Dank je welquote:Op maandag 18 oktober 2010 13:00 schreef JSS het volgende:
Ik heb een DeWalt zaagtafel gebruikt, die is zowel afkortzaag als zaagtafel (je kunt hem omdraaien). Als je het zelf gaat doen, zou ik in elk geval een afkortzaag regelen, da's het belangrijkst. Een zaagtafel is fijn voor het schulpen (in de lengte zagen), maar dat zijn vaak weinig meters
quote:Koffie staat klaarOp woensdag 20 oktober 2010 08:47 schreef Stoetel86 het volgende:
Kan ik niet een keertje langskomen om een rondleiding te krijgen?haha
quote:Klopt, ik ben er ook heel blij mee. Heb ze een avond mogen zien werken en het zijn echt vaklui. Ze werkten echt ontzettend secuur, veel tegels zijn er wel 2 of 3 keer vanaf geweest omdat ze net niet helemaal goed zaten.. en m'n rechte zandcementvloer was voor hun niet recht genoeg dus die hebben ze nog geëgaliseerdOp woensdag 20 oktober 2010 11:54 schreef klusfoobje het volgende:
je tegeltjes man heeft dat vloertje mooi gedaan hoor. Vaak zie je de meest vage manier van leggen voorbij komen met vreemde hoekjes. Nu loopt het mooi met het lijnenspel.
quote:Grappig dat je dat zegt, want dat is juist één van de dingen waarop ik de keuken heb uitgezocht: het moest mooi passen bij de eiken vloer. Ik vind het persoonlijk een hele geslaagde combinatie, maar dat is inderdaad altijd een kwestie van smaakOp woensdag 20 oktober 2010 18:33 schreef Vonkenboer het volgende:
Ik vind de keuken en de vloer die gekozen hebt wel heel erg bij elkaar afsteken; maar nu ben ik toch niet iemand die moderne keukens qua design snel erg mooi vind. Ik vind ze altijd zo kaal en kille uitstraling hebben. Zelf zou ik er niet voor zo'n keuken kiezen; maar het is (gelukkig) jou keuken![]()
quote:Ja, vind ze minder mooi en bovendien héél onhandig (je stoot je kop er tegenaan)Dat je niet voor bovenkasten gekozen hebt is een bewuste keuze ?
quote:Wel grappig, die vloer vindt iedereen heel gaaf, terwijl hij ongeveer 5x zo goedkoop was als de vloer benedenDe vloer lijkt boven wel erg gaaf ! Wat voor houtsoort is het ?
Word de vloer straks nog donkerder of blijft hij dezelfde kleur houden ?
quote:Inmiddels 3x vandaag, heb écht m'n dag niet. Prima keuze dusOp woensdag 20 oktober 2010 20:46 schreef JSS het volgende:
Ja, vind ze minder mooi en bovendien héél onhandig (je stoot je kop er tegenaan)
quote:Afvoer van bad vermoed ik. Meestal afgedekt met een soort betegeld klepje, zodat je niet ziet dat er een gat zit...Op woensdag 20 oktober 2010 22:22 schreef TigerXtrm het volgende:
Mooie badkamer!
Lijkt me een toegangsluik voor iets, maar kan me niet zo snel bedenken wat. En hoe ga je dat dicht maken?
quote:Beijtje zit in de goede richtingOp woensdag 20 oktober 2010 22:22 schreef TigerXtrm het volgende:
Domme vraag misschien maar waarom heb je 1 paneel open gelaten bij het bad? Lijkt me een toegangsluik voor iets, maar kan me niet zo snel bedenken wat. En hoe ga je dat dicht maken?
Bevalt heel goed eigenlijk! Wennen vooral aan dat ik de achterdeur goed dicht moet doen voor ik naar bed ga, dat hoefde nooitquote:Op maandag 8 november 2010 01:10 schreef Stoetel86 het volgende:
Hoe bevalt het in je nieuwe huis? Moest je wennen aan bepaalde dingen? Ik hoop dat je het naar je zin hebt en tevreden bent met het resultaat (tot nu toe dan).
Nice! Wat zijn de specs? (en de kostenquote:Op zondag 28 november 2010 17:23 schreef JSS het volgende:
Voor de nerds hier; patchpunten netjes afgemonteerd in een 19" kastje
[ afbeelding ]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |