schone schijn
pi_86217628
O+ Little Britain op tv straks O+
pi_86217640
K doe eik altijd brood erbij.
pi_86217642
quote:
Op woensdag 8 september 2010 20:26 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

WTF!

een ei per pond. maar bij 300 gram gebruik ik ook gewoon 1 ei. dan moet er gewoon wat meer paneermeel door voor de juiste substantie
Grote voordeel van een vriezer. En nadeel van eentje waarbij je vergeet dat je nog een halve kg had liggen en dan in de bonus teveel extra koopt :+.
  woensdag 8 september 2010 @ 20:28:49 #34
236335 neen
schone schijn
pi_86217679
quote:
Op woensdag 8 september 2010 20:28 schreef shinydiscoball het volgende:
K doe eik altijd brood erbij.
Droog brood/paneermeel is toch hetzelfde?
  woensdag 8 september 2010 @ 20:28:55 #35
331 Merel
Be here now.
pi_86217684
Ik maak nooit gehaktballen, die mislukken altijd. Ik let dus even goed op bij alle tips 8-)
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
  woensdag 8 september 2010 @ 20:29:01 #36
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_86217693
quote:
Op woensdag 8 september 2010 20:24 schreef Merel het volgende:
Nynke! Nu heb ik ook zin in pannenkoeken :9

Lijstje:
O - yoghurt met muesli
L - minnestronesoep, bruine boterham old amsterdam, bruine boterham filet americain met een gekookt eitje, bakje salade met tonijn, glas melk
T - appel, banaan, glas appelsap
D - pasta met heeeeel veel cherrytomaatjes en knoflook en kappertjes
T - rood wijntje

Lijkt me prima!
Ze waren heerlijk. En ik heb over, die neem ik morgen mee om te lunchen!
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
  woensdag 8 september 2010 @ 20:29:50 #37
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_86217734
quote:
Op woensdag 8 september 2010 20:24 schreef shinydiscoball het volgende:

[..]

Ja maandag. Morgen weer, de dom beklimmen :')
Maar ik heb wel een bietje kriebeltjes in mijn buik omdat er wel hele leuke mensen bijzitten :P :@
Oh leuk! O+ Die jongen van dat liedje? :P

De Dom O+
pi_86217817
quote:
Op woensdag 8 september 2010 20:20 schreef neen het volgende:
Woah, vrijdag uit eten als alles goed loopt. Ik hoop het maar :')
*boks*. Zo, dat heb ik altijd al eens willen doen.

En waarom vind ik in hemelsnaam Lady Gaga leuk. Ik haat popmuziek.
  woensdag 8 september 2010 @ 20:33:31 #39
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_86217894
quote:
Op woensdag 8 september 2010 19:53 schreef Mini_rulez het volgende:

Hahahaha, herkenbaar.

Dan staat er iemand achter mij naar mijn boodschappen te kijken en dan denk ik: " *) jaja, gezonde dingen eet ik hè? *)" en als ik dan chips erop heb liggen, wil ik het liefst wegkruipen :').
Niet meer actief op Fok!
pi_86217914
quote:
Op woensdag 8 september 2010 18:57 schreef Duvel het volgende:

[..]

Ja, telkens als ik een uitstrijkje heb gehad, koop ik een cadeautje voor mezelf.
Voor straf wens ik je een herenuitstijkje toe. En geloof me, daarna heb je cadeautjes verdiend :%.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_86217974
Chico: ik maak wel eens deze gehaktballetjes, echt superlekker en heel easy :9
ik doe er alleen wel nootmuskaat bij, en ik laat de dille eigenlijk altijd weg..
  woensdag 8 september 2010 @ 20:35:50 #42
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_86217988
Wat is de link tussen de tt en het plaatje? :@. Mis ik iets? Ik heb wel een vermoeden, maar straks word ik weer voor viespeuk uitgemaakt ofzo :'). Dus als iemand het even wil zeggen, kan ik met een gerust hart zeggen dat ik dat ook al dacht :+. Of niet natuurlijk :7.
Niet meer actief op Fok!
  woensdag 8 september 2010 @ 20:36:04 #43
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_86217996
quote:
Op woensdag 8 september 2010 20:27 schreef neen het volgende:
O+ Little Britain op tv straks O+
I want THAT one!!

Gehaktballen doe ik moeilijk :')
Gehakt, ei, paneer, fijn gesneden munt, peterselie, ui, knoflook en augurkje, mosterd, sambal, ketjap, gember, paprikapoeder, zout, peper, nootmuskaat en een tikje kerrie...
Dus dat allemaal, dan husselen, heel platdrukken en dan grillen :9

De rest invriezen want een kg wordt snel anderhalf kg
  woensdag 8 september 2010 @ 20:37:09 #44
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_86218041
quote:
Op woensdag 8 september 2010 20:35 schreef Viking84 het volgende:
Wat is de link tussen de tt en het plaatje? :@. Mis ik iets? Ik heb wel een vermoeden, maar straks word ik weer voor viespeuk uitgemaakt ofzo :'). Dus als iemand het even wil zeggen, kan ik met een gerust hart zeggen dat ik dat ook al dacht :+. Of niet natuurlijk :7.
Duvel: "eet die griet nou een kút?!"

Subtiliteit O+
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_86218051
Het lijkt op eenkut. vagina
pi_86218065
quote:
Op woensdag 8 september 2010 20:33 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Hahahaha, herkenbaar.

Dan staat er iemand achter mij naar mijn boodschappen te kijken en dan denk ik: " *) jaja, gezonde dingen eet ik hè? *)" en als ik dan chips erop heb liggen, wil ik het liefst wegkruipen :').
Uhuh. Vanaf volgende week ga ik echt weer normaal eten hoor. Het is echt een ramp nu wat eten betreft, zo erg dat ik niet eens meer een lijstje durf te posten. Waar zijn jouw lijstjes eigenlijk Vik? })
  woensdag 8 september 2010 @ 20:38:06 #47
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_86218091
quote:
Op woensdag 8 september 2010 20:36 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

I want THAT one!!

Gehaktballen doe ik moeilijk :')
Gehakt, ei, paneer, fijn gesneden munt, peterselie, ui, knoflook en augurkje, mosterd, sambal, ketjap, gember, paprikapoeder, zout, peper, nootmuskaat en een tikje kerrie...
Dus dat allemaal, dan husselen, heel platdrukken en dan grillen :9

De rest invriezen want een kg wordt snel anderhalf kg
Eigen recept? Hoe kom je erop :').

Mijn mams maakt heule lekkere, maar dan moet er wel een ei in zitten. Elke keer als ze gehaktballen serveert vraag ik: "Zit er ei door? :9" *glimmende oogjes*.
Niet meer actief op Fok!
pi_86218122
Oh wat ruikt het huis lekker O+
Wat is de ergste sollicitatievraag ooit? Ik moet me voorbereiden op het ergste! :O
  woensdag 8 september 2010 @ 20:38:59 #49
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_86218128
Toen ik vanmiddag door de stad liep met m'n chagrijnige hoofd, dacht ik trouwens ineens: "Straks kom ik Laureline tegen en dan kijk ik zo!" :').
Niet meer actief op Fok!
  woensdag 8 september 2010 @ 20:39:49 #50
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_86218166
quote:
Op woensdag 8 september 2010 20:35 schreef Viking84 het volgende:
Nee hoor, het is tot zover voor velen een kutmaand...

Verdorie, had het V***** van moeten maken, wel wat netter :Y
pi_86218179
quote:
Op woensdag 8 september 2010 20:33 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Hahahaha, herkenbaar.

Oh geen last van, ik kan zonder enige schaamte chips/koek/snoep op die band leggen. Heb wat meer moeite met het sixpack 1,5L flessen cola light. Het is niet voor een feestje, maar voor mij :').

Bedankt voor de recepten allemaal! Ga morgen maar eens wat proberen :9. En nu moet ik de afwas doen, maar geen zin in ;(. Alleen die van gister staat ook nog, dus het moet wel een keer gebeuren.
pi_86218188
quote:
Op woensdag 8 september 2010 20:29 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Oh leuk! O+ Die jongen van dat liedje? :P

De Dom O+
Onder andere. Hehe.
Nee maar gewoon leuke mensen, ik ben alleen een beetje zenuwachtig, best raar.
  woensdag 8 september 2010 @ 20:41:40 #53
236335 neen
schone schijn
pi_86218238
Maar goed, pagina 2 dus. Ik ben dus ook geen ochtendmens he en vandaag moest ik te vroeg op school zijn. Nou ja ik dus even ontbijten, toen brood smeren voor daarzo, ik zo brood bord + mes ik dacht heee, pindakaas dat moet er nog op! Ik pak zo'n pot steek het mes erin en smeer, was het gewoon een pot gel maar dat had ik in eerste instantie niet door. Nou gelukkig later wel zodat ik met eetbaar spul op school zat.

Wat een avontuur.

quote:
Op woensdag 8 september 2010 20:40 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Oh geen last van, ik kan zonder enige schaamte chips/koek/snoep op die band leggen. Heb wat meer moeite met het sixpack 1,5L flessen cola light. Het is niet voor een feestje, maar voor mij :').

Bedankt voor de recepten allemaal! Ga morgen maar eens wat proberen :9. En nu moet ik de afwas doen, maar geen zin in ;(. Alleen die van gister staat ook nog, dus het moet wel een keer gebeuren.
Minimaal een fles per dag is gezond volgens m'n huisgenoot.
Afwas doe ik echt maar 1x per week joh

quote:
Op woensdag 8 september 2010 20:40 schreef shinydiscoball het volgende:

[..]

Onder andere. Hehe.
Nee maar gewoon leuke mensen, ik ben alleen een beetje zenuwachtig, best raar.
Leuke mensen = ^O^
Bij m'n eerste opleiding vond ik de mensen (op een paar na) echt niet "mijn ding" nu veel meer zelf interesses met ze en tenminste fatsoenlijke discussies zoveel leuker dan die domme grappen van die andere lui toen. O+
  woensdag 8 september 2010 @ 20:41:50 #54
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_86218244
quote:
Op woensdag 8 september 2010 20:38 schreef Viking84 het volgende:
Toen ik vanmiddag door de stad liep met m'n chagrijnige hoofd, dacht ik trouwens ineens: "Straks kom ik Laureline tegen en dan kijk ik zo!" :').
:D

Zo denk ik ook wel eens als ik suf door het dorp loop... straks kom ik MiMu tegen :P
pi_86218299
quote:
Op woensdag 8 september 2010 20:41 schreef neen het volgende:
Maar goed, pagina 2 dus. Ik ben dus ook geen ochtendmens he en vandaag moest ik te vroeg op school zijn. Nou ja ik dus even ontbijten, toen brood smeren voor daarzo, ik zo brood bord + mes ik dacht heee, pindakaas dat moet er nog op! Ik pak zo'n pot steek het mes erin en smeer, was het gewoon een pot gel maar dat had ik in eerste instantie niet door. Nou gelukkig later wel zodat ik met eetbaar spul op school zat.

Wat een avontuur.

O+
  woensdag 8 september 2010 @ 20:43:16 #56
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_86218300
Ik kijk gewoon altijd chagrijnig.
  woensdag 8 september 2010 @ 20:43:53 #57
331 Merel
Be here now.
pi_86218329
Neen!! _O-
pi_86218359
Verdorie, van de ene op de andere dag laadt mijn Gmail niet meer hier op mijn thuispc }:|
Cache al leeggemaakt, maar dat was 't niet. En ik ben te moe om nu na te gaan zoeken wat t dan kan zijn. Heb ook niks geinstalleerd de laatste tijd.
pi_86218383
quote:
Op woensdag 8 september 2010 20:43 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik ook. Zo staat mijn gezicht het lekkerste oO<
pi_86218451
quote:
QFT!
Heb het waarschijnlijk net gemist, maar wat had je eigenlijk dat je naar de dokter geweest bent? Klonk als heavy als ze MS wilden uitsluiten? En nu aan de ascal!
  woensdag 8 september 2010 @ 20:47:05 #61
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_86218488
quote:
Toen je mij zag anders niet *).
Niet meer actief op Fok!
pi_86218528
Vanaf mijn nieuwe speeltje O+ MacBook Pro

Neen _O- geweldig!

Oi, ik wil de hele avond op m'n nieuwe laptop klooien, maar ik ga nu toch echt eerst leren. Morgen hele dag vrij ook, dus dan kan ik ook lekker klooien! *O*
"Wat is liefde? De behoefte aan zichzelf te ontsnappen."
  woensdag 8 september 2010 @ 20:48:04 #63
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_86218540
quote:
Op woensdag 8 september 2010 20:41 schreef neen het volgende:

Wat een avontuur.
OMG :') :D.
Niet meer actief op Fok!
  woensdag 8 september 2010 @ 20:48:11 #64
236335 neen
schone schijn
pi_86218545
Ik kijk ook altijd chagrijnig, tot ik bekenden zie waar ik voor wil lachen. Niet iedereen dus.
  woensdag 8 september 2010 @ 20:48:54 #65
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_86218583
:W naar Nachtwacht die meeleest (ik mag niet vertellen wat jullie hier zeggen).
Niet meer actief op Fok!
  woensdag 8 september 2010 @ 20:49:19 #66
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_86218605
quote:
Op woensdag 8 september 2010 20:47 schreef Swietje het volgende:
Vanaf mijn nieuwe speeltje O+ MacBook Pro

Neen _O- geweldig!

Oi, ik wil de hele avond op m'n nieuwe laptop klooien, maar ik ga nu toch echt eerst leren. Morgen hele dag vrij ook, dus dan kan ik ook lekker klooien! *O*
Ik zeg: nu klooien, morgenochtend leren *O*.
Niet meer actief op Fok!
pi_86218624
quote:
Op woensdag 8 september 2010 20:48 schreef neen het volgende:
Ik kijk ook altijd chagrijnig, tot ik bekenden zie waar ik voor wil lachen. Niet iedereen dus.
O+
pi_86218664
quote:
Op woensdag 8 september 2010 20:49 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Ik zeg: nu klooien, morgenochtend leren *O*.
Beter idee O+
pi_86218671
Uniekhoorn, hoe is het nu met je? Bijna beter? En had je nou nog vrij of heb je je ziek moeten melden?

Met mij is het goed, heel druk deze week. Vandaag Hond laten castreren, hij houdt zich groot.
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  woensdag 8 september 2010 @ 20:50:39 #70
236335 neen
schone schijn
pi_86218682
weg dan

[ Bericht 94% gewijzigd door neen op 08-09-2010 21:00:08 ]
pi_86218713
Mensen durven mij nooit aan te spreken omdat ik zo boos kijk, zeggen ze. :'( Maar zo zit m'n hoofd gewoon 't lekkerst...
  woensdag 8 september 2010 @ 20:51:58 #72
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_86218745
"wat kijk je boos" is altijd wat ik te horen krijg :')
Tja, helaas hangt mijn mond niet omhoog...

Neen :D
Heel herkenbaar! Had haarmaskertube op tafel gezet (anders vergeet ik het) maar tijdens het eten toch maar even weggezet
pi_86218747
Groarrwww neen :9
pi_86218795
quote:
Op woensdag 8 september 2010 20:52 schreef Syrena het volgende:
Groarrwww neen :9
QFT :Y
pi_86218809
Mjammie, Neen! :9~
  woensdag 8 september 2010 @ 20:55:20 #76
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_86218886
Sigme, een hond met 'ballen' dus :)

Voel me al beter en morgen begin ik weer met werken dus lekker in mijn vrije dagen... kan er niet zo goed tegen om ziek te melden, hoeft gelukkig niet.

Maar morgen dus weer 4.45 de wekker dus iedereen een mooie avond, lekker slapen :*

Hoop dat vanavond voor iedereen een heldere maan schijnt
pi_86218939
Dat zijn geen tijden Uniek! Werk ze!
pi_86218951
'truste uniek! En werk-ze morgen :).
  woensdag 8 september 2010 @ 20:56:49 #79
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_86218958
quote:
Op woensdag 8 september 2010 20:53 schreef Swietje het volgende:
Mjammie, Neen! :9~
Neen heeft sjans _O-.

Mijn moeder smst net dat de Blokker tot en met vandaag een droogmolen in de aanbieding had. Fijn dat ik dat zo op tijd te horen krijg! ^O^ :').
Niet meer actief op Fok!
pi_86219043
quote:
Op woensdag 8 september 2010 20:56 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Neen heeft sjans _O-.
En terecht.
pi_86219086
quote:

[..]

Neen heeft sjans _O-.

Mijn moeder smst net dat de Blokker tot en met vandaag een droogmolen in de aanbieding had. Fijn dat ik dat zo op tijd te horen krijg! ^O^ :').
Jysk heeft de hele week nog droogrekken voor 10 euro ^O^ Ga ik er morgen ook eentje van halen, want de drie die ik al heb vind ik niet genoeg :')

En ze hebben flanellen dekbedovertrekken O+ (ja dat had ik al gezegd, maar die zijn zo lekker zacht en warm O+ )
pi_86219111
quote:
Op woensdag 8 september 2010 20:58 schreef shinydiscoball het volgende:

[..]

En terecht.
:Y Jij kan het weten *beetje jaloers is* :') :@
Ouwe taart die ik ben :Y)
  woensdag 8 september 2010 @ 21:01:09 #83
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_86219155
quote:
Op woensdag 8 september 2010 20:59 schreef Syrena het volgende:

[..]

Jysk heeft de hele week nog droogrekken voor 10 euro ^O^ Ga ik er morgen ook eentje van halen, want de drie die ik al heb vind ik niet genoeg :')

En ze hebben flanellen dekbedovertrekken O+ (ja dat had ik al gezegd, maar die zijn zo lekker zacht en warm O+ )
Jee, alleen heb ik geen tijd meer om langs de Jisk te gaan :'(. Oh, koopavond morgenavond! :9~.
Niet meer actief op Fok!
  woensdag 8 september 2010 @ 21:02:26 #84
236335 neen
schone schijn
pi_86219224
Nou, als je zo kijkt naar iemand die je niet kent dan kijken ze gauw weg hoor. Net voor het moment dat ik bedenk dat ik niet zo boos moet kijken. (dat zit in de familie, ook heul veul mensen waren bang voor m'n opa omdat hij boos keek)

Viking, er waren stadsgenoten van je bij dwdd :') gezien?
  woensdag 8 september 2010 @ 21:03:05 #85
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_86219250
Mehe die foto :D Al staat een lach je toch echt beter, ik herinner me een stralend wit gebit :7 </Chip Skylark>

Shiny: tuurlijk is het spannend! O+

Oh en ik heb meestal een soort halve lach op mn hoofd, das ook niet altijd handig want soms kijken mensen dan zo van 'ken ik jou?' :') Terwijl ik dan alleen maar rond kijk, zeg maar!
pi_86219587
quote:
Op woensdag 8 september 2010 21:00 schreef Syrena het volgende:

[..]

:Y Jij kan het weten *beetje jaloers is* :') :@
Ouwe taart die ik ben :Y)
Jij bent nog heul fris en fruitig anders hoor.
  woensdag 8 september 2010 @ 21:11:03 #87
331 Merel
Be here now.
pi_86219609
Ik ben nu die hele slechte Natallee Holloway-film op RTL8 aan het kijken. Echt heel slecht. Heeeeel slecht. Had ik al heel slecht gezegd?
pi_86219623
quote:
Op woensdag 8 september 2010 20:38 schreef MevrouwPuff het volgende:
Oh wat ruikt het huis lekker O+
Wat is de ergste sollicitatievraag ooit? Ik moet me voorbereiden op het ergste! :O
Persoonlijk heb ik de schurft aan de vraag naar je slechte eigenschappen, maar ik heb er een fraaie u-bocht op verzonnen. Mijn slechte eigenschappen zijn de overdreven variant van mijn goeie (en dus niet het tegengestelde). Op die manier kan ik nogmaals sterke punten benadrukken (en loop ik niet in de valkuil van mezelf afkraken :().
  woensdag 8 september 2010 @ 21:14:42 #89
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_86219798
Wat ik zo jammer vind aan de Jysk is dat ze alleen eenpersoonsdekbedovertrekken met leuke patroontjes lijken te hebben. Elke keer als ik een folder krijg, staat hetzelfde tweepersoonsdekbedovertrek (drie keer woordwaarde) in de folder en die heb ik vorig jaar al op m'n verjaardag gekregen :').
Niet meer actief op Fok!
  woensdag 8 september 2010 @ 21:17:43 #90
331 Merel
Be here now.
pi_86219959
Ik had echt nog nooit van de Jysk gehoord, blijken we er hier in de stad gewoon ook eentje te hebben!
  woensdag 8 september 2010 @ 21:18:04 #91
236335 neen
schone schijn
pi_86219976
quote:

[..]

Neen heeft sjans _O-.

Dat was wel handig ja :D ik zou wel een beetje een stevige kopen als ik jou was! Die bij m'n ouders rammelt echt veel en valt heul snel om als je was ophangt. Wij hebben hier natuurlijk een wasdroger B-) :')

En oh oh oh oh oh als ik er toch niet was, m'n huisgenoot heeft net boodschappen gedaan maar is gewoon het belangrijkste vergeten. Gelukkig was deze barmhartige arnhemeriaan zo vrij om over zijn hard te wrijven en de koelkast te openen. Tast toe knul, zei ik.

Water!
  woensdag 8 september 2010 @ 21:19:14 #92
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_86220034
quote:
Op woensdag 8 september 2010 20:46 schreef MevrouwPuff het volgende:

[..]

QFT!
Heb het waarschijnlijk net gemist, maar wat had je eigenlijk dat je naar de dokter geweest bent? Klonk als heavy als ze MS wilden uitsluiten? En nu aan de ascal!
Bedoel je nou de uitslag van vandaag?
pi_86220041
Neen, niet te hard over je hart strijken.
  woensdag 8 september 2010 @ 21:19:47 #94
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_86220052
quote:
Op woensdag 8 september 2010 20:47 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Toen je mij zag anders niet *).
Had je geluk!
  woensdag 8 september 2010 @ 21:21:11 #95
331 Merel
Be here now.
pi_86220116
Wat hebben ze leuke goedkope dingen bij de Jysk! :o
  woensdag 8 september 2010 @ 21:21:22 #96
331 Merel
Be here now.
pi_86220126
Waarom heeft niemand me dat ooit verteld :(
  woensdag 8 september 2010 @ 21:23:01 #97
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_86220220
quote:
Op woensdag 8 september 2010 21:19 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Had je geluk!
Je stond de n00b uit de provincie uit te lachen.
Niet meer actief op Fok!
  woensdag 8 september 2010 @ 21:23:35 #98
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_86220251
quote:
Op woensdag 8 september 2010 21:23 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Je stond de n00b uit de provincie uit te lachen.
:Y
pi_86220266
Slechte eigenschappen naar goede ombuigen is lastig inderdaad.
Mijn slechte eigenschappen zijn oa dat ik chaotisch ben en graag de kat uit de boom kijk. Maar daar gaan ze me niet op aannemen :P
quote:
Op woensdag 8 september 2010 21:19 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Bedoel je nou de uitslag van vandaag?
Nee van waarom je een scan kreeg!
  woensdag 8 september 2010 @ 21:24:07 #100
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_86220276
quote:
Op woensdag 8 september 2010 21:21 schreef Merel het volgende:
Waarom heeft niemand me dat ooit verteld :(
Ik had tot voor kort ook nooit van de Jysk gehoord, hoor! :*.

Ik heb een bankje gezien bij de Jysk! *O*.

Maar de Leen Bakker heeft ook een bankje dat ik erg mooi vind: Madagaskar heet 'ie geloof ik.

Voorlopig heb ik iig geen geld voor een bankje :').
Niet meer actief op Fok!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')