abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_87616472
Wat een enorm mooie houten vloer!
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
pi_87616690
Ja idd, mooie houten vloer en ook mooie badkamervloer!!!
pi_87647261
Dank jullie wel :* Blijft moeilijk om zelf dit soort dingen uit te kiezen (zeker als man), dus ik ben blij dat het goedgekeurd is ;)

Vandaag de vloer op de verdieping voor een groot deel gelegd, dat zal ik morgen en dinsdag tussendoor afmaken. Morgen wordt ook de keuken geleverd, dinsdag gemonteerd. Meer pics volgen dus dinsdag :P

Edit: oh ja, dan ook foto's van de badkamer en toilet met voegwerk. Scheelt enorm vind ik :o
pi_87662296
Mooie vloer inderdaad :Y ! Mag ik vragen welke zaagtagel je hebt gebruik voor het op maat zagen van de planken?
pi_87668559
Ik heb een DeWalt zaagtafel gebruikt, die is zowel afkortzaag als zaagtafel (je kunt hem omdraaien). Als je het zelf gaat doen, zou ik in elk geval een afkortzaag regelen, da's het belangrijkst. Een zaagtafel is fijn voor het schulpen (in de lengte zagen), maar dat zijn vaak weinig meters :)
pi_87706340
quote:
Op maandag 18 oktober 2010 13:00 schreef JSS het volgende:
Ik heb een DeWalt zaagtafel gebruikt, die is zowel afkortzaag als zaagtafel (je kunt hem omdraaien). Als je het zelf gaat doen, zou ik in elk geval een afkortzaag regelen, da's het belangrijkst. Een zaagtafel is fijn voor het schulpen (in de lengte zagen), maar dat zijn vaak weinig meters :)
Dank je wel :). Heb je voor mij toevallig het type nummer van die DeWalt?
pi_87741356
Zou het niet weten, maar als ik er aan denk zoek ik het op :P

Afgelopen dagen waren weer productief. Zaterdag zijn badkamer en toilet afgevoegd en heb ik alle zooi opgeruimd (was nodig :X) Zondag en maandag de vloer boven gelegd (massief grenen met clickrand), ben ik eigenlijk best tevreden over gezien de prijs :) Ziet er mooi uit en de kamers worden er ontzettend licht van. En gisteren is dan eindelijk de keuken geplaatst *O* Monteur is van 8.00 tot 20.00 bezig geweest, maar het zit erin (en mooi ook!).

Pics!

Badkamer gevoegd en met gemonteerde spotjes

Vloertegels vind ik echt super :o

De vloer boven...

Eerste deel van de keuken begint al vorm te krijgen

Het glazen werkblad *)

...en hij is af :9

pi_87741509
Dat werkblad _O_

Wantz *O*
“With or without religion you’d have good people doing good things and evil people doing evil things. But for good people to do evil things, it takes religion.”Steven Weinberg
pi_87741752
De keuken, de badkamer en de vloer (zowel beneden als boven) zien er echt super uit! Ik zou daar zo willen wonen, het voldoet volledig aan mijn eisen, wensen en smaak. Kan ik niet een keertje langskomen om een rondleiding te krijgen? :P haha
  woensdag 20 oktober 2010 @ 11:54:36 #110
229849 klusfoobje
Fokke & Sukke zeggen;
pi_87747106
je tegeltjes man heeft dat vloertje mooi gedaan hoor. Vaak zie je de meest vage manier van leggen voorbij komen met vreemde hoekjes. Nu loopt het mooi met het lijnenspel.
We willen wel kindertjes ontvoeren, maar probeer vandaag de dag maar eens een vergunning voor een kelder te krijgen...
pi_87754511
Gaaf hoor!! ^O^
Ik denk altijd eerst goed na, voordat ik iets stoms zeg
  Moderator woensdag 20 oktober 2010 @ 18:33:07 #112
92034 crew  Vonkenboer
Geen woorden, maar draden !
pi_87762428
Ik vind de keuken en de vloer die gekozen hebt wel heel erg bij elkaar afsteken; maar nu ben ik toch niet iemand die moderne keukens qua design snel erg mooi vind. Ik vind ze altijd zo kaal en kille uitstraling hebben. Zelf zou ik er niet voor zo'n keuken kiezen; maar het is (gelukkig) jou keuken ;) :)

Dat je niet voor bovenkasten gekozen hebt is een bewuste keuze ?
De vloer lijkt boven wel erg gaaf ! Wat voor houtsoort is het ?

Word de vloer straks nog donkerder of blijft hij dezelfde kleur houden ?
pi_87766509
Mooi geworden zeg! Zowel keuken als badkamer!!!
pi_87768999
Bedankt voor de leuke reacties!
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 08:47 schreef Stoetel86 het volgende:
Kan ik niet een keertje langskomen om een rondleiding te krijgen? :P haha
Koffie staat klaar ;)
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 11:54 schreef klusfoobje het volgende:
je tegeltjes man heeft dat vloertje mooi gedaan hoor. Vaak zie je de meest vage manier van leggen voorbij komen met vreemde hoekjes. Nu loopt het mooi met het lijnenspel.
Klopt, ik ben er ook heel blij mee. Heb ze een avond mogen zien werken en het zijn echt vaklui. Ze werkten echt ontzettend secuur, veel tegels zijn er wel 2 of 3 keer vanaf geweest omdat ze net niet helemaal goed zaten.. en m'n rechte zandcementvloer was voor hun niet recht genoeg dus die hebben ze nog geëgaliseerd :P Was z'n geld dubbel en dwars waard!
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 18:33 schreef Vonkenboer het volgende:
Ik vind de keuken en de vloer die gekozen hebt wel heel erg bij elkaar afsteken; maar nu ben ik toch niet iemand die moderne keukens qua design snel erg mooi vind. Ik vind ze altijd zo kaal en kille uitstraling hebben. Zelf zou ik er niet voor zo'n keuken kiezen; maar het is (gelukkig) jou keuken ;) :)
Grappig dat je dat zegt, want dat is juist één van de dingen waarop ik de keuken heb uitgezocht: het moest mooi passen bij de eiken vloer. Ik vind het persoonlijk een hele geslaagde combinatie, maar dat is inderdaad altijd een kwestie van smaak :)
quote:
Dat je niet voor bovenkasten gekozen hebt is een bewuste keuze ?
Ja, vind ze minder mooi en bovendien héél onhandig (je stoot je kop er tegenaan) :P
quote:
De vloer lijkt boven wel erg gaaf ! Wat voor houtsoort is het ?

Word de vloer straks nog donkerder of blijft hij dezelfde kleur houden ?
Wel grappig, die vloer vindt iedereen heel gaaf, terwijl hij ongeveer 5x zo goedkoop was als de vloer beneden :P Het is massief grenen en daar gaat nog een naturel wasolie overheen. Ik verwacht dat het een iets diepere kleur krijgt, maar als het goed is moet het verschil minimaal zijn :)
pi_87773580
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 20:46 schreef JSS het volgende:
Ja, vind ze minder mooi en bovendien héél onhandig (je stoot je kop er tegenaan) :P
Inmiddels 3x vandaag, heb écht m'n dag niet. Prima keuze dus ^O^

Mooie vloer ook! Om het over die keuken gewoon niet te hebben verder :9~
pi_87773957
Mooie badkamer!

Domme vraag misschien maar waarom heb je 1 paneel open gelaten bij het bad? Lijkt me een toegangsluik voor iets, maar kan me niet zo snel bedenken wat. En hoe ga je dat dicht maken?
No amount of money ever bought a second of time.
pi_87776020
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 22:22 schreef TigerXtrm het volgende:
Mooie badkamer!

Lijkt me een toegangsluik voor iets, maar kan me niet zo snel bedenken wat. En hoe ga je dat dicht maken?
Afvoer van bad vermoed ik. Meestal afgedekt met een soort betegeld klepje, zodat je niet ziet dat er een gat zit...
pi_87782250
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 22:22 schreef TigerXtrm het volgende:
Domme vraag misschien maar waarom heb je 1 paneel open gelaten bij het bad? Lijkt me een toegangsluik voor iets, maar kan me niet zo snel bedenken wat. En hoe ga je dat dicht maken?
Beijtje zit in de goede richting ;) Daarachter zit de unit voor de vloerverwarming, waar ik in noodgevallen bij moet kunnen. De tegelzetter heeft daar precies één tegel weggelaten, die ik straks met kit terugzet. Als er dan wat aan de hand is, kan ik de kit lossnijden en zo de tegel eruit trekken.Veel mooier dan zo'n rooster ofzo :)
pi_87783109
Mooie vloeren en leuk huis!
Steeds als ik tegen de lamp loop,
neem ik een stukje licht mee.
Knibbel, Knabbel etc met veel foto's! IV
pi_87787931
:D Het ziet er prachtig uit!!! *O*
pi_88460859
Hoe bevalt het in je nieuwe huis? Moest je wennen aan bepaalde dingen? Ik hoop dat je het naar je zin hebt en tevreden bent met het resultaat (tot nu toe dan).
  maandag 8 november 2010 @ 06:06:58 #122
323439 HetKlusKonijn
Hoard, collect, file, index
pi_88462030
^^ Heel fraai, inderdaad!
Gefeliciteerd met het mooie huis. *O*
VDGG - Steven Wilson - Jacco Gardner - Pussy Riot - Malala Yousafzai - René Goscinny (RIP)
"The Least We Can Do, Is Wave To Each Other!"
pi_89261949
Dank allen :*

Het is alweer een jaar geleden (voor m'n gevoel dan) dat ik hier wat heb geplaatst. 31 oktober ben ik verhuisd en de voortgang gaat daarna wat minder snel dan tijdens het klussen. Kleine dingen zoals gordijnen, lampen etc. kosten vreselijk veel tijd. Zeker omdat ik vrijwel alles nog moe(s)t doen.

Qua meubels, verlichting en gordijnen heb ik totaal niets voorbereid. Ik heb alle meubels zo uit m'n oude huis gehaald, ga hier langzaam dingen toevoegen/vervangen. Verlichting koop ik met een tempo van één lamp per twee weken, daarom staat er nog een bouwlamp in de woonkamer :P Gordijnen boven heb ik eindelijk uitgezocht; goedkopie kant-en-klaar maar moet nog op maat.

Mijn to-do lijst bestaat nu vooral uit dingen die ik moet kopen... dus het resultaat is allemaal wat minder zichtbaar.

Maarr, om toch wat indrukken te geven, hier wat foto's. Let niet op de zooi qua kleding enzo, moet nog een kledingkast kopen _O-

Badkamer, nog zonder raamdecoratie en teak-houten plankjes (wel besteld)

Logeerkamer; gordijnen moeten nog op maat...

Slaapkamer; idem en bed nog opgemaakt :+

Nog geen kledingkast :P

Toilet beneden moet nog een mooi lampje en klrijgt een acryl-poster aan de muur

Voor de nerds hier; patchpunten netjes afgemonteerd in een 19" kastje :)

Keuken

Woonkamer; bank wordt vervangen en tv-meubel en tv zelf worden vervangen (ohja, en ik moet een salontafel, zo'n verhuisdoos is niet stabiel genoeg }:| )

Zal me wel weer melden als ik het wat meer aangekleed heb :P
pi_89262118
quote:
1s.gif Op maandag 8 november 2010 01:10 schreef Stoetel86 het volgende:
Hoe bevalt het in je nieuwe huis? Moest je wennen aan bepaalde dingen? Ik hoop dat je het naar je zin hebt en tevreden bent met het resultaat (tot nu toe dan).
Bevalt heel goed eigenlijk! Wennen vooral aan dat ik de achterdeur goed dicht moet doen voor ik naar bed ga, dat hoefde nooit :P En niet vergeten de vaatwasser aan te zetten, want die had ik nooit :+

Maargoed, ben wel erg tevreden. Vooral met de belangrijkste dingen zoals badkamer, vloeren en keuken. Meubels en aankleding ben ik nog niet tevreden over, maar dat is allemaal makkelijk te vervangen/aan te passen :) Enige regret die ik heb is dat ik niet toch vloerverwarming heb laten aanleggen, de radiatoren staan behoorlijk in de weg... En voor die ¤ 1500 had ik dat misschien gewoon moeten doen. Maargoed, 't zal niet m'n laatste huis zijn :P
  maandag 13 december 2010 @ 23:06:47 #125
6509 vanDaal
-isme-er-eentje
pi_89899070
quote:
1s.gif Op zondag 28 november 2010 17:23 schreef JSS het volgende:
Voor de nerds hier; patchpunten netjes afgemonteerd in een 19" kastje :)
[ afbeelding ]
Nice! Wat zijn de specs? (en de kosten :P )
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')