Nee,quote:Op woensdag 8 september 2010 20:06 schreef Blurred86 het volgende:
ben ik de enige die dat plaatje een beetje vies vindt?
Nou ja...quote:Op woensdag 8 september 2010 20:06 schreef Blurred86 het volgende:
Neequote:Op woensdag 8 september 2010 20:06 schreef Blurred86 het volgende:
Als het geen photoshop is, maar echt zo uit het bakje kwam, vind ik het eigenlijk wel grappigquote:Op woensdag 8 september 2010 20:06 schreef Blurred86 het volgende:
Ik had niet alleen maar gezonde dingenquote:Op woensdag 8 september 2010 19:53 schreef Mini_rulez het volgende:
Hoe gaat het verder Kwak? Je vindt uiteindelijk vast wel een eetritme dat werkt.
Chico, dat klinkt fijn.Ik heb dat nog steeds weleens, zo'n trots gevoel als we veel gezonde dingen op de band hebben liggen. Soms vind ik het nog steeds heel raar, dat we al die "volwassen" dingen gewoon zelf doen.
Had je die bloemkool en broccoli bij iets anders gepland of zomaar gekocht? Anders kan dat ook prima bij je eten van vanavond natuurlijk!
Ik vind gesnipperd uitje altijd lekker door het gehakt! Verder idd gewoon gehakt, ei, paneer, snuf zout, peper. Easy peasy.quote:Op woensdag 8 september 2010 20:19 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Als het geen photoshop is, maar echt zo uit het bakje kwam, vind ik het eigenlijk wel grappig![]()
.
[..]
Ik had niet alleen maar gezonde dingenmaar wel echt allemaal van die volwassen boodschappen. Ook kruiden/zout enzo. Zou ik nooit kopen als ik bij mn ouders nog zou wonen.
Morgen doe ik bloemkool met gehaktbal (iemand een receptje? Ik heb gehakt, ei en paneermeel? En dan gewoon mengen ofzo?). Broccoli schuif ik nu door naar maandag. Vandaag toch maar die komkommer opgegeten.
Ik heb een héle grote bus gehaktkruiden die ik zelf nooit op krijg, kan je de helft toesturenquote:Op woensdag 8 september 2010 20:19 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Als het geen photoshop is, maar echt zo uit het bakje kwam, vind ik het eigenlijk wel grappig![]()
.
[..]
Ik had niet alleen maar gezonde dingenmaar wel echt allemaal van die volwassen boodschappen. Ook kruiden/zout enzo. Zou ik nooit kopen als ik bij mn ouders nog zou wonen.
Morgen doe ik bloemkool met gehaktbal (iemand een receptje? Ik heb gehakt, ei en paneermeel? En dan gewoon mengen ofzo?). Broccoli schuif ik nu door naar maandag. Vandaag toch maar die komkommer opgegeten.
Ja maandag. Morgen weer, de dom beklimmenquote:Op woensdag 8 september 2010 20:19 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Ohaai! Al introdingen gehad?
quote:Op woensdag 8 september 2010 20:22 schreef MevrouwPuff het volgende:
En maak meer tegelijk, anders heb je veel te veel ei en krijg je geen mooie ballen!
Ohja daar heb ik ook nog een zakje van!quote:Op woensdag 8 september 2010 20:21 schreef Syrena het volgende:
[..]
Ik heb een héle grote bus gehaktkruiden die ik zelf nooit op krijg, kan je de helft toesturen![]()
Hoeveel ei per hoeveel gehakt? Ik heb geloof ik bijna anderhalve kg gehaktquote:Op woensdag 8 september 2010 20:22 schreef MevrouwPuff het volgende:
En maak meer tegelijk, anders heb je veel te veel ei en krijg je geen mooie ballen!
ik vind een gehaktbal geen gehaktbal zonder nootmuskaat. maar zout en peper moet er sowieso door. en evt. gensipperd uitje (dan wel lang laten sudderen anders blijft de ui hard...)quote:Op woensdag 8 september 2010 20:19 schreef Chicolate het volgende:
[..]
.
[..]
WTF!quote:Op woensdag 8 september 2010 20:25 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Ohja daar heb ik ook nog een zakje van!
[..]
Hoeveel ei per hoeveel gehakt? Ik heb geloof ik bijna anderhalve kg gehakt.
Grote voordeel van een vriezer. En nadeel van eentje waarbij je vergeet dat je nog een halve kg had liggen en dan in de bonus teveel extra kooptquote:Op woensdag 8 september 2010 20:26 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
WTF!
een ei per pond. maar bij 300 gram gebruik ik ook gewoon 1 ei. dan moet er gewoon wat meer paneermeel door voor de juiste substantie
Droog brood/paneermeel is toch hetzelfde?quote:Op woensdag 8 september 2010 20:28 schreef shinydiscoball het volgende:
K doe eik altijd brood erbij.
Ze waren heerlijk. En ik heb over, die neem ik morgen mee om te lunchen!quote:Op woensdag 8 september 2010 20:24 schreef Merel het volgende:
Nynke! Nu heb ik ook zin in pannenkoeken
Lijstje:
O - yoghurt met muesli
L - minnestronesoep, bruine boterham old amsterdam, bruine boterham filet americain met een gekookt eitje, bakje salade met tonijn, glas melk
T - appel, banaan, glas appelsap
D - pasta met heeeeel veel cherrytomaatjes en knoflook en kappertjes
T - rood wijntje
Lijkt me prima!
Oh leuk!quote:Op woensdag 8 september 2010 20:24 schreef shinydiscoball het volgende:
[..]
Ja maandag. Morgen weer, de dom beklimmen
Maar ik heb wel een bietje kriebeltjes in mijn buik omdat er wel hele leuke mensen bijzitten![]()
*boks*. Zo, dat heb ik altijd al eens willen doen.quote:Op woensdag 8 september 2010 20:20 schreef neen het volgende:
Woah, vrijdag uit eten als alles goed loopt. Ik hoop het maar
Hahahaha, herkenbaar.quote:Op woensdag 8 september 2010 19:53 schreef Mini_rulez het volgende:
Hoe gaat het verder Kwak? Je vindt uiteindelijk vast wel een eetritme dat werkt.
Chico, dat klinkt fijn.Ik heb dat nog steeds weleens, zo'n trots gevoel als we veel gezonde dingen op de band hebben liggen. Soms vind ik het nog steeds heel raar, dat we al die "volwassen" dingen gewoon zelf doen.
Had je die bloemkool en broccoli bij iets anders gepland of zomaar gekocht? Anders kan dat ook prima bij je eten van vanavond natuurlijk!
Voor straf wens ik je een herenuitstijkje toe. En geloof me, daarna heb je cadeautjes verdiendquote:Op woensdag 8 september 2010 18:57 schreef Duvel het volgende:
[..]
Ja, telkens als ik een uitstrijkje heb gehad, koop ik een cadeautje voor mezelf.
I want THAT one!!quote:
Duvel: "eet die griet nou een kút?!"quote:Op woensdag 8 september 2010 20:35 schreef Viking84 het volgende:
Wat is de link tussen de tt en het plaatje?. Mis ik iets? Ik heb wel een vermoeden, maar straks word ik weer voor viespeuk uitgemaakt ofzo
. Dus als iemand het even wil zeggen, kan ik met een gerust hart zeggen dat ik dat ook al dacht
. Of niet natuurlijk
.
Uhuh. Vanaf volgende week ga ik echt weer normaal eten hoor. Het is echt een ramp nu wat eten betreft, zo erg dat ik niet eens meer een lijstje durf te posten. Waar zijn jouw lijstjes eigenlijk Vik?quote:Op woensdag 8 september 2010 20:33 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Hahahaha, herkenbaar.
Dan staat er iemand achter mij naar mijn boodschappen te kijken en dan denk ik: "jaja, gezonde dingen eet ik hè?
" en als ik dan chips erop heb liggen, wil ik het liefst wegkruipen
.
Eigen recept? Hoe kom je eropquote:Op woensdag 8 september 2010 20:36 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
I want THAT one!!
Gehaktballen doe ik moeilijk
Gehakt, ei, paneer, fijn gesneden munt, peterselie, ui, knoflook en augurkje, mosterd, sambal, ketjap, gember, paprikapoeder, zout, peper, nootmuskaat en een tikje kerrie...
Dus dat allemaal, dan husselen, heel platdrukken en dan grillen
De rest invriezen want een kg wordt snel anderhalf kg
Nee hoor, het is tot zover voor velen een kutmaand...quote:Op woensdag 8 september 2010 20:35 schreef Viking84 het volgende:
Wat is de link tussen de tt en het plaatje?. Mis ik iets? Ik heb wel een vermoeden, maar straks word ik weer voor viespeuk uitgemaakt ofzo
. Dus als iemand het even wil zeggen, kan ik met een gerust hart zeggen dat ik dat ook al dacht
. Of niet natuurlijk
.
Oh geen last van, ik kan zonder enige schaamte chips/koek/snoep op die band leggen. Heb wat meer moeite met het sixpack 1,5L flessen cola light. Het is niet voor een feestje, maar voor mijquote:Op woensdag 8 september 2010 20:33 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Hahahaha, herkenbaar.
Dan staat er iemand achter mij naar mijn boodschappen te kijken en dan denk ik: "jaja, gezonde dingen eet ik hè?
" en als ik dan chips erop heb liggen, wil ik het liefst wegkruipen
.
Onder andere. Hehe.quote:Op woensdag 8 september 2010 20:29 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Oh leuk!Die jongen van dat liedje?
![]()
De Dom
Minimaal een fles per dag is gezond volgens m'n huisgenoot.quote:Op woensdag 8 september 2010 20:40 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Oh geen last van, ik kan zonder enige schaamte chips/koek/snoep op die band leggen. Heb wat meer moeite met het sixpack 1,5L flessen cola light. Het is niet voor een feestje, maar voor mij.
Bedankt voor de recepten allemaal! Ga morgen maar eens wat proberen. En nu moet ik de afwas doen, maar geen zin in
. Alleen die van gister staat ook nog, dus het moet wel een keer gebeuren.
Leuke mensen =quote:Op woensdag 8 september 2010 20:40 schreef shinydiscoball het volgende:
[..]
Onder andere. Hehe.
Nee maar gewoon leuke mensen, ik ben alleen een beetje zenuwachtig, best raar.
quote:Op woensdag 8 september 2010 20:38 schreef Viking84 het volgende:
Toen ik vanmiddag door de stad liep met m'n chagrijnige hoofd, dacht ik trouwens ineens: "Straks kom ik Laureline tegen en dan kijk ik zo!".
quote:Op woensdag 8 september 2010 20:41 schreef neen het volgende:
Maar goed, pagina 2 dus. Ik ben dus ook geen ochtendmens he en vandaag moest ik te vroeg op school zijn. Nou ja ik dus even ontbijten, toen brood smeren voor daarzo, ik zo brood bord + mes ik dacht heee, pindakaas dat moet er nog op! Ik pak zo'n pot steek het mes erin en smeer, was het gewoon een pot gel maar dat had ik in eerste instantie niet door. Nou gelukkig later wel zodat ik met eetbaar spul op school zat.
Wat een avontuur.
Ik ook. Zo staat mijn gezicht het lekkerstequote:
QFT!quote:
OMGquote:Op woensdag 8 september 2010 20:41 schreef neen het volgende:
Maar goed, pagina 2 dus. Ik ben dus ook geen ochtendmens he en vandaag moest ik te vroeg op school zijn. Nou ja ik dus even ontbijten, toen brood smeren voor daarzo, ik zo brood bord + mes ik dacht heee, pindakaas dat moet er nog op! Ik pak zo'n pot steek het mes erin en smeer, was het gewoon een pot gel maar dat had ik in eerste instantie niet door. Nou gelukkig later wel zodat ik met eetbaar spul op school zat.
Wat een avontuur.
Ik zeg: nu klooien, morgenochtend lerenquote:Op woensdag 8 september 2010 20:47 schreef Swietje het volgende:
Vanaf mijn nieuwe speeltjeMacBook Pro
Neengeweldig!
Oi, ik wil de hele avond op m'n nieuwe laptop klooien, maar ik ga nu toch echt eerst leren. Morgen hele dag vrij ook, dus dan kan ik ook lekker klooien!
quote:Op woensdag 8 september 2010 20:48 schreef neen het volgende:
Ik kijk ook altijd chagrijnig, tot ik bekenden zie waar ik voor wil lachen. Niet iedereen dus.
Beter ideequote:Op woensdag 8 september 2010 20:49 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik zeg: nu klooien, morgenochtend leren.
Neen heeft sjansquote:
Jysk heeft de hele week nog droogrekken voor 10 euroquote:Op woensdag 8 september 2010 20:56 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Neen heeft sjans.
Mijn moeder smst net dat de Blokker tot en met vandaag een droogmolen in de aanbieding had. Fijn dat ik dat zo op tijd te horen krijg!![]()
.
quote:
Jee, alleen heb ik geen tijd meer om langs de Jisk te gaanquote:Op woensdag 8 september 2010 20:59 schreef Syrena het volgende:
[..]
Jysk heeft de hele week nog droogrekken voor 10 euroGa ik er morgen ook eentje van halen, want de drie die ik al heb vind ik niet genoeg
![]()
En ze hebben flanellen dekbedovertrekken(ja dat had ik al gezegd, maar die zijn zo lekker zacht en warm
)
Jij bent nog heul fris en fruitig anders hoor.quote:Op woensdag 8 september 2010 21:00 schreef Syrena het volgende:
[..]Jij kan het weten *beetje jaloers is*
![]()
![]()
Ouwe taart die ik ben
Persoonlijk heb ik de schurft aan de vraag naar je slechte eigenschappen, maar ik heb er een fraaie u-bocht op verzonnen. Mijn slechte eigenschappen zijn de overdreven variant van mijn goeie (en dus niet het tegengestelde). Op die manier kan ik nogmaals sterke punten benadrukken (en loop ik niet in de valkuil van mezelf afkrakenquote:Op woensdag 8 september 2010 20:38 schreef MevrouwPuff het volgende:
Oh wat ruikt het huis lekker
Wat is de ergste sollicitatievraag ooit? Ik moet me voorbereiden op het ergste!
Dat was wel handig jaquote:Op woensdag 8 september 2010 20:56 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Neen heeft sjans.
Mijn moeder smst net dat de Blokker tot en met vandaag een droogmolen in de aanbieding had. Fijn dat ik dat zo op tijd te horen krijg!![]()
.
Bedoel je nou de uitslag van vandaag?quote:Op woensdag 8 september 2010 20:46 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
QFT!
Heb het waarschijnlijk net gemist, maar wat had je eigenlijk dat je naar de dokter geweest bent? Klonk als heavy als ze MS wilden uitsluiten? En nu aan de ascal!
Had je geluk!quote:
quote:Op woensdag 8 september 2010 21:23 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Je stond de n00b uit de provincie uit te lachen.
Nee van waarom je een scan kreeg!quote:Op woensdag 8 september 2010 21:19 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Bedoel je nou de uitslag van vandaag?
Ik had tot voor kort ook nooit van de Jysk gehoord, hoor!quote:Op woensdag 8 september 2010 21:21 schreef Merel het volgende:
Waarom heeft niemand me dat ooit verteld
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |